Нов във форума

Класически модели - Е12/E21/E23/E24/Е28

Модератори: alpina-ma6inata, Технически модератори

Старши скрапер
Аватар
Мнения: 2716
Регистриран на: 16.04.2008
Местоположение: Бургас и малко в София
Пол: Мъж
Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
Детайли за колата: Powered by M43b19

Re: Нов във форума

Мнение от Lenco » 02 Ное 2010, 8:18

Във тунинг форума скоро имаше м10б20 на свястна цена.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 125
Регистриран на: 15.01.2008

Re: Нов във форума

Мнение от anastas83 » 02 Ное 2010, 10:01

С ваг мотор колата ти става незакона , идеята е че ще затягат положението !! докато другия варянт е по лесен за пред прегледи и тн ...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 221
Регистриран на: 3.10.2010
Местоположение: софия
Пол: Мъж

Re: Нов във форума

Мнение от andrein » 02 Ное 2010, 14:02

anastas83 написа:С ваг мотор колата ти става незакона , идеята е че ще затягат положението !! докато другия варянт е по лесен за пред прегледи и тн ...


Това също го има в раздаването!!!
34331 У-У-УДРИ!!!

...и то хидравличен :)
Аватар
Мнения: 3314
Регистриран на: 1.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: джата
Мечтае да кара: на Ринга
Детайли за колата: Двете 2и2ки

Re: Нов във форума

Мнение от krika » 02 Ное 2010, 23:13

alpina-ma6inata написа: бутала от М30Б35, но май и те не са ковани, като М10-ковите, (поправете ме ако съм в грешка)

Адаш прав си, не са ковани. Той май за това в първия си вариант момчето е писал 84мм от ИС. И това му е най-добрия вариант, няма смисъл от разтъргване, но със сигурност идват много по-ниски от стоковите.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 221
Регистриран на: 3.10.2010
Местоположение: софия
Пол: Мъж

Re: Нов във форума

Мнение от andrein » 03 Ное 2010, 20:27

То май дали са ковани или....бе те се са ляти, ма технологията нещо е различна...при съвременните бутала нема много значение - некой са здрави некой не.

ИС-ковите са доказано здрави, модерни и т.н, но повечето съвременни бутала от клас 1,8-2,5литра са на около 80-84мм и компресионна височина от около 30мм. Оригиналните М10-кови са 40 и нещо милиментра т.е. трее да се резне блока, а при 2-3мм скъсяване, трее и поне 1 звено от веригата да се махне и да се 'раздвижи' агренажното колело на разпределителния вал.

Драма най-голяма за мен......или един компресор да забием...поне нема да се занимавам с колектор.
34331 У-У-УДРИ!!!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 651
Регистриран на: 21.06.2006
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: `81 E21 335

Re: Нов във форума

Мнение от GRINGO » 03 Ное 2010, 22:58

Имам едно въпросче по темата.
Двигател М10Б18 може ли да се разстърже до 92мм за М30-кови бутала.
Има ли биели от други мотори с различна дължина, които могат да заместят оригиналните.
The power is nothing without control.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 221
Регистриран на: 3.10.2010
Местоположение: софия
Пол: Мъж

Re: Нов във форума

Мнение от andrein » 03 Ное 2010, 23:43

Ми ако биелите от М20 стават...начи имаш през 5мм 130-135-140
92мм е бая май...иначе ставало
34331 У-У-УДРИ!!!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 651
Регистриран на: 21.06.2006
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: `81 E21 335

Re: Нов във форума

Мнение от GRINGO » 03 Ное 2010, 23:58

Ей сега гледам каталог на Колбен Шмид за лагери и видях че само от М30 стават биели.
От всички М30-ки стават.
Но немога да намеря информация за дължината им.
Иначе по тези каталози могат да се видят много неща.
The power is nothing without control.
Изображение

...и то хидравличен :)
Аватар
Мнения: 3314
Регистриран на: 1.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: джата
Мечтае да кара: на Ринга
Детайли за колата: Двете 2и2ки

Re: Нов във форума

Мнение от krika » 04 Ное 2010, 2:01

GRINGO написа:Имам едно въпросче по темата.
Двигател М10Б18 може ли да се разстърже до 92мм за М30-кови бутала.
Има ли биели от други мотори с различна дължина, които могат да заместят оригиналните.

Може, стържт ги, той В18 си е 89мм като В20, но вторите обикновено са от по-старите и здрави кокали 8)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 221
Регистриран на: 3.10.2010
Местоположение: софия
Пол: Мъж

Re: Нов във форума

Мнение от andrein » 04 Ное 2010, 9:52

Те тука некъв пичага е събрал инфо...колко е достоверно не се знае

http://www.daham.org/16vt/technical/bmwm20/
34331 У-У-УДРИ!!!

...и то хидравличен :)
Аватар
Мнения: 3314
Регистриран на: 1.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: джата
Мечтае да кара: на Ринга
Детайли за колата: Двете 2и2ки

Re: Нов във форума

Мнение от krika » 04 Ное 2010, 12:21

andrein написа:Те тука некъв пичага е събрал инфо...колко е достоверно не се знае

http://www.daham.org/16vt/technical/bmwm20/

Ти нямаше ли да надуваш М10ката, да не се отказа :?: Или тва инфо за М20 просто така си го пуснал...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 221
Регистриран на: 3.10.2010
Местоположение: софия
Пол: Мъж

Re: Нов във форума

Мнение от andrein » 04 Ное 2010, 13:15

Не, дадох да се гледат биелите и буталата...ако стават.
34331 У-У-УДРИ!!!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 651
Регистриран на: 21.06.2006
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: `81 E21 335

Re: Нов във форума

Мнение от GRINGO » 04 Ное 2010, 14:32

Не стават.
И буталата и биелите са малки.
Ето тук можете да разгледате с Adobe Reader каталозите с буталата и лагерите.
http://www.ms-motor-service.com/content_kataloge.asp?area=hauptmenue&site=katalog&cls=02
В каталога с клапаните видях, че има някой М10-ки са по-големи клапани.
Малките са с размери:
42х8х103,8
35х8х104,3
Големите
46х8х103,8
38х8х104,3
Питам се дали неможе да се сложат големи клапанаи на глава с малки.
The power is nothing without control.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 221
Регистриран на: 3.10.2010
Местоположение: софия
Пол: Мъж

Re: Нов във форума

Мнение от andrein » 04 Ное 2010, 14:34

Тиа последните май са Шрик афтърмаркет клапани...сигурно може, ама трее да се стърже порта много....и нови легла и т.н.
34331 У-У-УДРИ!!!

...и то хидравличен :)
Аватар
Мнения: 3314
Регистриран на: 1.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: джата
Мечтае да кара: на Ринга
Детайли за колата: Двете 2и2ки

Re: Нов във форума

Мнение от krika » 04 Ное 2010, 20:00

andrein написа:Тиа последните май са Шрик афтърмаркет клапани...сигурно може, ама трее да се стърже порта много....и нови легла и т.н.

Вторите са си стандартния размер големи клапани на М10. Главите на тоя мотор са страшно много :idea:
Последна промяна krika на 04 Ное 2010, 21:01, променена общо 1 път

ПредишнаСледваща

Назад към Shark Sector

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook