Диагностика, кодиране и програмиране

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 18
Регистриран на: 14.09.2010
Пол: Мъж
Кара: BMW 120i 150hp

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от aleksnlnl » 07 Окт 2010, 23:47

Колеги имам няколко грешки и нищо не мога да намеря в интернет за тях. Някой може ли да помогне?

http://store.picbg.net/pubpic/B1/4C/6d3 ... 82b14c.jpg
http://store.picbg.net/pubpic/6B/C0/d0f ... 186bc0.jpg
http://store.picbg.net/pubpic/8C/83/998 ... e28c83.jpg


Dimitroff: Колега, тази тема не е за грешките в колите ни!
Ако искаш помощ за грешките - тази е темата:

viewtopic.php?f=34&t=219540


Аватар
Мнения: 1832
Регистриран на: 20.11.2008
Местоположение: Пловдив
Кара: Другите да му завиждат.....
Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
Детайли за колата: MNOGO BARZA

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от milennyc » 08 Окт 2010, 8:25

Ето защо кабела за диагностика не прави диагностика!!!!! Сега всички имаме кабел пестим 20лв. за диагностика и занимаваме всеки с нашия проблем. Сега остава и стъпка по стъпка да обясним как се ремонтира и коя грешка къде е !!!!


п.п Скоро и при доктора ще ходим и ще питаме как да си направим операция :mhihi: :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1618
Регистриран на: 1.10.2008
Пол: Мъж
Кара: BMW E90 330D
Мечтае да кара: ///M power
Детайли за колата: BMW - Bought My Wife

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от Next » 08 Окт 2010, 11:25

milennyc написа:Ето защо кабела за диагностика не прави диагностика!!!!! Сега всички имаме кабел пестим 20лв. за диагностика и занимаваме всеки с нашия проблем. Сега остава и стъпка по стъпка да обясним как се ремонтира и коя грешка къде е !!!!


п.п Скоро и при доктора ще ходим и ще питаме как да си направим операция :mhihi: :mhihi:

хахаха млко така.. ама нали сме българи от всичко искаме да разбираме :mhihi:
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1428
Регистриран на: 23.04.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 530xd

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от badsharki » 08 Окт 2010, 11:36

Next написа:
milennyc написа:Ето защо кабела за диагностика не прави диагностика!!!!! Сега всички имаме кабел пестим 20лв. за диагностика и занимаваме всеки с нашия проблем. Сега остава и стъпка по стъпка да обясним как се ремонтира и коя грешка къде е !!!!


п.п Скоро и при доктора ще ходим и ще питаме как да си направим операция :mhihi: :mhihi:

хахаха млко така.. ама нали сме българи от всичко искаме да разбираме :mhihi:

То за това сме на тоя хал, защото разбираме от всичко по малко, и от нищо по много ... ама да не разводняваме и спамим темата. :)


Аватар
Мнения: 1832
Регистриран на: 20.11.2008
Местоположение: Пловдив
Кара: Другите да му завиждат.....
Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
Детайли за колата: MNOGO BARZA

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от milennyc » 08 Окт 2010, 14:27

:mhihi: :mhihi: :mhihi: Тук не говорим че не искаме да ПОМАГАМЕ, тук става дума че той с кабела да направи 2 шота а ние ДА ГО ОТРЕМОНТИРАМЕ В ДУМИ И КАРТИНКИ. С 2 думи да си спести пари за майстор 8) . То за това е технически форум да питаш и да ти помогнат с едно "рамо" и тук не става дума конкретно за колегата пуснал шотовете а принципно. Куцо и сакато дигностика прави и после как да си го оправям ама си няма грам ТЕХНИЧЕСКО понятие за това което пита :smoke:

:OT:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2287
Регистриран на: 26.01.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 320dA 525xd

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от pazokolarov » 08 Окт 2010, 14:51

milennyc написа::mhihi: :mhihi: :mhihi: ..... :smoke:
:OT:

:yes: :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Ами така си е 8)
Изображение
ИзображениеИзображение

Потребител
Аватар
Мнения: 18
Регистриран на: 14.09.2010
Пол: Мъж
Кара: BMW 120i 150hp

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от aleksnlnl » 08 Окт 2010, 19:02

pazokolarov написа:Добре че ме подсети! Бях забравил ;)
Това е за ДИС, в меню "Програмиране":
Включваш на контакт и
1. влизаш в "Encoding ZCS/FA"
2. Избираш модела
3. Избираш "4 - Conversion"
4. Избираш "Maintenance interval"
5. Избираш желания интервал
6. Start automatic encoding -натискаш Yes
7. Следваш инструкциите по-нататък.


При мен стана направих olie интервала на 11000 както е обяснил колегата pazokolarov :yes: :bowdown:

ШОП
Аватар
Мнения: 3110
Регистриран на: 23.06.2003
Местоположение: София
Кара: e87lci

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от BMDrago » 09 Окт 2010, 0:27

:idea: При смяна на датчика за нивото на маслото не е нужно чистене на грешката
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2287
Регистриран на: 26.01.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 320dA 525xd

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от pazokolarov » 15 Окт 2010, 17:43

Изчистване на адаптивните настройки в контролния модул на автоматична скоростна кутия
DIS GT1
1. Coding/Programing
2. Избираш "5. Programming", >
3. >
4. Избираш "3. EGS Rpgramming", >
5. >
6. Избираш "2. Clear adaptation values", >
7. "Yes", >
Следваш по-нататъшните инструкции.

След нулирането, през следващите 10-50 километра модула се адаптира според стила на каране.
Изображение
ИзображениеИзображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 758
Регистриран на: 19.10.2008
Местоположение: Плевен
Пол: Мъж
Кара: 330Ci
Мечтае да кара: M3
Детайли за колата: Mtech, Manual, Black Sapphire

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от DoesNot » 24 Окт 2010, 10:57

Някой може ли да ми каже на DIS-a къде точно се влизаше за стойностите на дюзите :?:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1107
Регистриран на: 8.10.2008
Местоположение: Ruse
Кара: Дизели

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от VRPerformance » 24 Окт 2010, 21:13

DoesNot написа:Някой може ли да ми каже на DIS-a къде точно се влизаше за стойностите на дюзите :?:
за твойта кола,никаде

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го на спомени
Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от Zagy » 24 Окт 2010, 21:18

М47 не показва стойности за дюзите ли? Тогава колбичките ли са единствения тест за дюзите при нашите мотори?
Последна промяна Zagy на 20 Ное 2010, 9:12, променена общо 1 път
Si non confectus, non reficiat.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1107
Регистриран на: 8.10.2008
Местоположение: Ruse
Кара: Дизели

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от VRPerformance » 24 Окт 2010, 23:37

Zagy написа:М47 не показва стойности за дюзоте ли? Тогава колбичките ли са единствения тест за дюзите при нашите мотори?
преди фейса,да,или поне досега не съм открил в ДИС

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 758
Регистриран на: 19.10.2008
Местоположение: Плевен
Пол: Мъж
Кара: 330Ci
Мечтае да кара: M3
Детайли за колата: Mtech, Manual, Black Sapphire

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от DoesNot » 25 Окт 2010, 8:38

VRPerformance написа:
Zagy написа:М47 не показва стойности за дюзоте ли? Тогава колбичките ли са единствения тест за дюзите при нашите мотори?
преди фейса,да,или поне досега не съм открил в ДИС

:shock: Значи няма как софтуерно да си тествам дюзите :?:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2287
Регистриран на: 26.01.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 320dA 525xd

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от pazokolarov » 20 Ное 2010, 8:55

veskot написа:Виждам, доста колеги се интересуват от НСЦ експерта.
За активация на мигачите при заключване и отклчване в TRC файлт се променят следните опции:

DWA aktiv
QUIT_OPT_SCHAERF aktiv
QUIT_OPT_SCHAERF_KLAPPE aktiv
QUIT_OPT_ENTSCH aktiv

Как се работи с НСЦ експерта - препоръчвам от тук (по специално след заглавието "Reading FSW/PSW trace files with NCS Expert" ). Да не забравяте използването на Expert Mode или Fisterprofile или Revtor's при стартирането на НСЦ:
http://forum.autotalking.com/ncs-dummy-taking-expert-out-ncs-expert-333775.html

За активация на DRL - има различни варианти. Аз използвам най-лесният - в Car/Key Memomry

TAGESFAHRLICH - activ

Малко сламки за ксенончето и премигването му ;-)

променливите KALTUEBERWACHUNG (на къси , дълги, .... )

Малко сламки за жълтата лампа при повреден датчик за ниво на масло:

WARNUNG_MOTOR_OELSTAND - nicht_aktiv (забранява жълата лампа за ниво на маслото)

Това засега - търсете и се похвалете какво сте активирали ;-)


vassil_bk написа:
veskot написа:...

DWA aktiv
QUIT_OPT_SCHAERF aktiv
QUIT_OPT_SCHAERF_KLAPPE aktiv
QUIT_OPT_ENTSCH aktiv
...
Сигурен ли си за тази опция: QUIT_OPT_SCHAERF_KLAPPE...? При мен няма значение в какво състояние я оставях, не влияеше по никакъв начин на мигачите или някакви визуални/звукови сигнализации при откл./закл. За другите две си прав :yes:

QUIT_OPT_SCHAERF // Visualy acknowledge: remote locking (one flash).
QUIT_OPT_ENTSCH // Visualy acknowledge: remote un-locking (two flashes).
QUIT_AKUST_SCHAERF // Alarm beep on lock (one beep).
QUIT_AKUST_ENTSCH // Alarm beep on unlock (two beeps).

Хубаво е да се допълни също така, че някои от опициите, които си написал, "сламките" както им казваш, не се конфигурират за ГМ-а а най-вероятно се отнасят за Лайт Модула или Клъстера.
Изображение
ИзображениеИзображение

ПредишнаСледваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook