Надува маркучите след ремонт

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 624
Регистриран на: 25.11.2007
Местоположение: София, западния край
Пол: Мъж
Кара: Е46 323CI
Мечтае да кара: E36 M3 evo с валове

Re: Надува маркучите след ремонт

Мнение от vankatagsi » 19 Юли 2010, 15:39

Пробвай с друга капачка на радиатора

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1419
Регистриран на: 6.08.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E65

Re: Надува маркучите след ремонт

Мнение от ddddk » 19 Юли 2010, 15:48

А каква е вероятността главата да е заварена трайно и качествено?
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 19
Регистриран на: 27.02.2010

Re: Надува маркучите след ремонт

Мнение от mirtko » 19 Юли 2010, 16:27

Ами пробвах с капачка не стана,главата е на 50км и разлика във вървежа има.А даже и да е направена нескопосано,неможе със се запалването да надуе.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1204
Регистриран на: 24.04.2008
Местоположение: Пловдив,Поповица
Пол: Мъж
Кара: Е38-ца

Re: Надува маркучите след ремонт

Мнение от golov_bg » 19 Юли 2010, 17:36

обезвъздуши я
Dirty Hands are a Sign of Clean Money

Потребител
Аватар
Мнения: 19
Регистриран на: 27.02.2010

Re: Надува маркучите след ремонт

Мнение от mirtko » 19 Юли 2010, 21:29

Ами доста пъти отварях капачката и слагах и пак и пак и пак,но без резултат,а и нали тя уж сама го прави.. :paranoid:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 429
Регистриран на: 11.04.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E34

Re: Надува маркучите след ремонт

Мнение от skylord » 20 Юли 2010, 12:02

не е сама колега, виж в търсачката има доста мнения :yes:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1300
Регистриран на: 30.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E34 524td лЕто господне '90-то
Мечтае да кара: по път без дупки

Re: Надува маркучите след ремонт

Мнение от alchohol » 22 Юли 2010, 22:31

не затягай капачката до края, щом почне да се натяга със сила-спираш... моята колица го прави същия номер и това е единствения лек, който помага...
Дизела е кат' копейка- дрънне, бръмне и офейка :driving: :driving: :driving:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 113
Регистриран на: 29.11.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 524 тд
Мечтае да кара: самолет
Детайли за колата: невзрачна

Re: Надува маркучите след ремонт

Мнение от BMario » 23 Юли 2010, 21:03

A зависи и с каква гарнитура за глава си затворил мотора.Преди години с едно "Гьотце" наду още на първите пет минути работа.Ако си сигурен за всичко останало-въздух,ремонта и заварки на главата,и евентуални цепнатини по блока.
Искаш ли да направиш нещо,намираш начин.Не искаш ли-намираш причина и то важна!

Потребител
Аватар
Мнения: 19
Регистриран на: 27.02.2010

Re: Надува маркучите след ремонт

Мнение от mirtko » 24 Юли 2010, 21:45

Рейнз са болтовете и гарнитурата,не съм сигурен за нищо,все още по натам мисля да сваля главата,ако имам проблема още и да я пратя другаде да видя дали са я направили адекватно,ако не са ще си искам пари,ако не дават ще ги паля,че за тия пари си взимах друга.Странна е работата,днес карах и не наду,вчера карах и наду,незнам какво става,скоро ще пътувам и ще видя какво ще става,само ме е страх да не се пръсне някой маркуч.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Re: Надува маркучите след ремонт

Мнение от Zubcho » 24 Юли 2010, 23:07

mirtko написа:Рейнз са болтовете и гарнитурата,не съм сигурен за нищо,все още по натам мисля да сваля главата,ако имам проблема още и да я пратя другаде да видя дали са я направили адекватно,ако не са ще си искам пари,ако не дават ще ги паля,че за тия пари си взимах друга.Странна е работата,днес карах и не наду,вчера карах и наду,незнам какво става,скоро ще пътувам и ще видя какво ще става,само ме е страх да не се пръсне някой маркуч.


Имаше подобен проблем при 1 колега от Габрово. Правиха главата сложиха всичко и пак надуваше. Оказа се пукнат блок :confused:

А какво разбираш под надуване? Нали знаеш, че системата работи на около 1 бар налягане?

Някой да изрови колко точно й беше налягането. На 1.4 отваря капачката.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Re: Надува маркучите след ремонт

Мнение от ///Явор » 24 Юли 2010, 23:15

аз за трайно заварена глава...не съм чувал :mhihi: верно,че не се занимавам с дизели,щот много цапат..а ремонта им е баслословишно скъп..ама такива са ми реалните наблюдения :mrgreen:
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Re: Надува маркучите след ремонт

Мнение от Zubcho » 24 Юли 2010, 23:18

Явор написа:аз за трайно заварена глава...не съм чувал :mhihi: верно,че не се занимавам с дизели,щот много цапат..а ремонта им е баслословишно скъп..ама такива са ми реалните наблюдения :mrgreen:


:OT:
То не, че на бензиновите коли са им по-здрави моторите ама хайде да не го почваме този дъвкан и вече изплют казус. :mhihi: По-горе има няколко теми за странни шумове и прегряващи бензинки.

Поздрави и успехи с ремонтите. :wave:

Он Топик
Някой да каже на какво налягане работи охладителната система на ТДС (кенефа).
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

Потребител
Аватар
Мнения: 19
Регистриран на: 27.02.2010

Re: Надува маркучите след ремонт

Мнение от mirtko » 25 Юли 2010, 12:33

Яворе аз вашите мнения ги знам,ама не ме интересуват,защото във всяка тема за дизел серете по нещо.Щом съм хвърлил толкова пари за точно м51 мотор,значи съм намерил нещо надеждно в тая кола,не мислиш ли.Вие както сте доволни от бензина,аз така съм доволен от дизела,вярно разочерован съм,че стават е тия говни сега,но за мен явно пълно щастие няма,карък съм си и нещата не се получават както искам.

По темата,ако беше блока,нямаше ли да ми надува както преди,в смисъл следя си нещата и преди ако е отнемало 2 мин да ги надуе сега са 10 и то не задължително го прави.Добре де предстои ми път,най-големият ми страх е да не пръсна някой маркуч или казана,дано някак си,магически след разработването да слегнат части масти,главата,гарнитурата и да се оправи.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Re: Надува маркучите след ремонт

Мнение от Zubcho » 25 Юли 2010, 14:04

mirtko написа:Яворе аз вашите мнения ги знам,ама не ме интересуват,защото във всяка тема за дизел серете по нещо.Щом съм хвърлил толкова пари за точно м51 мотор,значи съм намерил нещо надеждно в тая кола,не мислиш ли.Вие както сте доволни от бензина,аз така съм доволен от дизела,вярно разочерован съм,че стават е тия говни сега,но за мен явно пълно щастие няма,карък съм си и нещата не се получават както искам.

По темата,ако беше блока,нямаше ли да ми надува както преди,в смисъл следя си нещата и преди ако е отнемало 2 мин да ги надуе сега са 10 и то не задължително го прави.Добре де предстои ми път,най-големият ми страх е да не пръсна някой маркуч или казана,дано някак си,магически след разработването да слегнат части масти,главата,гарнитурата и да се оправи.


Добре де а вода губи ли? Пак ти казвам системата работи на около 1бар стандартно и след 10мин работа си се втвърдяват маркучите. Ако обаче стават супер твърди (говорим толкова че да не можеш да ги стиснеш ама грам) значи надува.

Имаше и още 1 тест, който ми правиха сега на моята кола. Майстора отвори капачката на разширителният съд и наля до горе. Започна да следи дали прави мехурчета. Налива, нивото пада до 1 място и гледа. Цялата работа беше, защото ми губи вода и не можеше да се разбере от къде. И понеже се съмнявах, че надува маркучите и тече в цилиндрите и за това я гледахме обстойно. За сега има големи съмнения, че е водната помпа, защото около нея има доста отлагания от антифриз и на др. места под нея също. Та сега ще сменя водната помпа и дано спре да губи охл. течност.

Иначе маркучите са ми твърди, но не на камък, ами можеш да си ги стиснеш, но не и както ако е отворена капачката.

Към останалите колеги - Няма ли начин да се измери на какво налягане работи системата докато работи автомобила?
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1198
Регистриран на: 12.09.2008
Местоположение: майна

Re: Надува маркучите след ремонт

Мнение от @2bar » 25 Юли 2010, 16:06

Zubcho написа:.....Имаше и още 1 тест, който ми правиха сега на моята кола. Майстора отвори капачката на разширителният съд и наля до горе. Започна да следи дали прави мехурчета. Налива, нивото пада до 1 място и гледа. Цялата работа беше, защото ми губи вода и не можеше да се разбере от къде. И понеже се съмнявах, че надува маркучите и тече в цилиндрите и за това я гледахме обстойно. За сега има големи съмнения, че е водната помпа, защото около нея има доста отлагания от антифриз и на др. места под нея също. Та сега ще сменя водната помпа и дано спре да губи охл. течност.

Иначе маркучите са ми твърди, но не на камък, ами можеш да си ги стиснеш, но не и както ако е отворена капачката.

Към останалите колеги - Няма ли начин да се измери на какво налягане работи системата докато работи автомобила?



@Zubcho,

след като капачката отваря на 1,4 bara, повече от това няма да е.

а това за майстора....нямам думи. За какво изобщо си давате парите да ходите по майстори? Кой от кой се учи?

Проверката на системата става много лесно с това:

Следваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook