рестриктор на маслото
Модератор: bum_bum
10 мнения
• Страница 1 от 1
рестриктор на маслото
Проблема е че повечето турбини не харесват голямото нялягане и имат оптимално мазане м/у 2-3бара затова е нужно слагането на рестриктор ( може да се нарече и жигльор) за да намали налягането и дебита на масло . Проблемите които могат да се получат без рестриктор са - виждал съм пре..ни колянови валове , също така прецакани сегменти на турбото поради несмогването да върне маслото в картера и идващото огромно налягане ( в някой случаи до 7бара ) та ето какво представлява - по сладкодумните могат да я допишат мен ме мързи
това се завива на входа на маслената магистрала на турбото , има и вградени рестиктори във някой маслени маркучи но лично аз предпочитам този тип ...
Ето и как се прави рестриктор от нормален маслен щуцер и дюза за азот :





това се завива на входа на маслената магистрала на турбото , има и вградени рестиктори във някой маслени маркучи но лично аз предпочитам този тип ...
Ето и как се прави рестриктор от нормален маслен щуцер и дюза за азот :





[img]http://drifting-bg.info/landicar/landi.jpg/img]
TOM написа:Много полезна темаНо как се подбира размера на жигльора
Като едновременно да няма пад на налягането на маслото и съЩевременно да е достатъ4но за смазването на турбото
не знам за други турбини, но за таз на бат'венци я дават 1мм ... после като изрова темата от vwvortex, ша пейст инфо ... те копираха от някъв готов жигльор за таз турбина ... не вярвам да има големи разлики в жигльорите, според размера на турбината
Че намалява дебита - ясно. Но дали намалява налягането ?
http://www.efunda.com/formulae/fluids/calc_orifice_flowmeter.cfm#calc
Хм, намалява го според този пример.
http://theory.uwinnipeg.ca/mod_tech/node68.html А това е интересно да се прочете.
http://www.science.uva.nl/research/amstel/IM/peirama.php?text=Theory_5.inc
Това пък е нагледно - и добра интерактивна симулация.
http://www.efunda.com/formulae/fluids/calc_orifice_flowmeter.cfm#calc
Хм, намалява го според този пример.
http://theory.uwinnipeg.ca/mod_tech/node68.html А това е интересно да се прочете.
http://www.science.uva.nl/research/amstel/IM/peirama.php?text=Theory_5.inc
Това пък е нагледно - и добра интерактивна симулация.
Последна промяна jamie на 05 Яну 2006, 12:18, променена общо 2 пъти
Може биj1v написа: ... не вярвам да има големи разлики в жигльорите, според размера на турбината



е21 345 0-402м 12.18


Значи Гарет препоръчват .8мм за тяхната ГТ бол беаринг серия това би дало налягане в турбото :
0.6 бара на празен ход
2.0 бара при 5000 оборота
на двигател на който маслената магистрала е с налягане :
1.7 бара на празен ход
5.2.бара при 5000 оборота
Но до колкото съм чувал хората ги правят .85мм-1.25мм , виждал съм и 2мм но това си е до собствен избор ...
0.6 бара на празен ход
2.0 бара при 5000 оборота
на двигател на който маслената магистрала е с налягане :
1.7 бара на празен ход
5.2.бара при 5000 оборота
Но до колкото съм чувал хората ги правят .85мм-1.25мм , виждал съм и 2мм но това си е до собствен избор ...
[img]http://drifting-bg.info/landicar/landi.jpg/img]
Ей това ве4е е друга историяKAMIKADZE написа:Значи Гарет препоръчват .8мм за тяхната ГТ бол беаринг серия това би дало налягане в турбото :
0.6 бара на празен ход
2.0 бара при 5000 оборота
на двигател на който маслената магистрала е с налягане :
1.7 бара на празен ход
5.2.бара при 5000 оборота
...

е21 345 0-402м 12.18


10 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани