Правилно използване на автоматик
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- bg_11
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 148
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: MauHa CuTu
- Пол: Мъж
Re: Правилно използване на автоматик
При мен след смяна на маслото пак се усеща "придърпва" особенно като е студена . В сервиза ми казаха "Какво очакваш това е кола на 13 години" ... С обикновенна АСК съм , а не с типтроник .
Един съвет от мен ... Сутрин докато колата не загрее по-бавничко ...
Един съвет от мен ... Сутрин докато колата не загрее по-бавничко ...

- spacepl
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3352
- Регистриран на: 29.03.2007
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D F07 530D
- Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
- Детайли за колата: трошляче някакво :)
Re: Правилно използване на автоматик
В тоя сервиз повече да не ходиш.
- sasho1bs
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 299
- Регистриран на: 28.06.2008
- Местоположение: Burgas
- Кара: е39 525д exclusive and 530d f10
Re: Правилно използване на автоматик
Моята е 525д 2003 година на 200 000 км и също като е студена се усеща предърпване но загрее ли се оправя.Сменях маслото точно заради това придърпване но уви остана си.Иначе когато купих колата това го нямаше.
- bg_11
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 148
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: MauHa CuTu
- Пол: Мъж
Re: Правилно използване на автоматик
sasho1bs написа:Моята е 525д 2003 година на 200 000 км и също като е студена се усеща предърпване но загрее ли се оправя.Сменях маслото точно заради това придърпване но уви остана си.Иначе когато купих колата това го нямаше.
1:1 само , че съм с ТДС 97 и пак е на 200 000 км ...
П.П някой има ли идея , колко масло събира обикновеннат АСК /P,N,D,R,S,2,3/ При мен до колкото знам

- vesko1234
- Потребител
-
- Мнения: 10
- Регистриран на: 9.07.2010
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 97y E39 520i steptronic
- Детайли за колата: BRC газово, черен кожен салон.
Re: Правилно използване на автоматик
http://www.insbook.info/%D0%BF%D0%BE%D0%BB%D0%B5%D0%B7%D0%BD%D0%B8-%D0%B2%D1%80%D1%8A%D0%B7%D0%BA%D0%B8-%D0%B7%D0%B0-%D0%B7%D0%B0%D1%81%D1%82%D1%80%D0%B0%D1%85%D0%BE%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%B5/21-vin-decoder-%D0%B4%D0%B5%D0%BA%D0%BE%D0%B4%D0%B8%D1%80%D0%B0%D0%BD%D0%B5-%D0%BD%D0%B0-%D0%BD%D0%BE%D0%BC%D0%B5%D1%80-%D0%BD%D0%B0-%D1%80%D0%B0%D0%BC%D0%B0-%D0%BD%D0%B0-%D0%BC%D0%BF%D1%81
С някои от тези вин декодери ми беше изкарало спецификациите на колата, вкл и колко литра събира кутията и т.н.
С някои от тези вин декодери ми беше изкарало спецификациите на колата, вкл и колко литра събира кутията и т.н.
- stefan_bmw7
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 139
- Регистриран на: 16.11.2007
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: Е38 725 tds;Pajero 2 ;E66 730d
Re: Правилно използване на автоматик
Колеги и аз да попитам за автоматичната кутия на 725 тдс, гледам отдоло е омаслена дали ще светне предопредителна лампа на таблото ако маслото е на минимум и имали начин да разбера дали е под минимума маслото в кутията ?
- bmw_n00b
- ентусиаст
-
- Мнения: 986
- Регистриран на: 21.08.2007
- Местоположение: Пловдив
- Кара: 96-8' 523ti
Re: Правилно използване на автоматик
Peter Angelov написа:..Доста спор имаме с приятели, няколко пъти ми направи впечаление че когато съм на спорт режим, примерно с 100-120 км.ч. и натисна до дупка сваля за мен до първа и сменя примерно чак на 140-160 км.ч. А от място - старт ми дават на S на първа по спомен 110-120 км.ч. След като смени на втора е вече на около 200 км.ч., трета до към 240 км.ч. и след това четвърта до където стигне. Какво е обяснението за тази ситуация срипед Вас.
На теория ми дават на 4- предавка - 306 км.ч.От практиката 288 км.ч. в момента съм с не толкова добри гуми.
И последноЗабелязах че с изключено ASC+T, колата набира в пъти по бързо
![]()
Предварително Ви благодаря
Каква по дяволите е тази кола, колега!?!?!?!

ПП Да не се чудите и спорите повече: http://www.unixnerd.demon.co.uk/revs.html
Аз ги изкарвам (с диф. 3.15) на 1-ва - 93 км/ч, на 2-ра - 156 км/ч, на 3-та - 231 км/ч, на 4-та по надолнище - божа работа, но максимално 316 км/ч
С диф. 2.81 - на 1-ва - 104 км/ч, на 2-ра - 175 км/ч, на 3-та - 259 км/ч, на 4-та по надолнище - божа работа, но максимално 354 км/ч

Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- bg_11
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 148
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: MauHa CuTu
- Пол: Мъж
Re: Правилно използване на автоматик
stefan_bmw7 написа:Колеги и аз да попитам за автоматичната кутия на 725 тдс, гледам отдоло е омаслена дали ще светне предопредителна лампа на таблото ако маслото е на минимум и имали начин да разбера дали е под минимума маслото в кутията ?
До колкото знам от БМВ твърдят , че АСК е вечна ... Обаче за кола на 200 000 км и нагоре и масло на 10 години и нагоре ... Ако смениш маслото увеличаваш "живота" на АСК . Няма лампи ... няма минимуми ... най-добре иди сменяи и моя съвет е да отидеш в добър сервиз /оторизираните на БМВ/ или друг на който имаш доверие ... Просто хората да си разбират от работата .
Re: Правилно използване на автоматик
Колеги, разбрах, че S e sport, a не разбрах копчето M, на тези автоматици, които не са с + и -, какво точно прави и кога се използва? 

- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: Правилно използване на автоматик
М = ///М
Сега сериозно - преминавайки от S на М всъщност се преминава на Manual - тоест ръчна смяна на предавките, която е така направена, че дори и да забравиш да преминеш на по-висока предавка...автомата сменя, без значение, че си на ръчна смяна
.

Сега сериозно - преминавайки от S на М всъщност се преминава на Manual - тоест ръчна смяна на предавките, която е така направена, че дори и да забравиш да преминеш на по-висока предавка...автомата сменя, без значение, че си на ръчна смяна

- Elesar74
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2284
- Регистриран на: 10.04.2008
- Пол: Мъж
- Кара: Долното
- Детайли за колата: Toyota Yaris D4D 2015.
Re: Правилно използване на автоматик
Тез' кутийки мноо умни бе, опитах се аз на Manual да я лъзна в лютеницата, ама смени пущината без да ме пита.
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.
Re: Правилно използване на автоматик
Dimitroff написа:М = ///М![]()
Сега сериозно - преминавайки от S на М всъщност се преминава на Manual - тоест ръчна смяна на предавките, която е така направена, че дори и да забравиш да преминеш на по-висока предавка...автомата сменя, без значение, че си на ръчна смяна.
Пак не разбрах колега, като съм на позиция М, скоростите ги сменям ръчно, сиреч на която скорост щракна лоста, на тази карам, сaмо че АТ-то качва предавка, ако тръгна да отивам към прекъсвач, или просто си седя на тази предавка на която съм му задал? И какво се случва, ако си седя на D-директна, а щракна копченцето на M?? По логиката на това, което прочетох до тук в темата, би трябвало да няма разлика дали съм на М или на E, aко лоста е на D... И още, може да си сменям скоростите с лоста и когато копчето е на E. Има ли разлика когато ги сменям на E и когато съм на М и каква е?

- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: Правилно използване на автоматик
Аз говоря за това тук :

Снимката която си дал ти - "чувал съм" (без да претендирам за достоверност), че S = snow (при автоматиците на Мерцедес е така 100% !!, за БМВ...не съм убеден) - пак казвам - говоря за автоматик като този от твоята снимка.


Снимката която си дал ти - "чувал съм" (без да претендирам за достоверност), че S = snow (при автоматиците на Мерцедес е така 100% !!, за БМВ...не съм убеден) - пак казвам - говоря за автоматик като този от твоята снимка.
Re: Правилно използване на автоматик
Dimitroff написа:Снимката която си дал ти - "чувал съм" (без да претендирам за достоверност), че S = snow (при автоматиците на Мерцедес е така 100% !!, за БМВ...не съм убеден) - пак казвам - говоря за автоматик като този от твоята снимка.
Усетих че нещо не се разбрахме за това постнах една примерна снимка.

- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: Правилно използване на автоматик
Ако си с такъв автомат - търси книжката - няма начин да не пише 

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани