ЛудияГСМ в действие ...
Модератор: bum_bum
48 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
ludiagsm написа:с нос се целя около 320 коня на 1 бар на 10 степен
според мен много ще изнасилиш мотора и е много вероятно нещо да думне на тази компресия ама пък аз не разбирам тъй ,че може и да греша



W201 - 190E
Сега - M103 3.0-12v @ 0.5 бара
Преди - M102 2.5-16v турбо (402м : 13.934 @ 0.5 бара , писта Божурище)
Сега - M103 3.0-12v @ 0.5 бара
Преди - M102 2.5-16v турбо (402м : 13.934 @ 0.5 бара , писта Божурище)
- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
Joreto написа:ludiagsm написа:с нос се целя около 320 коня на 1 бар на 10 степен
според мен много ще изнасилиш мотора и е много вероятно нещо да думне на тази компресия ама пък аз не разбирам тъй ,че може и да греша. А ти няма ли да хванеш да качиш някоя дино графика ...
![]()
чакам я на маил от васко но тя сега не е актуална смисъл изчистил съм имах една дупка в сместа от о до 0,4 бара веднага 6том получа маил ще постна тука
- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
Selqatin написа:V12 е на всеки 60градуса![]()
![]()
![]()
опсс е да де грешка аз съм през 180 а шестака е през 120


Последна промяна ludiagsm на 05 Дек 2005, 21:01, променена общо 1 път
- Cobra
- Turbo Pilot
-
- Мнения: 1628
- Регистриран на: 8.07.2004
- Местоположение: www.srautobg.com
- Пол: Мъж
- Кара: X5 F15 m50d,E30 TURBO
- Мечтае да кара: Това което си карам
ludiagsm написа:Selqatin написа:V12 е на всеки 60градуса![]()
![]()
![]()
опсс е да де грешка аз съм през 180 а шестака е през 120ама паке по мзни4ко със 6естака
Ни ма кефи тоя 6-так,
да го видим дали ще деяни повече от наште

TOM написа:Joreq, кой е bimmerjimJoreto написа:До колкото знам bimmerjim беше искарал ~300кс на гумите от м20б25 (който е с помалка компресия) с сток интърналс с ~1 bar преди да сдуха мотора...За в БГ ли става въпрос
TOM, не е в България. Ето неговия сайт :
http://www.bimmerjim.com/
W201 - 190E
Сега - M103 3.0-12v @ 0.5 бара
Преди - M102 2.5-16v турбо (402м : 13.934 @ 0.5 бара , писта Божурище)
Сега - M103 3.0-12v @ 0.5 бара
Преди - M102 2.5-16v турбо (402м : 13.934 @ 0.5 бара , писта Божурище)
- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
дино
ето малко динорезултати
пп: опраил съм си дупката в сместа
и сега няма дупка и в ускорението
пп: опраил съм си дупката в сместа

Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Луд, добре изглеждат нещата само нещо не ми харесва AFR-а между 4000 -5000 обората, много е богато. Принципи съветват да не се слиза под 10.5:1 защото под него мощността почва да пада драстично..........
П.П. ти спомена че си оправил обедняването ~ 3000 rpm ...
П.П. ти спомена че си оправил обедняването ~ 3000 rpm ...
W201 - 190E
Сега - M103 3.0-12v @ 0.5 бара
Преди - M102 2.5-16v турбо (402м : 13.934 @ 0.5 бара , писта Божурище)
Сега - M103 3.0-12v @ 0.5 бара
Преди - M102 2.5-16v турбо (402м : 13.934 @ 0.5 бара , писта Божурище)
jamie написа:Жори, то спадането на мощността е белия кахър - имало едно животно наречено "умиване на маслен слой"...![]()
Луд, сядай с Васко и ре-мапвай направо на диното
аааа вярно ,че го имаше и този момент ... ма с това ЕГН


W201 - 190E
Сега - M103 3.0-12v @ 0.5 бара
Преди - M102 2.5-16v турбо (402м : 13.934 @ 0.5 бара , писта Божурище)
Сега - M103 3.0-12v @ 0.5 бара
Преди - M102 2.5-16v турбо (402м : 13.934 @ 0.5 бара , писта Божурище)
Поне стои от към по безопасната страна на сместа , но има доста работа още докато премахне тези кривини на АФР-а , но пък като гледам как обеднява систематично след някой обороти до червената граница мисля че май има и проблем в хардуера на горивната система - ЛУД с кви дюзи и помпа каза че си ?
[img]http://drifting-bg.info/landicar/landi.jpg/img]
- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
KAMIKADZE написа:Поне стои от към по безопасната страна на сместа , но има доста работа още докато премахне тези кривини на АФР-а , но пък като гледам как обеднява систематично след някой обороти до червената граница мисля че май има и проблем в хардуера на горивната система - ЛУД с кви дюзи и помпа каза че си ?
помпата е от форд рс външна с голям дебит на 9 бара спира

горивото си го гледам на уредче в купето не пада регулатора за гориво ми е стандартния дпълнителните дюзи са 4бр 180 кубикови другите са ми стандартните 215-ки
просто трябва да отделя време за 1 диночас проблема е в по-малките коефициенти които съм въвел в таблицата , но това след като оси оправя съсщинския хардуер

ludiagsm написа:KAMIKADZE написа:Поне стои от към по безопасната страна на сместа , но има доста работа още докато премахне тези кривини на АФР-а , но пък като гледам как обеднява систематично след някой обороти до червената граница мисля че май има и проблем в хардуера на горивната система - ЛУД с кви дюзи и помпа каза че си ?
помпата е от форд рс външна с голям дебит на 9 бара спира
горивото си го гледам на уредче в купето не пада регулатора за гориво ми е стандартния дпълнителните дюзи са 4бр 180 кубикови другите са ми стандартните 215-ки
просто трябва да отделя време за 1 диночас проблема е в по-малките коефициенти които съм въвел в таблицата , но това след като оси оправя съсщинския хардуера именно сегменти че на тоя мотор никога не са сменявани
Ти нали каза, че имаш WB, в лога на WB не излизат ли тези кривини на AFR-a .... от опит с моя zeitronix-a знам ,че в неговия лог си излизат и то точно си има rpm vs afr vs boost vs tps отваряне което прави хващенето на тези неща доста лесно......до колкото знам WB-to което ползваш също има тези неща...
W201 - 190E
Сега - M103 3.0-12v @ 0.5 бара
Преди - M102 2.5-16v турбо (402м : 13.934 @ 0.5 бара , писта Божурище)
Сега - M103 3.0-12v @ 0.5 бара
Преди - M102 2.5-16v турбо (402м : 13.934 @ 0.5 бара , писта Божурище)
- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
Joreto написа:ludiagsm написа:KAMIKADZE написа:Поне стои от към по безопасната страна на сместа , но има доста работа още докато премахне тези кривини на АФР-а , но пък като гледам как обеднява систематично след някой обороти до червената граница мисля че май има и проблем в хардуера на горивната система - ЛУД с кви дюзи и помпа каза че си ?
помпата е от форд рс външна с голям дебит на 9 бара спира
горивото си го гледам на уредче в купето не пада регулатора за гориво ми е стандартния дпълнителните дюзи са 4бр 180 кубикови другите са ми стандартните 215-ки
просто трябва да отделя време за 1 диночас проблема е в по-малките коефициенти които съм въвел в таблицата , но това след като оси оправя съсщинския хардуера именно сегменти че на тоя мотор никога не са сменявани
Ти нали каза, че имаш WB, в лога на WB не излизат ли тези кривини на AFR-a .... от опит с моя zeitronix-a знам ,че в неговия лог си излизат и то точно си има rpm vs afr vs boost vs tps отваряне което прави хващенето на тези неща доста лесно......до колкото знам WB-to което ползваш също има тези неща...
хваща всичко ама нали някой трябва да се занимава все пак тва е мойта кола

беше ми интересно какво ще покаже на диното преди и след смяна на сегменти предито го направихме остава след

48 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани