За подгревните свещи

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 568
Регистриран на: 8.10.2004
Местоположение: Хасково

За подгревните свещи

Мнение от His Shadow » 02 Дек 2005, 11:18

значи да започна с обяснението:
подгрявам 1 път и завъртам върти към 4-5сек и пали ама отзаде мята яки бели мъглилки и в началото малко неравномерно работи мотора в смисъл първите 2-3сек
следния вариант подгрявам 1 път и като ми изгасни лампата веднага без да чакам подгрявам още 1 път значи пали ама дето се вика на 1/4-върт оборот и нито бели пушаци нито нищо и мотора си работи перфектно от самото начало
та въпроса ми е може ли да се нагласи по дълго да подгрява свещите или да търся оргинални защото в момента съм с някви не точно за BMW а някви DIP Diesel Truck Parts-West Germany

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1041
Регистриран на: 15.08.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: Citroen Xsara 05' и X9 500cc
Мечтае да кара: нещо с турбо
Детайли за колата: телефон

Мнение от Turboman » 02 Дек 2005, 11:35

По добре не пипай нищо щом палиш лесно,макар и по друга методика

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 568
Регистриран на: 8.10.2004
Местоположение: Хасково

Мнение от His Shadow » 02 Дек 2005, 11:46

да обаче ми казаха че така по 2 пъти бързо ще прецакам свещите та си мислех времето от 11сек да се вдигне към 15-16 сек

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1126
Регистриран на: 5.07.2004
Местоположение: Пловдив
Кара: M3 и Volvo XC70

Мнение от Tod » 02 Дек 2005, 12:54

Колега провери за изгоряла свещ!
Good Luck

Не е ли странно? Същите хора, които се смеят на научната фантастика, четат прогнозата за времето и вярват на икономисти? ~Kelvin Throop III

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 568
Регистриран на: 8.10.2004
Местоположение: Хасково

Мнение от His Shadow » 02 Дек 2005, 14:57

ами то нали като има изгоряла свещ и тази зелената лампа спира да свети поне едно врене беше така

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 250
Регистриран на: 10.06.2005
Местоположение: EU (Пазарджик, Стара Загора)

Мнение от bat Jeko » 03 Дек 2005, 9:00

Здраве да е
Не търси вината в свещите -времето да ноне и свещите.
Според мен горивото е кофти.С водата трудно се изпарява.Аз смених 6 свещи по каталог, без разлика-от втория път палеше перфектно, времето според мен може да се удължи , аз лично не знам как.
Мотора е предкамерен това му е проблема.
Не бараи по добре , и си подгряваи, 2 пъти щом те дразни, пък като ти изгорят свещите е детска игра да ги смениш,нема нищо вечно в краина сметка
Good luck
Векоя от темите сам описал подробно как става смената, и какво ти е нужно-гарантирам за достоверностана описанието

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 568
Регистриран на: 8.10.2004
Местоположение: Хасково

Мнение от His Shadow » 03 Дек 2005, 15:43

някой може ли да даде някви цени че тyка искат луди пари (поне според мен е скъпо) за 1 свещ 20-30лв па те са 6 :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 756
Регистриран на: 11.11.2004
Местоположение: София

Re: За подгревните свещи

Мнение от kam_tod » 03 Дек 2005, 20:11

mla86 написа:значи да започна с обяснението:
подгрявам 1 път и завъртам върти към 4-5сек и пали ама отзаде мята яки бели мъглилки и в началото малко неравномерно работи мотора в смисъл първите 2-3сек
следния вариант подгрявам 1 път и като ми изгасни лампата веднага без да чакам подгрявам още 1 път значи пали ама дето се вика на 1/4-върт оборот и нито бели пушаци нито нищо и мотора си работи перфектно от самото начало
та въпроса ми е може ли да се нагласи по дълго да подгрява свещите или да търся оргинални защото в момента съм с някви не точно за BMW а някви DIP Diesel Truck Parts-West Germany


Кофти свещи, това е. Купи си хубави свещи и ще почне да пали като ново. Виж и контактите към свещите, защото там тока е силничък, да не отива мощност някъде за преодоляване на лош контакт. Трябва да пали от раз, това е БМВ.

Успех
Тунинго мъ кефи и изпълва душата ми с тиха радост, умиление и неизкореним апломб!
Разработва се нов форум! www.bimmer-bg.com

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 123
Регистриран на: 11.02.2005
Кара: Е39 525d

Мнение от ETW_You_ » 05 Дек 2005, 21:12

Свещите трябва да са 3,6 секундни.и никакви други!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 250
Регистриран на: 10.06.2005
Местоположение: EU (Пазарджик, Стара Загора)

Мнение от bat Jeko » 06 Дек 2005, 1:39

Здарвеите
Относно подгревните свещи на М51
трябва да са 11,5-12 волта времето се задава от компутера и е 5 секунди ,
Има неколко вида свещи , по старите 12 волтовите развиват темп.около 850 градуса, по новите поколения са 6 волтови и развиват темп до 1200 градуса по целзии , като остават да работят и след запалването на мотора , с цел намалянето na вредните емисии при първоначалната работа на мотора .
Мое мнение е че ако можем да подобрим времето на задържане ще получим по добро палене на мотора -говоря за м51(предкамерен е това му е проблема и не изка да върви с вода)
сега м51 има 5 сек а едно пежо 405 има 10 сек. нисан съни 1.7 има до 20 сек.(които е карал тези коли знае как палят и за какво говоря )
влезте в саита на пежо или нисан и вижте дали некои се оплаква от топъл старт????
аз с моя опит като бех разкачил датчика за темп на мотора се включваха постоянно и при топъл и при студен и си палеше но вдигаше 1500 оборота и не падаха -да не казвам че вървеше като ракета разгонен от 1500 нагоре .не змнам как да го пипна това време , но акоможе некои да го регулила или има идея нека да сподели.
Нека остане отворена темата , мисля че ше е интерсна .
Good luck
http://www.boschautoparts.co.uk/pcGlow1.asp?c=2&d=1
Колеги не рекламирам пежо или нисан :mhihi:
аз съм за дизеловите коли и ше кажа и плюсовите и минусите на тези дето ги познавам


Аватар
Мнения: 1054
Регистриран на: 16.04.2005
Местоположение: София,Младост 2
Пол: Мъж
Кара: e34, e36

Мнение от Kristopher » 06 Дек 2005, 18:43

ами то нали като има изгоряла свещ и тази зелената лампа спира да свети поне едно врене беше така

Искам да попитам, и на мен не ми свети зелената лампа със стрелката, завъртяна в кръг. И на мен ли ми е изгоряла свещ? :help: Като е студена и върти повечко, но ако подгрея втори път и си пали добре.
Изображение
Компютърна диагностика на BMW след 1993 година - безплатна
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 58
Регистриран на: 15.11.2005

Мнение от MAKAPOB » 07 Дек 2005, 0:21

Погледни свещите.Аз имах същия проблем , но когато отидох в сервиза се оказа , че съм палел на една свещ и една която къде греее къде не
Изображение
Изображение

Ледения
Аватар
Мнения: 4798
Регистриран на: 4.10.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 535d
Мечтае да кара: из Las Vegas!

Мнение от ICE » 07 Дек 2005, 2:43

bat Jeko написа:....но акоможе некои да го регулила или има идея нека да сподели.
Нека остане отворена темата , мисля че ше е интерсна.
Здравей,
на предишната ми кола 525 tds М51 имах точно този проблем - с топлия старт. Проблема го решиха, но на мен не ми хареса решението, а именно: в Бургас един "майстор" ми постави/запои съпротивление с променлива характеристика на температурния датчик. Ефекта беше по-скоро психологичен според мен, защото колата палеше по-лесно като топла, но пък и пушеше повече. Защо ли? Защото това съпротивление лъжеше компа, че Т' на двигателя е по-ниска от действителната, т.е. термостата си отчита вярно, но датчика "сваля" отчитаната от температурния датчик Т' с около 20-40'С. И когато двигателя е топъл -> 90-100'С, датчика подава инфо за 50-60'С и компа подава сигнал за подгряване...
Това е с две думи, дано съм бил полезен. ;)

Ледения
Аватар
Мнения: 4798
Регистриран на: 4.10.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 535d
Мечтае да кара: из Las Vegas!

Мнение от ICE » 07 Дек 2005, 2:50

Продължение:
После обаче нещо полудях и една прекрасна вечер сам го разпоих този резистор и ... О чудо, колата отново беше такава каквато си я харесвах, т.е. не пушеше и се движеше някак по-леко и по-пъргаво. С други теми, компа отчитайки грешния сигнал за по-ниската температура на двигателя е подавал такива команди, че колата е работила богато, което не беше моята идея! ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 568
Регистриран на: 8.10.2004
Местоположение: Хасково

Мнение от His Shadow » 07 Дек 2005, 9:58

Kristopher написа:
ами то нали като има изгоряла свещ и тази зелената лампа спира да свети поне едно врене беше така

Искам да попитам, и на мен не ми свети зелената лампа със стрелката, завъртяна в кръг. И на мен ли ми е изгоряла свещ? :help: Като е студена и върти повечко, но ако подгрея втори път и си пали добре.


100% имаш изгоряла/и свещи

трябва да са 11,5-12 волта времето се задава от компутера и е 5 секунди

ааа моята подгрява 11-12сек. поне толко време ми свети зелената лампа или тя не е определяща за подгряването а на свещите които съм в момента пише 11V 7sec ако наистина подгрява 5 сек явно не ги загрява достатъчно на M21 някой знае ли колко време се подгряват свещите

Следваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook