S EDC Проблем
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
24 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- Sivako
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 739
- Регистриран на: 22.08.2004
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: F20 116d / F01 750i xDrive
- Мечтае да кара: Колело
S EDC Проблем
Здравейте колеги проблемите с пустото EDC почнаха от както купих колата,копчето въобще не светеше като го натисна, оказа се че е от изгорял бушон.
Сега обаче копчето си свети като го натисна но от амортесьорите няма никаква реакция
а и колата ми вози доста по некомфортно от старата (725тдс) Има ли някаква вероятност да е забила на спортен режим, и как може да се провери?
Не съм пробвал да откачам буксите на амортесьорите само нещо замервах дали има ток към модула в багажника и установих че на дебелите кабели (Червен и жълт май беше) достига ток около 5-6 волта
Някой ако е имал такъв проблем моля да сподели че вече не мога да издържам 7мичката ми да вози като и-с ка
Искам си лимузината 
Колата е 735 97ма година!
Сега обаче копчето си свети като го натисна но от амортесьорите няма никаква реакция

Не съм пробвал да откачам буксите на амортесьорите само нещо замервах дали има ток към модула в багажника и установих че на дебелите кабели (Червен и жълт май беше) достига ток около 5-6 волта
Някой ако е имал такъв проблем моля да сподели че вече не мога да издържам 7мичката ми да вози като и-с ка


Колата е 735 97ма година!
Последна промяна Sivako на 05 Юли 2010, 19:45, променена общо 1 път
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: S EDC Проблем
а като обръщахте волана на 100% ли си сигурен че всичко е било свързано като хората?
Иначе тич 5-6В хич не ми звучат добре...
Иначе тич 5-6В хич не ми звучат добре...

- Sivako
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 739
- Регистриран на: 22.08.2004
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: F20 116d / F01 750i xDrive
- Мечтае да кара: Колело
Re: S EDC Проблем
_65536_kb_sec_ написа:а като обръщахте волана на 100% ли си сигурен че всичко е било свързано като хората?
Иначе тич 5-6В хич не ми звучат добре...
И преди да го обърна не работеше а и по кабелите на централната колона не съм барал

Пък и всичко съм си го правил както си трябва
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: S EDC Проблем
пробвай на диагностика дали ще изкочи някоя катеричка, да тръгнеш от някъде поне.
Ако се чудиш къде мога да ти препоръчам.
Ако се чудиш къде мога да ти препоръчам.


- Sivako
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 739
- Регистриран на: 22.08.2004
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: F20 116d / F01 750i xDrive
- Мечтае да кара: Колело
Re: S EDC Проблем
Пробвах с Инпа но не мога да прочета модула, странното е че пробвах и на кола с работещо EDC и на нея не го чета
Явно ще си трябва жълтата глава
Явно ще си трябва жълтата глава

- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
- Sivako
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 739
- Регистриран на: 22.08.2004
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: F20 116d / F01 750i xDrive
- Мечтае да кара: Колело
Re: S EDC Проблем
Волтажа е както трябва направих сравнемие със кола с работещо EDC и там си идват 5-6 волта явно проблема е на друго място,смених и модула с работещ но пак копчето си свети и нищо
С Дис със преправен кабел пробвах но не я чете няма връзка до модула
Ще се побъркам

С Дис със преправен кабел пробвах но не я чете няма връзка до модула
Ще се побъркам



- Sivako
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 739
- Регистриран на: 22.08.2004
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: F20 116d / F01 750i xDrive
- Мечтае да кара: Колело
Re: S EDC Проблем
Стояне май излезе прав, сега се сетих че като обръщах волана на пръта имаше някакъв датчик който мислех че е за сервотроника но нали не ставаше и си сложих сервото от тдс-а
и го пренебрегнах а май точно този датчик ме бъзика
Днес се разтърсих в нета и видях това http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... ?t=1429009 мисля че датчика е бил точно за въпросният Steering angle sensor и до колкото разбрах като има проблем в някой модул на EDC той си остава на HARD
Утре рано сутрин ще стана да закача въпросната букса и ще видиме какво ще стане

и го пренебрегнах а май точно този датчик ме бъзика
Днес се разтърсих в нета и видях това http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... ?t=1429009 мисля че датчика е бил точно за въпросният Steering angle sensor и до колкото разбрах като има проблем в някой модул на EDC той си остава на HARD
If the control module fails...the system may default to "hard" (sport mode)
Утре рано сутрин ще стана да закача въпросната букса и ще видиме какво ще стане



- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: S EDC Проблем
еми аз точно за стиъринг сензора си мислех като те попитах - пипал ли си нещо като си обръщал волана, защото все пак той е на волана, но след като отрече предположих че само си удължил кабелите. 
ПС имай в предвид че при комфортен режим този сензор е решаващ при правене на резки маневри защото втвърдява амортисьорите, за да не се обърне колата. Логично при неговото отсъствие колата да е твърда за да не ти позволи да се обърнеш.

ПС имай в предвид че при комфортен режим този сензор е решаващ при правене на резки маневри защото втвърдява амортисьорите, за да не се обърне колата. Логично при неговото отсъствие колата да е твърда за да не ти позволи да се обърнеш.

- Sivako
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 739
- Регистриран на: 22.08.2004
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: F20 116d / F01 750i xDrive
- Мечтае да кара: Колело
Re: S EDC Проблем
Значи миналата седмица удължих кабелите и закачих сензора но си остана същият проблем
Тъй като реших че може сензора да си е заминал взех друг. Вчера сложих новият (Който е втора употреба
) но пак не бачкат
Закачах я на ГТ1 истинско
от там си се пускат всичките режими- HARD, MEDIUM и SOFT
копчето се вижда че реагира но щом откача диагностиката пак си отива на Спорт.
Като грешки излезе че няма връзка със преден и заден мост (Демек и с четирите амортисьора) но според мен ако има прекъснат кабел няма да работят и през ДИС а те и четирите си омекват
Но си мисля нещо друго
в буксата на амортисьора влизат три кабела, единият е за активиране на спорт, другият активира комфорт а третия за някакво напрежение на бобината (Front coil voltage) ако съм го превел правилно
От трите кабела до модула в багажника си има връзка но незнам как да замера въпросната бобина

Тъй като реших че може сензора да си е заминал взех друг. Вчера сложих новият (Който е втора употреба


Закачах я на ГТ1 истинско

копчето се вижда че реагира но щом откача диагностиката пак си отива на Спорт.
Като грешки излезе че няма връзка със преден и заден мост (Демек и с четирите амортисьора) но според мен ако има прекъснат кабел няма да работят и през ДИС а те и четирите си омекват

Но си мисля нещо друго


От трите кабела до модула в багажника си има връзка но незнам как да замера въпросната бобина

- Ilko Ivanov
- некъв ентусиаст
-
- Мнения: 3688
- Регистриран на: 29.03.2009
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: F02 750iL
Re: S EDC Проблем
1 - Имай в предвид че за коли с ЕДЦ този сензор е различен от тези които са без ЕДЦ
2 - В този сензор е въведен ВИН номера на колата и се инициализира след каквито и да е манипулации по него.
Не очаквай просто да му свържеш кабелите и той да заработи
2 - В този сензор е въведен ВИН номера на колата и се инициализира след каквито и да е манипулации по него.
Не очаквай просто да му свържеш кабелите и той да заработи

- Sivako
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 739
- Регистриран на: 22.08.2004
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: F20 116d / F01 750i xDrive
- Мечтае да кара: Колело
Re: S EDC Проблем
Ilko Ivanov написа:1 - Имай в предвид че за коли с ЕДЦ този сензор е различен от тези които са без ЕДЦ
2 - В този сензор е въведен ВИН номера на колата и се инициализира след каквито и да е манипулации по него.
Не очаквай просто да му свържеш кабелите и той да заработи
Да от кола с ЕДЦ е а за вин номера не знаех че го има и в сензора

- BMWMHartge
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1993
- Регистриран на: 12.09.2003
- Местоположение: с.Градина/гр.Първомай
- Пол: Мъж
- Кара: 98' e36 318i
- Мечтае да кара: e36 ///M3
- Детайли за колата: M43B18
Re: S EDC Проблем
Така и при мен не свети копчето, проверих бушотите - един изгорял. Смених го, но пак не свети копчето. Къде да търся проблема? 730Д 99 год
93' e36 320i coupe
98' e36 318i sedan
98' e36 318i sedan
- iliew
- ентусиаст
-
- Мнения: 906
- Регистриран на: 19.07.2009
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото има..
- Мечтае да кара: .....
Re: S EDC Проблем
BMWMHartge написа:Така и при мен не свети копчето, проверих бушотите - един изгорял. Смених го, но пак не свети копчето. Къде да търся проблема? 730Д 99 год
Мисля че колегата...сивако...си оправи проблема ....Нека той сам си обясни какво е било...

- Sivako
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 739
- Регистриран на: 22.08.2004
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: F20 116d / F01 750i xDrive
- Мечтае да кара: Колело
Re: S EDC Проблем
Sivako написа:Ilko Ivanov написа:1 - Имай в предвид че за коли с ЕДЦ този сензор е различен от тези които са без ЕДЦ
2 - В този сензор е въведен ВИН номера на колата и се инициализира след каквито и да е манипулации по него.
Не очаквай просто да му свържеш кабелите и той да заработи
Сега като се замисля няма как в един потенциометър да може да се въведе вин или някаква друга информация



Проблемът се оказа в извадената букса на заден ляв амортисьор която сигурно съм я откачил като свалях щората да си я ремонтирам

BMWMHartge написа:Така и при мен не свети копчето, проверих бушотите - един изгорял. Смених го, но пак не свети копчето. Къде да търся проблема? 730Д 99 год
Колега виж си модула в багажника да не е дал фира , вземи от някой такъв модул и го смени с твоя ако светне копчето там е проблема

24 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани