520/525 Вапрос

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 101
Регистриран на: 13.04.2005
Местоположение: София

520/525 Вапрос

Мнение от Rado1 » 06 Ное 2005, 17:39

Ха сега кажете два еднакви двигатела на външен вид няма разлика единиа 2.5 другиа 2.0 ас съм с 25-ца и не намирам разлика номера двигателите нямат как да разбера дали е 2.5 или 2.0 еднакви дебитомери колектори абе като моя е ама даите по точно инфо ако някои знае нека каже или даа покаже..

CS-маниак
Аватар
Мнения: 1773
Регистриран на: 28.05.2002
Местоположение: Столицата
Пол: Мъж

Мнение от lowdriver » 06 Ное 2005, 17:50

Номерата на двигателите са различни! 20-ката започва с 20S6** , а 25-цата с 25S6**.
Изображение
Driver's Racing Team

Дружба Тийм
Аватар
Мнения: 324
Регистриран на: 9.09.2002
Местоположение: София

Мнение от Plague » 06 Ное 2005, 19:07

искаш да кажеш 206S и 256S
на 25-цата гумата м/у дебитомера и дроселовата клапа е видимо с по-голям диаметър както и дроселовата клапа де... :arrow: не е възможно да са с еднакви дебитомери
изпускателните колектори също са с по-голям д и тръбите надолу до ламбда сондата на 20-ката са ф45 а на 25 са ф50
при е36 25 има маслен радиатор
това е за което се сещам в момента
а и като форсираш 2-те коли на място 2.5 мотора си пълни обортомера много по-бързо :mhihi:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1041
Регистриран на: 15.08.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: Citroen Xsara 05' и X9 500cc
Мечтае да кара: нещо с турбо
Детайли за колата: телефон

Мнение от Turboman » 06 Ное 2005, 19:43

При 2,5 мотора,мисля че акумулатора е отзад в багажника

Дружба Тийм
Аватар
Мнения: 324
Регистриран на: 9.09.2002
Местоположение: София

Мнение от Plague » 06 Ное 2005, 19:55

тва е за е30...
при е34 с м20 не знам как е но при м50 и в двата случая е под задната седалка

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 101
Регистриран на: 13.04.2005
Местоположение: София

Мнение от Rado1 » 06 Ное 2005, 21:02

За номера на двигатела ясно но и джата нямат номера а и колекторите и дебитомера са еднакви е едното е 20 другото 25 по какво друго се различават

Дружба Тийм
Аватар
Мнения: 324
Регистриран на: 9.09.2002
Местоположение: София

Мнение от Plague » 06 Ное 2005, 22:28

ако дебитомерите са еднакви и изпускателните колектори и двете тръби на изпускателната система са еднакви значи или и двете са 20 ли и двете са 25 .. няма 20 с дебитомер и дроселова клапа с диаметър колкото на 25

ентусиаст
Аватар
Мнения: 800
Регистриран на: 21.08.2002
Местоположение: България, София

Мнение от Joreto » 07 Ное 2005, 9:22

Plague написа:тва е за е30...
при е34 с м20 не знам как е но при м50 и в двата случая е под задната седалка


не е точно така на моята М50-ка (М50Б20 - 91 година ) акумолатора си беше отпред ;)
W201 - 190E
Сега - M103 3.0-12v @ 0.5 бара
Преди - M102 2.5-16v турбо (402м : 13.934 @ 0.5 бара , писта Божурище)

CS-маниак
Аватар
Мнения: 1773
Регистриран на: 28.05.2002
Местоположение: Столицата
Пол: Мъж

Мнение от lowdriver » 07 Ное 2005, 17:52

Plague написа:искаш да кажеш 206S и 256S...

Така де... :uups:
Изображение
Driver's Racing Team

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 07 Ное 2005, 19:13

Joreto написа:
Plague написа:тва е за е30...
при е34 с м20 не знам как е но при м50 и в двата случая е под задната седалка


не е точно така на моята М50-ка (М50Б20 - 91 година ) акумолатора си беше отпред ;)


:shock: :shock: :shock:
Малеее , ново 20-се ....


Георги Пенчев
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 162
Регистриран на: 11.04.2004
Местоположение: София

Мнение от Sve » 07 Ное 2005, 19:26

Така е Жоре, малко е до "набора" дали ще е под седалката или в моторното отделение...
На моята 520и беше отпред - 1991 М50 без ванос...
Изображение

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 07 Ное 2005, 19:47

Ето една снимка с акумулатор отпред :shock:
Все още не мога да повярвам :arrow: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=24223


Георги Пенчев
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 800
Регистриран на: 21.08.2002
Местоположение: България, София

Мнение от Joreto » 07 Ное 2005, 21:21

Sve написа:Така е Жоре, малко е до "набора" дали ще е под седалката или в моторното отделение...
На моята 520и беше отпред - 1991 М50 без ванос...


:yes:

Penchev написа:Ето една снимка с акумулатор отпред :shock:
Все още не мога да повярвам :arrow: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=24223


уммммм да точно като моята :mhihi: :mhihi:
W201 - 190E
Сега - M103 3.0-12v @ 0.5 бара
Преди - M102 2.5-16v турбо (402м : 13.934 @ 0.5 бара , писта Божурище)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 101
Регистриран на: 13.04.2005
Местоположение: София

Мнение от Rado1 » 07 Ное 2005, 22:10

Тази 20-ка дето ми я показвате е с голем дебитомер не виждаш ли. Като на 25-цата е.. сега кажи кат си спец 20 или 25 е тва
Ас ше ти покажа една 20-ка и една 25-ца с еднакви колектори и еднакви дебитомери ама заводски.Ас питам за вторични белези не за колектори и акумолатори.ако ще акумолатора да е на покрива няма значение за двигатела..
ДЕБИЛЩИНА е това мнение
ха сега някои които ги разбира да отгувори че вапроса ми е уместен и ме валнува.Не пишете око не сте сигурни...Шот БМВ имат и изгъзици дето не сте ги виждали
пример 1
Давам ти зарядно и те карам да ми заредиш акумолатора каде ще търсиш кат го няма никаде
Тои е под арматурното табло и е с размери 27/17см. това де не значи че,двигатела е 45-ца я се осазнаите........

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1021
Регистриран на: 8.02.2002
Местоположение: Хасково
Пол: Мъж
Кара: E34

Мнение от Breyton » 08 Ное 2005, 0:14

Кажи ти като спец тази каква е!
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

Следваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook