някои да обясни за тези"пеперудки" на 320д

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2287
Регистриран на: 26.01.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 320dA 525xd

Re: някои да обясни за тези"пеперудки" на 320д

Мнение от pazokolarov » 13 Ное 2010, 14:29

MORSKIa написа:Добре де, една УСПЕШНА интервенция както са я писали колегите, никой ли не иска да каже колко ще струва , приблизително?
То ясно, че сто майстора-сто цени, но все пак?

По работни стойности на БМВ демонтаж/монтаж на всмукателния колектор е 99 лева (за Дарукар примерно). В неоторизиран сервиз цената може да е и двойно по-малка. Самото отстраняване на осите не е кой-знае какъв зор, така че вероятната цена би била към 100 лв.
Аз нямам автосервиз, само предполагам :lol: :dunno:
Бих те посъветвал да си вземеш задължително комплект нови гарнитури за колектора, защото старите,макар и да изглеждат добре, не е сигурно че ще си вършат работата след разглобяване.
Изображение
ИзображениеИзображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 138
Регистриран на: 3.10.2010
Местоположение: паралел 42 на голямата вода
Пол: Мъж
Кара: предимно служебни кошници
Мечтае да кара: без да се ядосва
Детайли за колата: M47N

Re: някои да обясни за тези"пеперудки" на 320д

Мнение от MORSKIa » 13 Ное 2010, 18:33

pazokolarov написа:По работни стойности на БМВ демонтаж/монтаж на всмукателния колектор е 99 лева (за Дарукар примерно). В неоторизиран сервиз цената може да е и двойно по-малка. Самото отстраняване на осите не е кой-знае какъв зор, така че вероятната цена би била към 100 лв.
Аз нямам автосервиз, само предполагам :lol: :dunno:
Бих те посъветвал да си вземеш задължително комплект нови гарнитури за колектора, защото старите,макар и да изглеждат добре, не е сигурно че ще си вършат работата след разглобяване.


Мерси, ше го направя, даже и колекторите възнамерявам да си почистя. Не съм от техничарите и предпочитам някой на когото имам доверие да ми свърши тази работа.
Е не съм чак с две леви ръце, щом сам си смених изгорелия ейнджъл днес, но за тези гадорийки нямам куража просто
Не понасям тарикатите на пътя във всичките им проявления пък били те и с нашта марка

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го на спомени
Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3

Re: някои да обясни за тези"пеперудки" на 320д

Мнение от Zagy » 14 Ное 2010, 19:20

+1 за рязаните насекоми днес :mrgreen:

Хванахме се с братото и ги разкарахме. Освен това изблизахме колектора, почистихме ЕГР-а и почистихме кулера и хербария между него и радиатора.

С две думи - денят беше успешен :ok: , колата запали, и най-важното - не ни останаха резервни части :mhihi:
Si non confectus, non reficiat.

Потребител
Аватар
Мнения: 38
Регистриран на: 29.08.2010
Пол: Мъж

Re: някои да обясни за тези"пеперудки" на 320д

Мнение от Doggy » 15 Ное 2010, 1:41

jojko написа:еми супер,няма от какво да се притеснявам


Освен от ГНП Турбо и куп други неща на този несполучлив двигател...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 318
Регистриран на: 16.11.2009
Пол: Мъж
Кара: Е36 323i / 97'

Re: някои да обясни за тези"пеперудки" на 320д

Мнение от Drum » 15 Ное 2010, 15:42

Така, операция "дебъг" осъществена :mrgreen:
Всичко изглежда нормално, не забелязвам промяна в поведението, като изключим че "пръхти" повече при гасене, нервен е :mhihi:

старши СПАМ ентусиаст
Аватар
Мнения: 2264
Регистриран на: 8.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е30 чат-пат
Мечтае да кара: варел
Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40

Re: някои да обясни за тези"пеперудки" на 320д

Мнение от K_Ilkov » 15 Ное 2010, 15:48

Doggy написа:
jojko написа:еми супер,няма от какво да се притеснявам


Освен от ГНП Турбо и куп други неща на този несполучлив двигател...

силни думи :paranoid:
по какви критерий го определяш за несполучлив :dunno:
Изображение

Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.

...

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го на спомени
Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3

Re: някои да обясни за тези"пеперудки" на 320д

Мнение от Zagy » 15 Ное 2010, 16:41

:OT: Точно М47D20 не се слави като най-сполучливия дизел на БМВ... колегата тук донякъде е прав.

Да не се отклоняваме от темата... :angel:
Si non confectus, non reficiat.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 236
Регистриран на: 15.11.2009
Местоположение: ШОПландия
Пол: Мъж
Кара: Е46 320D

Re: някои да обясни за тези"пеперудки" на 320д

Мнение от Amatior4o » 16 Ное 2010, 8:54

И аз да се похваля вчера отстраних "насекомите" + почистване на АГР. Не знам въобразвявам ли си, но колата работи доста по добре и набира доста повече от преди това.

П.с.
Много благодаря на колегата Dimitroff за съдействито при насочването на сервиз.

Фен на тройките
Аватар
Мнения: 6397
Регистриран на: 21.02.2007
Местоположение: СА,Х
Пол: Мъж
Кара: Колите да палят и работят!
Мечтае да кара: ;)
Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)

Re: някои да обясни за тези"пеперудки" на 320д

Мнение от Dimitroff » 16 Ное 2010, 9:52

За нищо, друже :yes:
Без значение дали върви повече или работи по-добре - основното е, че ще ти е по-лек съня..., че отваряне и ремонт на мотор си е кошмар...наяве! :mhihi:

Ти си поредният изпреварил събитията и разкарал този потенциален проблем - можеш само да се радваш за това!!

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го на спомени
Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3

Re: някои да обясни за тези"пеперудки" на 320д

Мнение от Zagy » 16 Ное 2010, 12:41

Абе я кажете колко пари ви взимат за отстраняването на пеперудките и чистене на колектора и ЕГРа - винаги ми е било интересно :oops:
Si non confectus, non reficiat.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 318
Регистриран на: 16.11.2009
Пол: Мъж
Кара: Е36 323i / 97'

Re: някои да обясни за тези"пеперудки" на 320д

Мнение от Drum » 16 Ное 2010, 16:52

50 кинта точно :driving:

Слави
Аватар
Мнения: 7952
Регистриран на: 20.03.2003
Пол: Мъж

Re: някои да обясни за тези"пеперудки" на 320д

Мнение от © » 16 Ное 2010, 19:33

потвърждавам :mhihi:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 138
Регистриран на: 3.10.2010
Местоположение: паралел 42 на голямата вода
Пол: Мъж
Кара: предимно служебни кошници
Мечтае да кара: без да се ядосва
Детайли за колата: M47N

Re: някои да обясни за тези"пеперудки" на 320д

Мнение от MORSKIa » 21 Ное 2010, 22:05

Вчера ходих до сервиза и пича ми казва.."ОК ще ти ги махнем, но тогава по-трудно ше гасне и от вибрации ше късаш много често генерация и ще заваряме често".
Предложи да изолираме EGRто, че да не вкарва гняс вътре, да почистим хубаво всичко и да ги оставим.....

И щото сън не ме хваща, лягам и разсъждавам и все те са ми в главата (тия бътерфлайки) искам да попитам няколко неща и ще помоля за компетентни отговори, а не чесане на пръстите, та:
1. Тези които са ги оперирали колекторите (преди време) имат ли проблеми с вибрации при гаснене, ремонти от тези вибрации...?
2. Може и да е писано вече по този въпрос, но изолирането на ЕГРто фатално ли е, търси ли си го компа, или си трае, т.е. става ли операцията на 320 д (2003) успешно?
3. И последно питане, някой харчил ли се е за нови колектори (фейслифтови така де се каже, усилени, гумени и т.н. :mhihi: ), та колко ги харчат изедниците? Аз по принцип не искам да изключа опцията да се изръся за едни нови колектори и примерно през 1-2 години да ги свалям и да ги чистя. За мен това не е разход а инвестиция в любимата играчка, така де...и съм на път и жената да убедя, че е така :winky:
След като всички коелги толкова и завиждат, че с такава кола я карат на работа.... :lol: и тя си смени мнението, а като я знам къв трагичен случай беше....
Не понасям тарикатите на пътя във всичките им проявления пък били те и с нашта марка

Фен на тройките
Аватар
Мнения: 6397
Регистриран на: 21.02.2007
Местоположение: СА,Х
Пол: Мъж
Кара: Колите да палят и работят!
Мечтае да кара: ;)
Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)

Re: някои да обясни за тези"пеперудки" на 320д

Мнение от Dimitroff » 22 Ное 2010, 10:11

Отговарям ти подред:

1. Никакви проблеми с вибраций, тресене и т.н.

2. ЕГР-а може да се изолира - при фейслифтовите Е46ци отчита грешка при диагностика, но няма лампа на таблото - грешката е незначителна и не пречи на работата на мотора!

3. Нов колектор...не е оферта (от към цена), освен това колегата Луцифер беше споменал за негов познат с Е60, което пати от вихрова клапа, купува нов колектор, слага го и след време...пак пада вихрова клапа в мотора!

В заключение - РАЗКАРАЙ ВИХРОВИТЕ КЛАПИ! :yes:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1953
Регистриран на: 11.08.2009
Местоположение: Добрич
Кара: Е39 '02 530d

Re: някои да обясни за тези"пеперудки" на 320д

Мнение от LUCIFER'S » 22 Ное 2010, 10:30

Dimitroff написа:Отговарям ти подред:

1. Никакви проблеми с вибраций, тресене и т.н.

2. ЕГР-а може да се изолира - при фейслифтовите Е46ци отчита грешка при диагностика, но няма лампа на таблото - грешката е незначителна и не пречи на работата на мотора!

3. Нов колектор...не е оферта (от към цена), освен това колегата Луцифер беше споменал за негов познат с Е60, което пати от вихрова клапа, купува нов колектор, слага го и след време...пак пада вихрова клапа в мотора!

В заключение - РАЗКАРАЙ ВИХРОВИТЕ КЛАПИ! :yes:


За АГРа винаги съм го казвал и пак ще го повторя, че е много по-добре и трябва да работи рециркулацията по ред причини, най-важната е ролята му в смесообразуването....

клапите ги махайте!!! пак ще кажа, че няма значение дали са нови или почистени... факта е, че мотора си ги засмуква...чупи ги...


"...В заключение - РАЗКАРАЙ ВИХРОВИТЕ КЛАПИ!" :yes:
Fortuna fortes metuit, ignavos premit.

ПредишнаСледваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook