Проблем с превключването на скоростите

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 15
Регистриран на: 30.12.2005

Проблем с превключването на скоростите

Мнение от ivanix » 31 Дек 2005, 0:17

Здравейте колеги,

наскоро си купих първото бвм 316, 95та и веднага забелязах (разбира се след като го платих), че не влизат добре скоростите. Монтьорът ми каза, че е от маслото на скоростната кутия и го сменихме с най хубавото (Мотул за автоматични скорости), даже сложихме вътре една скъпа добавка. За съжаление проблема остана. Съединителят работи добре, но особено когато колата е още студена първа просто не влиза. Трябва да вкарам (пак трудно) трета и после чак първа, за не счупя лоста от натискане. Всеки път щом използвам съединителя първа отново не влиза. Влезе ли първа другите влизат без проблем.

Не знам дали в съединителя е проблема или в скоростната кутия, някой имал ли е подобен проблем..Благодаря ви за помощта предварително!

Поздрави!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 656
Регистриран на: 8.08.2004

Мнение от Impasse » 31 Дек 2005, 2:32

Вероятен отговор :arrow: синхронизатор :idea:
One passion,one car,one life...

Гост
Аватар

Мнение от Гост » 01 Яну 2006, 17:53

и аз имах такива кахъри като е студена смених маслото и се оправи .. да не са ти набутали некои Ментул ?

Потребител
Аватар
Мнения: 15
Регистриран на: 30.12.2005

Мнение от ivanix » 02 Яну 2006, 20:56

мерси за отговорите!
за синхронизатора ще питам моя монтьор...
за маслото дадох кам 40лв за един литър дано не е менте..
тия дни като стопли малко влизаха по лесно..да не би от студа да се преебава нещо..странна работа :confused:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 324
Регистриран на: 26.04.2004
Местоположение: София

Мнение от The Mravoiada » 02 Яну 2006, 21:37

Ако е с хубаво масло студа не я бърка.
There are moments
when the only thing that stands still
is time itself
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 274
Регистриран на: 18.12.2004
Местоположение: sofia

Мнение от perko » 11 Яну 2006, 17:39

какъв човек си, 40лв. за литър масло, нали се сещаш че всеки ще ти вземе парите ,само да те разбере че имаш за даване :). имах същия проблем, със мревкл. на скоростите на студено-просто влизаха трудно, купих си 2л. МОБИЛ АТФ , 16лв общо и сега влизат като,... абе няма нищо общо. гледаи спецификациите а не марката

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 10745
Регистриран на: 16.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 328i

Мнение от Leon » 11 Яну 2006, 19:23

Тая работа с първа скорост е от съединителя, да знаеш... Някой се е изхитрил да смени само единия диск (най-вероянто само феродивия) и това са последствията... Всичко се сменя комплект, щото после почти сигурно разглобяваш втори път... Мен 2 седмици ме болеше дясната ръка от това включване. Майстора каза - добре е притискателя, ама после като сменихме и него нещата си дойдоха на мястото ;)
Never mistake motion for action...

Потребител
Аватар
Мнения: 15
Регистриран на: 30.12.2005

Мнение от ivanix » 12 Яну 2006, 0:33

мерси, но сега съвсем не знам какво да сменя, ако трябва да мина през всичко ново пак ще се ръсна 300 кинта...ще изчакам да стопли времето и ако включва добре значи маслото е кофти на студено и ще го сменя..това май е логично на фона на всички възможни повреди... :confused:

Потребител
Аватар
Мнения: 15
Регистриран на: 30.12.2005

Мнение от ivanix » 24 Сеп 2006, 14:34

макар, че темата е стара, бих искал да добавя, че проблемът със превключването наистина се дължеше на съединителя. Оказа се, че съединителят на BMW за разлика от други коли, когато се скапе не се забелязва по движението на педала, ами просто престават да влизат скоростите добре..поне така каза монтьорът...


Аватар
Мнения: 5133
Регистриран на: 15.05.2003
Местоположение: Herefordshire,Ledbury
Пол: Мъж
Кара: акцизни М-паркети от острова
Мечтае да кара: много неща

Мнение от ///MapTo » 24 Сеп 2006, 15:04

минах през тази манипулация лятото..симптомите бяха същите... ;)
Изображение
Изображение
PeReZ: Предполагам и километража (скоростомера) не показва моментната скорост, а ъгловата скорост в завой ???

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 545
Регистриран на: 29.01.2006
Местоположение: ELHOVO
Пол: Мъж
Кара: G30

Мнение от flober » 24 Сеп 2006, 18:43

някои може ли да обясни по подробно що е твърд съеденител ,феродов диск без прожини и т.н.?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 937
Регистриран на: 28.04.2006
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E83 LCI, Е60
Мечтае да кара: BmW F06 M

Мнение от Enslaving_Lecher » 25 Сеп 2006, 4:07

flober написа:някои може ли да обясни по подробно що е твърд съеденител ,феродов диск без прожини и т.н.?


и аз съм заинтересован поради наличие на подобен проблем :help:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 189
Регистриран на: 23.08.2005

Мнение от nqkoisi » 25 Сеп 2006, 9:21

Leon написа:Тая работа с първа скорост е от съединителя, да знаеш... Някой се е изхитрил да смени само единия диск (най-вероянто само феродивия) и това са последствията... Всичко се сменя комплект, щото после почти сигурно разглобяваш втори път... Мен 2 седмици ме болеше дясната ръка от това включване. Майстора каза - добре е притискателя, ама после като сменихме и него нещата си дойдоха на мястото ;)




от феродовия диск няма начин да включва трудно включва трудно от износен притискателен диск аз си мисля че може да е помпа на съединителя ако не е помпа е кутията нещо но не ми се вярва синхронизатори да са

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1802
Регистриран на: 28.03.2006
Местоположение: Люлин/Waiblingen

Мнение от Митко Ганчев » 25 Сеп 2006, 11:30

flober написа:някои може ли да обясни по подробно що е твърд съеденител ,феродов диск без прожини и т.н.?

До колкото знам на феродовия диск има едни демпферни пружини дето служат като зацепи съединителя завъртането да става по плавно, а не изведнъж. При ментета или при голямо натоварване пружините се чупят.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 189
Регистриран на: 23.08.2005

Мнение от nqkoisi » 26 Сеп 2006, 9:34

Mitko19 написа:
flober написа:някои може ли да обясни по подробно що е твърд съеденител ,феродов диск без прожини и т.н.?

До колкото знам на феродовия диск има едни демпферни пружини дето служат като зацепи съединителя завъртането да става по плавно, а не изведнъж. При ментета или при голямо натоварване пружините се чупят.



или се изправя диска при мене точно тва беше станало феродовия ми беше ок но притискателния беше много зле и трудно включвах особенно на 1-ва

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook