Шум от регулатора на налягане за AGR клапана
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- jivko2828
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 377
- Регистриран на: 20.10.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: G70
- Детайли за колата: 2023 G70 M760e, M Brooklyn Grey, Full Options
Шум от регулатора на налягане за AGR клапана
Здравейте колеги,
имам много дразнещ шум, нещо като жужене от PRESSURE CONVERTER-a:

Номер 1 на схемата. Понеже карам с изолриан AGR се чудя дали има смисъл да го сменям, а в сервиза ми казаха, че скоро ще сдаде багажа.
Моля за мнения.
edit: Позволих си да сменя заглавието с цел, ако може някой да помогне. Ако нямам право моля модераторите да ме извинят и да върнат предишното.
имам много дразнещ шум, нещо като жужене от PRESSURE CONVERTER-a:

Номер 1 на схемата. Понеже карам с изолриан AGR се чудя дали има смисъл да го сменям, а в сервиза ми казаха, че скоро ще сдаде багажа.
Моля за мнения.

edit: Позволих си да сменя заглавието с цел, ако може някой да помогне. Ако нямам право моля модераторите да ме извинят и да върнат предишното.
Последна промяна jivko2828 на 10 Сеп 2010, 1:33, променена общо 1 път
- jivko2828
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 377
- Регистриран на: 20.10.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: G70
- Детайли за колата: 2023 G70 M760e, M Brooklyn Grey, Full Options
Re: Шум от PRESSURE CONVERTER-а
Обмислям и вариант да сложа новия Pressure Converter тук:

А стария, който е там в момента, да сложа на AGR-a.

А стария, който е там в момента, да сложа на AGR-a.

- jivko2828
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 377
- Регистриран на: 20.10.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: G70
- Детайли за колата: 2023 G70 M760e, M Brooklyn Grey, Full Options
Re: Шум от PRESSURE CONVERTER-а
Така Pressure Converter = Регулатор на Налягане, или вакум клапан на турбото, както е по-известен тук във форума.
При мен този регулатор, само че от страна на AGR-a издаваше много гаден звук, причината за което е може би, че карах с изолиран AGR.
Взех нов и го сложих от страната на турбото, а стария го сложих от страна на AGR-a. Сега карам с включен AGR, както си трябва, и колата не мисли в ниските обороти както беше преди, поради което го и бях изолирал.
Цената е 173.50лв от Daru car. Дано информацията е била полезна на някой.
При мен този регулатор, само че от страна на AGR-a издаваше много гаден звук, причината за което е може би, че карах с изолиран AGR.

Взех нов и го сложих от страната на турбото, а стария го сложих от страна на AGR-a. Сега карам с включен AGR, както си трябва, и колата не мисли в ниските обороти както беше преди, поради което го и бях изолирал.
Цената е 173.50лв от Daru car. Дано информацията е била полезна на някой.

- jivko2828
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 377
- Регистриран на: 20.10.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: G70
- Детайли за колата: 2023 G70 M760e, M Brooklyn Grey, Full Options
Re: Шум от регулатора на налягане за AGR клапана
Малък ъпдейт. Днес реших да изолирам пак AGR-a, понеже ми се струваше, че колата като загрее става малко по-мудна, а и ми беше вдигнала разхода по борд от 8,7 на 9,1(става въпрос за едно и също хамалско каране).
След като го изолирах обаче, гадният шум отново започна, което ме кара да мисля, че старият ми клапан е бил здрав, а причината е била съвсем друга.
Някакви идеи от какво може да е?
След като го изолирах обаче, гадният шум отново започна, което ме кара да мисля, че старият ми клапан е бил здрав, а причината е била съвсем друга.
Някакви идеи от какво може да е?

- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: Шум от регулатора на налягане за AGR клапана
Живко, аз още тогава ти казах, брат, че не съм сигурен дали е от въпросния клапан или е от самия ЕГР...
- jivko2828
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 377
- Регистриран на: 20.10.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: G70
- Детайли за колата: 2023 G70 M760e, M Brooklyn Grey, Full Options
Re: Шум от регулатора на налягане за AGR клапана
Dimitroff написа:Живко, аз още тогава ти казах, брат, че не съм сигурен дали е от въпросния клапан или е от самия ЕГР...
Ами не знам, Ванка, по принцип от там идва шума и то когата не е включен към AGR-a. Когато маркучето е включено няма шум.

- gocho_
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 544
- Регистриран на: 3.10.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 320d 2000г.
Re: Шум от регулатора на налягане за AGR клапана
Извода:
Всичко си ти работи нормално когато АГР е включен- както е заводски
А сега имаш 1 излишен клапан за продан
Всичко си ти работи нормално когато АГР е включен- както е заводски
А сега имаш 1 излишен клапан за продан


- jivko2828
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 377
- Регистриран на: 20.10.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: G70
- Детайли за колата: 2023 G70 M760e, M Brooklyn Grey, Full Options
Re: Шум от регулатора на налягане за AGR клапана
gocho_ написа:Извода:
Всичко си ти работи нормално когато АГР е включен- както е заводски
А сега имаш 1 излишен клапан за продан
Ами май нещо такова се получи, просто се чудя дали имам проблем, или сам си го създавам.
Ти с включен AGR ли си колега, или не?
- danielcho1266
- Потребител
-
- Мнения: 18
- Регистриран на: 12.11.2009
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46
Re: Шум от регулатора на налягане за AGR клапана
колега и при мен беше същтия шум като беше изолиран АГР но като не е се загабя шума пак и разлика на варвенето не видях незнам при вас как е било
- gocho_
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 544
- Регистриран на: 3.10.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 320d 2000г.
Re: Шум от регулатора на налягане за AGR клапана
Да с включен .... като купих колата беше блокирал от сажди.
почистих го, смених 1 маркуч и оттогава и си карам с него
Мислил съм да го изолирам ,ама незнам каква е целта на цялата работа
пък сега зимата нали знаеш ,че по-бавно загрява ако е изолиран.
Горе на топлообменника е малкия термостат ... променя се времето за затопляне на антифриза
почистих го, смених 1 маркуч и оттогава и си карам с него
Мислил съм да го изолирам ,ама незнам каква е целта на цялата работа
пък сега зимата нали знаеш ,че по-бавно загрява ако е изолиран.
Горе на топлообменника е малкия термостат ... променя се времето за затопляне на антифриза


- jivko2828
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 377
- Регистриран на: 20.10.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: G70
- Детайли за колата: 2023 G70 M760e, M Brooklyn Grey, Full Options
Re: Шум от регулатора на налягане за AGR клапана
gocho_ написа:Да с включен .... като купих колата беше блокирал от сажди.
почистих го, смених 1 маркуч и оттогава и си карам с него
Мислил съм да го изолирам ,ама незнам каква е целта на цялата работа
пък сега зимата нали знаеш ,че по-бавно загрява ако е изолиран.
Горе на топлообменника е малкия термостат ... променя се времето за затопляне на антифриза
Не се занимавай по-добре, щом си върви колата.

danielcho1266 написа:колега и при мен беше същтия шум като беше изолиран АГР но като не е се загабя шума пак и разлика на варвенето не видях незнам при вас как е било
Ами няма кой знае каква разлика, просто като че ли е малко по-пъргава в ниските, но не винаги. Може би по-усезаемо се усеща много като загрее колата, става малко мудна(или си въобразявам).
Ще го включвам пак, но първо трябва да го изчистя. А хубавото от цялата работа е, че смених регулатора на турбото с чисто нов.

- gocho_
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 544
- Регистриран на: 3.10.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 320d 2000г.
Re: Шум от регулатора на налягане за AGR клапана
Ами няма кой знае каква разлика, просто като че ли е малко по-пъргава в ниските, но не винаги. Може би по-усезаемо се усеща много като загрее колата, става малко мудна(или си въобразявам).
Ще го включвам пак, но първо трябва да го изчистя. А хубавото от цялата работа е, че смених регулатора на турбото с чисто нов.
Горещ въздух+сажди=по-малко кислород=по-непълноценно изгаряне=по-ниска мощност
Като вдигне малко обороти (пр.2000) и турбото като влезе и то в играта, тогава е по-пълноценно изгарянето



- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: Шум от регулатора на налягане за AGR клапана
ЕГР-а играе до около 2500 оборота - нагоре винаги е затворен.
Si non confectus, non reficiat.
- sasho_80
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 115
- Регистриран на: 17.03.2010
- Местоположение: РИМ
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 320d 03 TOURING
Re: Шум от регулатора на налягане за AGR клапана
да попитам намери ли се нчкакво решение на този "шум" "бучене", аз изолирах АГР с болче, бучи(да го нарека така) после сложих метална пластинка, пак същтото. изолирах го заради черния дим, но незнам няама ли да повредя нещто ако го оставя така? освем че загрява по бавно забелязах и нещто друго при ускорение след 2500 оборота колата направо се изтрелва незнам на какво се дължи това, дали няма и проблем с дебитомера?
- jivko2828
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 377
- Регистриран на: 20.10.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: G70
- Детайли за колата: 2023 G70 M760e, M Brooklyn Grey, Full Options
Re: Шум от регулатора на налягане за AGR клапана
sasho_80 написа:да попитам намери ли се нчкакво решение на този "шум" "бучене", аз изолирах АГР с болче, бучи(да го нарека така) после сложих метална пластинка, пак същтото. изолирах го заради черния дим, но незнам няама ли да повредя нещто ако го оставя така? освем че загрява по бавно забелязах и нещто друго при ускорение след 2500 оборота колата направо се изтрелва незнам на какво се дължи това, дали няма и проблем с дебитомера?
Колега,
при мен се оказа, че проблема е от номер 10 на схемата:

Още не съм го сменял, но и не знам дали изобщо в него е проблема, понеже с включен АГР го няма шума.
Ти казваш, че след изолиране се е получило, което ме навява на мисълта, че може и да е същата причината.
Относно това което си писал за изстрелването след 2500, ако колата ти е мъртвец на ниските, най-вероятно не ти е адаптиран дебитомера, понеже при мен след смяната му до 2000 оборота нямаше никой, понеже не беше адаптиран.
Общо взето само диагностика ще покаже, но трябва да е някой, който разбира.
P.S. Aз от кога се каня да правя диагностика и все отлагам

18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани