Горивни Маркучи е36 1.8I

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 19
Регистриран на: 31.01.2010
Пол: Мъж
Кара: Bmw e36

Горивни Маркучи е36 1.8I

Мнение от Dan_Vn » 07 Окт 2010, 8:52

Значи проблема ми е следния.От извесно време ми намирисваше на бензин и забелязах че 1ния от маркучите между двигателя и колектора явно сълзи и е мокър.Всичко идва от това че маркучите се намират на такова място че неможе изобщо да се бръкне и да се сложат.Единствения вариант,който виждам е да се сваля колектора и инжекцията но е абсурдно за 2 маркучета по 5 санта да разглобяваш половината кола...Ако знаете нещо което да помогне моля ви за мнение.Благодаря предварително :)
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 81
Регистриран на: 9.03.2009
Пол: Мъж

Re: Горивни Маркучи е36 1.8I

Мнение от gen4o » 07 Окт 2010, 13:18

ако си с м40 разглобяваш само колектора през средата и си готов инжекцията не се разглобява

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1278
Регистриран на: 25.02.2005
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: Е30 и Е36 и Е90,Е93
Мечтае да кара: Турбо кола със задно
Детайли за колата: Е30 318iS RennAuto

Re: Горивни Маркучи е36 1.8I

Мнение от Cosworth » 07 Окт 2010, 13:25

Сменяй че кяато надуе системата разхода ще ти се вдигне да не казжам с колко :D
Аз махнах гофрирания маркуч от дросела и развий малкото черно капаче отгоре и го махни и него. Една по дълга отверка и си ти. Само и единствено да знаеш трудно ще махнеш стария маркуч, яко залепнал е. Аз моя го изкарах на конци, нямаше как без да го накъсам. Земи и един мокетен нож и цепни единия който виждаш между колекторите. Другия за изходящото гориво не съм го барал. Не ми е направил проблем досега, но ако се наложи там ще се си иска махане на колектор...
ИзображениеИзображение

Потребител
Аватар
Мнения: 19
Регистриран на: 31.01.2010
Пол: Мъж
Кара: Bmw e36

Re: Горивни Маркучи е36 1.8I

Мнение от Dan_Vn » 07 Окт 2010, 14:34

След 8 часова игра го сменихме без да сваляме нищо освен гофрирания маркуч.Обаче с къртовски труд и оставане без пръсти.Смених и 2та маркуча сега е пушка дано не ми се налага да ги сменям никога пак :D BMW не ами самолет...
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 394
Регистриран на: 24.02.2009
Местоположение: стара загора
Пол: Мъж
Кара: BMW Е46 facelift
Мечтае да кара: Е90
Детайли за колата: E46 318i N42 143h.p.

Re: Горивни Маркучи е36 1.8I

Мнение от nedbmw » 07 Окт 2010, 15:20

Ами, че ти за 8 часа щеше 10 пъти да свалиш колекторите през средата и да ги подмениш поне 10 пъти тези маркучета.Брадатите инженери са го измислили как се сменят ама трябва и да се мисли.Ако си ми монтьор в сервиза и за 20лв труд се занимаваш цял ден аз ,ще фалирам бе. :mhihi:

костинбродчанин
Аватар
Мнения: 3239
Регистриран на: 18.11.2008
Местоположение: градът на славея
Пол: Мъж
Кара: е60 530д
Мечтае да кара: М3 Компакт
Детайли за колата: Няма много...

Re: Горивни Маркучи е36 1.8I

Мнение от vladi_a_i » 07 Окт 2010, 15:23

Без разглобване ти пожелавам успех :yes: ,а и ако има от тези скоби който бяха при мен-в едната посока можеше само да се върти,а за другата да ползваш клещи-не ви виждам :yes:
БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 198
Регистриран на: 15.09.2009
Местоположение: гр.Русе
Пол: Мъж
Кара: 318 I Touring
Мечтае да кара: Самолет

Re: Горивни Маркучи е36 1.8I

Мнение от paco_sp » 07 Окт 2010, 16:21

аз тия маркучи ги смених като се напъхах отдолу под колата,така излизат много по-лесно и е по-удобно,но всеки си преценява. :yes:
Изображение
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1278
Регистриран на: 25.02.2005
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: Е30 и Е36 и Е90,Е93
Мечтае да кара: Турбо кола със задно
Детайли за колата: Е30 318iS RennAuto

Re: Горивни Маркучи е36 1.8I

Мнение от Cosworth » 07 Окт 2010, 18:42

И ако сваляте колекторите е хубаво да се смени гарнитурата... допълнителни разходи :) всеки сам си преценя..
ИзображениеИзображение

Потребител
Аватар
Мнения: 19
Регистриран на: 31.01.2010
Пол: Мъж
Кара: Bmw e36

Re: Горивни Маркучи е36 1.8I

Мнение от Dan_Vn » 07 Окт 2010, 19:43

Влади ли си там дано не ти бъркам името маркучите ги смених без да разглабям колектора боли ме знаеш кое дали ми вярвате.Знам само че не се наложи да разглабям колектора и да сменям гарнитури и така на татък.Днеска си фучах с колата и труда си стуваше.Но наистина е смешно да се сваля колектор за 2 маркучета по 5 санта които струват стотинки.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: Горивни Маркучи е36 1.8I

Мнение от bum_bum » 07 Окт 2010, 19:57

Подхождай с малко повече уважение към колегите си във форума!
Изображение

костинбродчанин
Аватар
Мнения: 3239
Регистриран на: 18.11.2008
Местоположение: градът на славея
Пол: Мъж
Кара: е60 530д
Мечтае да кара: М3 Компакт
Детайли за колата: Няма много...

Re: Горивни Маркучи е36 1.8I

Мнение от vladi_a_i » 07 Окт 2010, 20:19

Колега щом си се справил без да разглобваш,браво значи си сръчен като повечето в Форума.И да Влади се казвам..но да знаеш,че всеки по различен начин е патил и по различен начин се е справил :yes:
БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1939
Регистриран на: 13.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 318is, 1995 м42

Re: Горивни Маркучи е36 1.8I

Мнение от ивчо3 » 08 Окт 2010, 9:44

gen4o написа:ако си с м40 разглобяваш само колектора през средата и си готов инжекцията не се разглобява

На м40 си смених маркуча, без нищо да разглобявам, нямам спомен да съм полагал някакъв къртовски труд, само цепнах с макетно ножче краищата на жалкото маркуче и излезе без проблем, ползвах скоби с нормално затягане. На м43 и 50 часа няма да стигнат, без да се разглоби горната част, което между впрочем става за 3-5 минути, в зависимост от тренинга.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1939
Регистриран на: 13.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 318is, 1995 м42

Re: Горивни Маркучи е36 1.8I

Мнение от ивчо3 » 08 Окт 2010, 9:56

Dan_Vn написа:Влади ли си там дано не ти бъркам името маркучите ги смених без да разглабям колектора боли ме знаеш кое дали ми вярвате.Знам само че не се наложи да разглабям колектора и да сменям гарнитури и така на татък.Днеска си фучах с колата и труда си стуваше.Но наистина е смешно да се сваля колектор за 2 маркучета по 5 санта които струват стотинки.

По-скоро е смешно да се мъчиш 8 часа, отколкото да свършиш цялата работа на 15 минути. :yes:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 440
Регистриран на: 25.12.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E90 M-Sport
Детайли за колата: 320D sapphire black

Re: Горивни Маркучи е36 1.8I

Мнение от grudev » 17 Окт 2012, 13:00

Добре че си ги сменил, че при мен голяма беля щеше да стане. МАркучите се бяха цепнали и имало теч на бензин. В един "щастлив" ден на късмет забелязах, че под капака пуши и като го вдигнал гореше огън. Добре че имаше наоколо хора с пожарогасител, че след 10 минути колата щеше да е само ламарина. Оказа се, че проблема е точно от тези маркучета. Бензина се беше самовъзпламенил. Навън 40 градуса августовска жека. Сменяйте, че с това шега не бива...
Drift machine ....

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook