проблем с картерните газове
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
14 мнения
• Страница 1 от 1
- captain_stefanov
- Потребител
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: 9.11.2010
- Пол: Мъж
проблем с картерните газове
Здравейте,с 320 бензин сам.При работа на ниски оборото от кам смукателните колектори на всеки 2-3 секунди се чува звук като от мембрана.Като се извади щеката за маслото проблема изчезва.Чакам мнения.
- Biankonero
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 348
- Регистриран на: 23.08.2006
- Местоположение: София
- Кара: 328i
Re: проблем с картерните газове
captain_stefanov написа:Здравейте,с 320 бензин сам.При работа на ниски оборото от кам смукателните колектори на всеки 2-3 секунди се чува звук като от мембрана.Като се извади щеката за маслото проблема изчезва.Чакам мнения.
Така формулирано, като звук от мембрана - няма как някой да ти каже къде е проблема. Ако се чува нещо около колектора - ако е тракане може да е ДИСА клапата, ако е свистене - има една тапичка отстрани на колектора - нацепва се с течение на времето и смуче въздух от там, може и да е клапана за картерните газове. За това се сещам аз, но освен този звук има ли индикации за проблем колата?
Re: проблем с картерните газове
Според мен клапана на картерните газове е заминал! Води се консуматив! Симптоми: звука, за който говориш, повишен разход - бензин и масло, от време на време записва грешка в ламбдите, ако не се смени на време има вероятност да протече през маслените гарнитури там, където е най-слабо мястото от стареене. А иначе звуците може да са разнообразни - не ми говори нищо определението звук от мембрана, обикновено е леко свистене, но може и нищо да не се чува!
То си се сменя тва от време на време. Провери дали прави силен вакуум при капачката за маслото - отвиваш при работещ двигател и ако изваждаш капачката с усилие, заради силата на всмукване (вакуума) значи съм прав!

- spower
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1504
- Регистриран на: 28.09.2005
- Кара: любимата ни марка да е първа ;)
- Мечтае да кара: римска колесница с М-пакет ;)
Re: проблем с картерните газове
Само да допълня при работещ клапан при развиване на капачката на маслото духа, при мен преди да го сменя като развиех капачката и смучеше, а на мойта бмвто е със същия мотор, а там духаше и на старото ми бмв пак духаше, и тогава се усетих къде ще е проблема отделно и оборотите падаха много на светофар като спирах, след смяната му това се оправи.
ПП Като го сменяш си почисти и маркуча, че обикновенно се пълни с нагар.
ПП Като го сменяш си почисти и маркуча, че обикновенно се пълни с нагар.
Плей листа с видеа за ремонт на BMW Х3 F25:
https://www.youtube.com/playlist?list=P ... A1PWE6WpJt

- unikalen88
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1553
- Регистриран на: 7.09.2008
- Местоположение: около Пловдив
- Кара: BMW 330cd
Re: проблем с картерните газове
мои познат им а същия проблем,при палене се чува няксо присвирване,при гасене пак така и се чува и някво изпускане на въздух придружено с присвирване,момчето вика че въздуха които излиза го е имало и преди но присвирването не,колата е 318 бензин

Re: проблем с картерните газове
едно време като питах за тези симптоми
ми бяха отговорили дап-аджисйки методи и т.н.
в крайна сметка видях, че много хора започнаха да ги сменят и да им чезнат част от проблемите :-)
ми бяха отговорили дап-аджисйки методи и т.н.
в крайна сметка видях, че много хора започнаха да ги сменят и да им чезнат част от проблемите :-)
- Моджо
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 237
- Регистриран на: 21.02.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320i мнооо убаво )))
- Мечтае да кара: Еххх...
- Детайли за колата: e46, седан, M52,2000 cm3,150 Hp.
Re: проблем с картерните газове
spower написа:Само да допълня при работещ клапан при развиване на капачката на маслото духа, при мен преди да го сменя като развиех капачката и смучеше, а на мойта бмвто е със същия мотор, а там духаше и на старото ми бмв пак духаше, и тогава се усетих къде ще е проблема отделно и оборотите падаха много на светофар като спирах, след смяната му това се оправи.
ПП Като го сменяш си почисти и маркуча, че обикновенно се пълни с нагар.
Тая тема е дискутирана доста...При мен пък и преди и след смяна на клапана си смуче от капачаката на маслото, на!
Biankonero-Къде е тая тапичка?
Хм,хм...
- mistyrain
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 789
- Регистриран на: 1.02.2010
- Пол: Мъж
- Кара: F34 320d
- Мечтае да кара: G32
- Детайли за колата: 320d GT B47
Re: проблем с картерните газове
При мен пък имам неравномерни обороти на празен ход и след смяна на какво ли не и никакъв резултат ми бяха препоръчали да го сменя този филтър/клапан. Според вас възможно ли е тои да ми помогне и ако може да ми даде линк от реал оем кое точно е това.
Re: проблем с картерните газове
mistyrain написа:При мен пък имам неравномерни обороти на празен ход и след смяна на какво ли не и никакъв резултат ми бяха препоръчали да го сменя този филтър/клапан. Според вас възможно ли е тои да ми помогне и ако може да ми даде линк от реал оем кое точно е това.
http://realoem.com/bmw/showparts.do?mod ... g=11&fg=15
Номер 1 на схемата!
Номенклатурен номер : 11157501567
Описание : КЛАПАН
Ед.цена (с ДДС) : 86.18 BGN
Има наличност
Дару Кар АД си запазва право за промени в цените
- mistyrain
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 789
- Регистриран на: 1.02.2010
- Пол: Мъж
- Кара: F34 320d
- Мечтае да кара: G32
- Детайли за колата: 320d GT B47
Re: проблем с картерните газове
Много мерси Slitter.
- yellowsubmarine
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 276
- Регистриран на: 28.02.2009
- Местоположение: Sf
- Пол: Мъж
- Кара: E46 318i '99г.
Re: проблем с картерните газове
slitter написа:mistyrain написа:При мен пък имам неравномерни обороти на празен ход и след смяна на какво ли не и никакъв резултат ми бяха препоръчали да го сменя този филтър/клапан. Според вас възможно ли е тои да ми помогне и ако може да ми даде линк от реал оем кое точно е това.
http://realoem.com/bmw/showparts.do?mod ... g=11&fg=15
Номер 1 на схемата!
Номенклатурен номер : 11157501567
Описание : КЛАПАН
Ед.цена (с ДДС) : 86.18 BGN
Има наличност
Дару Кар АД си запазва право за промени в цените
Задължително плюс маркуча Номер 3


Re: проблем с картерните газове
yellowsubmarine написа:Задължително плюс маркуча Номер 3
Не е задължително! Задължително е да се погледне в какво състояние е!

- Biankonero
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 348
- Регистриран на: 23.08.2006
- Местоположение: София
- Кара: 328i
Re: проблем с картерните газове
Моджо написа:Тая тема е дискутирана доста...При мен пък и преди и след смяна на клапана си смуче от капачаката на маслото, на!
Biankonero-Къде е тая тапичка?
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=40
Номер 19 от схемата колега - отстрани на колектора.
- captain_stefanov
- Потребител
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: 9.11.2010
- Пол: Мъж
Re: проблем с картерните газове
Колеги ,мерси за съветите.Маи ще излезе от тоя клапан за картерните газове.Ще рискувам и ще го сменя.Звука които издава ако може да се опише е нещо като"зууп...зууп...зуп".Отначало беше почти недоловим при отворен капак,после се чуваше само на отворен прозорец а сега и на затворен но само на ниски обороти.При всяко издаване на звука едва доловимо се забиват оборотите,а при ускоряване и то само когато е много плавно има един момент на лек забив.Когато си ускорявам нормано или леко спортно не се усеща това прихълцване.
14 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани