Няма налягане 3-ти цилиндър

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Няма налягане 3-ти цилиндър

Мнение от Gqbriel » 07 Окт 2010, 12:54

Здравейте на всички колеги,
Темата я пускам за да получа някаква представа от какво може да се породи подобен проблем.
Ситуацията е следната:
Излизам от паркинг правя завой на светофара..първа..втора малко газ и БАМ..колата започна да се тресе.Тук точно искам да кажа голямо Благодаря на колегата Dimitroff- първия на когото звъннах (тва става след 22:00 часа).веднага отбих и загасих колата.
След като дойде той закачи я да погледне за грешки - нищо
Припалихме колата пак така се тресе просто се клати мотора (незнам по - добро обяснение),пак загасих и т.н.Отворихме капака и пак припалихме,но не се чуваше метален звук.Не пробвахме дали ще тръгне колата въобще.
Обадихме се на рапатрак и към сервиза.
От там следва:
*вихрови клапи - здрави
*дюзи - работят
*помпа - всичко е наред
След като "малките" проблеми са изолирани следва отваряне на главата тъй като момчетата ми казаха , че няма никакво налягане в 3-ти цилиндър.Естествено предупредиха ме момчета за това какво следва,каква цена и т.н .
Някой сблъсквал ли се е с подобно нещо и какво може да бъде в по-лекия вариант>

След като разбера,ве пусна обяснение какво е положението и проблема.
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1627
Регистриран на: 27.03.2009
Местоположение: София/Пловдив
Пол: Мъж
Кара: F
Мечтае да кара: Самолет

Re: Няма налягане 3-ти цилиндър

Мнение от Е.Димитров » 07 Окт 2010, 14:36

За да няма налягане в цилиндър има само 2 причини,те са сигменти или клапан отворен,по лесно е да се отвори капака на клапаните и да се види дали всички са си коректно по местата,примерно нещо да е влезнало и да се е заклещило на клапана и да не му позволява да се върне,другия вариант са счупен сигмент,ама е малко вероятно щото преди това ще има горене на масло...абе малко е вероятно,иначе как са изчислили че няма никаква компресия на 3 ти цилиндър???


Аватар
Мнения: 1079
Регистриран на: 6.05.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Бързо
Мечтае да кара: М3 Е92

Re: Няма налягане 3-ти цилиндър

Мнение от ludia » 07 Окт 2010, 14:38

Положението е лошо, но не най-лошото. Понеже "малките" проблеми са проверени.
Относно проблема нямам и на идея какво може да е но дано не е сериозно. Като си свалил всичко може да си махнеш клапите за да не се налага пак да се отваря. Дано се окаже дреболия и цифрата да не е 4-тирицифрена :|
Изображение
БМВ не е нито най-бързата кола, нито най-луксозната, сигурно не и най-красивата, тя е просто НАЙ-ДОБРАТА!


http://clip4e.com/play.php?id=45143

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 348
Регистриран на: 23.08.2006
Местоположение: София
Кара: 328i

Re: Няма налягане 3-ти цилиндър

Мнение от Biankonero » 07 Окт 2010, 15:19

Колегата Е.Димитров ти го е казал най-точно - 90% счупен клапан, 10% спекъл сегмент. Без сваляне на главата няма да стане.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: Няма налягане 3-ти цилиндър

Мнение от Gqbriel » 07 Окт 2010, 16:10

Ето и резултата:
*нещо се е отчупило и е попаднала в буталото - някой тапак е пипал и не си е свършил работата (незнам какво точно и как)
От там буталото щета и за мой прекрасен късмет 4етири цифри ремонт :banghead:
*бутало втора ръка
*4 нови клапана
*ремонтен комплект глава мисля беше
*гарнитури
+ масло и филтри защото са за смяна след 3 месеца и половина и 12 000 км :)
+ труд разбира се
+махане на вихрови клапи (които по ирония са абсолютно здрави както и турбото няма и луфтче)
И цифрата е главоломна

Млад съм още в тези неща,но вече знам...къде си правим колите е просто изключително важно.
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5


Аватар
Мнения: 1079
Регистриран на: 6.05.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Бързо
Мечтае да кара: М3 Е92

Re: Няма налягане 3-ти цилиндър

Мнение от ludia » 07 Окт 2010, 16:24

Аз лично много рядко оставям някой да ми ремонтира колата без мой надзор. Повечето не доизпипват работата и карат през пръсти. :ranting:

Дано намериш читави части и на добри пари за да не излезе майкаси и баща си тоя ремонт.
Изображение
БМВ не е нито най-бързата кола, нито най-луксозната, сигурно не и най-красивата, тя е просто НАЙ-ДОБРАТА!


http://clip4e.com/play.php?id=45143

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 348
Регистриран на: 23.08.2006
Местоположение: София
Кара: 328i

Re: Няма налягане 3-ти цилиндър

Мнение от Biankonero » 07 Окт 2010, 16:46

Gqbriel написа:Ето и резултата:
*нещо се е отчупило и е попаднала в буталото - някой тапак е пипал и не си е свършил работата (незнам какво точно и как)
От там буталото щета и за мой прекрасен късмет 4етири цифри ремонт :banghead:
*бутало втора ръка
*4 нови клапана
*ремонтен комплект глава мисля беше
*гарнитури
+ масло и филтри защото са за смяна след 3 месеца и половина и 12 000 км :)
+ труд разбира се
+махане на вихрови клапи (които по ирония са абсолютно здрави както и турбото няма и луфтче)
И цифрата е главоломна

Млад съм още в тези неща,но вече знам...къде си правим колите е просто изключително важно.


Не се притеснявай колега, най-важното в един проблем за колата е да бъде точно диагностициран - ти това си свършил, така че остава по-лесното - ще я оправиш :yes: А относно това, че нещо се е отчупило и е попаднало при буталото - не беше ли част от клапана, няма какво друго да попадне в цилиндъра така изведнъж?

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook