Проблем с бавно загряване

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1419
Регистриран на: 6.08.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E65

Re: Проблем с бавно загряване

Мнение от ddddk » 29 Окт 2010, 14:00

Здравей колега,

С уговорката, че тези методи са ала-бала:

Маркуч номер2 от схемата. Демек минаваш от дясно на коша и пипаш дебелия маркуч, който влиза в радиатора долу в дясно.
Като започне леко да се постопля значи термостата е почнал да се отваря. Това трябва да стане едва, когато стрелката е в средата.
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=35

Моят съвет е да си купиш нов термостат и да знаеш, че 100% не е от него:
Номенклатурен номер : 11537511083
Описание : ТЕРМОСТАТ 92 *C
Ед.цена (с ДДС) : 72.24 BGN
Има наличност
Д*** **р АД си запазва право за промени в цените


Автърмаркет Behr ще е на половината на тази цена предполагам
Дето се вика ти само от разхода ще ги избиеш тези пари дето ти загрява бавно колата ;)

И накрая имай едно на ум, че моторът М52 е с малко по различни режими на работа от мотора М50, а колегите тук сме с опит предимно върху М50 ;)

Поздрави,
Д
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 307
Регистриран на: 21.03.2009
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: е36 328i Мойта, e53 Семейната
Мечтае да кара: 635i e24, 850i e31
Детайли за колата: Истинската 328ца

Re: Проблем с бавно загряване

Мнение от kokali praa vsiakvi » 29 Окт 2010, 19:23

el_nino написа:Днес свалих виското и покарах колата без него докато загрее , резултата никаква промяна в времето за загряване на двигателя Т.е. проблема си остава на лице - термостат или водна помпа ?
Кажете как да проверя дали термостата работи правилно без да го свалям от колата ? С пипане на маркучи и т.н. ?

Приятел, просто го смени! Стига излишни гимнастики! Автърмаркет е сигурно около 40 50лв от официален представител 70 80лв. До сега да си забравил!
Жените биват два вида : 1. Слабички 2. Убавки... И с броя на цилиндрите е подобно ...
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Re: Проблем с бавно загряване

Мнение от ///peter » 29 Окт 2010, 19:45

Само карате хората да правят излишни гимнастики.
Как може проблема да е във виското ако термостата работи и водата се върти в малкия кръг?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Re: Проблем с бавно загряване

Мнение от cod-cdbp » 29 Окт 2010, 21:34

хубаво де, понеже на мойта се смъква виското утре ще боцна едно виско зацепено с БОЛТ :paranoid: , и ще видим колко загрява и какво прави :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2483
Регистриран на: 26.02.2010
Пол: Мъж

Re: Проблем с бавно загряване

Мнение от vladobate » 29 Окт 2010, 22:20

///peter написа:Само карате хората да правят излишни гимнастики.
Как може проблема да е във виското ако термостата работи и водата се върти в малкия кръг?

Колега , каква е идеята на второто изречение ? Аотермостата работи когато при натрупване на темп. в охлаждащия агент ( двигателя е в работен режим ) би трябвало да отвори и пропусне антифриза през радиатора ( големия кръг ) . И сега към колегата с проблема сигурно ли е че уреда за темп. на таблото показва верни данни , замервал ли си директно температурата ( най-евтин вариант , мултицет с измерване на температура 15лв или термометър воден пак толкова горе-долу вземи си и занапред ще ти трябва ). Питам щот на моя уред му нямам вяра и 10-на пъти ми е изкарвал акъла е и досега не знам що го прави ( сменял съм датчика ) ама е факт. Пък и има си значение околната температура и начина на каране и т.н.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Re: Проблем с бавно загряване

Мнение от ///peter » 30 Окт 2010, 0:14

vladobate написа:
///peter написа:Само карате хората да правят излишни гимнастики.
Как може проблема да е във виското ако термостата работи и водата се върти в малкия кръг?

Колега , каква е идеята на второто изречение ? Аотермостата работи когато при натрупване на темп. в охлаждащия агент ( двигателя е в работен режим ) би трябвало да отвори и пропусне антифриза през радиатора ( големия кръг ) .


Колега идеята, е че ако термостата работи много малка част от водата преминава през радиатора за да бъде охладена от постоянно зацепено виско. А ако термостата работи, то водата се върти изцяло в двигателя и парното => няма физичен закон които да обясни защо колата не загрява :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2483
Регистриран на: 26.02.2010
Пол: Мъж

Re: Проблем с бавно загряване

Мнение от vladobate » 30 Окт 2010, 11:45

///peter написа:
vladobate написа:
///peter написа:Само карате хората да правят излишни гимнастики.
Как може проблема да е във виското ако термостата работи и водата се върти в малкия кръг?

Колега , каква е идеята на второто изречение ? Аотермостата работи когато при натрупване на темп. в охлаждащия агент ( двигателя е в работен режим ) би трябвало да отвори и пропусне антифриза през радиатора ( големия кръг ) .


Колега идеята, е че ако термостата работи много малка част от водата преминава през радиатора за да бъде охладена от постоянно зацепено виско. А ако термостата работи, то водата се върти изцяло в двигателя и парното => няма физичен закон които да обясни защо колата не загрява :mhihi:

Тук става някаква обърка и мисля че изпускаш една много важна думичка "НЕ". Та всички знаем какво значи работещ термостат и как ( за този двигател ) при достигане на 92градуса на антифриза трябва да отвори и да го пропусне през радиатора да се охлади. Обаче колегата трудно ( бавно ) достига до тези градуси т.е. антифриза се охлажда постоянно преди да достигне неоходимата темп. , което значи че термостата не работи коректно и седи ( блокирал ) в полуотворено положение и пропуска по малко . Ако е съвсем отворен блокирал няма да иска да загрява и ще стои стрелката близо до синьото. А може и да отваря донякъде и да затваря донякъде кой го знае , но все пак е достатъчно евтино като вариант за ремонт и си заслужава да се извърши , а не да си изтриваме ръцете от писане , трябват и действия, затова пожелаваме на колегата успех и да пише какво е станало. :yes: ПС: Пък и колегата е писал че пуска парното докато загрява колата което неминуемо води до по-бавно загряване поради отделената топлина от радиатора в купето.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Re: Проблем с бавно загряване

Мнение от ///peter » 30 Окт 2010, 14:15

Колега аз това казвам, че няма смисъл да мислиш за виско и да правиш гимнастики с него след като не излиза от синьото бързо

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1204
Регистриран на: 24.04.2008
Местоположение: Пловдив,Поповица
Пол: Мъж
Кара: Е38-ца

Re: Проблем с бавно загряване

Мнение от golov_bg » 30 Окт 2010, 14:24

колега един термостат на ВЕНR е 25 кинта няма друга при1ина да загрява бавно,другите неща ако са повредени неможеш да я искараш от червеното
Dirty Hands are a Sign of Clean Money

Полковника
Аватар
Мнения: 2998
Регистриран на: 8.03.2004
Местоположение: в по- следния блок на София
Кара: мухите да се лепят по лявото стъкло

Re: Проблем с бавно загряване

Мнение от TheBoss » 31 Окт 2010, 20:11

ОХ, 3 страници с изписани безмислици!!! Хора, охладителната система има ДВА кръга- голям и малък. Малкият кръг е блок и парно, големият включва и радиатор(с перка - електрическа, с виско, постоянно зацепена). Устройството, което определя кой кръг да работи се нарича ТЕРМОСТАТ. При нормално работещ такъв температурата на охладителната течност достига до работна температура в малкия кръг. Щом работната температура надвиши определени градуси се отваря термостатът и охладителната течност преминава през радиатора. ТОЛКОВА!!! До достигане на работната температура виското, ел.перката, постоянно зацепената перка НЕ пеят в градския хор. Ерго, щом охладителната течност в системата не достига работна температура значи тя(течността) върти малък и голям кръг. Причина - ТЕРМОСТАТ!!! Някой "специалисти" намесиха и водната помпа чак. Да, тя има отношение към охлаждането. Но ако тя не работи коректно ще има по-висока температура на охладителната течност. Водната помпа НЯМА как да държи течността с по-ниска тмпература, сметнато е и при най-воскои обороти на ДВГ тя(помпата) да осигурява оптимална циркулация.

Колегата Владо го е обяснил, ама дали ще го разберете? И аз опитах, дано съм бил от полза.


vladobate написа:
///peter написа:
vladobate написа:
///peter написа:Само карате хората да правят излишни гимнастики.
Как може проблема да е във виското ако термостата работи и водата се върти в малкия кръг?

Колега , каква е идеята на второто изречение ? Аотермостата работи когато при натрупване на темп. в охлаждащия агент ( двигателя е в работен режим ) би трябвало да отвори и пропусне антифриза през радиатора ( големия кръг ) .


Колега идеята, е че ако термостата работи много малка част от водата преминава през радиатора за да бъде охладена от постоянно зацепено виско. А ако термостата работи, то водата се върти изцяло в двигателя и парното => няма физичен закон които да обясни защо колата не загрява :mhihi:

Тук става някаква обърка и мисля че изпускаш една много важна думичка "НЕ". Та всички знаем какво значи работещ термостат и как ( за този двигател ) при достигане на 92градуса на антифриза трябва да отвори и да го пропусне през радиатора да се охлади. Обаче колегата трудно ( бавно ) достига до тези градуси т.е. антифриза се охлажда постоянно преди да достигне неоходимата темп. , което значи че термостата не работи коректно и седи ( блокирал ) в полуотворено положение и пропуска по малко . Ако е съвсем отворен блокирал няма да иска да загрява и ще стои стрелката близо до синьото. А може и да отваря донякъде и да затваря донякъде кой го знае , но все пак е достатъчно евтино като вариант за ремонт и си заслужава да се извърши , а не да си изтриваме ръцете от писане , трябват и действия, затова пожелаваме на колегата успех и да пише какво е станало. :yes: ПС: Пък и колегата е писал че пуска парното докато загрява колата което неминуемо води до по-бавно загряване поради отделената топлина от радиатора в купето.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 113
Регистриран на: 29.11.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 524 тд
Мечтае да кара: самолет
Детайли за колата: невзрачна

Re: Проблем с бавно загряване

Мнение от BMario » 31 Окт 2010, 21:30

Респект за The Boss :bowdown: Обясни го съвсем точно :yes: Термостат!
Искаш ли да направиш нещо,намираш начин.Не искаш ли-намираш причина и то важна!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1204
Регистриран на: 24.04.2008
Местоположение: Пловдив,Поповица
Пол: Мъж
Кара: Е38-ца

Re: Проблем с бавно загряване

Мнение от golov_bg » 31 Окт 2010, 22:41

колега смени ли го тоя термостат или още не сме сигурни,че е от него???
Dirty Hands are a Sign of Clean Money

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Re: Проблем с бавно загряване

Мнение от ///peter » 01 Ное 2010, 22:24

Аз първи го намекнах ма щом сте рекли :mhihi:
Само не разбрахме Стоян какво направи с постоянно зацепеното виско.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Re: Проблем с бавно загряване

Мнение от cod-cdbp » 02 Ное 2010, 0:00

///peter написа:Аз първи го намекнах ма щом сте рекли :mhihi:
Само не разбрахме Стоян какво направи с постоянно зацепеното виско.


Eдвам стига до работна температура, ама стигне ли я, я държи, точно както колега го описва.
Нанагорнища, нанадолнища стигне ли я я държи. :winky:
ПП Термостата е читав при мен :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 280
Регистриран на: 15.05.2004
Местоположение: Sofia
Кара: BMW E30 320i Convertible '87

Re: Проблем с бавно загряване

Мнение от el_nino » 02 Ное 2010, 22:08

В една съседна тема ....... в Е36 раздела .....

bum_bum написа:Мойта с новия загрява по-бавно от преди.. Ама нямаше в наличност оригинален и така.. уж читав взех.
Водна помпа не може да причини по-бавно загряване, по-скоро обратното. Просто е добре, като се свалят всичките глупости там да се извади и огледа, особено при дизела, дето пада повече разглабяне.
Виското също не може да е проблемно в случая, тъй като преди да отвори термостата, т.е. стрелката да иде на средата водата е в малкия кръг и виското няма значение дали как и колко върти.
Та остава термостата и евентуално капачката, която може да не държи налягане.



Последния ред май откри разковничето . Нищо не бях рпавил по колата и проблема с бавното загряване си беше на лице . От 3-4 дни колата ми протече като лейка отвсякъде , вадих казанче , лепих и сменявах о-пръстените по него и в крайна сметка се оказа че капачката нещо се е прецакала , не надуваше маркучите изобщо и като дигне работна температура от капачката бълваше антифриз ! С нова капачка от Дару 32лв сега нямам никакви течове слава богу . Не съм засичал за колко време загрява сега колата но това ще стане утре сигурно , надявам се да съм се отървал и от проблема с бавното загряване !

Допълнително инфо утре ......
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook