Проблем с бавно загряване
Модератор: Технически модератори
			46 мнения
			 • Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
		
	
- ddddk
- ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 1419
- Регистриран на: 6.08.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E65
Re: Проблем с бавно загряване
Здравей колега,
С уговорката, че тези методи са ала-бала:
Маркуч номер2 от схемата. Демек минаваш от дясно на коша и пипаш дебелия маркуч, който влиза в радиатора долу в дясно.
Като започне леко да се постопля значи термостата е почнал да се отваря. Това трябва да стане едва, когато стрелката е в средата.
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=35
Моят съвет е да си купиш нов термостат и да знаеш, че 100% не е от него:
Номенклатурен номер : 11537511083
Описание : ТЕРМОСТАТ 92 *C
Ед.цена (с ДДС) : 72.24 BGN
Има наличност
Д*** **р АД си запазва право за промени в цените
Автърмаркет Behr ще е на половината на тази цена предполагам
Дето се вика ти само от разхода ще ги избиеш тези пари дето ти загрява бавно колата 
 
И накрая имай едно на ум, че моторът М52 е с малко по различни режими на работа от мотора М50, а колегите тук сме с опит предимно върху М50 
 
Поздрави,
Д
			С уговорката, че тези методи са ала-бала:
Маркуч номер2 от схемата. Демек минаваш от дясно на коша и пипаш дебелия маркуч, който влиза в радиатора долу в дясно.
Като започне леко да се постопля значи термостата е почнал да се отваря. Това трябва да стане едва, когато стрелката е в средата.
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=35
Моят съвет е да си купиш нов термостат и да знаеш, че 100% не е от него:
Номенклатурен номер : 11537511083
Описание : ТЕРМОСТАТ 92 *C
Ед.цена (с ДДС) : 72.24 BGN
Има наличност
Д*** **р АД си запазва право за промени в цените
Автърмаркет Behr ще е на половината на тази цена предполагам
Дето се вика ти само от разхода ще ги избиеш тези пари дето ти загрява бавно колата
 
 И накрая имай едно на ум, че моторът М52 е с малко по различни режими на работа от мотора М50, а колегите тук сме с опит предимно върху М50
 
 Поздрави,
Д

- kokali praa vsiakvi
- младши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 307
- Регистриран на: 21.03.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: е36 328i Мойта, e53 Семейната
- Мечтае да кара: 635i e24, 850i e31
- Детайли за колата: Истинската 328ца
Re: Проблем с бавно загряване
el_nino написа:Днес свалих виското и покарах колата без него докато загрее , резултата никаква промяна в времето за загряване на двигателя Т.е. проблема си остава на лице - термостат или водна помпа ?
Кажете как да проверя дали термостата работи правилно без да го свалям от колата ? С пипане на маркучи и т.н. ?
Приятел, просто го смени! Стига излишни гимнастики! Автърмаркет е сигурно около 40 50лв от официален представител 70 80лв. До сега да си забравил!
Жените биват два вида : 1. Слабички    2. Убавки...  И с броя на цилиндрите е подобно ...

		
- ///peter
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
 HX52 Holset
 MS 1 Extra - ECU
 Inovate wide band
Re: Проблем с бавно загряване
Само карате хората да правят излишни гимнастики.
Как може проблема да е във виското ако термостата работи и водата се върти в малкия кръг?
			
		Как може проблема да е във виското ако термостата работи и водата се върти в малкия кръг?
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: Проблем с бавно загряване
хубаво де, понеже на мойта се смъква виското утре ще боцна едно виско зацепено с БОЛТ  , и ще видим колко загрява и какво прави
 , и ще видим колко загрява и какво прави   
   
  
			 , и ще видим колко загрява и какво прави
 , и ще видим колко загрява и какво прави   
   
  

Re: Проблем с бавно загряване
///peter написа:Само карате хората да правят излишни гимнастики.
Как може проблема да е във виското ако термостата работи и водата се върти в малкия кръг?
Колега , каква е идеята на второто изречение ? Аотермостата работи когато при натрупване на темп. в охлаждащия агент ( двигателя е в работен режим ) би трябвало да отвори и пропусне антифриза през радиатора ( големия кръг ) . И сега към колегата с проблема сигурно ли е че уреда за темп. на таблото показва верни данни , замервал ли си директно температурата ( най-евтин вариант , мултицет с измерване на температура 15лв или термометър воден пак толкова горе-долу вземи си и занапред ще ти трябва ). Питам щот на моя уред му нямам вяра и 10-на пъти ми е изкарвал акъла е и досега не знам що го прави ( сменял съм датчика ) ама е факт. Пък и има си значение околната температура и начина на каране и т.н.
- ///peter
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
 HX52 Holset
 MS 1 Extra - ECU
 Inovate wide band
Re: Проблем с бавно загряване
vladobate написа:///peter написа:Само карате хората да правят излишни гимнастики.
Как може проблема да е във виското ако термостата работи и водата се върти в малкия кръг?
Колега , каква е идеята на второто изречение ? Аотермостата работи когато при натрупване на темп. в охлаждащия агент ( двигателя е в работен режим ) би трябвало да отвори и пропусне антифриза през радиатора ( големия кръг ) .
Колега идеята, е че ако термостата работи много малка част от водата преминава през радиатора за да бъде охладена от постоянно зацепено виско. А ако термостата работи, то водата се върти изцяло в двигателя и парното => няма физичен закон които да обясни защо колата не загрява

Re: Проблем с бавно загряване
///peter написа:vladobate написа:///peter написа:Само карате хората да правят излишни гимнастики.
Как може проблема да е във виското ако термостата работи и водата се върти в малкия кръг?
Колега , каква е идеята на второто изречение ? Аотермостата работи когато при натрупване на темп. в охлаждащия агент ( двигателя е в работен режим ) би трябвало да отвори и пропусне антифриза през радиатора ( големия кръг ) .
Колега идеята, е че ако термостата работи много малка част от водата преминава през радиатора за да бъде охладена от постоянно зацепено виско. А ако термостата работи, то водата се върти изцяло в двигателя и парното => няма физичен закон които да обясни защо колата не загрява
Тук става някаква обърка и мисля че изпускаш една много важна думичка "НЕ". Та всички знаем какво значи работещ термостат и как ( за този двигател ) при достигане на 92градуса на антифриза трябва да отвори и да го пропусне през радиатора да се охлади. Обаче колегата трудно ( бавно ) достига до тези градуси т.е. антифриза се охлажда постоянно преди да достигне неоходимата темп. , което значи че термостата не работи коректно и седи ( блокирал ) в полуотворено положение и пропуска по малко . Ако е съвсем отворен блокирал няма да иска да загрява и ще стои стрелката близо до синьото. А може и да отваря донякъде и да затваря донякъде кой го знае , но все пак е достатъчно евтино като вариант за ремонт и си заслужава да се извърши , а не да си изтриваме ръцете от писане , трябват и действия, затова пожелаваме на колегата успех и да пише какво е станало.
 ПС: Пък и колегата е писал че пуска парното докато загрява колата което неминуемо води до по-бавно загряване поради отделената топлина от радиатора в купето.
 ПС: Пък и колегата е писал че пуска парното докато загрява колата което неминуемо води до по-бавно загряване поради отделената топлина от радиатора в купето.- ///peter
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
 HX52 Holset
 MS 1 Extra - ECU
 Inovate wide band
Re: Проблем с бавно загряване
Колега аз това казвам, че няма смисъл да мислиш за виско и да правиш гимнастики с него след като не излиза от синьото бързо
			
		- golov_bg
- ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 1204
- Регистриран на: 24.04.2008
- Местоположение: Пловдив,Поповица
- Пол: Мъж
- Кара: Е38-ца
Re: Проблем с бавно загряване
колега един термостат на ВЕНR е 25 кинта няма друга при1ина да загрява бавно,другите неща ако са повредени неможеш да я искараш от червеното
			Dirty Hands are a Sign of Clean Money
		- TheBoss
- Полковника
- 
				  
- Мнения: 2998
- Регистриран на: 8.03.2004
- Местоположение: в по- следния блок на София
- Кара: мухите да се лепят по лявото стъкло
Re: Проблем с бавно загряване
ОХ, 3 страници с изписани безмислици!!! Хора, охладителната система има ДВА кръга- голям и малък. Малкият кръг е блок и парно, големият включва и радиатор(с перка - електрическа, с виско, постоянно зацепена). Устройството, което определя кой кръг да работи се нарича ТЕРМОСТАТ. При нормално работещ такъв температурата на охладителната течност достига до работна температура в малкия кръг. Щом работната температура надвиши определени градуси се отваря термостатът и охладителната течност преминава през радиатора. ТОЛКОВА!!! До достигане на работната температура виското, ел.перката, постоянно зацепената перка НЕ пеят в градския хор. Ерго, щом охладителната течност в системата не достига работна температура значи тя(течността) върти малък и голям кръг. Причина - ТЕРМОСТАТ!!! Някой "специалисти" намесиха и водната помпа чак. Да, тя има отношение към охлаждането. Но ако тя не работи коректно ще има по-висока температура на охладителната течност. Водната помпа НЯМА как да държи течността с по-ниска тмпература, сметнато е и при най-воскои обороти на ДВГ тя(помпата) да осигурява оптимална циркулация. 
Колегата Владо го е обяснил, ама дали ще го разберете? И аз опитах, дано съм бил от полза.
			Колегата Владо го е обяснил, ама дали ще го разберете? И аз опитах, дано съм бил от полза.
vladobate написа:///peter написа:vladobate написа:///peter написа:Само карате хората да правят излишни гимнастики.
Как може проблема да е във виското ако термостата работи и водата се върти в малкия кръг?
Колега , каква е идеята на второто изречение ? Аотермостата работи когато при натрупване на темп. в охлаждащия агент ( двигателя е в работен режим ) би трябвало да отвори и пропусне антифриза през радиатора ( големия кръг ) .
Колега идеята, е че ако термостата работи много малка част от водата преминава през радиатора за да бъде охладена от постоянно зацепено виско. А ако термостата работи, то водата се върти изцяло в двигателя и парното => няма физичен закон които да обясни защо колата не загрява
Тук става някаква обърка и мисля че изпускаш една много важна думичка "НЕ". Та всички знаем какво значи работещ термостат и как ( за този двигател ) при достигане на 92градуса на антифриза трябва да отвори и да го пропусне през радиатора да се охлади. Обаче колегата трудно ( бавно ) достига до тези градуси т.е. антифриза се охлажда постоянно преди да достигне неоходимата темп. , което значи че термостата не работи коректно и седи ( блокирал ) в полуотворено положение и пропуска по малко . Ако е съвсем отворен блокирал няма да иска да загрява и ще стои стрелката близо до синьото. А може и да отваря донякъде и да затваря донякъде кой го знае , но все пак е достатъчно евтино като вариант за ремонт и си заслужава да се извърши , а не да си изтриваме ръцете от писане , трябват и действия, затова пожелаваме на колегата успех и да пише какво е станало.ПС: Пък и колегата е писал че пуска парното докато загрява колата което неминуемо води до по-бавно загряване поради отделената топлина от радиатора в купето.

- BMario
- кандидат ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 113
- Регистриран на: 29.11.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 524 тд
- Мечтае да кара: самолет
- Детайли за колата: невзрачна
Re: Проблем с бавно загряване
Респект за The Boss  Обясни го съвсем точно
 Обясни го съвсем точно  Термостат!
 Термостат!
			 Обясни го съвсем точно
 Обясни го съвсем точно  Термостат!
 Термостат!Искаш ли да направиш нещо,намираш начин.Не искаш ли-намираш причина и то важна!
		- golov_bg
- ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 1204
- Регистриран на: 24.04.2008
- Местоположение: Пловдив,Поповица
- Пол: Мъж
- Кара: Е38-ца
Re: Проблем с бавно загряване
колега смени ли го тоя термостат или още не сме сигурни,че е от него???
			Dirty Hands are a Sign of Clean Money
		- ///peter
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
 HX52 Holset
 MS 1 Extra - ECU
 Inovate wide band
Re: Проблем с бавно загряване
Аз първи го намекнах ма щом сте рекли  
Само не разбрахме Стоян какво направи с постоянно зацепеното виско.
			
		
Само не разбрахме Стоян какво направи с постоянно зацепеното виско.
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: Проблем с бавно загряване
///peter написа:Аз първи го намекнах ма щом сте рекли
Само не разбрахме Стоян какво направи с постоянно зацепеното виско.
Eдвам стига до работна температура, ама стигне ли я, я държи, точно както колега го описва.
Нанагорнища, нанадолнища стигне ли я я държи.
 
 ПП Термостата е читав при мен
 
   
  

- el_nino
- младши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 280
- Регистриран на: 15.05.2004
- Местоположение: Sofia
- Кара: BMW E30 320i Convertible '87
Re: Проблем с бавно загряване
В една съседна тема ....... в Е36 раздела .....
Последния ред май откри разковничето . Нищо не бях рпавил по колата и проблема с бавното загряване си беше на лице . От 3-4 дни колата ми протече като лейка отвсякъде , вадих казанче , лепих и сменявах о-пръстените по него и в крайна сметка се оказа че капачката нещо се е прецакала , не надуваше маркучите изобщо и като дигне работна температура от капачката бълваше антифриз ! С нова капачка от Дару 32лв сега нямам никакви течове слава богу . Не съм засичал за колко време загрява сега колата но това ще стане утре сигурно , надявам се да съм се отървал и от проблема с бавното загряване !
Допълнително инфо утре ......
			bum_bum написа:Мойта с новия загрява по-бавно от преди.. Ама нямаше в наличност оригинален и така.. уж читав взех.
Водна помпа не може да причини по-бавно загряване, по-скоро обратното. Просто е добре, като се свалят всичките глупости там да се извади и огледа, особено при дизела, дето пада повече разглабяне.
Виското също не може да е проблемно в случая, тъй като преди да отвори термостата, т.е. стрелката да иде на средата водата е в малкия кръг и виското няма значение дали как и колко върти.
Та остава термостата и евентуално капачката, която може да не държи налягане.
Последния ред май откри разковничето . Нищо не бях рпавил по колата и проблема с бавното загряване си беше на лице . От 3-4 дни колата ми протече като лейка отвсякъде , вадих казанче , лепих и сменявах о-пръстените по него и в крайна сметка се оказа че капачката нещо се е прецакала , не надуваше маркучите изобщо и като дигне работна температура от капачката бълваше антифриз ! С нова капачка от Дару 32лв сега нямам никакви течове слава богу . Не съм засичал за колко време загрява сега колата но това ще стане утре сигурно , надявам се да съм се отървал и от проблема с бавното загряване !
Допълнително инфо утре ......
			46 мнения
			 • Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
		
	
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
 
	

 
