ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2871
Регистриран на: 11.10.2006
Местоположение: Ruse
Пол: Мъж

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от Le Transporteur » 18 Окт 2010, 17:14

bmv_69 написа:Хелоу , колеги имам следният проблем , ако можете помогнете :
Става въпрос за отваряне на предна дясна врата , всичко работи перфектно , централно , аларма , резервен ключ , всичко бутони са наред , а предна дясна не се отваря. Ако някой знае решението на проблема , моля да ми отговори и друго имах проблеми с прекъсването виждам ,че и други колеги го имат , но аз го реших по следният начин : Изчистих си стартовия мотор и всичко се оправи.
Благодаря предварително !


Не си обяснил отвътре или отвън не се отваря, но срещан проблем е счупване на един палец, който е едно цяло със външната ръкохватка. Лечението е замяна на бравата със здрава такава.
"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!

Потребител
Аватар
Мнения: 2
Регистриран на: 17.10.2010
Пол: Мъж

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от bmv_69 » 18 Окт 2010, 18:23

Le Transporteur написа:
bmv_69 написа:Хелоу , колеги имам следният проблем , ако можете помогнете :
Става въпрос за отваряне на предна дясна врата , всичко работи перфектно , централно , аларма , резервен ключ , всичко бутони са наред , а предна дясна не се отваря. Ако някой знае решението на проблема , моля да ми отговори и друго имах проблеми с прекъсването виждам ,че и други колеги го имат , но аз го реших по следният начин : Изчистих си стартовия мотор и всичко се оправи.
Благодаря предварително !


Не си обяснил отвътре или отвън не се отваря, но срещан проблем е счупване на един палец, който е едно цяло със външната ръкохватка. Лечението е замяна на бравата със здрава такава.


Отникъде не се отваря ... нито отвътре , нито отвън.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 150
Регистриран на: 3.07.2009
Местоположение: България;Варна
Пол: Мъж
Кара: E36 320ci
Мечтае да кара: Е36 с F10 с turbo

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от Бумърчето » 18 Окт 2010, 20:49

Dpy написа:
vaskina написа:Здравейте,нов съм в форума това,което ще питам може да сте го писа ли много пъти,но съм се надъхал за БМВ-КУПЕ обаче не мога да реша кой избор е най-одачен.Колебая се между 316:318ис:320 от страна на разход на гориво и здравина на мотора кой модел е най-добър.Благодаря.

Всичките горят еднакво долу-горе,поддръжката е идентичнна.316 го отхвърли веднага(казвам го като собственик на такова).Избери по-читавото ис или 20-ка :yes:

20-ка приятелю 6 пеят иготино звучи-мотор с голям ресурс ако се гледа ще те надживее!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2196
Регистриран на: 6.03.2008
Местоположение: гр. Свищов
Пол: Мъж
Кара: Peugeot 307 HDI

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от Kambe » 20 Окт 2010, 0:45

колеги понякога единия ми фар не пали от първия път, според вас крушката или баласта си заминава ? :dunno:
Изображение
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 433
Регистриран на: 21.04.2010
Местоположение: Αθἠνα
Пол: Мъж
Кара: е36 купе

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от Yanko Petrov » 20 Окт 2010, 8:09

Kambe написа:колеги понякога единия ми фар не пали от първия път, според вас крушката или баласта си заминава ? :dunno:


Да не би да не дава добра маса? Освен,че светва по-трудно,гасне ли понякога(като минеш през дупка примерно)?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2196
Регистриран на: 6.03.2008
Местоположение: гр. Свищов
Пол: Мъж
Кара: Peugeot 307 HDI

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от Kambe » 20 Окт 2010, 21:57

Yanko Petrov написа:
Kambe написа:колеги понякога единия ми фар не пали от първия път, според вас крушката или баласта си заминава ? :dunno:


Да не би да не дава добра маса? Освен,че светва по-трудно,гасне ли понякога(като минеш през дупка примерно)?

ами не, само запалването е проблема понякога, ще пробвам с размяна на баластите :roll:
Изображение
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 3
Регистриран на: 26.09.2009
Пол: Мъж

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от dancho_pz » 22 Окт 2010, 17:15

Здравейте колеги :wave: от известно време си търся бмв е36 след огледа на доста екземляри се спрях на 325тдс и 320 м50б20 и двете са в добро състояние стегнати с доста екстри и вървяр доста прилично :mhihi: но в момента се чудя кое от двете да избера за 20-ката ми казаха,че била по лакома,дизелът бил по икономичен но по проблемен от към глава и ГНП :lalala: всички съвети ще са ми от полза :bowdown:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от bum_bum » 22 Окт 2010, 21:10

Що не почетеш малко из старите теми?
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 124
Регистриран на: 7.12.2009
Пол: Мъж
Кара: е36 325tds,e39 520d,Alpina D10
Мечтае да кара: Alpina D5

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от TERLIKA » 26 Окт 2010, 19:31

един тъп въпрос какъв антифриз да слагам на m51 и колко ще събере 8-10 литра ? :roll:
1981 – Немското списание “ Auto, Motor und Sport” ораганизира заедно с Shell маратон, целящ изминаването на максимален брой километри с колкото се може по-малко гориво. 3-литровия автомобил все още не е актуалена тема, но БМВ 318i Alpina побеждава в своя клас с разход от 2,672 литра на 100 километра.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 115
Регистриран на: 10.08.2010
Местоположение: Sofia
Кара: Е65

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от b2d » 26 Окт 2010, 23:53

Конретно питане, ако виското, термостата и обезвъздушаването са наред, а маркучите топли и твърди към гърнитура ли може да се ориентира приятел или? И евентуално, ако е да ориентировачни цени да го подготвя някой да даде... Мерси предарително... (Трябва само водната помпа да се провери, но ако вдига температура и след смяната й... пак към гарнитура или?)

Потребител
Аватар
Мнения: 1
Регистриран на: 21.10.2010
Пол: Мъж

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от marcantony » 27 Окт 2010, 13:58

Здравейте! Надявам се до един месец да имам книжка, но така или иначе вече се сдобих с кола - БМВ 320, 1996г. Тъй като ще ми е първа кола, моля за съвет : за какво да внимавам, нещо специфично ( наплашили са ме със това задно :D ). Благодаря предварително!

костинбродчанин
Аватар
Мнения: 3239
Регистриран на: 18.11.2008
Местоположение: градът на славея
Пол: Мъж
Кара: е60 530д
Мечтае да кара: М3 Компакт
Детайли за колата: Няма много...

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от vladi_a_i » 27 Окт 2010, 21:04

marcantony написа:Здравейте! Надявам се до един месец да имам книжка, но така или иначе вече се сдобих с кола - БМВ 320, 1996г. Тъй като ще ми е първа кола, моля за съвет : за какво да внимавам, нещо специфично ( наплашили са ме със това задно :D ). Благодаря предварително!

Не давай много газ докато му свикнеш :yes:
БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 746
Регистриран на: 7.01.2007
Пол: Мъж
Кара: X7 G07 LCI 40i

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от Rainbow » 28 Окт 2010, 20:33

Колко е нормалният разход за М44 в студено време /студен двигател/ на разстояния 1-2км? И съответно на по-дълги градско и извънградско /без да има прекъсвачи говорим за средно около 2500 оборота/? Прегледах теми от търсачката и дават при студена 13-15/100 за нормално, но ми е интересно и при други ли е така или се филмирам, че ми гори повече. Бях на диагностика няма нищо, смених свещи и заминал термостат, така че очаквам подобрения и ми се ще да сверя данните евентуално. Питам, защото се замислям дали ламбда сондата не е за смяна. Какво ще кажете за тази, че нещо не ми се дават 200-300 до 402 от дару :mhihi:
Последна промяна Rainbow на 29 Окт 2010, 14:25, променена общо 2 пъти
Изображение
Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 542
Регистриран на: 25.04.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e39tdsA "97
Мечтае да кара: c63amg

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от ShibinG » 28 Окт 2010, 20:57

Здравейте, тъй като имах проблеми с парното на колата, отдясно духа топло а отляво хладко,със дигиталния климатроник съм, закупих си калана на парното и събота или неделя ще го сменя и въпросите ми са : Има ли някаква тънкост при смяната или откачам маркучите 1 по 1 вдигам ги нагоре да не тече антифриз и пак 1 по 1 ги слагам на новия клапан?
А също и врътката на топло студено има ли значение как е завъртяна при демонтажа и монтажа за коректната работа на клапана в последствие?

Благодаря предварително за отговорите :yes:
6>4

костинбродчанин
Аватар
Мнения: 3239
Регистриран на: 18.11.2008
Местоположение: градът на славея
Пол: Мъж
Кара: е60 530д
Мечтае да кара: М3 Компакт
Детайли за колата: Няма много...

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от vladi_a_i » 31 Окт 2010, 15:27

ShibinG написа:Здравейте, тъй като имах проблеми с парното на колата, отдясно духа топло а отляво хладко,със дигиталния климатроник съм, закупих си калана на парното и събота или неделя ще го сменя и въпросите ми са : Има ли някаква тънкост при смяната или откачам маркучите 1 по 1 вдигам ги нагоре да не тече антифриз и пак 1 по 1 ги слагам на новия клапан?
А също и врътката на топло студено има ли значение как е завъртяна при демонтажа и монтажа за коректната работа на клапана в последствие?

Благодаря предварително за отговорите :yes:

Няма да изтече много,действаи спокойно после си вземи един литър антифриз и си долей нужното количество,гледам,че си дизелак и май се обезвъздушава сама.
БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook