Е34 525 24V

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2068
Регистриран на: 1.11.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от SummonedToDIe » 31 Окт 2005, 10:31

err0r написа:
Plague написа:...разлика има и то осезаема особено при скорости над 160...

:OT: Ти ги разбираш тия скорости над 160... :D

...и не само той... :D
За мен тия 525ци мноооооого вървят :!:

Мечтае за Z3 M Coupe
Аватар
Мнения: 8695
Регистриран на: 9.02.2003
Местоположение: Сoфия
Кара: '99 530dА Touring

Мнение от err0r » 31 Окт 2005, 11:34

:OT: Вървят де. Някой на врати... по таван. Айде стига с отклоненията, че размартикосахме темата...
Изображение

Дружба Тийм
Аватар
Мнения: 324
Регистриран на: 9.09.2002
Местоположение: София

Мнение от Plague » 31 Окт 2005, 13:51

дано да не ти се налага и на тебе да ги разбереш

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

ре

Мнение от slavianko » 31 Окт 2005, 13:54

Благодаря ви за информацията и че стана една хубава тема. Обаче особено ме изненада написаното на ktv Това със спукването на главата като евентуален ремотнт ли го казваш или имаш в предвит някакъв дефект на модела. Щото аз лично съм имал две ТДС-ки и двете ги купих със спукани глави. А и знам че те си го имат като дефект доста често. Та мисълта ми е и при 525-ицата ли е така, или... Та като си пиша по темата се сещам че скоро гледах едно 525 24v което загряваше и човека ми каза че било от перката. трябвало да се смени казва. На мен ми доиде на ум за глава ама си викам. Това не е дизел, няма да го има при бензиновите.

devildriver
Аватар
Мнения: 4054
Регистриран на: 21.04.2002
Пол: Мъж
Кара: E30
Мечтае да кара: McLaren F1

Мнение от SlipKnoT » 31 Окт 2005, 13:57

..то всяка кола като я прегрееш има вероятност да и спукаш главата.. та така е и при БМВ.. потдържаш ли я както трябва никога няма да ти се случи!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1355
Регистриран на: 19.08.2003
Местоположение: plovdiv
Пол: Мъж

Мнение от grnka » 31 Окт 2005, 15:34

Та като си пиша по темата се сещам че скоро гледах едно 525 24v което загряваше и човека ми каза че било от перката. трябвало да се смени казва. На мен ми доиде на ум за глава ама си викам. Това не е дизел, няма да го има при бензиновите.


да питам ли нещо?той грам акъл няма или насрана му е работата за да си има наглостта да ти казва че перката не работила и затова загрява..не си ли представя този хубостник че това е най отвратително да си покажеш една "занемарена" кола и се надява да я продаде?? :lol: да не би една перка да струва хиляди левове и не може да си го позволи да я смени?
трябваше да му го кажеш аз бих му казал веднага ..и откъде си сигурен че не е прегрявана въпросната кола и плаче за ремонт?? писна ми от селски гъзари които искат да минат по тънката лайсна...пак ми се качи кръвното мамка му...един съвет от мене ПОД МИКРОСКОП Я МИНИ КОЛАТА ПРЕДИ ДА Я КУПИШ!! такива изгъзици като ония продавач трябва да те карат да си помислиш..външния вид (лоша боя,малко екстри и т.н.) не са болка за умиране..пак ще си караш колата важното е мотора..не ти трябва да видиш сцепена глава на 5-6 места и около 12 клапана забити и да нямат вадене...

пък нещо последно..защо не купуваш на жена ти една тигра или голф или де да знам..аз не бих си дал колата ми да я кара жената ми..или това е мотив да си вземеш бензин 2.5? и аз бих направил същото да ти кажа :lol:
лек ден

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1355
Регистриран на: 19.08.2003
Местоположение: plovdiv
Пол: Мъж

Мнение от grnka » 31 Окт 2005, 15:34

--------------
Последна промяна grnka на 07 Ное 2005, 22:31, променена общо 2 пъти

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

ре

Мнение от slavianko » 31 Окт 2005, 15:41

Тук съм абсолютно съгласен с теб. Но... Сигурен съм че знаеш какво имам в предвид като питах за дефект на модела. Сестра ми живее в Германия и миналата година и ходих на гости. Тя живее в Дортмунд и случайно точно до сервиз на БМВ. Та един ден реших да се отбия от чисто любопитство. Още по случайно се заговорих там с един от механиците, което не е много присъщо за тях. Казах му че и аз съм голям фен на марката и че също карам БМВ и за проблемите ми с главите. От него чух че Е34 525 тдс след 200.000км заължително си пука чутурката. И предимно между 5 и 6-ти цилиндър. Затова съгласен сум че при правилна експлоатация колата ще искара можеби и до 300.000. Дали обаче всички шофьори карат така? 90% не. За това и аз май не се изразих правилно с думата "дефект" просто трябваше да кажа "Слабо място" Тогава бих поставил въпроса по друг начин. Имат ли Е34 525 24V такова слабо в тази област

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 101
Регистриран на: 13.04.2005
Местоположение: София

Мнение от Rado1 » 06 Ное 2005, 16:09

Ас си продавам моита с гас и яко екстри за 6000лв. ако те интересува
сменени консомативи за 2500лв.по фактура март месец.
Сам си направи извода за цената дали е добра 0898497495

Предишна

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook