Проблем с турбото

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 3
Регистриран на: 16.04.2010
Пол: Мъж

Проблем с турбото

Мнение от mihali » 30 Ное 2010, 11:17

Колеги имам проблем, колата е E46 320 дизел 150 кс.
Тече масло от маркуча който влиза към Интеркулера.
Турбината нито вие, дърпа си като хората ! Градско не пипа маслото, обаче види ли зор и баирчета почва да хвърля масло някъде от към интеркулера и маркуча който влиза в него.
Заминало ли ми е турбото или проблема е в кулера или маркуча ????

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 481
Регистриран на: 29.09.2010
Пол: Мъж
Кара: му се на вода

Re: Проблем с турбото

Мнение от frizzante » 30 Ное 2010, 12:54

Ами аз така като те гледам сам си си отговорил...Виж да не ти е спукан кулера или пък там където влиза маркуча в него да не е станал фал...Ако е много омаслено, измиваш го и после гледаш от къде ще тръгне да излиза масло...не мисля че имаш проблем с турбото. Пуши ли отзад? Някакви странни шумове?
Никой да не се качва на автобуса преди да е дошъл!

Потребител
Аватар
Мнения: 3
Регистриран на: 16.04.2010
Пол: Мъж

Re: Проблем с турбото

Мнение от mihali » 30 Ное 2010, 13:13

Няма постоянно пушене и никакви странни шумове.
Изпушва само когато и подам рязко газ, както е при всички !
Минах през един сервиз, качиха колата и ми казаха че маслото е много , което било показател, че турбината ми изпускала ! Изобщо не погледнаха маркуча и връзката към кулера, а ми сложиха диагноза ( за турбина ) :(

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1559
Регистриран на: 26.03.2009

Re: Проблем с турбото

Мнение от bmw325tds » 30 Ное 2010, 13:23

mihali написа:Колеги имам проблем, колата е E46 320 дизел 150 кс.
Тече масло от маркуча който влиза към Интеркулера.
Турбината нито вие, дърпа си като хората ! Градско не пипа маслото, обаче види ли зор и баирчета почва да хвърля масло някъде от към интеркулера и маркуча който влиза в него.
Заминало ли ми е турбото или проблема е в кулера или маркуча ????


Възможно е в кулера да имаш масло. Просто свалу кулера, измий го с нафта, прегледай маркучите дали са здрави и зглобявай.
В кулера се трупа масло от картерните газове или ако са се скапали уплътненията на турбината.
Колко масло харчи на 10 000км?

Потребител
Аватар
Мнения: 3
Регистриран на: 16.04.2010
Пол: Мъж

Re: Проблем с турбото

Мнение от mihali » 30 Ное 2010, 13:30

7 000 хиляди небше пипнала нищо, събота пътувах до Девин- завой , баири ужас ! На другата сутрин видях че капе, Около 500 грама е духнала за 550 километра !

Фен на тройките
Аватар
Мнения: 6397
Регистриран на: 21.02.2007
Местоположение: СА,Х
Пол: Мъж
Кара: Колите да палят и работят!
Мечтае да кара: ;)
Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)

Re: Проблем с турбото

Мнение от Dimitroff » 30 Ное 2010, 14:32

Филтъра на картерните газове сменял ли си го ?
Прегледай добре самия кулер и по-точно "бързата връзка" на маркуча към него :yes:

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го на спомени
Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3

Re: Проблем с турбото

Мнение от Zagy » 30 Ное 2010, 15:56

Принципно точно тоя комънрейл си мята масълце в кулера... но при теб явно има проблем. Както Dimitroff ти е казал - погледни кулера и двата маркуча, които влизат и излизат от него.
Si non confectus, non reficiat.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 129
Регистриран на: 21.04.2008
Местоположение: София
Кара: f31, 320D
Мечтае да кара: Каквото и да е, но да е BMW :)

Re: Проблем с турбото

Мнение от ckrumov » 04 Дек 2010, 19:40

По принцип маркучите след турбината и самия кулер няма как да са сухи. Дори и ново да е турбото, пуска малко масло. Нормално е като махнеш маркуча от кулера да изтекат няколко капки. Ако маслото е повече наистина турбината се е амортизирала малко или много, но аз не бих я рециклирал, докато не е свършила съвсем. За да й удължиш живота, си смени /ако не си/ филтърчето за картерните, както са те посъветвали колегите преди мен. Около 90 лева е в Дару Кар и смяната му е лесна.
Свисти ли ти турбото иначе?
Според мен, ако колата си върви, по- добре си я карай така и не го мисли...

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook