Проблем с плафоните
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
15 мнения
• Страница 1 от 1
- vassil_bk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 682
- Регистриран на: 20.10.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: купета
Проблем с плафоните
Здравейте колеги,
Една седмица дебъгвам вече и се ровя за информация, уморих се и нищо.
Ако някой има идея какво става ще съм му много благодарен
Ето го и проблема:
Остават 3 волта на всички плафони вътре в колата като заключа, като дам контакт, като запаля мотора. Всичко това е когато няма отворена врата и плафоните не се очаква да светят. Просто 3 волта нон-стоп!
В момента на плавното изгасване на плафоните, при заключване примерно, напрежението пада плавно от 12 до 0 волта и след 1-2 секунди се вдига на 3 волта. Все едно има нещо, заради което трябва да се поддържат тия 3 волта, супер странно е...
Също така, забелязах, че консумацията на колата при всичко изключено е към 220мА, а трябва да е около 40-50мА.
Някой има ли идея какво става и как да проследя от къде идва проблема?! Има съмнения, че "Главния Модул" прави някакви мизерии...
П.П. Това ли е ГМ-а, номер 1 от схемата:
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=61&fg=25
Една седмица дебъгвам вече и се ровя за информация, уморих се и нищо.


Ето го и проблема:
Остават 3 волта на всички плафони вътре в колата като заключа, като дам контакт, като запаля мотора. Всичко това е когато няма отворена врата и плафоните не се очаква да светят. Просто 3 волта нон-стоп!


Също така, забелязах, че консумацията на колата при всичко изключено е към 220мА, а трябва да е около 40-50мА.
Някой има ли идея какво става и как да проследя от къде идва проблема?! Има съмнения, че "Главния Модул" прави някакви мизерии...

П.П. Това ли е ГМ-а, номер 1 от схемата:
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=61&fg=25
- marto853.
- ентусиаст
-
- Мнения: 1064
- Регистриран на: 27.06.2009
- Местоположение: sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 coupe 323ci
- Детайли за колата: Някво купе 2.5
Re: Проблем с плафоните
И аз мисля ,че е ГМ.
пп.да това е номер 1 от схемата
пп.да това е номер 1 от схемата
новият ми номер: 0877787835
- vassil_bk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 682
- Регистриран на: 20.10.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: купета
Re: Проблем с плафоните
А къде се подвизава тоя ГМ? Зад жабката при бушоните и релетата ли е?marto853. написа:И аз мисля ,че е ГМ.
пп.да това е номер 1 от схемата
Последна промяна vassil_bk на 08 Сеп 2010, 18:16, променена общо 1 път
- vassil_bk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 682
- Регистриран на: 20.10.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: купета
Re: Проблем с плафоните
Много благодаря, намерих гоBMDrago написа:Зад жабката,в кошницата.Трябва да демонтираш жабката

Да имате идея дали колата ще е в движение без него?
- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: Проблем с плафоните
Няма да можеш да ползваш .... адски много неща...
Фарове, стъкла, табло, чистачки, мигачи, клаксон, стопове, аварийни......абе горе-долу каквото се сетиш...но май си върви колата
(не бих правил такъв експеримент в никакъв случай!)
Фарове, стъкла, табло, чистачки, мигачи, клаксон, стопове, аварийни......абе горе-долу каквото се сетиш...но май си върви колата

- vassil_bk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 682
- Регистриран на: 20.10.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: купета
Re: Проблем с плафоните
Въх... А тоя ГМ има ли реле, което да го управлява? Ако махна клемите на акумулатора, разкача ГМ-а и върна клемите, това дали ще набие някакви грешки някъде...?!Dimitroff написа:Няма да можеш да ползваш .... адски много неща...
Фарове, стъкла, табло, чистачки, мигачи, клаксон, стопове, аварийни......абе горе-долу каквото се сетиш...но май си върви колата(не бих правил такъв експеримент в никакъв случай!)
- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: Проблем с плафоните
Ми...*ба ли го...нали ти казах, че не съм най-силен по ел. историйте 
Пацоооо...има ли реле, което да управлява GM модула?
Още нещо - при смяна на GM модул е необходимо да се инициализира твоя ключ...да не се чудиш що не ще да прави това и онова...
(това ако пробваш с друг ГМ модул)

Пацоооо...има ли реле, което да управлява GM модула?
Още нещо - при смяна на GM модул е необходимо да се инициализира твоя ключ...да не се чудиш що не ще да прави това и онова...

- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: Проблем с плафоните
BMDrago написа:Е то тоя модул управлява всичко....
Горе-долу...:
- Код: Избери целия код
GM е упрявляваш модул, който изпраща упрарявляващи сигнали до различните елементи и агрегати на колата на базата заложения в него софтуер, в зависимост от информацията, която получава от различните датчици отчитащи моментни състояния и стойности.

- vassil_bk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 682
- Регистриран на: 20.10.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: купета
Re: Проблем с плафоните
Аман от "инженери" днеска
Ето така се връзва аларма, ако не знаете:


На червената жица със синята ивица излиза сигнала за плафоните, а на сивата с жълтата ивица нямам идея какво е вързано. Някой умник е решил, че е много удачно да ги даде на късо заедно с бялата жица и да си я мушне в алармата. Ми що пък не, гле'й к'во яко е станало...
Хората от БМВ, ако искаха да са на късо двете жици, дали нямаше сами да си го направят, а...
Как да е... Попсувах си, разкачих бялата жица от тази на плафоните и всичко заспа!
Все още ме чопли обаче какво има вързано на сивата жица с жълтата лента... Някакви идеи...



На червената жица със синята ивица излиза сигнала за плафоните, а на сивата с жълтата ивица нямам идея какво е вързано. Някой умник е решил, че е много удачно да ги даде на късо заедно с бялата жица и да си я мушне в алармата. Ми що пък не, гле'й к'во яко е станало...
Хората от БМВ, ако искаха да са на късо двете жици, дали нямаше сами да си го направят, а...

Как да е... Попсувах си, разкачих бялата жица от тази на плафоните и всичко заспа!

Все още ме чопли обаче какво има вързано на сивата жица с жълтата лента... Някакви идеи...

Re: Проблем с плафоните
vassil_bk написа:
Все още ме чопли обаче какво има вързано на сивата жица с жълтата лента... Някакви идеи...
Служи за затваряне на пасажерския прозорец
- vassil_bk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 682
- Регистриран на: 20.10.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: купета
Re: Проблем с плафоните
Много благодаряBMDrago написа:Служи за затваряне на пасажерския прозорец

А да знаеш случайно тези за какво са:
син с червена ивица
бял с черна ивица
червен със зелена ивица (този е доста дебел и е на крайния куплунг на ГМ-а, откъм пасажерската врата)
Ти къде ги гледаш тия работи?
- vassil_bk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 682
- Регистриран на: 20.10.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: купета
Re: Проблем с плафоните
Струва ми се, че май не е това...BMDrago написа:Служи за затваряне на пасажерския прозорец
http://www.bmwgm5.com/GM5_Connections.htm
Жиците, за които питам са на следните пинове:
18 - RT/BL - Footwell Light // червен-син
20 - WS/SW - ERFT - Unlock, Driver's Door, Key position sensor // бял-черен
22 - BL/RT - VRFT - Lock, Driver's Door, Key position sensor // син-червен
44 - GR/GE - Signal, Trunk Lid (Open) (E43-License Plate Light) // сив-жълт
И дебелия кабел от крайната букса:
8 - RT/GN - Fuse 48 (30A) for Front Windows // червен-зелен
Re: Проблем с плафоните
Ясно,като включиш алармата и ти се отваря багажника
Колега дай си точната година и месец на колата и ще ти кажа за какво са ти изводите
Колега дай си точната година и месец на колата и ще ти кажа за какво са ти изводите
15 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани