на къде и колко да завартя валовете на 318ис
Модератор: bum_bum
26 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- BMWm5
-
-
- Мнения: 876
- Регистриран на: 22.01.2007
- Местоположение: Пловдивчанче
- Кара: M5,X5,328iR,e30 330i,
- Мечтае да кара: м6
на къде и колко да завартя валовете на 318ис
4етох една тема но там пи6е6е само за единия вал а до колкото съм 4увал се въртели и двата ако може някои които го е правил да ми каже има ли резултат и изоб6то струва ли си цялата тая галимация
Re: на къде и колко да завартя валовете на 318ис
Като си взех първото е36, беше с въртяни валове, беше си ис, колата нямашениски буквално и само гаснеше, вървеше на изруд, ама до 4-4500 след това умираше тотално, в един прекрасен момент не издържах на постоянното гаснене, подаване на газ по светофарите и прекрасния разход от 30/100 и си врътнах валовете как си треа, станапо-мудна до 4500 ама се изцеждаше вече до прекъсвача и разхода си стана нормален около 13 в града. Така, че аз те суветвам да не ги въртиш.
- BMWm5
-
-
- Мнения: 876
- Регистриран на: 22.01.2007
- Местоположение: Пловдивчанче
- Кара: M5,X5,328iR,e30 330i,
- Мечтае да кара: м6
Re: на къде и колко да завартя валовете на 318ис
еи.. никои не 6те да разкрие голямата таина .. тря да прежала 20 лв бенз и 6те ги нацела деиба и валовете.. но се пак нали сме форум .. за да си помагаме.. не ти първа да откриваме топлата вода 

- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Re: на къде и колко да завартя валовете на 318ис
Ква тайна
Сони горе ти е написал,пък колата твоя,прежали ги тия 20лв
и провери дали не лъже...


- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- s_kolev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 204
- Регистриран на: 26.04.2009
- Местоположение: София/Силистра
- Пол: Мъж
- Кара: e36 318ti
- Мечтае да кара: всичко
- Детайли за колата: М42б18 '94
Re: на къде и колко да завартя валовете на 318ис
BMWm5 написа:еи.. никои не 6те да разкрие голямата таина .. тря да прежала 20 лв бенз и 6те ги нацела деиба и валовете.. но се пак нали сме форум .. за да си помагаме.. не ти първа да откриваме топлата вода






п.с. за е30 при бутнат всмукател имаше ефект, но при е36 нещо не можах да го получа тоя ефект

п.с.2
Явор написа:как беше......въртим валовете,много бегаама кат ги върнах на заводските най тръгна
...добре,че снимам с апарата

- vladi_a_i
- костинбродчанин
-
- Мнения: 3239
- Регистриран на: 18.11.2008
- Местоположение: градът на славея
- Пол: Мъж
- Кара: е60 530д
- Мечтае да кара: М3 Компакт
- Детайли за колата: Няма много...
Re: на къде и колко да завартя валовете на 318ис
Скоро сменях главата и валовете имаха видима разлика единия спрямо другия-скобата за валовете въобще не можахме да я поставим нищо,че беше на центровка-демек на белези.И в крайна сметка си я зацепихме както трябва-с щифта отдолу,скобите,веригата спрямо раздвижените зъбни да няма луфт и накрая масления оптегач.След това превъртяхме двигатела от коляновия вал да видим дали всичко ще си идва на място и продължихме да дозглобяваме.Да не ми говорат,че става и на око тази работа без скоби за валове-та си ги сложи както трябва 

БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ
Re: на къде и колко да завартя валовете на 318ис
vladi_a_i написа:Скоро сменях главата и валовете имаха видима разлика единия спрямо другия-скобата за валовете въобще не можахме да я поставим нищо,че беше на центровка-демек на белези.И в крайна сметка си я зацепихме както трябва-с щифта отдолу,скобите,веригата спрямо раздвижените зъбни да няма луфт и накрая масления оптегач.След това превъртяхме двигатела от коляновия вал да видим дали всичко ще си идва на място и продължихме да дозглобяваме.Да не ми говорат,че става и на око тази работа без скоби за валове-та си ги сложи както трябва
Бе напрайл съм към 3-40 М50та и М42ки и све без скоба па ше си продължавам да си обяснявам, че стаа и без нея.
- vladi_a_i
- костинбродчанин
-
- Мнения: 3239
- Регистриран на: 18.11.2008
- Местоположение: градът на славея
- Пол: Мъж
- Кара: е60 530д
- Мечтае да кара: М3 Компакт
- Детайли за колата: Няма много...
Re: на къде и колко да завартя валовете на 318ис
sonny написа:vladi_a_i написа:Скоро сменях главата и валовете имаха видима разлика единия спрямо другия-скобата за валовете въобще не можахме да я поставим нищо,че беше на центровка-демек на белези.И в крайна сметка си я зацепихме както трябва-с щифта отдолу,скобите,веригата спрямо раздвижените зъбни да няма луфт и накрая масления оптегач.След това превъртяхме двигатела от коляновия вал да видим дали всичко ще си идва на място и продължихме да дозглобяваме.Да не ми говорат,че става и на око тази работа без скоби за валове-та си ги сложи както трябва
Бе напрайл съм към 3-40 М50та и М42ки и све без скоба па ше си продължавам да си обяснявам, че стаа и без нея.
При теб вече е въпрос на професионализъм и практика


БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ
- s_kolev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 204
- Регистриран на: 26.04.2009
- Местоположение: София/Силистра
- Пол: Мъж
- Кара: e36 318ti
- Мечтае да кара: всичко
- Детайли за колата: М42б18 '94
Re: на къде и колко да завартя валовете на 318ис
vladi_a_i написа:sonny написа:vladi_a_i написа:Скоро сменях главата и валовете имаха видима разлика единия спрямо другия-скобата за валовете въобще не можахме да я поставим нищо,че беше на центровка-демек на белези.И в крайна сметка си я зацепихме както трябва-с щифта отдолу,скобите,веригата спрямо раздвижените зъбни да няма луфт и накрая масления оптегач.След това превъртяхме двигатела от коляновия вал да видим дали всичко ще си идва на място и продължихме да дозглобяваме.Да не ми говорат,че става и на око тази работа без скоби за валове-та си ги сложи както трябва
Бе напрайл съм към 3-40 М50та и М42ки и све без скоба па ше си продължавам да си обяснявам, че стаа и без нея.
При теб вече е въпрос на професионализъм и практикаевала за майсторството
Става и без скоба, няма нищо сложно при м42, отзад валовете трябва да са успоредни и дупките на четириграмите да сочат нагоре, както и стрелките на ролките, скобата е за улеснение и прецизност.

Re: на къде и колко да завартя валовете на 318ис
s_kolev написа:Става и без скоба, няма нищо сложно при м42, отзад валовете трябва да са успоредни и дупките на четириграмите да сочат нагоре, както и стрелките на ролките, скобата е за улеснение и прецизност.
Абсолщтно, а и става по-бързо
- BMWm5
-
-
- Мнения: 876
- Регистриран на: 22.01.2007
- Местоположение: Пловдивчанче
- Кара: M5,X5,328iR,e30 330i,
- Мечтае да кара: м6
Re: на къде и колко да завартя валовете на 318ис
е как да го накарам да тръгне тоя ис трагедия е .. не съм го палил от 4 5 месеца запали 4етмак но не 6те да върви както преди и не 6те смених сонда помпа бенз филтър масло .. верно 4е новата ми кола е 530.. но 3 години съм го карал но6т и ден ..
- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
Re: на къде и колко да завартя валовете на 318ис
абе сега като понавлязоха масово акцизни коли стана ясно на всички какви мъртъвци са М42 и М50/52 а години наред битуваше мнението че много вървят 

- michev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2041
- Регистриран на: 5.06.2003
- Местоположение: Targovishte
- Пол: Мъж
- Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
- Мечтае да кара: E30 M3
- Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет
Re: на къде и колко да завартя валовете на 318ис
свикнал си на 530-ката колега, твърде ти е висок критерия вече, покарай 3 дни някое пунто 1,1 и след него ис-а ще ти е като ракета 

only rear wheel drive
- BMWm5
-
-
- Мнения: 876
- Регистриран на: 22.01.2007
- Местоположение: Пловдивчанче
- Кара: M5,X5,328iR,e30 330i,
- Мечтае да кара: м6
Re: на къде и колко да завартя валовете на 318ис
оправих си гробницата .. проблема бе6е потенциометъра на дросела.. не го дава6е като гре6ка , наложи се да сваля диузите (мислех 4е са запу6ени) и при пълна гас видях 4е направо спират да цъкат бензин ота там се ориентирах.. врътнах 1мм смукателния вал и колата тръгна една идея пове4е на пове4е милиметри.. направо по4ва да прекъсва и грам не върви.. оба6то взето е това 

- nedbmw
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 394
- Регистриран на: 24.02.2009
- Местоположение: стара загора
- Пол: Мъж
- Кара: BMW Е46 facelift
- Мечтае да кара: Е90
- Детайли за колата: E46 318i N42 143h.p.
Re: на къде и колко да завартя валовете на 318ис
Абе не са занимавай с глупости, то брадатите инженери са я измислели как най добре да работи тоя двигател.
26 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани