Проблем с плафоните

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 682
Регистриран на: 20.10.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: купета

Проблем с плафоните

Мнение от vassil_bk » 08 Сеп 2010, 15:15

Здравейте колеги,
Една седмица дебъгвам вече и се ровя за информация, уморих се и нищо. :help: Ако някой има идея какво става ще съм му много благодарен :bchug:

Ето го и проблема:
Остават 3 волта на всички плафони вътре в колата като заключа, като дам контакт, като запаля мотора. Всичко това е когато няма отворена врата и плафоните не се очаква да светят. Просто 3 волта нон-стоп! :shock: В момента на плавното изгасване на плафоните, при заключване примерно, напрежението пада плавно от 12 до 0 волта и след 1-2 секунди се вдига на 3 волта. Все едно има нещо, заради което трябва да се поддържат тия 3 волта, супер странно е... :|

Също така, забелязах, че консумацията на колата при всичко изключено е към 220мА, а трябва да е около 40-50мА.

Някой има ли идея какво става и как да проследя от къде идва проблема?! Има съмнения, че "Главния Модул" прави някакви мизерии... :help:

П.П. Това ли е ГМ-а, номер 1 от схемата:
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=61&fg=25

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1064
Регистриран на: 27.06.2009
Местоположение: sofiq
Пол: Мъж
Кара: BMW E46 coupe 323ci
Детайли за колата: Някво купе 2.5

Re: Проблем с плафоните

Мнение от marto853. » 08 Сеп 2010, 17:35

И аз мисля ,че е ГМ.
пп.да това е номер 1 от схемата
новият ми номер: 0877787835

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 682
Регистриран на: 20.10.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: купета

Re: Проблем с плафоните

Мнение от vassil_bk » 08 Сеп 2010, 17:44

marto853. написа:И аз мисля ,че е ГМ.
пп.да това е номер 1 от схемата
А къде се подвизава тоя ГМ? Зад жабката при бушоните и релетата ли е?
Последна промяна vassil_bk на 08 Сеп 2010, 18:16, променена общо 1 път

ШОП
Аватар
Мнения: 3110
Регистриран на: 23.06.2003
Местоположение: София
Кара: e87lci

Re: Проблем с плафоните

Мнение от BMDrago » 08 Сеп 2010, 18:13

Зад жабката,в кошницата.Трябва да демонтираш жабката
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 682
Регистриран на: 20.10.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: купета

Re: Проблем с плафоните

Мнение от vassil_bk » 11 Сеп 2010, 17:22

BMDrago написа:Зад жабката,в кошницата.Трябва да демонтираш жабката
Много благодаря, намерих го :yes:

Да имате идея дали колата ще е в движение без него?

Фен на тройките
Аватар
Мнения: 6397
Регистриран на: 21.02.2007
Местоположение: СА,Х
Пол: Мъж
Кара: Колите да палят и работят!
Мечтае да кара: ;)
Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)

Re: Проблем с плафоните

Мнение от Dimitroff » 11 Сеп 2010, 17:26

Няма да можеш да ползваш .... адски много неща...
Фарове, стъкла, табло, чистачки, мигачи, клаксон, стопове, аварийни......абе горе-долу каквото се сетиш...но май си върви колата :) (не бих правил такъв експеримент в никакъв случай!)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 682
Регистриран на: 20.10.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: купета

Re: Проблем с плафоните

Мнение от vassil_bk » 12 Сеп 2010, 9:01

Dimitroff написа:Няма да можеш да ползваш .... адски много неща...
Фарове, стъкла, табло, чистачки, мигачи, клаксон, стопове, аварийни......абе горе-долу каквото се сетиш...но май си върви колата :) (не бих правил такъв експеримент в никакъв случай!)
Въх... А тоя ГМ има ли реле, което да го управлява? Ако махна клемите на акумулатора, разкача ГМ-а и върна клемите, това дали ще набие някакви грешки някъде...?!

Фен на тройките
Аватар
Мнения: 6397
Регистриран на: 21.02.2007
Местоположение: СА,Х
Пол: Мъж
Кара: Колите да палят и работят!
Мечтае да кара: ;)
Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)

Re: Проблем с плафоните

Мнение от Dimitroff » 12 Сеп 2010, 9:13

Ми...*ба ли го...нали ти казах, че не съм най-силен по ел. историйте :)
Пацоооо...има ли реле, което да управлява GM модула?

Още нещо - при смяна на GM модул е необходимо да се инициализира твоя ключ...да не се чудиш що не ще да прави това и онова... :lol: (това ако пробваш с друг ГМ модул)

ШОП
Аватар
Мнения: 3110
Регистриран на: 23.06.2003
Местоположение: София
Кара: e87lci

Re: Проблем с плафоните

Мнение от BMDrago » 12 Сеп 2010, 9:58

Е то тоя модул управлява всичко....
Изображение

Фен на тройките
Аватар
Мнения: 6397
Регистриран на: 21.02.2007
Местоположение: СА,Х
Пол: Мъж
Кара: Колите да палят и работят!
Мечтае да кара: ;)
Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)

Re: Проблем с плафоните

Мнение от Dimitroff » 12 Сеп 2010, 11:01

BMDrago написа:Е то тоя модул управлява всичко....


Горе-долу...:
Код: Избери целия код
GM е упрявляваш модул, който изпраща упрарявляващи сигнали до различните елементи и агрегати на колата на базата заложения в него софтуер, в зависимост от информацията, която получава от различните датчици отчитащи моментни състояния и стойности.


Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 682
Регистриран на: 20.10.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: купета

Re: Проблем с плафоните

Мнение от vassil_bk » 12 Сеп 2010, 15:35

Аман от "инженери" днеска :dummy: :ranting: :bang: Ето така се връзва аларма, ако не знаете:
Изображение

Изображение

На червената жица със синята ивица излиза сигнала за плафоните, а на сивата с жълтата ивица нямам идея какво е вързано. Някой умник е решил, че е много удачно да ги даде на късо заедно с бялата жица и да си я мушне в алармата. Ми що пък не, гле'й к'во яко е станало...
Хората от БМВ, ако искаха да са на късо двете жици, дали нямаше сами да си го направят, а... :dummy:

Как да е... Попсувах си, разкачих бялата жица от тази на плафоните и всичко заспа! :clap:

Все още ме чопли обаче какво има вързано на сивата жица с жълтата лента... Някакви идеи... :dunno:

ШОП
Аватар
Мнения: 3110
Регистриран на: 23.06.2003
Местоположение: София
Кара: e87lci

Re: Проблем с плафоните

Мнение от BMDrago » 12 Сеп 2010, 18:00

vassil_bk написа:
Все още ме чопли обаче какво има вързано на сивата жица с жълтата лента... Някакви идеи... :dunno:


Служи за затваряне на пасажерския прозорец
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 682
Регистриран на: 20.10.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: купета

Re: Проблем с плафоните

Мнение от vassil_bk » 12 Сеп 2010, 21:14

BMDrago написа:Служи за затваряне на пасажерския прозорец
Много благодаря :yes:

А да знаеш случайно тези за какво са:
син с червена ивица
бял с черна ивица
червен със зелена ивица
(този е доста дебел и е на крайния куплунг на ГМ-а, откъм пасажерската врата)

Ти къде ги гледаш тия работи?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 682
Регистриран на: 20.10.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: купета

Re: Проблем с плафоните

Мнение от vassil_bk » 13 Сеп 2010, 15:44

BMDrago написа:Служи за затваряне на пасажерския прозорец
Струва ми се, че май не е това...
http://www.bmwgm5.com/GM5_Connections.htm

Жиците, за които питам са на следните пинове:
18 - RT/BL - Footwell Light // червен-син
20 - WS/SW - ERFT - Unlock, Driver's Door, Key position sensor // бял-черен
22 - BL/RT - VRFT - Lock, Driver's Door, Key position sensor // син-червен
44 - GR/GE - Signal, Trunk Lid (Open) (E43-License Plate Light) // сив-жълт

И дебелия кабел от крайната букса:
8 - RT/GN - Fuse 48 (30A) for Front Windows // червен-зелен

ШОП
Аватар
Мнения: 3110
Регистриран на: 23.06.2003
Местоположение: София
Кара: e87lci

Re: Проблем с плафоните

Мнение от BMDrago » 13 Сеп 2010, 20:50

Ясно,като включиш алармата и ти се отваря багажника
Колега дай си точната година и месец на колата и ще ти кажа за какво са ти изводите
Изображение

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook