течове на масло и борбата с тях
Модератор: bum_bum
20 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
течове на масло и борбата с тях
я малко да споделим кой какви проблеми е имал и има с изпускене на масълце и как ги е решил да обменим малко опит
при мен смених семерингите на коляновия вал със гьотце обаче когато свалях кутията месец по късно цялата камбана беше в л..на
съмнявам се че теча не е заради некачествен семеринг а по скоро заради износването на коляновия вал, предполагам че там се е появил улей , някои стари майстори прибягват до опъване на пружинката на семеринга и така увеличават силата на притискане
имате ли подобни проблеми какво мислите ??
при мен смених семерингите на коляновия вал със гьотце обаче когато свалях кутията месец по късно цялата камбана беше в л..на
съмнявам се че теча не е заради некачествен семеринг а по скоро заради износването на коляновия вал, предполагам че там се е появил улей , някои стари майстори прибягват до опъване на пружинката на семеринга и така увеличават силата на притискане
имате ли подобни проблеми какво мислите ??
Аз имам проблеми със гарнитурата на капака на главата...вече смених няколко и пак малко сълзи,ма поне при мене не са проблем да ги сменям-оригинална италианска 3,50лв,турска за 1,50лв
хем зимам качествени италиански па пак проблеми
А едно време имах проблеми с картера,че нещо се беше покривил и изпускаше,а картера при мене заводски е лепен със силикон..та как го реших намазах го хубаво със хубав силикон и го монтирах без да натегам болтовете,изчаках няколко часа силикона да стегне и го затегнах хубаво,оттогава вече повече от година и половина карам без да тече грам,въпреки че картера като се погледне отдолу е по-учукан и от немска каска от втората световна
На другата италианка изпуска масло некъде при студената част на турбото,и целото е омаслено,ама тва още не съм го пипал




А едно време имах проблеми с картера,че нещо се беше покривил и изпускаше,а картера при мене заводски е лепен със силикон..та как го реших намазах го хубаво със хубав силикон и го монтирах без да натегам болтовете,изчаках няколко часа силикона да стегне и го затегнах хубаво,оттогава вече повече от година и половина карам без да тече грам,въпреки че картера като се погледне отдолу е по-учукан и от немска каска от втората световна



На другата италианка изпуска масло некъде при студената част на турбото,и целото е омаслено,ама тва още не съм го пипал


- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
при ис-а нямам проблеми с гарнитурата на капака на главата ,когато отварях за първи път мотора даже из4уквах от кутия бонбони сезони малки гарнитурки за предния капак на мотора от към ангренажните колела ,не съм ги мазал с нищо и не изпускаха
следващия път когато пипах там
ме домързя да правя гарнитурки и ги обезмаслих с коресилин и намазах много тънко със 4ерен маслоустои4ив силикон също нямам проблем досега
единственото място където не съм отварял досега е долния капак на ангренажа отпред където е и шайбата на коляновия вал и водната помпа сега от там ми тече също и ще трябва да оварям
следващия път когато пипах там

единственото място където не съм отварял досега е долния капак на ангренажа отпред където е и шайбата на коляновия вал и водната помпа сега от там ми тече също и ще трябва да оварям

- Cobra
- Turbo Pilot
-
- Мнения: 1628
- Регистриран на: 8.07.2004
- Местоположение: www.srautobg.com
- Пол: Мъж
- Кара: X5 F15 m50d,E30 TURBO
- Мечтае да кара: Това което си карам
Хммммм,май сега е времето аз да се хваля и да чукам на дърво да няма проблеми
При мен на масло течове,няма.
От както съм с турбото,хммммм да видим
1-ва смяна-200г доляти
2-ра смяна-250г доляти
3-та смяна-досега 2000км. не съм доливал
Просто трудно за вярване но това е!
Иначе имам адски теч от казанчето на хидравликата и ни улива всичко,
ама нямам идея как да се оправи

При мен на масло течове,няма.
От както съм с турбото,хммммм да видим
1-ва смяна-200г доляти
2-ра смяна-250г доляти
3-та смяна-досега 2000км. не съм доливал


Просто трудно за вярване но това е!
Иначе имам адски теч от казанчето на хидравликата и ни улива всичко,
ама нямам идея как да се оправи

Re: течове на масло и борбата с тях
ludiagsm написа: ....
луд ти на теб как ти е вентилацията на картера? само не казвай че по накакъв начин е свързана със см колектор и въобще интейка ... ако е така нищо чудно ако от турбото надува през отдушника в картера да ти хвърля маслото през семерингите

" on stages where we ran 4 bar boost in qualifying, it was a case of closing your eyes, and praying that it would stay pointed straight ahead"
- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
Re: течове на масло и борбата с тях
V_G_Z написа:ludiagsm написа: ....
луд ти на теб как ти е вентилацията на картера? само не казвай че по накакъв начин е свързана със см колектор и въобще интейка ... ако е така нищо чудно ако от турбото надува през отдушника в картера да ти хвърля маслото през семерингите
опаа

та проблема не е картерни газове там където излизат те в момента (над алтернатора) си е чистичко като сълзица

но проблема с теча от капака ми е ясен просто трябва да отделя време да отворя и там
интересуваме какво д аправя с теча от семеринги да свалям вала и да го шлайфам ли кво ли луд съм мноу ме дразни да ми тече дайте идея
- bmwdriver
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4859
- Регистриран на: 7.02.2003
- Местоположение: София
- Кара: на 1,6 бара
- Мечтае да кара: 911
Cobra написа:...
Иначе имам адски теч от казанчето на хидравликата и ни улива всичко,
ама нямам идея как да се оправи
И аз имах същия проблем.Свалих казанчето,вътре има нещо като клапан.
Измих го добре няколко пъти,сложих нова скоба на маркуча и сега няма
и грам масло.Почти година от тогава

- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
bmwdriver написа:Cobra написа:...
Иначе имам адски теч от казанчето на хидравликата и ни улива всичко,
ама нямам идея как да се оправи
И аз имах същия проблем.Свалих казанчето,вътре има нещо като клапан.
Измих го добре няколко пъти,сложих нова скоба на маркуча и сега няма
и грам масло.Почти година от тогава
аа да и там има малко при мен и тва требва да се пипне

- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
DA WOLF написа:moйта целата се олива в масло ама не ми дреме
луд лошото масло 33 лв клиент бах мааму не те ли боли сърцето
основния проблем като ти потече задния семеринг при напомпани коли със здрави семеринги е най-често е от изтрити биели - да не повярваш ама ми беше обяснено че вкарват вала във резонанс и разбиват лагери, късат семеринги и тн.... също както ако си прекалил със конете и ти е слаб блока може да го огъваш/усукваш и семеринга да не уплътнява добре... некви такива страшни истории...
аз лично не съм го виждал, само съм виждал как глава се повдига от много бууст, но.. разни знаещи хора ми сведоха... разбира се може просто да ти е износен вала и да не го "лови" семеринга...
аз лично не съм го виждал, само съм виждал как глава се повдига от много бууст, но.. разни знаещи хора ми сведоха... разбира се може просто да ти е износен вала и да не го "лови" семеринга...
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
alx написа: ...
аз лично не съм го виждал, само съм виждал как глава се повдига от много бууст, но.. разни знаещи хора ми сведоха... разбира се може просто да ти е износен вала и да не го "лови" семеринга...
и аз така мисля тоя проблем не ми е от вчера ще сложа нов семеринг като си сменям съединителя ама ще му опъна малко пружинката та да обере износването на вала
Последна промяна ludiagsm на 23 Ное 2005, 0:10, променена общо 1 път
- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
alx написа:ако натегнеш успеха ще е временен... ще износиш семеринга за нула време... натиска там е много прецизно сметнат...
тогава остава на шанс ако уцеля ще кара ако не или ще тече или ще държи ама временно другия вариант е лоена набивка от мерцедес или да сваля вала и да го шлайфам ама за последното особено сега зимата не ми се занимава
20 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани