730d или 728i - Качества, Предимства и Недостатъци

7-ма серия ('95 - '01)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 126
Регистриран на: 8.05.2007
Местоположение: Sofia
Кара: e38 730d

Re: 730d или 728i - Качества, Предимства и Недостатъци

Мнение от badly_boy » 09 Авг 2010, 10:22

Да и аз така мисля! :yes: Благодаря на всички че се отзовавате! Доста е сплутено тук! Значи за сега от вашите мнения се клони към 4.4 бензин. И вие ме понаплашихте за дизела... :paranoid:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 118
Регистриран на: 25.11.2008
Местоположение: Sofia, Bulgaria
Пол: Мъж
Кара: E38

Re: 730d или 728i - Качества, Предимства и Недостатъци

Мнение от el_toro » 09 Авг 2010, 10:37

и решихме взимай Е38 с механични прозорци без скорости и тн. Ако искаш после взимаш секънд хенд и си в джаза - насаждаш ,пресаждаш, преправяш. Единствено като екстра може серво на волана. :clap:
Някак си е неуместно и сравнения от сорта на автомат и ръчка , това е 5 лв друго е 500лв.....Пиши тогава колко струва съединител комплект на ръчка или той не се сменя, а може и секънд хенд да се вземе. След '99 М62 е само автомат. Така че ,може да си вземеш примерно '94, защото са по здрави и може с М10Д да караш. На 728 комплект свещ, лула и бобина от оф. вносител комплект 185лв. на цилиндър( при 740 нещата са същите) , може да кача и факура да видите. Другото нещо е да не изхождаме от ТДС, въпреки че и там веригата(оригиналната) изкарва поне 300хил.. Разтегната верига на 3.0Д е едно на 1000. За пазпръсквачите не споря - консуматив са дават ги на около 300к да се сменят не са ефтини.
Другото е въпрос на късмет и лично решение. Аз карам такъв дизел и съм доста доволен, но това не значи че не уважавам бензинките. Напротив много ме радват ,единственото нещо ,което ме спря от бензинка е разхода на гориво. Да сигурно сега ще дойдем до това ,че на газ е много изгодно ,но всеки си има собствени виждания.
Въпрос на избор и възможности, но все пак това е седма серия.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1035
Регистриран на: 8.12.2006
Местоположение: Mladost Мнения: 1111
Кара: колело

Re: 730d или 728i - Качества, Предимства и Недостатъци

Мнение от bace_martu » 09 Авг 2010, 12:54

el_toro написа:и решихме взимай Е38 с механични прозорци без скорости и тн. Ако искаш после взимаш секънд хенд и си в джаза - насаждаш ,пресаждаш, преправяш. Единствено като екстра може серво на волана. :clap:
Някак си е неуместно и сравнения от сорта на автомат и ръчка , това е 5 лв друго е 500лв.....Пиши тогава колко струва съединител комплект на ръчка или той не се сменя, а може и секънд хенд да се вземе. След '99 М62 е само автомат. Така че ,може да си вземеш примерно '94, защото са по здрави и може с М10Д да караш. На 728 комплект свещ, лула и бобина от оф. вносител комплект 185лв. на цилиндър( при 740 нещата са същите) , може да кача и факура да видите. Другото нещо е да не изхождаме от ТДС, въпреки че и там веригата(оригиналната) изкарва поне 300хил.. Разтегната верига на 3.0Д е едно на 1000. За пазпръсквачите не споря - консуматив са дават ги на около 300к да се сменят не са ефтини.
Другото е въпрос на късмет и лично решение. Аз карам такъв дизел и съм доста доволен, но това не значи че не уважавам бензинките. Напротив много ме радват ,единственото нещо ,което ме спря от бензинка е разхода на гориво. Да сигурно сега ще дойдем до това ,че на газ е много изгодно ,но всеки си има собствени виждания.
Въпрос на избор и възможности, но все пак това е седма серия.


Не мисля, че правния избор е кола с ръчни скорости. Това да си купиш седмица която не е автомат е все едно да си вземеш жена без гърди :mhihi: . А това за бубината лулите и свеща е точно така, но я ми кажи колко често се сменя бубина при този мотор. Отговора е ясен - много рядко или доста по-рядко отколкото може да си имаш проблеми с дюзите на 30-ката или 40-ката от нашите шибани горива. Виж ако се кара само с качествена нафта със сигурност проблемите на дизела ще са много по-редки, но това се отнася за почти всички дизели след 2000-та година. Ако трябваше да избиреш за нов автомобил, то избора е ясен на 100% - това е дизела, но за втора употреба кола с реален пробек около 300 000 км аз лично бих играл на сигурното и бих заложил на бензинов автомобил с по-големия двигател. Имай в предвид че бубината при M62 мотор , както свещите и лулите са най-масовите на БМВ, монтирани в повечето бензинови двигатели. Маслата са ясни, но не мисля че трябва да се кара с масло 10w40, какво като е на 300 000 км - налива се 5w30, 5w40 или при желание 10w60. При 730d маслата също не са нищо различно. За газово и дума да не става при тази кола, поне аз никога не бих го направил.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Re: 730d или 728i - Качества, Предимства и Недостатъци

Мнение от cod-cdbp » 09 Авг 2010, 13:07

И смятам, че реално погледнато по високия разход на бензините е оправдан от по евтините части и по-малкото пари за ремонти.
Реално погледнато колко 740-ки сте виждали които са карани като на писта и тн.
Сещате ли се колко ресурс има този мотор дори на 3-400к км :yes:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 126
Регистриран на: 8.05.2007
Местоположение: Sofia
Кара: e38 730d

Re: 730d или 728i - Качества, Предимства и Недостатъци

Мнение от badly_boy » 09 Авг 2010, 14:06

Като си представя че като тръгна на море с 740i трябва да дам около 350лв. за гориво в двете посоки и малко започва да ми става лошо. Знаете всеки като има под десния си крак повечко коне го сърби и си ги впряга. Или пък ако се кара за "евридейка" в София едно 50-таче на ден сигорно ще отлита. За газова уредба няма да коментирам... Абе не знам... Толкова ли е лош дизела...? :confused:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Re: 730d или 728i - Качества, Предимства и Недостатъци

Мнение от cod-cdbp » 09 Авг 2010, 14:32

аз не казвам че е лош, просто всяко нещо си има цена
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 511
Регистриран на: 5.01.2007
Местоположение: София
Кара: 530 Д

Re: 730d или 728i - Качества, Предимства и Недостатъци

Мнение от l-s » 09 Авг 2010, 14:48

badly_boy написа:Като си представя че като тръгна на море с 740i трябва да дам около 350лв. за гориво в двете посоки и малко започва да ми става лошо. Знаете всеки като има под десния си крак повечко коне го сърби и си ги впряга. Или пък ако се кара за "евридейка" в София едно 50-таче на ден сигорно ще отлита. За газова уредба няма да коментирам... Абе не знам... Толкова ли е лош дизела...? :confused:


За разхода си много прав колега трябва ПОНЕ 50лв. на ден за 740 ,но който го бърка разхода не кара тази кола.Иначе до морето и обратно тези 350лв, дето си дал за пример ми се струват твърде много.
СИНИ ШАМПИОНИ!!!!!Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 118
Регистриран на: 25.11.2008
Местоположение: Sofia, Bulgaria
Пол: Мъж
Кара: E38

Re: 730d или 728i - Качества, Предимства и Недостатъци

Мнение от el_toro » 09 Авг 2010, 18:55

Не мисля, че правния избор е кола с ръчни скорости. Това да си купиш седмица която не е автомат е все едно да си вземеш жена без гърди :mhihi: . А това за бубината лулите и свеща е точно така, но я ми кажи колко често се сменя бубина при този мотор. Отговора е ясен - много рядко или доста по-рядко отколкото може да си имаш проблеми с дюзите на 30-ката или 40-ката от нашите шибани горива. Виж ако се кара само с качествена нафта със сигурност проблемите на дизела ще са много по-редки, но това се отнася за почти всички дизели след 2000-та година. Ако трябваше да избиреш за нов автомобил, то избора е ясен на 100% - това е дизела, но за втора употреба кола с реален пробек около 300 000 км аз лично бих играл на сигурното и бих заложил на бензинов автомобил с по-големия двигател. Имай в предвид че бубината при M62 мотор , както свещите и лулите са най-масовите на БМВ, монтирани в повечето бензинови двигатели. Маслата са ясни, но не мисля че трябва да се кара с масло 10w40, какво като е на 300 000 км - налива се 5w30, 5w40 или при желание 10w60. При 730d маслата също не са нищо различно. За газово и дума да не става при тази кола, поне аз никога не бих го направил.

Разбрахме се колега ... остана да пием по едно ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Re: 730d или 728i - Качества, Предимства и Недостатъци

Мнение от cod-cdbp » 09 Авг 2010, 21:25

честно казано с мойто М30Б35 ходене до морето с обикаляне там пак стъпва на 200-230лв (само пътя) и още колкото ми се обикаля там. Само дето както и преди съм казвал - аз на път тръгвам само с датчик на Хол и бензинова помпа в резерва, просто това са единствените неща които могат да го спрат този мотор при наличие на масло и вода. Ремъците са ала жигула и ги има навсякъде за без пари.
Така че има една единствена константа през годините - 17.5:1 (знаещите ще се сетят).
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 126
Регистриран на: 8.05.2007
Местоположение: Sofia
Кара: e38 730d

Re: 730d или 728i - Качества, Предимства и Недостатъци

Мнение от badly_boy » 21 Авг 2010, 16:35

Колеги честно казано се спрях на дизела, колкото и да ме плашихте :) Причината е основно в това че ще пътувам доста. Бих се радвал сега и ако ми препоръчате някой екземпляр... :roll:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 278
Регистриран на: 25.04.2004

Re: 730d или 728i - Качества, Предимства и Недостатъци

Мнение от R1cerBoy » 22 Авг 2010, 23:37

Имам един за продаване, ако искаш пиши на ЛС :D

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 278
Регистриран на: 25.04.2004

Re: 730d или 728i - Качества, Предимства и Недостатъци

Мнение от R1cerBoy » 22 Авг 2010, 23:46

@el_toro
Хайде ударихме го малко на грандомания ... "как ще карам седмица с ръчни скорости" :mhihi: Нека да бъдем реалисти, ако си достатъчно богат, та да не ти пука за тези нещица, които изброих би трябвало да караш F01 :mhihi: Познавам доста хора, които имат е38 и са им навъртяли по 15к километра за 2 години главно по кафета и барове. На такъв тип потребители явно не им пука мн мн за консумативите и т.н. , обаче като спрат пред някое заведение им е много важно да имат я джанта, я някоя друга екстра. След като минеш 150к километра на е38 (100к дизел и 50к бензин) ти правят впечатление и други неща ...

ПС: Никой не е споменал за газ на бензина

Предишна

Назад към Е38

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook