Бавно (ли) загрява 525d! Защо?
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
69 мнения
• Страница 1 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- ICE
- Ледения
-
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
Бавно (ли) загрява 525d! Защо?
Здравейте,
Имам въпрос на който не намирам отговора. Паля колата (тя е дизел) сутрин при Т'=-1 до +1'С, оставям я да поработи около 5 мин на място (за да излезне от синята зона и трябват около 7 мин) и потеглям бавно. Карам до не повече от 1500 оборота, до достигане на първата бяла чертичка. До втората, т.е. средата ми трябват около 22-27 мин, с пуснат или не вентилатор.
Смених термостата (с оригинален) + антифриза, но колата не се оправи. Това е много дразнещо... Някакви други идеи?
Благодаря предварително!
Имам въпрос на който не намирам отговора. Паля колата (тя е дизел) сутрин при Т'=-1 до +1'С, оставям я да поработи около 5 мин на място (за да излезне от синята зона и трябват около 7 мин) и потеглям бавно. Карам до не повече от 1500 оборота, до достигане на първата бяла чертичка. До втората, т.е. средата ми трябват около 22-27 мин, с пуснат или не вентилатор.
Смених термостата (с оригинален) + антифриза, но колата не се оправи. Това е много дразнещо... Някакви други идеи?
Благодаря предварително!
Последна промяна ICE на 25 Дек 2005, 17:02, променена общо 3 пъти
- SlipKnoT
- devildriver
-
- Мнения: 4054
- Регистриран на: 21.04.2002
- Пол: Мъж
- Кара: E30
- Мечтае да кара: McLaren F1
Незнам на какво се дължи проблема, но моя съвет (и не само моя, сигурен съм) е като запалиш веднага да тръгваш и да караш на най висока предавка с най ниски обороти (което незнам при твоя автомат дали става).Така колата най бързо загрява.
Иначе е доста това като време за загряване.., но незнам какъв е пробелма..

Иначе е доста това като време за загряване.., но незнам какъв е пробелма..

- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Да, наистина е по-добре да тръгваш след като запалиш, поне така пише по книжките на БМВ. Обаче половин час е адски много време... Изглежда точно като проблем с термостата (на колко градуса отваря новия, дали не е дефектен?), другото, за което се сещам да духа постоянно перката на радиатора... Ако и това не е, ше трябва да слагаш картон зад бъбреците... 

Never mistake motion for action...
- Tod
- ентусиаст
-
- Мнения: 1126
- Регистриран на: 5.07.2004
- Местоположение: Пловдив
- Кара: M3 и Volvo XC70
Ако термостата наистина ти е наред, провери температурния датчик!
Ако парното ти работи, вероятно е от датчика но ако си с печка, предполагам трябва диагностика за да се хване евентуален проблем!?
Весели празници!
Ако парното ти работи, вероятно е от датчика но ако си с печка, предполагам трябва диагностика за да се хване евентуален проблем!?
Весели празници!

Good Luck
Не е ли странно? Същите хора, които се смеят на научната фантастика, четат прогнозата за времето и вярват на икономисти? ~Kelvin Throop III
Не е ли странно? Същите хора, които се смеят на научната фантастика, четат прогнозата за времето и вярват на икономисти? ~Kelvin Throop III
- Toledo
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 93
- Регистриран на: 22.02.2005
- Местоположение: София
- Кара: E90
А иначе температурата как е ? Щото аз например съм с повреден датчик, който показва 70 градуса при загрял мотор, а при измерване се оказа, че температурата си е 87 градуса ...
Re: Бавно загрява! Защо?
Комон РейлICE написа:Здравейте,
Имам въпрос на който не намирам отговора. Паля колата (тя е дизел) сутрин при Т'=-1 до +1'С, оставям я да поработи около 5 мин на място (за да излезне от синята зона и трябват около 7 мин) и потеглям бавно. Карам до не повече от 1500 оборота, до достигане на първата бяла яертичка. До втората, т.е. средата ми трябват около 22-27 мин, с пуснат или не вентилатор.
Смених термостата (с оригинален) + антифриза, но колата не се оправи. Това е много дразнещо... Някакви други идеи?
Благодаря предварително!



1 .Автономни отоплители и доотоплители....до тук с тях, че да не стане реклама

2 .Подгревни свещи на водния кръг, обикновенно са разположени на входа на вътрешния радиатор за отопление......доста неудачна работа поради простата причина ,че харчат доста електроенергия-около 30-40ампера


3 .Водна риза на изпускателната тръба след турбината-много ефикасен варянт, ама много, аз имам такива Берлинга ХДИ и две от тях са с тази системка , просто и функционално, без никакви загуби

Дано съм бил полезен

- Toledo
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 93
- Регистриран на: 22.02.2005
- Местоположение: София
- Кара: E90
И моя мотор е комън-рейл, но си ги държи 87-90 градуса работна температура. Толкова, колкото трябва ... 

Това не е точно работна температура пичToledo написа:И моя мотор е комън-рейл, но си ги държи 87-90 градуса работна температура. Толкова, колкото трябва ...



- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Аз си мисля и друго,ICE никога не включва парното отопление в купето на max. температура и вентилатора да обдухва радиаторчето стабилно,така че да разбере всъщност къде е проблема
Има вероятност да се бъзика прибора на таблото за температурата на охладителната течност ... На моят автомобил му трябват от 5 до 7 минути за да застане стрелката точно в средата. Според мен не е плюс, факта ,че автомобила се кара до 1500 min-1 и най-важното,че работи толкова време на празен ход след студен старт
Никога,никъде,никой производител не е дал подобен принцип на експлоатация за правилен а точно обратното предупреждава за незабавно потегляне
За бензиновите двигатели знам със сигурност,че работа на празен ход след студен старт причинява износване равняващо се на износването оттук до гр.Бургас (образно казано)
Моят съвет е старт-потегляне-превключване на предавките при около поне 2000min-1 ( 1500 мин-1 не е нормален режим на движение при абсолютно никакви положение,камо ли при студен старт) и парното "както си трябва" оттам ще стане ясно поне дали температурата на охладителната течност е в нормите ... Може и черен картон зад решетките за проба ....
Георги Пенчев


Никога,никъде,никой производител не е дал подобен принцип на експлоатация за правилен а точно обратното предупреждава за незабавно потегляне



Георги Пенчев
- ICE
- Ледения
-
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
Доколкото знам той влияе на работата на подгревните свещи и пре-подгряването... а не на термостата. Би ли обяснил?!Tod написа:Ако термостата наистина ти е наред, провери температурния датчик!...
Температурата не съм я мерил, но двигателя като си загрее и мърка, иначе знаете.... че е малко по-шумен (това си е дизелова печкаToledo написа:А иначе температурата как е ? Щото аз например съм с повреден датчик, който показва 70 градуса при загрял мотор, а при измерване се оказа, че температурата си е 87 градуса ...


Ако имаш време бих искал да направим един тест с твоята и моята кола...Toledo написа:И моя мотор е комън-рейл, но си ги държи 87-90 градуса работна температура. Толкова, колкото трябва ...
Твоята е бензинова и нещата са коренно различни... Примерно работната Т' на твоя термостат ще да е около 97'С (примерно). За сравнение на Опел Тигра термостата е на 92'С, а на Опел Кадет бензин е 97-107'СPenchev написа:... Има вероятност да се бъзика прибора на таблото за температурата на охладителната течност ... На моят автомобил му трябват от 5 до 7 минути за да застане стрелката точно в средата...
Георги Пенчев

Последна промяна ICE на 22 Дек 2005, 19:23, променена общо 2 пъти
- ICE
- Ледения
-
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
Днес сутринта я пробвах при Т= -2'С:
След 3 мин. работа на място потеглих...
На 7-мата мин излезна от синята зона...
На 12-тата достигна първата бяла чертичка....
НА 18-тата беше на 12ч. без 5 мин., т.е. малко преди средата и оттам...
Чак на 29-тата мин. достигна средата.
През цялото време бях на вентилатор на 2 чертички, а след като достигна първата бяла чертичка, пуснах парното на AUTO... Карах изцяло в задръствания, т.е. спри-тръгни! Колата е автоматик, което означава, че по дифолт поддържа ниски обороти на двигателя... около 1500 оборота.
Вчера варихме стария термостат, който отваря на 88'С.
Резултата -> на 82'С започва да отваря, а на 92 е 100% отворен.
Т.Е., термостата си е ОК. Значи е за продаване!
След 3 мин. работа на място потеглих...
На 7-мата мин излезна от синята зона...
На 12-тата достигна първата бяла чертичка....
НА 18-тата беше на 12ч. без 5 мин., т.е. малко преди средата и оттам...
Чак на 29-тата мин. достигна средата.
През цялото време бях на вентилатор на 2 чертички, а след като достигна първата бяла чертичка, пуснах парното на AUTO... Карах изцяло в задръствания, т.е. спри-тръгни! Колата е автоматик, което означава, че по дифолт поддържа ниски обороти на двигателя... около 1500 оборота.
Вчера варихме стария термостат, който отваря на 88'С.
Резултата -> на 82'С започва да отваря, а на 92 е 100% отворен.
Т.Е., термостата си е ОК. Значи е за продаване!

Последна промяна ICE на 22 Дек 2005, 19:24, променена общо 1 път
- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
- krika
- ...и то хидравличен :)
-
- Мнения: 3314
- Регистриран на: 1.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: джата
- Мечтае да кара: на Ринга
- Детайли за колата: Двете 2и2ки
Тва са нооо минути деа.....нямам опит с печки ма бензина сутрин загрява за около 5-7мин....
Die Neue Klasse ---> http://www.youtube.com/watch?v=dU7hAq7vmwA ---- http://www.formula1.bg ----
- Toledo
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 93
- Регистриран на: 22.02.2005
- Местоположение: София
- Кара: E90
МАЧКАТОР написа:Това не е точно работна температура пичToledo написа:И моя мотор е комън-рейл, но си ги държи 87-90 градуса работна температура. Толкова, колкото трябва ...С по-горния ми пост на писах ,че поради ниската работна температура има допълнителни средства за покачването й
Мога цяла лекция да пусна, ама кой ще я чете
Аз, че нещо ми стана интересно що е това работна температура

- CheGevara
- Weißwurst-Fresser
-
- Мнения: 2687
- Регистриран на: 22.11.2003
- Местоположение: в рекарото
- Кара: F40
Иво не е нормално това. Както вече казаха колегите, БМВ препоръчва като се запали колата да се потегли с около 2-3000 оборота, а не да стои на място. Мойта на 2 мин. излиза от синята зона. Аз я държа винаги на АУТО и щом излезе от синята зона, почва да вкарва яко топло на стъклото и в краката докато стрелката отиде на бялата чертичка. След около 10 мин е вече нормално топла.... но пък мойта на е дизел
Колкото до решение на проблема ... ми ти всичко си сменил каквото трябва
незнам дали нещо не влияе от антифриза ... 
Колкото до решение на проблема ... ми ти всичко си сменил каквото трябва


69 мнения
• Страница 1 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани