Е39 520i Работи на по-малко цилиндри.
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
26 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- Jeff Beck
- Потребител
-
- Мнения: 11
- Регистриран на: 3.07.2010
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320d facelift
Е39 520i Работи на по-малко цилиндри.
Здравейте, колеги. Досега винаги за всеки проблем с колата съм намирал решение от тук, само с търсене на теми. Обаче този път реших да пусна тема. Проблема е следният: Колата е Е39 520 98г. единичен ванос. от 2 седмици насам, докато си карам колата изведнъж прекъсва и почва да работи на по малко цилиндри(повече от 4000 обората неможе да дигне и няма мощност). Веднага отидох на диагностика, като незнех какво е. Човека веднага каза че има неработещи цилиндри. Първо проверихме свещите, бяха много зле. Смених ги, немога да ви кажа с какви, само знам че цената беше 140 лв. Палиме няма проблем, ама си викам така и така съм дошъл да я закачиме. Показа грешка да разпределителен вал. Човека каза че може да не е изчистена, изчисти я и каза да дойда ако има проблем пак с колата. 3 дена колата беше перфектна обаче почна пак да прави тая мизерия, само че този път не в движвние. Примерно карам я 30 мин, гася и след 20 мин ако я запаля едвам пали и пак на по-малко цилиндри. Ако седи по дълго време пали от раз и няма проблем. Та мисълта ми е може ли от тоя датчик да го прави това. Знам, че ако има проблем с него ще гасне и ще пали трудно, но не ми се връзва това с моя проблем. Нямам време да отида да я закача пак и сега карам другата кола, но тази седмица ще гледам да отида. Но все пак ако някой се е сблъсквал това, нека сподели.
П.С единственото друго което не е наред с колата е че имам запушено гърне, но не виждам връзка.
Благодаря предварително
П.С единственото друго което не е наред с колата е че имам запушено гърне, но не виждам връзка.
Благодаря предварително
- boksioraE39
- кандидат дрифтър
-
- Мнения: 1508
- Регистриран на: 18.12.2009
- Местоположение: София/Белград
- Пол: Мъж
- Кара: 535d M-sport
- Мечтае да кара: Зад дъщеря си!
- Детайли за колата: My BMW does not believe in tears..
Re: Е39 520i Работи на по-малко цилиндри.
Бубини,кабели,лули.. Вероятно проблема е в електрониката.
Като извадихте старите свещи как бяха работили,принципно трябва да са керемидени тези който за били черни са на неработещите цилиндри.
Като извадихте старите свещи как бяха работили,принципно трябва да са керемидени тези който за били черни са на неработещите цилиндри.

https://www.youtube.com/watch?v=scJPUQU5YOo
Има моменти благословени от всевишния,в мъки и беди дори и без насъщния,когато тихо си припяваме в непрогледен мрак,"ДЯКОНЕ СЛЕД 100-ГОДИНИ НАС НИ ИМА ПАК"!!!
СЪРЦЕ,ДУША ЗА ЛЕВСКИ СОФИЯ!
- im0tep
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 17.05.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: ше Е 39 520 98 г.
Re: Е39 520i Работи на по-малко цилиндри.
Отиди пак на диагностика и ако пак ти извади грешка за този датчик го сменяй...на мен прилича точно или на не работеща (заминаваща си )бобина или на някой датчик-колянов или разпределителен.Разгледай тази тема viewtopic.php?f=35&t=151656
- Jeff Beck
- Потребител
-
- Мнения: 11
- Регистриран на: 3.07.2010
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320d facelift
Re: Е39 520i Работи на по-малко цилиндри.
Мерси момчета. Тая тема не я бях намерил
А колкото до свещите, ми ги дадоха в насипен вид и незнам коя от къде е била, обаче утре ще сваля мойте и ще видя. А бобините ще хвана да ги замеря преди диагностиката
Някой ако има още идеи да споделя. Датчкина на РВ ще го сменя. А друго което ми казаха и забравих да ви напиша е че колата работила на много бедна смес.(което всъщност е важно) ЕКУ ? или....


- anzak
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2753
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: Бургас
- Кара: F07 535D
- Мечтае да кара: SL500
Re: Е39 520i Работи на по-малко цилиндри.
boksioraE39 написа:Бубини,кабели,лули.. Вероятно проблема е в електрониката.
Като извадихте старите свещи как бяха работили,принципно трябва да са керемидени тези който за били черни са на неработещите цилиндри.
къде ги тия кабели на Е39 колега .... а относно колегата с проблема запише ли пак датчик сменяй смело и то само с оригинален ВДО-Сименс
Барай шишарката Минкеее ....
- kamendc
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 234
- Регистриран на: 16.07.2009
- Местоположение: София
- Кара: X1 E84 25xd; E60 525d LCI Auto
Re: Е39 520i Работи на по-малко цилиндри.
на мен така ми беше записала грешка в датчик на разпределителен и на колянов вал. като я купих си вървеше, викам изчистих грешките и ще карам. е, карах... докато не взе да не ми пали като на теб. та ги смених и двата, само дето давах пак пари за диагностика.
с моята кола опитът ми е, че каквото е показал компютъра като грешка, се е оказал прав.
с моята кола опитът ми е, че каквото е показал компютъра като грешка, се е оказал прав.
- Jeff Beck
- Потребител
-
- Мнения: 11
- Регистриран на: 3.07.2010
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320d facelift
Re: Е39 520i Работи на по-малко цилиндри.
Прав си колега, и аз съм на това мнение. Проблема го решихме, оказа се датчик да колянов вал, въпреки че диагностиката показваше разпределителен. В сервиза са ми познати, та пробвахме и двата датчика и се оказа коляновия. Сега е перфектна и няма никакви грешки. Мерси на отзовалите се 

- Lucky
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 1619
- Регистриран на: 10.11.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520 '97, E3 2500 '69
- Мечтае да кара: 5GT 535i
Re: Е39 520i Работи на по-малко цилиндри.
Ако е работила на бедна смес това не е от датчика на колянов или разпределителен вал. Ако колата е над 150х км сменяй лабдите без да се замисляш. Може да се пробваш да почистиш и дебиломера. Провери и да ли от някъде не влиза въздух след дебитомера. При мен на високи обороти сместа е бедна и трябва да сменя бензиновата помпа. При мен е работила над 320х и налягането което прави е паднало.
- LUCIFER'S
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1953
- Регистриран на: 11.08.2009
- Местоположение: Добрич
- Кара: Е39 '02 530d
Re: Е39 520i Работи на по-малко цилиндри.
Lucky написа:Ако е работила на бедна смес това не е от датчика на колянов или разпределителен вал. Ако колата е над 150х км сменяй лабдите без да се замисляш. Може да се пробваш да почистиш и дебиломера. Провери и да ли от някъде не влиза въздух след дебитомера. При мен на високи обороти сместа е бедна и трябва да сменя бензиновата помпа. При мен е работила над 320х и налягането което прави е паднало.

Fortuna fortes metuit, ignavos premit.
- Jeff Beck
- Потребител
-
- Мнения: 11
- Регистриран на: 3.07.2010
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320d facelift
Re: Е39 520i Работи на по-малко цилиндри.
Мерси колеги, сондите ще ги сменя направо с генерацията другата седмица, а дебитомера въобще не съм го гледал. За сместа ми е ясно че няма нищо общо с датчиците, а горивния филтер го сменихме вчера 

- sean-john
- ентусиаст
-
- Мнения: 950
- Регистриран на: 5.08.2007
- Местоположение: Габрово/Атина
- Пол: Мъж
- Кара: ше е36,е39, сега и аз незнам
- Мечтае да кара: М5
Re: Е39 520i Работи на по-малко цилиндри.
Айде и аз с почти същия проблем
днес както си карам и изведнъж (бях на 3000 оборота) колата прехълца и се оправи това за 1 секунда...но не се оправи напълно,а нямаше мощност и реагира супер бавно на педала на газта... оборотите ги мени лекичко,също така си вдига над 4к (видях,че колегата беше писал,че неговата над 4к неможе).Ако я изчакам ~1 час пали като пушка (това ми е странно),но след 5-10 мин отново почва същата работа...паленето веднага след като съм я огасил е трудно (трябва да повърти стартера 2-3 секунди).
Прочетох и двете посочени теми,но реших да пиша и аз преди да почна с "проба-проба",а и няма нищо лошо да разнищим още малко този проблем.
п.с. мисля да си купя диагностика от тези по ~100-тина лева с Инпа и ГТ1 и тогава да почвам да търся къде е проблема...а не да давам по 30-40 лева докато открием "верния отговор" и то с неизвестна диагностика (тук в Габрово незнам дали има някой Инпа или ГТ1) как мислите правилно ли ще постъпя ?
п.с.2 Знам че темата е на 1 година

Прочетох и двете посочени теми,но реших да пиша и аз преди да почна с "проба-проба",а и няма нищо лошо да разнищим още малко този проблем.
п.с. мисля да си купя диагностика от тези по ~100-тина лева с Инпа и ГТ1 и тогава да почвам да търся къде е проблема...а не да давам по 30-40 лева докато открием "верния отговор" и то с неизвестна диагностика (тук в Габрово незнам дали има някой Инпа или ГТ1) как мислите правилно ли ще постъпя ?
п.с.2 Знам че темата е на 1 година

- sean-john
- ентусиаст
-
- Мнения: 950
- Регистриран на: 5.08.2007
- Местоположение: Габрово/Атина
- Пол: Мъж
- Кара: ше е36,е39, сега и аз незнам
- Мечтае да кара: М5
Re: Е39 520i Работи на по-малко цилиндри.
Мерси колега...тая тема нямаше никога да я намеря има ебаси уникалното заглавие
... навсякъде е посочено или лули,бобини или датчик КВ,РВ...но странното при мен е,че като поистине и няма проблеми,когато загрее се появяват...абе няма какво да го гадая просто исках да споделя.Ще купя след 2-3 дни диагностиката и дано си покаже какво е що е...

- sean-john
- ентусиаст
-
- Мнения: 950
- Регистриран на: 5.08.2007
- Местоположение: Габрово/Атина
- Пол: Мъж
- Кара: ше е36,е39, сега и аз незнам
- Мечтае да кара: М5
Re: Е39 520i Работи на по-малко цилиндри.
Защо ли ми се струва,че при мен е малко по различен от на колегите... значи отивам днес да я запаля и я пускам само на контакт и на отворен капак отивам отпред и чувам едно "жужене" такова от ток,като на старите транзистори или телевизори (ако се сещате)...това се чува някъде след дебитомера към инжекторите може би....
Запалих аз колата и пуснах INPA (добре,че дойде днес) да чете в реално време (преди това прочетох грешките,имаше само 1 ...дебитомер) и така колата работеше 10-тина мин и стигна ~80-тина градуса на антифриза и както до сега от ряз угасна... след като угасна двигателя,"жуженето" продължи....проверих пак за грешки,нула.
Някакви идея
... ако бяха тези датчици не трябва ли да ги хваща Инпата ? Кофтито е ,че колата ще ми трябва към 29-30-ти имам ходене на дълго и друга възможност за транспорт нямам и трябва да намеря какво и е
Всякакви съвети ще са ми от помощ.
Запалих аз колата и пуснах INPA (добре,че дойде днес) да чете в реално време (преди това прочетох грешките,имаше само 1 ...дебитомер) и така колата работеше 10-тина мин и стигна ~80-тина градуса на антифриза и както до сега от ряз угасна... след като угасна двигателя,"жуженето" продължи....проверих пак за грешки,нула.
Някакви идея


- im0tep
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 17.05.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: ше Е 39 520 98 г.
Re: Е39 520i Работи на по-малко цилиндри.
Това жужене е нормално и при мен си жужи на контакт.По симптомите които си описал е датчик колянов вал,поне при мен това излезе.Когато датчика се загрее и се прецаква и именно заради това изгасва на загрят двигател и после трудно пали.Странното е обаче защо при теб не го вади като грешка... 

26 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани