Нов във форума
Модератори: alpina-ma6inata, Технически модератори
- Lenco
- Старши скрапер
-
- Мнения: 2716
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: Нов във форума
С ваг мотор колата ти става незакона , идеята е че ще затягат положението !! докато другия варянт е по лесен за пред прегледи и тн ...
- andrein
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 221
- Регистриран на: 3.10.2010
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
Re: Нов във форума
anastas83 написа:С ваг мотор колата ти става незакона , идеята е че ще затягат положението !! докато другия варянт е по лесен за пред прегледи и тн ...
Това също го има в раздаването!!!
- krika
- ...и то хидравличен :)
-
- Мнения: 3314
- Регистриран на: 1.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: джата
- Мечтае да кара: на Ринга
- Детайли за колата: Двете 2и2ки
Re: Нов във форума
alpina-ma6inata написа: бутала от М30Б35, но май и те не са ковани, като М10-ковите, (поправете ме ако съм в грешка)
Адаш прав си, не са ковани. Той май за това в първия си вариант момчето е писал 84мм от ИС. И това му е най-добрия вариант, няма смисъл от разтъргване, но със сигурност идват много по-ниски от стоковите.
Die Neue Klasse ---> http://www.youtube.com/watch?v=dU7hAq7vmwA ---- http://www.formula1.bg ----
- andrein
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 221
- Регистриран на: 3.10.2010
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
Re: Нов във форума
То май дали са ковани или....бе те се са ляти, ма технологията нещо е различна...при съвременните бутала нема много значение - некой са здрави некой не.
ИС-ковите са доказано здрави, модерни и т.н, но повечето съвременни бутала от клас 1,8-2,5литра са на около 80-84мм и компресионна височина от около 30мм. Оригиналните М10-кови са 40 и нещо милиментра т.е. трее да се резне блока, а при 2-3мм скъсяване, трее и поне 1 звено от веригата да се махне и да се 'раздвижи' агренажното колело на разпределителния вал.
Драма най-голяма за мен......или един компресор да забием...поне нема да се занимавам с колектор.
ИС-ковите са доказано здрави, модерни и т.н, но повечето съвременни бутала от клас 1,8-2,5литра са на около 80-84мм и компресионна височина от около 30мм. Оригиналните М10-кови са 40 и нещо милиментра т.е. трее да се резне блока, а при 2-3мм скъсяване, трее и поне 1 звено от веригата да се махне и да се 'раздвижи' агренажното колело на разпределителния вал.
Драма най-голяма за мен......или един компресор да забием...поне нема да се занимавам с колектор.
- GRINGO
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 651
- Регистриран на: 21.06.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: `81 E21 335
Re: Нов във форума
Имам едно въпросче по темата.
Двигател М10Б18 може ли да се разстърже до 92мм за М30-кови бутала.
Има ли биели от други мотори с различна дължина, които могат да заместят оригиналните.
Двигател М10Б18 може ли да се разстърже до 92мм за М30-кови бутала.
Има ли биели от други мотори с различна дължина, които могат да заместят оригиналните.
- andrein
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 221
- Регистриран на: 3.10.2010
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
Re: Нов във форума
Ми ако биелите от М20 стават...начи имаш през 5мм 130-135-140
92мм е бая май...иначе ставало
92мм е бая май...иначе ставало
- GRINGO
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 651
- Регистриран на: 21.06.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: `81 E21 335
Re: Нов във форума
Ей сега гледам каталог на Колбен Шмид за лагери и видях че само от М30 стават биели.
От всички М30-ки стават.
Но немога да намеря информация за дължината им.
Иначе по тези каталози могат да се видят много неща.
От всички М30-ки стават.
Но немога да намеря информация за дължината им.
Иначе по тези каталози могат да се видят много неща.
- krika
- ...и то хидравличен :)
-
- Мнения: 3314
- Регистриран на: 1.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: джата
- Мечтае да кара: на Ринга
- Детайли за колата: Двете 2и2ки
Re: Нов във форума
GRINGO написа:Имам едно въпросче по темата.
Двигател М10Б18 може ли да се разстърже до 92мм за М30-кови бутала.
Има ли биели от други мотори с различна дължина, които могат да заместят оригиналните.
Може, стържт ги, той В18 си е 89мм като В20, но вторите обикновено са от по-старите и здрави кокали

Die Neue Klasse ---> http://www.youtube.com/watch?v=dU7hAq7vmwA ---- http://www.formula1.bg ----
- andrein
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 221
- Регистриран на: 3.10.2010
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
Re: Нов във форума
Те тука некъв пичага е събрал инфо...колко е достоверно не се знае
http://www.daham.org/16vt/technical/bmwm20/
http://www.daham.org/16vt/technical/bmwm20/
- krika
- ...и то хидравличен :)
-
- Мнения: 3314
- Регистриран на: 1.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: джата
- Мечтае да кара: на Ринга
- Детайли за колата: Двете 2и2ки
Re: Нов във форума
andrein написа:Те тука некъв пичага е събрал инфо...колко е достоверно не се знае
http://www.daham.org/16vt/technical/bmwm20/
Ти нямаше ли да надуваш М10ката, да не се отказа

Die Neue Klasse ---> http://www.youtube.com/watch?v=dU7hAq7vmwA ---- http://www.formula1.bg ----
- GRINGO
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 651
- Регистриран на: 21.06.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: `81 E21 335
Re: Нов във форума
Не стават.
И буталата и биелите са малки.
Ето тук можете да разгледате с Adobe Reader каталозите с буталата и лагерите.
http://www.ms-motor-service.com/content_kataloge.asp?area=hauptmenue&site=katalog&cls=02
В каталога с клапаните видях, че има някой М10-ки са по-големи клапани.
Малките са с размери:
42х8х103,8
35х8х104,3
Големите
46х8х103,8
38х8х104,3
Питам се дали неможе да се сложат големи клапанаи на глава с малки.
И буталата и биелите са малки.
Ето тук можете да разгледате с Adobe Reader каталозите с буталата и лагерите.
http://www.ms-motor-service.com/content_kataloge.asp?area=hauptmenue&site=katalog&cls=02
В каталога с клапаните видях, че има някой М10-ки са по-големи клапани.
Малките са с размери:
42х8х103,8
35х8х104,3
Големите
46х8х103,8
38х8х104,3
Питам се дали неможе да се сложат големи клапанаи на глава с малки.
- andrein
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 221
- Регистриран на: 3.10.2010
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
Re: Нов във форума
Тиа последните май са Шрик афтърмаркет клапани...сигурно може, ама трее да се стърже порта много....и нови легла и т.н.
- krika
- ...и то хидравличен :)
-
- Мнения: 3314
- Регистриран на: 1.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: джата
- Мечтае да кара: на Ринга
- Детайли за колата: Двете 2и2ки
Re: Нов във форума
andrein написа:Тиа последните май са Шрик афтърмаркет клапани...сигурно може, ама трее да се стърже порта много....и нови легла и т.н.
Вторите са си стандартния размер големи клапани на М10. Главите на тоя мотор са страшно много

Последна промяна krika на 04 Ное 2010, 21:01, променена общо 1 път
Die Neue Klasse ---> http://www.youtube.com/watch?v=dU7hAq7vmwA ---- http://www.formula1.bg ----
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани