Луфт в турбината 525д
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
10 мнения
• Страница 1 от 1
- the 1
- Потребител
-
- Мнения: 27
- Регистриран на: 7.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 525dA
- Мечтае да кара: 911 GT3
Луфт в турбината 525д
Здравейте,
оказа се че имам луфт в оста на турбината /свалена е в момента/, която се усеща на ръка. Та въпроса ми е каква профилактика и е нужна и в кои сервиз да я закарам.
Иначе си работеше до последно и е свалена заради други ремонти по мотора.
в търсачката не открих нищо конкретно.
Благодаря предварително.
оказа се че имам луфт в оста на турбината /свалена е в момента/, която се усеща на ръка. Та въпроса ми е каква профилактика и е нужна и в кои сервиз да я закарам.
Иначе си работеше до последно и е свалена заради други ремонти по мотора.
в търсачката не открих нищо конкретно.
Благодаря предварително.
Re: Луфт в турбината 525д
Нормално е да има луфт турбината...лек радиален и почти никакъв аксиален луфт....ако си е надувала нормарло и не е харчила масло не я пипай 
- joropc
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 659
- Регистриран на: 9.10.2008
- Местоположение: Троян
- Кара: 03'BMW525DA;06'BMWX5 3.0DSportpaket
- Мечтае да кара: Волга комби
Re: Луфт в турбината 525д
Sherman написа:Нормално е да има луфт турбината...лек радиален и почти никакъв аксиален луфт....ако си е надувала нормарло и не е харчила масло не я пипай
- the 1
- Потребител
-
- Мнения: 27
- Регистриран на: 7.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 525dA
- Мечтае да кара: 911 GT3
Re: Луфт в турбината 525д
Благодаря за бързия отговор. Значи, остта има радиален луфт, които се усеща на ръка, но като цяло не е свирила или омаслявала, това означава че е ок и не ми трябва някакъв ремонт, така ли?
Питам защото не знам каква е ситуацията и трябва ли да има луфт изобщо, но явно си има луфт.
Питам защото не знам каква е ситуацията и трябва ли да има луфт изобщо, но явно си има луфт.
- barret
- Потребител
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: 28.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 525d 2002г.; Pajero V6 3000
Re: Луфт в турбината 525д
А ако има лек луфт и похарчва и малко масалце (около 1л. на 10000км)? Това нормално ли е?
- joropc
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 659
- Регистриран на: 9.10.2008
- Местоположение: Троян
- Кара: 03'BMW525DA;06'BMWX5 3.0DSportpaket
- Мечтае да кара: Волга комби
Re: Луфт в турбината 525д
barret написа:А ако има лек луфт и похарчва и малко масалце (около 1л. на 10000км)? Това нормално ли е?
Да, нормално е.
Re: Луфт в турбината 525д
Sherman написа:Нормално е да има луфт турбината...лек радиален и почти никакъв аксиален луфт....ако си е надувала нормарло и не е харчила масло не я пипай
абсолютно вярно и при мен е същото
преди 2 години пичовете от дарукар се опитаха да ме пуснат по пързалката и да си взема нова турбина. тогава я занесох на друг специализиран за турбо сервиз и се оказа съвсем нормално да ги има тези луфтове. от тогава съм минал 60 хиляди километра и нямам никакъв проблем, даже и масло не харчи...

- s.nikov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 122
- Регистриран на: 28.12.2007
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: E39 - М57 - 01'
- Мечтае да кара: Shelby GT500 - 67'
Re: Луфт в турбината 525д
Здравейте колеги. Понеже видях на скоро едно малко маслено петно на кората под двигателя, реших да сваля корите и видях, че турбото е доста омаслено. Свалих въздуховода от въздушния филтър към турбото за да видя луфтовете. Има много малки луфтове и аксиален и радиален. Да я рециклирам ли или да си карам, един майстор се опита да ме сплаши, че едва ли не можела и на пътя да ме остави.
- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: Луфт в турбината 525д
s.nikov написа:Здравейте колеги. Понеже видях на скоро едно малко маслено петно на кората под двигателя, реших да сваля корите и видях, че турбото е доста омаслено. Свалих въздуховода от въздушния филтър към турбото за да видя луфтовете. Има много малки луфтове и аксиален и радиален. Да я рециклирам ли или да си карам, един майстор се опита да ме сплаши, че едва ли не можела и на пътя да ме остави.
Може да те остави на пътя да. Много е неприятно като стане така, всичкото масло от турбото влиза във входящия колектор и може да стане много забавно.
Просто я носиш турбината на диагностика. Мерят се луфтовете и ще ти кажат кое, как и защо. Ако се притесняваш, че ще те метнат, иди на 2 места за 2 мнения.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- s.nikov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 122
- Регистриран на: 28.12.2007
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: E39 - М57 - 01'
- Мечтае да кара: Shelby GT500 - 67'
Re: Луфт в турбината 525д
Интересното е, че нямам никакви други проблеми освен омасляването. Колата не пуши колкото и газ да и давам има мощност и не доливам масло?
10 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани