Горивни Маркучи е36 1.8I
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
14 мнения
• Страница 1 от 1
Горивни Маркучи е36 1.8I
Значи проблема ми е следния.От извесно време ми намирисваше на бензин и забелязах че 1ния от маркучите между двигателя и колектора явно сълзи и е мокър.Всичко идва от това че маркучите се намират на такова място че неможе изобщо да се бръкне и да се сложат.Единствения вариант,който виждам е да се сваля колектора и инжекцията но е абсурдно за 2 маркучета по 5 санта да разглобяваш половината кола...Ако знаете нещо което да помогне моля ви за мнение.Благодаря предварително 

Re: Горивни Маркучи е36 1.8I
ако си с м40 разглобяваш само колектора през средата и си готов инжекцията не се разглобява
- Cosworth
- ентусиаст
-
- Мнения: 1278
- Регистриран на: 25.02.2005
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 и Е36 и Е90,Е93
- Мечтае да кара: Турбо кола със задно
- Детайли за колата: Е30 318iS RennAuto
Re: Горивни Маркучи е36 1.8I
Сменяй че кяато надуе системата разхода ще ти се вдигне да не казжам с колко
Аз махнах гофрирания маркуч от дросела и развий малкото черно капаче отгоре и го махни и него. Една по дълга отверка и си ти. Само и единствено да знаеш трудно ще махнеш стария маркуч, яко залепнал е. Аз моя го изкарах на конци, нямаше как без да го накъсам. Земи и един мокетен нож и цепни единия който виждаш между колекторите. Другия за изходящото гориво не съм го барал. Не ми е направил проблем досега, но ако се наложи там ще се си иска махане на колектор...

Аз махнах гофрирания маркуч от дросела и развий малкото черно капаче отгоре и го махни и него. Една по дълга отверка и си ти. Само и единствено да знаеш трудно ще махнеш стария маркуч, яко залепнал е. Аз моя го изкарах на конци, нямаше как без да го накъсам. Земи и един мокетен нож и цепни единия който виждаш между колекторите. Другия за изходящото гориво не съм го барал. Не ми е направил проблем досега, но ако се наложи там ще се си иска махане на колектор...
Re: Горивни Маркучи е36 1.8I
След 8 часова игра го сменихме без да сваляме нищо освен гофрирания маркуч.Обаче с къртовски труд и оставане без пръсти.Смених и 2та маркуча сега е пушка дано не ми се налага да ги сменям никога пак
BMW не ами самолет...

- nedbmw
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 394
- Регистриран на: 24.02.2009
- Местоположение: стара загора
- Пол: Мъж
- Кара: BMW Е46 facelift
- Мечтае да кара: Е90
- Детайли за колата: E46 318i N42 143h.p.
Re: Горивни Маркучи е36 1.8I
Ами, че ти за 8 часа щеше 10 пъти да свалиш колекторите през средата и да ги подмениш поне 10 пъти тези маркучета.Брадатите инженери са го измислили как се сменят ама трябва и да се мисли.Ако си ми монтьор в сервиза и за 20лв труд се занимаваш цял ден аз ,ще фалирам бе. 

- vladi_a_i
- костинбродчанин
-
- Мнения: 3239
- Регистриран на: 18.11.2008
- Местоположение: градът на славея
- Пол: Мъж
- Кара: е60 530д
- Мечтае да кара: М3 Компакт
- Детайли за колата: Няма много...
Re: Горивни Маркучи е36 1.8I
Без разглобване ти пожелавам успех
,а и ако има от тези скоби който бяха при мен-в едната посока можеше само да се върти,а за другата да ползваш клещи-не ви виждам 


БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ
- paco_sp
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 198
- Регистриран на: 15.09.2009
- Местоположение: гр.Русе
- Пол: Мъж
- Кара: 318 I Touring
- Мечтае да кара: Самолет
Re: Горивни Маркучи е36 1.8I
аз тия маркучи ги смених като се напъхах отдолу под колата,така излизат много по-лесно и е по-удобно,но всеки си преценява. 

- Cosworth
- ентусиаст
-
- Мнения: 1278
- Регистриран на: 25.02.2005
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 и Е36 и Е90,Е93
- Мечтае да кара: Турбо кола със задно
- Детайли за колата: Е30 318iS RennAuto
Re: Горивни Маркучи е36 1.8I
И ако сваляте колекторите е хубаво да се смени гарнитурата... допълнителни разходи
всеки сам си преценя..

Re: Горивни Маркучи е36 1.8I
Влади ли си там дано не ти бъркам името маркучите ги смених без да разглабям колектора боли ме знаеш кое дали ми вярвате.Знам само че не се наложи да разглабям колектора и да сменям гарнитури и така на татък.Днеска си фучах с колата и труда си стуваше.Но наистина е смешно да се сваля колектор за 2 маркучета по 5 санта които струват стотинки.
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
- vladi_a_i
- костинбродчанин
-
- Мнения: 3239
- Регистриран на: 18.11.2008
- Местоположение: градът на славея
- Пол: Мъж
- Кара: е60 530д
- Мечтае да кара: М3 Компакт
- Детайли за колата: Няма много...
Re: Горивни Маркучи е36 1.8I
Колега щом си се справил без да разглобваш,браво значи си сръчен като повечето в Форума.И да Влади се казвам..но да знаеш,че всеки по различен начин е патил и по различен начин се е справил 

БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ
- ивчо3
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1939
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
Re: Горивни Маркучи е36 1.8I
gen4o написа:ако си с м40 разглобяваш само колектора през средата и си готов инжекцията не се разглобява
На м40 си смених маркуча, без нищо да разглобявам, нямам спомен да съм полагал някакъв къртовски труд, само цепнах с макетно ножче краищата на жалкото маркуче и излезе без проблем, ползвах скоби с нормално затягане. На м43 и 50 часа няма да стигнат, без да се разглоби горната част, което между впрочем става за 3-5 минути, в зависимост от тренинга.
- ивчо3
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1939
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
Re: Горивни Маркучи е36 1.8I
Dan_Vn написа:Влади ли си там дано не ти бъркам името маркучите ги смених без да разглабям колектора боли ме знаеш кое дали ми вярвате.Знам само че не се наложи да разглабям колектора и да сменям гарнитури и така на татък.Днеска си фучах с колата и труда си стуваше.Но наистина е смешно да се сваля колектор за 2 маркучета по 5 санта които струват стотинки.
По-скоро е смешно да се мъчиш 8 часа, отколкото да свършиш цялата работа на 15 минути.

- grudev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 440
- Регистриран на: 25.12.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E90 M-Sport
- Детайли за колата: 320D sapphire black
Re: Горивни Маркучи е36 1.8I
Добре че си ги сменил, че при мен голяма беля щеше да стане. МАркучите се бяха цепнали и имало теч на бензин. В един "щастлив" ден на късмет забелязах, че под капака пуши и като го вдигнал гореше огън. Добре че имаше наоколо хора с пожарогасител, че след 10 минути колата щеше да е само ламарина. Оказа се, че проблема е точно от тези маркучета. Бензина се беше самовъзпламенил. Навън 40 градуса августовска жека. Сменяйте, че с това шега не бива...
Drift machine ....
14 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани