Малко корекция на колекторчето!

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 102
Регистриран на: 3.09.2008

Re: Малко корекция на колекторчето!

Мнение от meteorman » 09 Окт 2010, 10:44

Преди два месеца ,и аз реших да се позанимавам малко и ето какво видях : :banghead: :banghead: :banghead:
12042009(001).jpg
12042009(002).jpg
12042009(003).jpg
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 102
Регистриран на: 3.09.2008

Re: Малко корекция на колекторчето!

Мнение от meteorman » 09 Окт 2010, 10:44

12042009(004).jpg
12042009(005).jpg
12042009(006).jpg
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 102
Регистриран на: 3.09.2008

Re: Малко корекция на колекторчето!

Мнение от meteorman » 09 Окт 2010, 10:45

12042009(007).jpg
12042009(008).jpg
12042009(009).jpg
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 102
Регистриран на: 3.09.2008

Re: Малко корекция на колекторчето!

Мнение от meteorman » 09 Окт 2010, 10:46

12042009(010).jpg
12042009(011).jpg
12042009(012).jpg
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 102
Регистриран на: 3.09.2008

Re: Малко корекция на колекторчето!

Мнение от meteorman » 09 Окт 2010, 10:47

12042009(013).jpg
12042009(014).jpg
12042009(016).jpg
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 102
Регистриран на: 3.09.2008

Re: Малко корекция на колекторчето!

Мнение от meteorman » 09 Окт 2010, 10:51

Резултата е ,че налягането във всички целиндри е 28 ,а в 3 е 24.5 , гори малко масло сега ама нема се размина без отваряне на главата и смяна на сегмент.Колата си върви без проблем,но заради тая пеперудка правих турбото :banghead:
Изводите си ги направите вие-ДАНО да съм бил полезен на някого :yes:
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го на спомени
Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3

Re: Малко корекция на колекторчето!

Мнение от Zagy » 09 Окт 2010, 21:59

Колега, разкара ли пеперудките от колектора? Ако не си - голема грешка!
Si non confectus, non reficiat.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 97
Регистриран на: 7.07.2010
Местоположение: <<Valencia,Spain >>.......... <<през лятото-Pleven,Bulgaria>>
Пол: Мъж
Кара: Е46 330D 204hp (M57N)

Re: Малко корекция на колекторчето!

Мнение от boXeer » 30 Окт 2010, 15:06

Здравейте на всички!
До сега не съм писал защото всичко което ме е интересувало вече е било коментирано,но все пак и аз имам един въпрос.
В момента съм разглобил колектора и съм в процес на отстраняване на пеперудките.
Те ми изглеждат в доста добро състояние макар почернели и опушени.
Та въпроса ми вместо да се режат няма ли резултата да е същия ако само развъртя болтчетата и махна самите "крилца" на тези пеперудки и да останат само осите на които се държат? :roll:

Edit: Вчера след като не беше публикувана темата и не получих отговор реших да ги развия.
След наколко неуспешни опита,почесах се зад врата и ги отрязах с дремела.
Цялата операция мина доста добре почистих и EGR.Не беше много мръсен,но около час го стъргах и четках.
Накрая дори колата запали от първия път :mhihi:
Обаче се случи нещо доста странно ,при запалването изфорсирах леко двигатела до към 1700-1800 оборота - от аспуха излезе доста черен дим.Дори на теракота в гаража остана черно мазно петно от сажди.
Колата и преди си изпушваше между 1500 и 2000 оборота , но снощи беше прекалено
Това нормално ли е или да търся проблем някъде?
Изображение

Фен на тройките
Аватар
Мнения: 6397
Регистриран на: 21.02.2007
Местоположение: СА,Х
Пол: Мъж
Кара: Колите да палят и работят!
Мечтае да кара: ;)
Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)

Re: Малко корекция на колекторчето!

Мнение от Dimitroff » 31 Окт 2010, 18:02

След като си чистил ЕГР-а - си осигурил "свободен път" на газовете - имаш доста нагар и след него...изкарай я тази кола на разходка извън града - покарай основно на 3-та и 4-та в диапазона около 3000-3500 оборота да се създаде повечко налягане и да я продухаш от саждите - ако и след това пуши - дебитомер!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 133
Регистриран на: 4.08.2010
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: '99 E46 320D
Мечтае да кара: Ford Mustang GT500 Shelby 1969

Re: Малко корекция на колекторчето!

Мнение от Ivakis Solo » 11 Ное 2010, 13:24

Ако правилно съм разбрал коментарите, нито в един от които не се говори за конкретна кола, моята кола E46 320D 136ps 1999г. няма такива пеперудки и мога да бъда спокоен. Въпреки това е добре да разглобя и да почиста EGR клапана и колектора. Днес махам катализаторите(даже колата е в сервиза в момента) и сменям меката връзка, сменил съм всички филтри и съм чистил дебитомера, така че май само това ми е останало.

П.П. Намерих отговора на въпроса ми в 3-тата тема за тия "пеперудки". :)
Изображение

Слави
Аватар
Мнения: 7952
Регистриран на: 20.03.2003
Пол: Мъж

Re: Малко корекция на колекторчето!

Мнение от © » 11 Ное 2010, 20:30

заключвам темата, тъй като в момента има две активни теми за едно и също нещо
viewtopic.php?f=34&t=195055&start=195

Предишна

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook