някои да обясни за тези"пеперудки" на 320д
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- pazokolarov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2287
- Регистриран на: 26.01.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320dA 525xd
Re: някои да обясни за тези"пеперудки" на 320д
MORSKIa написа:Добре де, една УСПЕШНА интервенция както са я писали колегите, никой ли не иска да каже колко ще струва , приблизително?
То ясно, че сто майстора-сто цени, но все пак?
По работни стойности на БМВ демонтаж/монтаж на всмукателния колектор е 99 лева (за Дарукар примерно). В неоторизиран сервиз цената може да е и двойно по-малка. Самото отстраняване на осите не е кой-знае какъв зор, така че вероятната цена би била към 100 лв.
Аз нямам автосервиз, само предполагам


Бих те посъветвал да си вземеш задължително комплект нови гарнитури за колектора, защото старите,макар и да изглеждат добре, не е сигурно че ще си вършат работата след разглобяване.
- MORSKIa
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 138
- Регистриран на: 3.10.2010
- Местоположение: паралел 42 на голямата вода
- Пол: Мъж
- Кара: предимно служебни кошници
- Мечтае да кара: без да се ядосва
- Детайли за колата: M47N
Re: някои да обясни за тези"пеперудки" на 320д
pazokolarov написа:По работни стойности на БМВ демонтаж/монтаж на всмукателния колектор е 99 лева (за Дарукар примерно). В неоторизиран сервиз цената може да е и двойно по-малка. Самото отстраняване на осите не е кой-знае какъв зор, така че вероятната цена би била към 100 лв.
Аз нямам автосервиз, само предполагам![]()
![]()
Бих те посъветвал да си вземеш задължително комплект нови гарнитури за колектора, защото старите,макар и да изглеждат добре, не е сигурно че ще си вършат работата след разглобяване.
Мерси, ше го направя, даже и колекторите възнамерявам да си почистя. Не съм от техничарите и предпочитам някой на когото имам доверие да ми свърши тази работа.
Е не съм чак с две леви ръце, щом сам си смених изгорелия ейнджъл днес, но за тези гадорийки нямам куража просто
Не понасям тарикатите на пътя във всичките им проявления пък били те и с нашта марка
- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: някои да обясни за тези"пеперудки" на 320д
+1 за рязаните насекоми днес
Хванахме се с братото и ги разкарахме. Освен това изблизахме колектора, почистихме ЕГР-а и почистихме кулера и хербария между него и радиатора.
С две думи - денят беше успешен
, колата запали, и най-важното - не ни останаха резервни части 

Хванахме се с братото и ги разкарахме. Освен това изблизахме колектора, почистихме ЕГР-а и почистихме кулера и хербария между него и радиатора.
С две думи - денят беше успешен


Si non confectus, non reficiat.
Re: някои да обясни за тези"пеперудки" на 320д
jojko написа:еми супер,няма от какво да се притеснявам
Освен от ГНП Турбо и куп други неща на този несполучлив двигател...
Re: някои да обясни за тези"пеперудки" на 320д
Така, операция "дебъг" осъществена
Всичко изглежда нормално, не забелязвам промяна в поведението, като изключим че "пръхти" повече при гасене, нервен е

Всичко изглежда нормално, не забелязвам промяна в поведението, като изключим че "пръхти" повече при гасене, нервен е

- K_Ilkov
- старши СПАМ ентусиаст
-
- Мнения: 2264
- Регистриран на: 8.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е30 чат-пат
- Мечтае да кара: варел
- Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40
Re: някои да обясни за тези"пеперудки" на 320д
Doggy написа:jojko написа:еми супер,няма от какво да се притеснявам
Освен от ГНП Турбо и куп други неща на този несполучлив двигател...
силни думи

по какви критерий го определяш за несполучлив


Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.
...
- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: някои да обясни за тези"пеперудки" на 320д

Да не се отклоняваме от темата...

Si non confectus, non reficiat.
- Amatior4o
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 236
- Регистриран на: 15.11.2009
- Местоположение: ШОПландия
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 320D
Re: някои да обясни за тези"пеперудки" на 320д
И аз да се похваля вчера отстраних "насекомите" + почистване на АГР. Не знам въобразвявам ли си, но колата работи доста по добре и набира доста повече от преди това.
П.с.
Много благодаря на колегата Dimitroff за съдействито при насочването на сервиз.
П.с.
Много благодаря на колегата Dimitroff за съдействито при насочването на сервиз.
- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: някои да обясни за тези"пеперудки" на 320д
За нищо, друже
Без значение дали върви повече или работи по-добре - основното е, че ще ти е по-лек съня..., че отваряне и ремонт на мотор си е кошмар...наяве!
Ти си поредният изпреварил събитията и разкарал този потенциален проблем - можеш само да се радваш за това!!

Без значение дали върви повече или работи по-добре - основното е, че ще ти е по-лек съня..., че отваряне и ремонт на мотор си е кошмар...наяве!

Ти си поредният изпреварил събитията и разкарал този потенциален проблем - можеш само да се радваш за това!!
- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: някои да обясни за тези"пеперудки" на 320д
Абе я кажете колко пари ви взимат за отстраняването на пеперудките и чистене на колектора и ЕГРа - винаги ми е било интересно 

Si non confectus, non reficiat.
- MORSKIa
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 138
- Регистриран на: 3.10.2010
- Местоположение: паралел 42 на голямата вода
- Пол: Мъж
- Кара: предимно служебни кошници
- Мечтае да кара: без да се ядосва
- Детайли за колата: M47N
Re: някои да обясни за тези"пеперудки" на 320д
Вчера ходих до сервиза и пича ми казва.."ОК ще ти ги махнем, но тогава по-трудно ше гасне и от вибрации ше късаш много често генерация и ще заваряме често".
Предложи да изолираме EGRто, че да не вкарва гняс вътре, да почистим хубаво всичко и да ги оставим.....
И щото сън не ме хваща, лягам и разсъждавам и все те са ми в главата (тия бътерфлайки) искам да попитам няколко неща и ще помоля за компетентни отговори, а не чесане на пръстите, та:
1. Тези които са ги оперирали колекторите (преди време) имат ли проблеми с вибрации при гаснене, ремонти от тези вибрации...?
2. Може и да е писано вече по този въпрос, но изолирането на ЕГРто фатално ли е, търси ли си го компа, или си трае, т.е. става ли операцията на 320 д (2003) успешно?
3. И последно питане, някой харчил ли се е за нови колектори (фейслифтови така де се каже, усилени, гумени и т.н.
), та колко ги харчат изедниците? Аз по принцип не искам да изключа опцията да се изръся за едни нови колектори и примерно през 1-2 години да ги свалям и да ги чистя. За мен това не е разход а инвестиция в любимата играчка, така де...и съм на път и жената да убедя, че е така
След като всички коелги толкова и завиждат, че с такава кола я карат на работа....
и тя си смени мнението, а като я знам къв трагичен случай беше....
Предложи да изолираме EGRто, че да не вкарва гняс вътре, да почистим хубаво всичко и да ги оставим.....
И щото сън не ме хваща, лягам и разсъждавам и все те са ми в главата (тия бътерфлайки) искам да попитам няколко неща и ще помоля за компетентни отговори, а не чесане на пръстите, та:
1. Тези които са ги оперирали колекторите (преди време) имат ли проблеми с вибрации при гаснене, ремонти от тези вибрации...?
2. Може и да е писано вече по този въпрос, но изолирането на ЕГРто фатално ли е, търси ли си го компа, или си трае, т.е. става ли операцията на 320 д (2003) успешно?
3. И последно питане, някой харчил ли се е за нови колектори (фейслифтови така де се каже, усилени, гумени и т.н.


След като всички коелги толкова и завиждат, че с такава кола я карат на работа....

Не понасям тарикатите на пътя във всичките им проявления пък били те и с нашта марка
- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: някои да обясни за тези"пеперудки" на 320д
Отговарям ти подред:
1. Никакви проблеми с вибраций, тресене и т.н.
2. ЕГР-а може да се изолира - при фейслифтовите Е46ци отчита грешка при диагностика, но няма лампа на таблото - грешката е незначителна и не пречи на работата на мотора!
3. Нов колектор...не е оферта (от към цена), освен това колегата Луцифер беше споменал за негов познат с Е60, което пати от вихрова клапа, купува нов колектор, слага го и след време...пак пада вихрова клапа в мотора!
В заключение - РАЗКАРАЙ ВИХРОВИТЕ КЛАПИ!
1. Никакви проблеми с вибраций, тресене и т.н.
2. ЕГР-а може да се изолира - при фейслифтовите Е46ци отчита грешка при диагностика, но няма лампа на таблото - грешката е незначителна и не пречи на работата на мотора!
3. Нов колектор...не е оферта (от към цена), освен това колегата Луцифер беше споменал за негов познат с Е60, което пати от вихрова клапа, купува нов колектор, слага го и след време...пак пада вихрова клапа в мотора!
В заключение - РАЗКАРАЙ ВИХРОВИТЕ КЛАПИ!

- LUCIFER'S
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1953
- Регистриран на: 11.08.2009
- Местоположение: Добрич
- Кара: Е39 '02 530d
Re: някои да обясни за тези"пеперудки" на 320д
Dimitroff написа:Отговарям ти подред:
1. Никакви проблеми с вибраций, тресене и т.н.
2. ЕГР-а може да се изолира - при фейслифтовите Е46ци отчита грешка при диагностика, но няма лампа на таблото - грешката е незначителна и не пречи на работата на мотора!
3. Нов колектор...не е оферта (от към цена), освен това колегата Луцифер беше споменал за негов познат с Е60, което пати от вихрова клапа, купува нов колектор, слага го и след време...пак пада вихрова клапа в мотора!
В заключение - РАЗКАРАЙ ВИХРОВИТЕ КЛАПИ!
За АГРа винаги съм го казвал и пак ще го повторя, че е много по-добре и трябва да работи рециркулацията по ред причини, най-важната е ролята му в смесообразуването....
клапите ги махайте!!! пак ще кажа, че няма значение дали са нови или почистени... факта е, че мотора си ги засмуква...чупи ги...
"...В заключение - РАЗКАРАЙ ВИХРОВИТЕ КЛАПИ!"

Fortuna fortes metuit, ignavos premit.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани