Надува маркучите след ремонт
Модератор: Технически модератори
56 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
- vankatagsi
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 624
- Регистриран на: 25.11.2007
- Местоположение: София, западния край
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 323CI
- Мечтае да кара: E36 M3 evo с валове
Re: Надува маркучите след ремонт
Пробвай с друга капачка на радиатора
Re: Надува маркучите след ремонт
Ами пробвах с капачка не стана,главата е на 50км и разлика във вървежа има.А даже и да е направена нескопосано,неможе със се запалването да надуе.
- golov_bg
- ентусиаст
-
- Мнения: 1204
- Регистриран на: 24.04.2008
- Местоположение: Пловдив,Поповица
- Пол: Мъж
- Кара: Е38-ца
Re: Надува маркучите след ремонт
Ами доста пъти отварях капачката и слагах и пак и пак и пак,но без резултат,а и нали тя уж сама го прави.. 

- skylord
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 429
- Регистриран на: 11.04.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34
Re: Надува маркучите след ремонт
не е сама колега, виж в търсачката има доста мнения 

- alchohol
- ентусиаст
-
- Мнения: 1300
- Регистриран на: 30.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34 524td лЕто господне '90-то
- Мечтае да кара: по път без дупки
Re: Надува маркучите след ремонт
не затягай капачката до края, щом почне да се натяга със сила-спираш... моята колица го прави същия номер и това е единствения лек, който помага...
Дизела е кат' копейка- дрънне, бръмне и офейка




- BMario
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 113
- Регистриран на: 29.11.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 524 тд
- Мечтае да кара: самолет
- Детайли за колата: невзрачна
Re: Надува маркучите след ремонт
A зависи и с каква гарнитура за глава си затворил мотора.Преди години с едно "Гьотце" наду още на първите пет минути работа.Ако си сигурен за всичко останало-въздух,ремонта и заварки на главата,и евентуални цепнатини по блока.
Искаш ли да направиш нещо,намираш начин.Не искаш ли-намираш причина и то важна!
Re: Надува маркучите след ремонт
Рейнз са болтовете и гарнитурата,не съм сигурен за нищо,все още по натам мисля да сваля главата,ако имам проблема още и да я пратя другаде да видя дали са я направили адекватно,ако не са ще си искам пари,ако не дават ще ги паля,че за тия пари си взимах друга.Странна е работата,днес карах и не наду,вчера карах и наду,незнам какво става,скоро ще пътувам и ще видя какво ще става,само ме е страх да не се пръсне някой маркуч.
- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: Надува маркучите след ремонт
mirtko написа:Рейнз са болтовете и гарнитурата,не съм сигурен за нищо,все още по натам мисля да сваля главата,ако имам проблема още и да я пратя другаде да видя дали са я направили адекватно,ако не са ще си искам пари,ако не дават ще ги паля,че за тия пари си взимах друга.Странна е работата,днес карах и не наду,вчера карах и наду,незнам какво става,скоро ще пътувам и ще видя какво ще става,само ме е страх да не се пръсне някой маркуч.
Имаше подобен проблем при 1 колега от Габрово. Правиха главата сложиха всичко и пак надуваше. Оказа се пукнат блок

А какво разбираш под надуване? Нали знаеш, че системата работи на около 1 бар налягане?
Някой да изрови колко точно й беше налягането. На 1.4 отваря капачката.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
Re: Надува маркучите след ремонт
аз за трайно заварена глава...не съм чувал
верно,че не се занимавам с дизели,щот много цапат..а ремонта им е баслословишно скъп..ама такива са ми реалните наблюдения 



С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: Надува маркучите след ремонт
Явор написа:аз за трайно заварена глава...не съм чувалверно,че не се занимавам с дизели,щот много цапат..а ремонта им е баслословишно скъп..ама такива са ми реалните наблюдения

То не, че на бензиновите коли са им по-здрави моторите ама хайде да не го почваме този дъвкан и вече изплют казус.

Поздрави и успехи с ремонтите.

Он Топик
Някой да каже на какво налягане работи охладителната система на ТДС (кенефа).
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Re: Надува маркучите след ремонт
Яворе аз вашите мнения ги знам,ама не ме интересуват,защото във всяка тема за дизел серете по нещо.Щом съм хвърлил толкова пари за точно м51 мотор,значи съм намерил нещо надеждно в тая кола,не мислиш ли.Вие както сте доволни от бензина,аз така съм доволен от дизела,вярно разочерован съм,че стават е тия говни сега,но за мен явно пълно щастие няма,карък съм си и нещата не се получават както искам.
По темата,ако беше блока,нямаше ли да ми надува както преди,в смисъл следя си нещата и преди ако е отнемало 2 мин да ги надуе сега са 10 и то не задължително го прави.Добре де предстои ми път,най-големият ми страх е да не пръсна някой маркуч или казана,дано някак си,магически след разработването да слегнат части масти,главата,гарнитурата и да се оправи.
По темата,ако беше блока,нямаше ли да ми надува както преди,в смисъл следя си нещата и преди ако е отнемало 2 мин да ги надуе сега са 10 и то не задължително го прави.Добре де предстои ми път,най-големият ми страх е да не пръсна някой маркуч или казана,дано някак си,магически след разработването да слегнат части масти,главата,гарнитурата и да се оправи.
- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: Надува маркучите след ремонт
mirtko написа:Яворе аз вашите мнения ги знам,ама не ме интересуват,защото във всяка тема за дизел серете по нещо.Щом съм хвърлил толкова пари за точно м51 мотор,значи съм намерил нещо надеждно в тая кола,не мислиш ли.Вие както сте доволни от бензина,аз така съм доволен от дизела,вярно разочерован съм,че стават е тия говни сега,но за мен явно пълно щастие няма,карък съм си и нещата не се получават както искам.
По темата,ако беше блока,нямаше ли да ми надува както преди,в смисъл следя си нещата и преди ако е отнемало 2 мин да ги надуе сега са 10 и то не задължително го прави.Добре де предстои ми път,най-големият ми страх е да не пръсна някой маркуч или казана,дано някак си,магически след разработването да слегнат части масти,главата,гарнитурата и да се оправи.
Добре де а вода губи ли? Пак ти казвам системата работи на около 1бар стандартно и след 10мин работа си се втвърдяват маркучите. Ако обаче стават супер твърди (говорим толкова че да не можеш да ги стиснеш ама грам) значи надува.
Имаше и още 1 тест, който ми правиха сега на моята кола. Майстора отвори капачката на разширителният съд и наля до горе. Започна да следи дали прави мехурчета. Налива, нивото пада до 1 място и гледа. Цялата работа беше, защото ми губи вода и не можеше да се разбере от къде. И понеже се съмнявах, че надува маркучите и тече в цилиндрите и за това я гледахме обстойно. За сега има големи съмнения, че е водната помпа, защото около нея има доста отлагания от антифриз и на др. места под нея също. Та сега ще сменя водната помпа и дано спре да губи охл. течност.
Иначе маркучите са ми твърди, но не на камък, ами можеш да си ги стиснеш, но не и както ако е отворена капачката.
Към останалите колеги - Няма ли начин да се измери на какво налягане работи системата докато работи автомобила?
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Re: Надува маркучите след ремонт
Zubcho написа:.....Имаше и още 1 тест, който ми правиха сега на моята кола. Майстора отвори капачката на разширителният съд и наля до горе. Започна да следи дали прави мехурчета. Налива, нивото пада до 1 място и гледа. Цялата работа беше, защото ми губи вода и не можеше да се разбере от къде. И понеже се съмнявах, че надува маркучите и тече в цилиндрите и за това я гледахме обстойно. За сега има големи съмнения, че е водната помпа, защото около нея има доста отлагания от антифриз и на др. места под нея също. Та сега ще сменя водната помпа и дано спре да губи охл. течност.
Иначе маркучите са ми твърди, но не на камък, ами можеш да си ги стиснеш, но не и както ако е отворена капачката.
Към останалите колеги - Няма ли начин да се измери на какво налягане работи системата докато работи автомобила?
@Zubcho,
след като капачката отваря на 1,4 bara, повече от това няма да е.
а това за майстора....нямам думи. За какво изобщо си давате парите да ходите по майстори? Кой от кой се учи?
Проверката на системата става много лесно с това:
56 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани