на къде и колко да завартя валовете на 318ис

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum


Аватар
Мнения: 876
Регистриран на: 22.01.2007
Местоположение: Пловдивчанче
Кара: M5,X5,328iR,e30 330i,
Мечтае да кара: м6

на къде и колко да завартя валовете на 318ис

Мнение от BMWm5 » 15 Юни 2010, 1:22

4етох една тема но там пи6е6е само за единия вал а до колкото съм 4увал се въртели и двата ако може някои които го е правил да ми каже има ли резултат и изоб6то струва ли си цялата тая галимация


Аватар
Мнения: 7702
Регистриран на: 25.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: със спомени

Re: на къде и колко да завартя валовете на 318ис

Мнение от sonny » 15 Юни 2010, 2:31

Като си взех първото е36, беше с въртяни валове, беше си ис, колата нямашениски буквално и само гаснеше, вървеше на изруд, ама до 4-4500 след това умираше тотално, в един прекрасен момент не издържах на постоянното гаснене, подаване на газ по светофарите и прекрасния разход от 30/100 и си врътнах валовете как си треа, станапо-мудна до 4500 ама се изцеждаше вече до прекъсвача и разхода си стана нормален около 13 в града. Така, че аз те суветвам да не ги въртиш.


Аватар
Мнения: 876
Регистриран на: 22.01.2007
Местоположение: Пловдивчанче
Кара: M5,X5,328iR,e30 330i,
Мечтае да кара: м6

Re: на къде и колко да завартя валовете на 318ис

Мнение от BMWm5 » 22 Юни 2010, 1:17

еи.. никои не 6те да разкрие голямата таина .. тря да прежала 20 лв бенз и 6те ги нацела деиба и валовете.. но се пак нали сме форум .. за да си помагаме.. не ти първа да откриваме топлата вода :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3150
Регистриран на: 7.05.2007
Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
Пол: Мъж
Кара: видимо доволен
Мечтае да кара: само за удоволствие...
Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко

Re: на къде и колко да завартя валовете на 318ис

Мнение от ~Мишо~ » 22 Юни 2010, 2:00

Ква тайна :?: Сони горе ти е написал,пък колата твоя,прежали ги тия 20лв :mhihi: и провери дали не лъже...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 204
Регистриран на: 26.04.2009
Местоположение: София/Силистра
Пол: Мъж
Кара: e36 318ti
Мечтае да кара: всичко
Детайли за колата: М42б18 '94

Re: на къде и колко да завартя валовете на 318ис

Мнение от s_kolev » 22 Юни 2010, 6:56

BMWm5 написа:еи.. никои не 6те да разкрие голямата таина .. тря да прежала 20 лв бенз и 6те ги нацела деиба и валовете.. но се пак нали сме форум .. за да си помагаме.. не ти първа да откриваме топлата вода :mhihi:


:mhihi: :mhihi: :mhihi: 10 пъти съм ги въртял досега и всеки път различно върви, по принцип всмукателния се върти в закъснение и идва малко повер във високите ( на е30ката (ис) беше мръднат и се изцеждаше яко от 4 нагоре, но в ниските беше по зле от рено 1.6 :mhihi: ). На е36 от 10 бутания, (че разбутах и изпускателния ) все се получава няква манджа с грозде :mhihi:, та затва ся ще си правя планка за законтряне на валовете, да мога да я зацепя по заводски му :D

п.с. за е30 при бутнат всмукател имаше ефект, но при е36 нещо не можах да го получа тоя ефект :D явно е30 и е36 имат разлика във валовете някаква.

п.с.2
Явор написа:как беше......въртим валовете,много бега :mhihi: ама кат ги върнах на заводските най тръгна :mhihi:...добре,че снимам с апарата :mhihi:
:yes:
Изображение

костинбродчанин
Аватар
Мнения: 3239
Регистриран на: 18.11.2008
Местоположение: градът на славея
Пол: Мъж
Кара: е60 530д
Мечтае да кара: М3 Компакт
Детайли за колата: Няма много...

Re: на къде и колко да завартя валовете на 318ис

Мнение от vladi_a_i » 22 Юни 2010, 8:37

Скоро сменях главата и валовете имаха видима разлика единия спрямо другия-скобата за валовете въобще не можахме да я поставим нищо,че беше на центровка-демек на белези.И в крайна сметка си я зацепихме както трябва-с щифта отдолу,скобите,веригата спрямо раздвижените зъбни да няма луфт и накрая масления оптегач.След това превъртяхме двигатела от коляновия вал да видим дали всичко ще си идва на място и продължихме да дозглобяваме.Да не ми говорат,че става и на око тази работа без скоби за валове-та си ги сложи както трябва :yes:
БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ


Аватар
Мнения: 7702
Регистриран на: 25.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: със спомени

Re: на къде и колко да завартя валовете на 318ис

Мнение от sonny » 22 Юни 2010, 10:59

vladi_a_i написа:Скоро сменях главата и валовете имаха видима разлика единия спрямо другия-скобата за валовете въобще не можахме да я поставим нищо,че беше на центровка-демек на белези.И в крайна сметка си я зацепихме както трябва-с щифта отдолу,скобите,веригата спрямо раздвижените зъбни да няма луфт и накрая масления оптегач.След това превъртяхме двигатела от коляновия вал да видим дали всичко ще си идва на място и продължихме да дозглобяваме.Да не ми говорат,че става и на око тази работа без скоби за валове-та си ги сложи както трябва :yes:

Бе напрайл съм към 3-40 М50та и М42ки и све без скоба па ше си продължавам да си обяснявам, че стаа и без нея.

костинбродчанин
Аватар
Мнения: 3239
Регистриран на: 18.11.2008
Местоположение: градът на славея
Пол: Мъж
Кара: е60 530д
Мечтае да кара: М3 Компакт
Детайли за колата: Няма много...

Re: на къде и колко да завартя валовете на 318ис

Мнение от vladi_a_i » 22 Юни 2010, 11:57

sonny написа:
vladi_a_i написа:Скоро сменях главата и валовете имаха видима разлика единия спрямо другия-скобата за валовете въобще не можахме да я поставим нищо,че беше на центровка-демек на белези.И в крайна сметка си я зацепихме както трябва-с щифта отдолу,скобите,веригата спрямо раздвижените зъбни да няма луфт и накрая масления оптегач.След това превъртяхме двигатела от коляновия вал да видим дали всичко ще си идва на място и продължихме да дозглобяваме.Да не ми говорат,че става и на око тази работа без скоби за валове-та си ги сложи както трябва :yes:

Бе напрайл съм към 3-40 М50та и М42ки и све без скоба па ше си продължавам да си обяснявам, че стаа и без нея.

При теб вече е въпрос на професионализъм и практика :yes: евала за майсторството :yes:
БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 204
Регистриран на: 26.04.2009
Местоположение: София/Силистра
Пол: Мъж
Кара: e36 318ti
Мечтае да кара: всичко
Детайли за колата: М42б18 '94

Re: на къде и колко да завартя валовете на 318ис

Мнение от s_kolev » 22 Юни 2010, 13:13

vladi_a_i написа:
sonny написа:
vladi_a_i написа:Скоро сменях главата и валовете имаха видима разлика единия спрямо другия-скобата за валовете въобще не можахме да я поставим нищо,че беше на центровка-демек на белези.И в крайна сметка си я зацепихме както трябва-с щифта отдолу,скобите,веригата спрямо раздвижените зъбни да няма луфт и накрая масления оптегач.След това превъртяхме двигатела от коляновия вал да видим дали всичко ще си идва на място и продължихме да дозглобяваме.Да не ми говорат,че става и на око тази работа без скоби за валове-та си ги сложи както трябва :yes:

Бе напрайл съм към 3-40 М50та и М42ки и све без скоба па ше си продължавам да си обяснявам, че стаа и без нея.

При теб вече е въпрос на професионализъм и практика :yes: евала за майсторството :yes:



Става и без скоба, няма нищо сложно при м42, отзад валовете трябва да са успоредни и дупките на четириграмите да сочат нагоре, както и стрелките на ролките, скобата е за улеснение и прецизност. :yes:
Изображение


Аватар
Мнения: 7702
Регистриран на: 25.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: със спомени

Re: на къде и колко да завартя валовете на 318ис

Мнение от sonny » 22 Юни 2010, 22:21

s_kolev написа:Става и без скоба, няма нищо сложно при м42, отзад валовете трябва да са успоредни и дупките на четириграмите да сочат нагоре, както и стрелките на ролките, скобата е за улеснение и прецизност. :yes:

Абсолщтно, а и става по-бързо


Аватар
Мнения: 876
Регистриран на: 22.01.2007
Местоположение: Пловдивчанче
Кара: M5,X5,328iR,e30 330i,
Мечтае да кара: м6

Re: на къде и колко да завартя валовете на 318ис

Мнение от BMWm5 » 23 Юни 2010, 1:47

е как да го накарам да тръгне тоя ис трагедия е .. не съм го палил от 4 5 месеца запали 4етмак но не 6те да върви както преди и не 6те смених сонда помпа бенз филтър масло .. верно 4е новата ми кола е 530.. но 3 години съм го карал но6т и ден ..

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3867
Регистриран на: 20.10.2003
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: буретата да пресъхват

Re: на къде и колко да завартя валовете на 318ис

Мнение от Alexi » 23 Юни 2010, 7:28

абе сега като понавлязоха масово акцизни коли стана ясно на всички какви мъртъвци са М42 и М50/52 а години наред битуваше мнението че много вървят :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2041
Регистриран на: 5.06.2003
Местоположение: Targovishte
Пол: Мъж
Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
Мечтае да кара: E30 M3
Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет

Re: на къде и колко да завартя валовете на 318ис

Мнение от michev » 23 Юни 2010, 7:59

свикнал си на 530-ката колега, твърде ти е висок критерия вече, покарай 3 дни някое пунто 1,1 и след него ис-а ще ти е като ракета :D
only rear wheel drive


Аватар
Мнения: 876
Регистриран на: 22.01.2007
Местоположение: Пловдивчанче
Кара: M5,X5,328iR,e30 330i,
Мечтае да кара: м6

Re: на къде и колко да завартя валовете на 318ис

Мнение от BMWm5 » 30 Юни 2010, 21:01

оправих си гробницата .. проблема бе6е потенциометъра на дросела.. не го дава6е като гре6ка , наложи се да сваля диузите (мислех 4е са запу6ени) и при пълна гас видях 4е направо спират да цъкат бензин ота там се ориентирах.. врътнах 1мм смукателния вал и колата тръгна една идея пове4е на пове4е милиметри.. направо по4ва да прекъсва и грам не върви.. оба6то взето е това :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 394
Регистриран на: 24.02.2009
Местоположение: стара загора
Пол: Мъж
Кара: BMW Е46 facelift
Мечтае да кара: Е90
Детайли за колата: E46 318i N42 143h.p.

Re: на къде и колко да завартя валовете на 318ис

Мнение от nedbmw » 30 Юни 2010, 21:43

Абе не са занимавай с глупости, то брадатите инженери са я измислели как най добре да работи тоя двигател.

Следваща

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook