течове на масло и борбата с тях

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

течове на масло и борбата с тях

Мнение от ludiagsm » 22 Ное 2005, 13:48

я малко да споделим кой какви проблеми е имал и има с изпускене на масълце и как ги е решил да обменим малко опит



при мен смених семерингите на коляновия вал със гьотце обаче когато свалях кутията месец по късно цялата камбана беше в л..на

съмнявам се че теча не е заради некачествен семеринг а по скоро заради износването на коляновия вал, предполагам че там се е появил улей , някои стари майстори прибягват до опъване на пружинката на семеринга и така увеличават силата на притискане

имате ли подобни проблеми какво мислите ??

Selqnin
Аватар
Мнения: 344
Регистриран на: 23.12.2004

Мнение от Selqatin » 22 Ное 2005, 14:42

Аз имам проблеми със гарнитурата на капака на главата...вече смених няколко и пак малко сълзи,ма поне при мене не са проблем да ги сменям-оригинална италианска 3,50лв,турска за 1,50лв :mhihi: :mhihi: :mhihi: хем зимам качествени италиански па пак проблеми :roll:
А едно време имах проблеми с картера,че нещо се беше покривил и изпускаше,а картера при мене заводски е лепен със силикон..та как го реших намазах го хубаво със хубав силикон и го монтирах без да натегам болтовете,изчаках няколко часа силикона да стегне и го затегнах хубаво,оттогава вече повече от година и половина карам без да тече грам,въпреки че картера като се погледне отдолу е по-учукан и от немска каска от втората световна :mhihi: :mhihi: :mhihi:
На другата италианка изпуска масло некъде при студената част на турбото,и целото е омаслено,ама тва още не съм го пипал :roll:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 22 Ное 2005, 15:02

при ис-а нямам проблеми с гарнитурата на капака на главата ,когато отварях за първи път мотора даже из4уквах от кутия бонбони сезони малки гарнитурки за предния капак на мотора от към ангренажните колела ,не съм ги мазал с нищо и не изпускаха


следващия път когато пипах там :) ме домързя да правя гарнитурки и ги обезмаслих с коресилин и намазах много тънко със 4ерен маслоустои4ив силикон също нямам проблем досега

единственото място където не съм отварял досега е долния капак на ангренажа отпред където е и шайбата на коляновия вал и водната помпа сега от там ми тече също и ще трябва да оварям :)

Turbo Pilot
Аватар
Мнения: 1628
Регистриран на: 8.07.2004
Местоположение: www.srautobg.com
Пол: Мъж
Кара: X5 F15 m50d,E30 TURBO
Мечтае да кара: Това което си карам

Мнение от Cobra » 22 Ное 2005, 18:09

Хммммм,май сега е времето аз да се хваля и да чукам на дърво да няма проблеми ;)

При мен на масло течове,няма.
От както съм с турбото,хммммм да видим
1-ва смяна-200г доляти
2-ра смяна-250г доляти
3-та смяна-досега 2000км. не съм доливал :shock: :shock:

Просто трудно за вярване но това е!

Иначе имам адски теч от казанчето на хидравликата и ни улива всичко,
ама нямам идея как да се оправи :help:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 195
Регистриран на: 13.12.2003

Re: течове на масло и борбата с тях

Мнение от V_G_Z » 22 Ное 2005, 19:27

ludiagsm написа: ....

луд ти на теб как ти е вентилацията на картера? само не казвай че по накакъв начин е свързана със см колектор и въобще интейка ... ако е така нищо чудно ако от турбото надува през отдушника в картера да ти хвърля маслото през семерингите :)
" on stages where we ran 4 bar boost in qualifying, it was a case of closing your eyes, and praying that it would stay pointed straight ahead"

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 195
Регистриран на: 13.12.2003

Мнение от V_G_Z » 22 Ное 2005, 19:33

ludiagsm написа:...даже из4уквах от кутия бонбони сезони малки гарнитурки за предния капак на мотора ..
:shock: :shock: :shock: луд си ей :mhihi:
" on stages where we ran 4 bar boost in qualifying, it was a case of closing your eyes, and praying that it would stay pointed straight ahead"

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Re: течове на масло и борбата с тях

Мнение от ludiagsm » 22 Ное 2005, 21:11

V_G_Z написа:
ludiagsm написа: ....

луд ти на теб как ти е вентилацията на картера? само не казвай че по накакъв начин е свързана със см колектор и въобще интейка ... ако е така нищо чудно ако от турбото надува през отдушника в картера да ти хвърля маслото през семерингите :)


опаа :) това аз мнооого отдавна го разкарах картерните газове излизат свободно от една тръби4ка над алтернатора а на мястото където попринцип преди дросела има щуцер за да влизат тези картерни газове към смукателния колектор аз смятам да си сложа дюзата за НОС системата в момента там няма нищо изрязах щуцера занесох да запълнят на аргон отвора после полирах отвътре та сега не си личи че там някога е имало щуцер

та проблема не е картерни газове там където излизат те в момента (над алтернатора) си е чистичко като сълзица :) проблема си е просто теч мисля че някой немърлив майстор преди време е пипал там и не сменил гарнитурките а също и не е намазал с нищо та да уплътни


но проблема с теча от капака ми е ясен просто трябва да отделя време да отворя и там


интересуваме какво д аправя с теча от семеринги да свалям вала и да го шлайфам ли кво ли луд съм мноу ме дразни да ми тече дайте идея

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4859
Регистриран на: 7.02.2003
Местоположение: София
Кара: на 1,6 бара
Мечтае да кара: 911

Мнение от bmwdriver » 22 Ное 2005, 21:25

Cobra написа:...

Иначе имам адски теч от казанчето на хидравликата и ни улива всичко,
ама нямам идея как да се оправи :help:

И аз имах същия проблем.Свалих казанчето,вътре има нещо като клапан.
Измих го добре няколко пъти,сложих нова скоба на маркуча и сега няма
и грам масло.Почти година от тогава :D
'91 Е36 32?i 24V- тия с детските болести и многото екстри 8)
Изображение
Driver's Racing Team
KBDremap

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 22 Ное 2005, 21:35

bmwdriver написа:
Cobra написа:...

Иначе имам адски теч от казанчето на хидравликата и ни улива всичко,
ама нямам идея как да се оправи :help:

И аз имах същия проблем.Свалих казанчето,вътре има нещо като клапан.
Измих го добре няколко пъти,сложих нова скоба на маркуча и сега няма
и грам масло.Почти година от тогава :D


аа да и там има малко при мен и тва требва да се пипне :yes:


Аватар
Мнения: 2141
Регистриран на: 19.01.2002
Местоположение: Враца

Мнение от DA WOLF » 22 Ное 2005, 22:04

moйта целата се олива в масло ама не ми дреме
DaWolf
ИзображениеИзображениеИзображение
:bowdown::bowdown::bowdown: forced induction M42B18

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 22 Ное 2005, 22:07

DA WOLF написа:moйта целата се олива в масло ама не ми дреме


луд лошото масло 33 лв клиент бах мааму не те ли боли сърцето

master of the force
Аватар
Мнения: 5579
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

Мнение от alx » 22 Ное 2005, 23:32

основния проблем като ти потече задния семеринг при напомпани коли със здрави семеринги е най-често е от изтрити биели - да не повярваш ама ми беше обяснено че вкарват вала във резонанс и разбиват лагери, късат семеринги и тн.... също както ако си прекалил със конете и ти е слаб блока може да го огъваш/усукваш и семеринга да не уплътнява добре... некви такива страшни истории...

аз лично не съм го виждал, само съм виждал как глава се повдига от много бууст, но.. разни знаещи хора ми сведоха... разбира се може просто да ти е износен вала и да не го "лови" семеринга...
алекс
трабант 601с
разни други возила

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 22 Ное 2005, 23:54

alx написа: ...

аз лично не съм го виждал, само съм виждал как глава се повдига от много бууст, но.. разни знаещи хора ми сведоха... разбира се може просто да ти е износен вала и да не го "лови" семеринга...



и аз така мисля тоя проблем не ми е от вчера ще сложа нов семеринг като си сменям съединителя ама ще му опъна малко пружинката та да обере износването на вала
Последна промяна ludiagsm на 23 Ное 2005, 0:10, променена общо 1 път

master of the force
Аватар
Мнения: 5579
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

Мнение от alx » 23 Ное 2005, 0:04

ако натегнеш успеха ще е временен... ще износиш семеринга за нула време... натиска там е много прецизно сметнат...
алекс
трабант 601с
разни други возила

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 23 Ное 2005, 0:12

alx написа:ако натегнеш успеха ще е временен... ще износиш семеринга за нула време... натиска там е много прецизно сметнат...



тогава остава на шанс ако уцеля ще кара ако не или ще тече или ще държи ама временно другия вариант е лоена набивка от мерцедес или да сваля вала и да го шлайфам ама за последното особено сега зимата не ми се занимава

Следваща

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook