Малко корекция на колекторчето!
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
Re: Малко корекция на колекторчето!
Преди два месеца ,и аз реших да се позанимавам малко и ето какво видях :



Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Re: Малко корекция на колекторчето!
Резултата е ,че налягането във всички целиндри е 28 ,а в 3 е 24.5 , гори малко масло сега ама нема се размина без отваряне на главата и смяна на сегмент.Колата си върви без проблем,но заради тая пеперудка правих турбото
Изводите си ги направите вие-ДАНО да съм бил полезен на някого

Изводите си ги направите вие-ДАНО да съм бил полезен на някого

Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: Малко корекция на колекторчето!
Колега, разкара ли пеперудките от колектора? Ако не си - голема грешка!
Si non confectus, non reficiat.
- boXeer
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 97
- Регистриран на: 7.07.2010
- Местоположение: <<Valencia,Spain >>.......... <<през лятото-Pleven,Bulgaria>>
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330D 204hp (M57N)
Re: Малко корекция на колекторчето!
Здравейте на всички!
До сега не съм писал защото всичко което ме е интересувало вече е било коментирано,но все пак и аз имам един въпрос.
В момента съм разглобил колектора и съм в процес на отстраняване на пеперудките.
Те ми изглеждат в доста добро състояние макар почернели и опушени.
Та въпроса ми вместо да се режат няма ли резултата да е същия ако само развъртя болтчетата и махна самите "крилца" на тези пеперудки и да останат само осите на които се държат?
Edit: Вчера след като не беше публикувана темата и не получих отговор реших да ги развия.
След наколко неуспешни опита,почесах се зад врата и ги отрязах с дремела.
Цялата операция мина доста добре почистих и EGR.Не беше много мръсен,но около час го стъргах и четках.
Накрая дори колата запали от първия път
Обаче се случи нещо доста странно ,при запалването изфорсирах леко двигатела до към 1700-1800 оборота - от аспуха излезе доста черен дим.Дори на теракота в гаража остана черно мазно петно от сажди.
Колата и преди си изпушваше между 1500 и 2000 оборота , но снощи беше прекалено
Това нормално ли е или да търся проблем някъде?
До сега не съм писал защото всичко което ме е интересувало вече е било коментирано,но все пак и аз имам един въпрос.
В момента съм разглобил колектора и съм в процес на отстраняване на пеперудките.
Те ми изглеждат в доста добро състояние макар почернели и опушени.
Та въпроса ми вместо да се режат няма ли резултата да е същия ако само развъртя болтчетата и махна самите "крилца" на тези пеперудки и да останат само осите на които се държат?

Edit: Вчера след като не беше публикувана темата и не получих отговор реших да ги развия.
След наколко неуспешни опита,почесах се зад врата и ги отрязах с дремела.
Цялата операция мина доста добре почистих и EGR.Не беше много мръсен,но около час го стъргах и четках.
Накрая дори колата запали от първия път

Обаче се случи нещо доста странно ,при запалването изфорсирах леко двигатела до към 1700-1800 оборота - от аспуха излезе доста черен дим.Дори на теракота в гаража остана черно мазно петно от сажди.
Колата и преди си изпушваше между 1500 и 2000 оборота , но снощи беше прекалено
Това нормално ли е или да търся проблем някъде?

- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: Малко корекция на колекторчето!
След като си чистил ЕГР-а - си осигурил "свободен път" на газовете - имаш доста нагар и след него...изкарай я тази кола на разходка извън града - покарай основно на 3-та и 4-та в диапазона около 3000-3500 оборота да се създаде повечко налягане и да я продухаш от саждите - ако и след това пуши - дебитомер!
- Ivakis Solo
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 133
- Регистриран на: 4.08.2010
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: '99 E46 320D
- Мечтае да кара: Ford Mustang GT500 Shelby 1969
Re: Малко корекция на колекторчето!
Ако правилно съм разбрал коментарите, нито в един от които не се говори за конкретна кола, моята кола E46 320D 136ps 1999г. няма такива пеперудки и мога да бъда спокоен. Въпреки това е добре да разглобя и да почиста EGR клапана и колектора. Днес махам катализаторите(даже колата е в сервиза в момента) и сменям меката връзка, сменил съм всички филтри и съм чистил дебитомера, така че май само това ми е останало.
П.П. Намерих отговора на въпроса ми в 3-тата тема за тия "пеперудки".
П.П. Намерих отговора на въпроса ми в 3-тата тема за тия "пеперудки".


Re: Малко корекция на колекторчето!
заключвам темата, тъй като в момента има две активни теми за едно и също нещо
viewtopic.php?f=34&t=195055&start=195
viewtopic.php?f=34&t=195055&start=195
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани