Е34 525 24V
Модератор: Технически модератори
24 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- SummonedToDIe
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2068
- Регистриран на: 1.11.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
err0r написа:Plague написа:...разлика има и то осезаема особено при скорости над 160...
Ти ги разбираш тия скорости над 160...
...и не само той...

За мен тия 525ци мноооооого вървят

- err0r
- Мечтае за Z3 M Coupe
-
- Мнения: 8695
- Регистриран на: 9.02.2003
- Местоположение: Сoфия
- Кара: '99 530dА Touring
- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
ре
Благодаря ви за информацията и че стана една хубава тема. Обаче особено ме изненада написаното на ktv Това със спукването на главата като евентуален ремотнт ли го казваш или имаш в предвит някакъв дефект на модела. Щото аз лично съм имал две ТДС-ки и двете ги купих със спукани глави. А и знам че те си го имат като дефект доста често. Та мисълта ми е и при 525-ицата ли е така, или... Та като си пиша по темата се сещам че скоро гледах едно 525 24v което загряваше и човека ми каза че било от перката. трябвало да се смени казва. На мен ми доиде на ум за глава ама си викам. Това не е дизел, няма да го има при бензиновите.
- SlipKnoT
- devildriver
-
- Мнения: 4054
- Регистриран на: 21.04.2002
- Пол: Мъж
- Кара: E30
- Мечтае да кара: McLaren F1
..то всяка кола като я прегрееш има вероятност да и спукаш главата.. та така е и при БМВ.. потдържаш ли я както трябва никога няма да ти се случи!
Та като си пиша по темата се сещам че скоро гледах едно 525 24v което загряваше и човека ми каза че било от перката. трябвало да се смени казва. На мен ми доиде на ум за глава ама си викам. Това не е дизел, няма да го има при бензиновите.
да питам ли нещо?той грам акъл няма или насрана му е работата за да си има наглостта да ти казва че перката не работила и затова загрява..не си ли представя този хубостник че това е най отвратително да си покажеш една "занемарена" кола и се надява да я продаде??

трябваше да му го кажеш аз бих му казал веднага ..и откъде си сигурен че не е прегрявана въпросната кола и плаче за ремонт?? писна ми от селски гъзари които искат да минат по тънката лайсна...пак ми се качи кръвното мамка му...един съвет от мене ПОД МИКРОСКОП Я МИНИ КОЛАТА ПРЕДИ ДА Я КУПИШ!! такива изгъзици като ония продавач трябва да те карат да си помислиш..външния вид (лоша боя,малко екстри и т.н.) не са болка за умиране..пак ще си караш колата важното е мотора..не ти трябва да видиш сцепена глава на 5-6 места и около 12 клапана забити и да нямат вадене...
пък нещо последно..защо не купуваш на жена ти една тигра или голф или де да знам..аз не бих си дал колата ми да я кара жената ми..или това е мотив да си вземеш бензин 2.5? и аз бих направил същото да ти кажа

лек ден
- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
ре
Тук съм абсолютно съгласен с теб. Но... Сигурен съм че знаеш какво имам в предвид като питах за дефект на модела. Сестра ми живее в Германия и миналата година и ходих на гости. Тя живее в Дортмунд и случайно точно до сервиз на БМВ. Та един ден реших да се отбия от чисто любопитство. Още по случайно се заговорих там с един от механиците, което не е много присъщо за тях. Казах му че и аз съм голям фен на марката и че също карам БМВ и за проблемите ми с главите. От него чух че Е34 525 тдс след 200.000км заължително си пука чутурката. И предимно между 5 и 6-ти цилиндър. Затова съгласен сум че при правилна експлоатация колата ще искара можеби и до 300.000. Дали обаче всички шофьори карат така? 90% не. За това и аз май не се изразих правилно с думата "дефект" просто трябваше да кажа "Слабо място" Тогава бих поставил въпроса по друг начин. Имат ли Е34 525 24V такова слабо в тази област
24 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани