ЛудияГСМ в действие ...

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

ентусиаст
Аватар
Мнения: 800
Регистриран на: 21.08.2002
Местоположение: България, София

Мнение от Joreto » 05 Дек 2005, 14:05

ludiagsm написа:с нос се целя около 320 коня на 1 бар на 10 степен


според мен много ще изнасилиш мотора и е много вероятно нещо да думне на тази компресия ама пък аз не разбирам тъй ,че може и да греша :dunno: . А ти няма ли да хванеш да качиш някоя дино графика ... :type: :bgflag:
W201 - 190E
Сега - M103 3.0-12v @ 0.5 бара
Преди - M102 2.5-16v турбо (402м : 13.934 @ 0.5 бара , писта Божурище)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 05 Дек 2005, 14:09

Joreto написа:
ludiagsm написа:с нос се целя около 320 коня на 1 бар на 10 степен


според мен много ще изнасилиш мотора и е много вероятно нещо да думне на тази компресия ама пък аз не разбирам тъй ,че може и да греша :dunno: . А ти няма ли да хванеш да качиш някоя дино графика ... :type: :bgflag:


чакам я на маил от васко но тя сега не е актуална смисъл изчистил съм имах една дупка в сместа от о до 0,4 бара веднага 6том получа маил ще постна тука

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 05 Дек 2005, 20:04

Selqatin написа:V12 е на всеки 60градуса :mhihi: :mhihi: :mhihi: ;)


опсс е да де грешка аз съм през 180 а шестака е през 120 :) ама пак е по мaзни4ко със 6естака :)
Последна промяна ludiagsm на 05 Дек 2005, 21:01, променена общо 1 път

Turbo Pilot
Аватар
Мнения: 1628
Регистриран на: 8.07.2004
Местоположение: www.srautobg.com
Пол: Мъж
Кара: X5 F15 m50d,E30 TURBO
Мечтае да кара: Това което си карам

Мнение от Cobra » 05 Дек 2005, 20:06

ludiagsm написа:
Selqatin написа:V12 е на всеки 60градуса :mhihi: :mhihi: :mhihi: ;)


опсс е да де грешка аз съм през 180 а шестака е през 120 :) ама паке по мзни4ко със 6естака :)


Ни ма кефи тоя 6-так,
да го видим дали ще деяни повече от наште :?:

Diver's Nightmare
Аватар
Мнения: 1302
Регистриран на: 5.09.2003
Местоположение: Несебър

Мнение от TOM » 05 Дек 2005, 21:46

Joreto написа:До колкото знам bimmerjim беше искарал ~300кс на гумите от м20б25 (който е с помалка компресия) с сток интърналс с ~1 bar преди да сдуха мотора...
Joreq, кой е bimmerjim :?: За в БГ ли става въпрос :?:
е21 345 0-402м 12.18
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 800
Регистриран на: 21.08.2002
Местоположение: България, София

Мнение от Joreto » 05 Дек 2005, 22:56

TOM написа:
Joreto написа:До колкото знам bimmerjim беше искарал ~300кс на гумите от м20б25 (който е с помалка компресия) с сток интърналс с ~1 bar преди да сдуха мотора...
Joreq, кой е bimmerjim :?: За в БГ ли става въпрос :?:


TOM, не е в България. Ето неговия сайт :
http://www.bimmerjim.com/
W201 - 190E
Сега - M103 3.0-12v @ 0.5 бара
Преди - M102 2.5-16v турбо (402м : 13.934 @ 0.5 бара , писта Божурище)

e30s live forever
Аватар
Мнения: 1204
Регистриран на: 29.09.2005
Пол: Мъж

Мнение от sachs » 06 Дек 2005, 2:03

ееееи пи4ове не слу4аино му викат ludiagsm.според мене може о6те доста пове4е от сега....

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

дино

Мнение от ludiagsm » 09 Дек 2005, 1:58

ето малко динорезултати

пп: опраил съм си дупката в сместа :uups: и сега няма дупка и в ускорението
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 800
Регистриран на: 21.08.2002
Местоположение: България, София

Мнение от Joreto » 09 Дек 2005, 9:15

Луд, добре изглеждат нещата само нещо не ми харесва AFR-а между 4000 -5000 обората, много е богато. Принципи съветват да не се слиза под 10.5:1 защото под него мощността почва да пада драстично..........

П.П. ти спомена че си оправил обедняването ~ 3000 rpm ...
W201 - 190E
Сега - M103 3.0-12v @ 0.5 бара
Преди - M102 2.5-16v турбо (402м : 13.934 @ 0.5 бара , писта Божурище)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 200
Регистриран на: 23.06.2005

Мнение от jamie » 09 Дек 2005, 9:31

Жори, то спадането на мощността е белия кахър - имало едно животно наречено "умиване на маслен слой"... :roll:
Луд, сядай с Васко и ре-мапвай направо на диното :)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 800
Регистриран на: 21.08.2002
Местоположение: България, София

Мнение от Joreto » 09 Дек 2005, 9:52

jamie написа:Жори, то спадането на мощността е белия кахър - имало едно животно наречено "умиване на маслен слой"... :roll:
Луд, сядай с Васко и ре-мапвай направо на диното :)


аааа вярно ,че го имаше и този момент ... ма с това ЕГН :help: забравям някой неща :mhihi:
W201 - 190E
Сега - M103 3.0-12v @ 0.5 бара
Преди - M102 2.5-16v турбо (402м : 13.934 @ 0.5 бара , писта Божурище)

Tuning Meister
Tuning Meister
Аватар
Мнения: 1295
Регистриран на: 27.01.2002
Местоположение: Russe

Мнение от KAMIKADZE » 09 Дек 2005, 10:10

Поне стои от към по безопасната страна на сместа , но има доста работа още докато премахне тези кривини на АФР-а , но пък като гледам как обеднява систематично след някой обороти до червената граница мисля че май има и проблем в хардуера на горивната система - ЛУД с кви дюзи и помпа каза че си ?
[img]http://drifting-bg.info/landicar/landi.jpg/img]

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 09 Дек 2005, 10:38

KAMIKADZE написа:Поне стои от към по безопасната страна на сместа , но има доста работа още докато премахне тези кривини на АФР-а , но пък като гледам как обеднява систематично след някой обороти до червената граница мисля че май има и проблем в хардуера на горивната система - ЛУД с кви дюзи и помпа каза че си ?



помпата е от форд рс външна с голям дебит на 9 бара спира :)


горивото си го гледам на уредче в купето не пада регулатора за гориво ми е стандартния дпълнителните дюзи са 4бр 180 кубикови другите са ми стандартните 215-ки


просто трябва да отделя време за 1 диночас проблема е в по-малките коефициенти които съм въвел в таблицата , но това след като оси оправя съсщинския хардуер :mhihi: а именно сегменти че на тоя мотор никога не са сменявани

ентусиаст
Аватар
Мнения: 800
Регистриран на: 21.08.2002
Местоположение: България, София

Мнение от Joreto » 09 Дек 2005, 10:58

ludiagsm написа:
KAMIKADZE написа:Поне стои от към по безопасната страна на сместа , но има доста работа още докато премахне тези кривини на АФР-а , но пък като гледам как обеднява систематично след някой обороти до червената граница мисля че май има и проблем в хардуера на горивната система - ЛУД с кви дюзи и помпа каза че си ?



помпата е от форд рс външна с голям дебит на 9 бара спира :)


горивото си го гледам на уредче в купето не пада регулатора за гориво ми е стандартния дпълнителните дюзи са 4бр 180 кубикови другите са ми стандартните 215-ки


просто трябва да отделя време за 1 диночас проблема е в по-малките коефициенти които съм въвел в таблицата , но това след като оси оправя съсщинския хардуер :mhihi: а именно сегменти че на тоя мотор никога не са сменявани


Ти нали каза, че имаш WB, в лога на WB не излизат ли тези кривини на AFR-a .... от опит с моя zeitronix-a знам ,че в неговия лог си излизат и то точно си има rpm vs afr vs boost vs tps отваряне което прави хващенето на тези неща доста лесно......до колкото знам WB-to което ползваш също има тези неща...
W201 - 190E
Сега - M103 3.0-12v @ 0.5 бара
Преди - M102 2.5-16v турбо (402м : 13.934 @ 0.5 бара , писта Божурище)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 09 Дек 2005, 11:38

Joreto написа:
ludiagsm написа:
KAMIKADZE написа:Поне стои от към по безопасната страна на сместа , но има доста работа още докато премахне тези кривини на АФР-а , но пък като гледам как обеднява систематично след някой обороти до червената граница мисля че май има и проблем в хардуера на горивната система - ЛУД с кви дюзи и помпа каза че си ?



помпата е от форд рс външна с голям дебит на 9 бара спира :)


горивото си го гледам на уредче в купето не пада регулатора за гориво ми е стандартния дпълнителните дюзи са 4бр 180 кубикови другите са ми стандартните 215-ки


просто трябва да отделя време за 1 диночас проблема е в по-малките коефициенти които съм въвел в таблицата , но това след като оси оправя съсщинския хардуер :mhihi: а именно сегменти че на тоя мотор никога не са сменявани


Ти нали каза, че имаш WB, в лога на WB не излизат ли тези кривини на AFR-a .... от опит с моя zeitronix-a знам ,че в неговия лог си излизат и то точно си има rpm vs afr vs boost vs tps отваряне което прави хващенето на тези неща доста лесно......до колкото знам WB-to което ползваш също има тези неща...


хваща всичко ама нали някой трябва да се занимава все пак тва е мойта кола :mhihi: нали знаеш приказката за обущара аз да си призная още несъм вързал дори обороти към логера

беше ми интересно какво ще покаже на диното преди и след смяна на сегменти предито го направихме остава след :mhihi:

ПредишнаСледваща

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook