охлаждане на М 10
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
30 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- scotixer
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 54
- Регистриран на: 13.04.2003
- Местоположение: sofia
- Пол: Мъж
- Кара: м42
- Мечтае да кара: винаги
охлаждане на М 10
какво бъркам че втри термостат не ще да отвори ?, термостатите са на MOTO RAD
- Turboman
- ентусиаст
-
- Мнения: 1041
- Регистриран на: 15.08.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Citroen Xsara 05' и X9 500cc
- Мечтае да кара: нещо с турбо
- Детайли за колата: телефон
- scotixer
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 54
- Регистриран на: 13.04.2003
- Местоположение: sofia
- Пол: Мъж
- Кара: м42
- Мечтае да кара: винаги
! не е от това 100% сигурен съм . Ето какво става махам маркуча под термостата, и виждам че е затворен температурата е около 100 градуса, така и след около 10 секунди отваря и шурва гореща вода И пак връзвам всичко сипвам вода чакам да истине паля над 2500 оборота поддържам - въздух няма обезвъздушено е парно има прегрявам и не отваря големия кръг рекламирам първия термостат парите не се връщат докато те не го пробват купувам втори и пак същиО
- dopestar
- ентусиаст
-
- Мнения: 1040
- Регистриран на: 6.07.2005
- Местоположение: East side
- Пол: Мъж
- Кара: 316
scotixer написа:! не е от това 100% сигурен съм . Ето какво става махам маркуча под термостата, и виждам че е затворен температурата е около 100 градуса, така и след около 10 секунди отваря и шурва гореща вода И пак връзвам всичко сипвам вода чакам да истине паля над 2500 оборота поддържам - въздух няма обезвъздушено е парно има прегрявам и не отваря големия кръг рекламирам първия термостат парите не се връщат докато те не го пробват купувам втори и пак същиО
сори за офтопика ама 1984 318и


- krika
- ...и то хидравличен :)
-
- Мнения: 3314
- Регистриран на: 1.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: джата
- Мечтае да кара: на Ринга
- Детайли за колата: Двете 2и2ки
то до 87ма може да им вдигаш капаците и да се жлембят карбове 

Die Neue Klasse ---> http://www.youtube.com/watch?v=dU7hAq7vmwA ---- http://www.formula1.bg ----
- scotixer
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 54
- Регистриран на: 13.04.2003
- Местоположение: sofia
- Пол: Мъж
- Кара: м42
- Мечтае да кара: винаги
AИДЕ ДА СИ ГИ ДИГНЕМЕ ПА КВОТ ТВА - дВИ ГАТЕЛ 184ЕВ04873551 И нема карбуратор ??? A !!! нема кой да се ЖЛЕМБИ
- viper
- Crash Master
-
- Мнения: 1883
- Регистриран на: 22.03.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '86 316; '89 520i
- Мечтае да кара: Е28 М5
Как я пробваш: на място или в движение? Ако е на място - има грижи; При мен беше същото - на място загряваше, в движение-не; Пробвай да направиш няколко километра за да и излезе въздуха, остави я да изстине и после и долей вода и си ОК. 

Като си взех нов термостат за М10, в кутията имаше следното упътване:
1. Напълнете радиатора;
2. Карайте докато стрелката покаже, че сте стигнали до нормална работна температура;
3. Завъртете врътката на парното на "най-топло";
4. Карайте поне 40 секунди на 4000 оборота.
5. След като мотора изстине проверете дали няма нужда от долване на охл. течност.
Не си спомням дали между 2 и 3 нямаше "загасете мотора и го запалете пак" но не ми се види много съществено.
термостатът беше Wahler.
1. Напълнете радиатора;
2. Карайте докато стрелката покаже, че сте стигнали до нормална работна температура;
3. Завъртете врътката на парното на "най-топло";
4. Карайте поне 40 секунди на 4000 оборота.
5. След като мотора изстине проверете дали няма нужда от долване на охл. течност.
Не си спомням дали между 2 и 3 нямаше "загасете мотора и го запалете пак" но не ми се види много съществено.
термостатът беше Wahler.
- scotixer
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 54
- Регистриран на: 13.04.2003
- Местоположение: sofia
- Пол: Мъж
- Кара: м42
- Мечтае да кара: винаги
Абе и на място и в движение и над 4000 оборота обезвъздушавам се тая . Та отивам тука в едно сервизче в Люлин гледа там един майстор , и Ето кво мисли - може би е гарнитура на главата ? обаче вода вмаслото няма, значи вика сигорно я исхфърля през яуспуха . Вие как мислите ??? Сега ще я покарам с един избушен термостат да видя губи ли течност
обезателно пробвай с избушен термостат преди да се фърляш на смяна нагарнитура!
И според мен нема такива филми да ти изхвърля водата през ауспуха - ако е протекла чак до там, няма да може да запали въпросния цилиндър и ще работиш максимум на 3 цилиндра, което при 4-цилиндров мотор не можеш да пропуснеш да забележиш (виж за 6-таците това винаги ме е притеснявало малко - как да си сигурен дали на празен ход ги реди и 6-те
)
И според мен нема такива филми да ти изхвърля водата през ауспуха - ако е протекла чак до там, няма да може да запали въпросния цилиндър и ще работиш максимум на 3 цилиндра, което при 4-цилиндров мотор не можеш да пропуснеш да забележиш (виж за 6-таците това винаги ме е притеснявало малко - как да си сигурен дали на празен ход ги реди и 6-те

- scotixer
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 54
- Регистриран на: 13.04.2003
- Местоположение: sofia
- Пол: Мъж
- Кара: м42
- Мечтае да кара: винаги
- scotixer
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 54
- Регистриран на: 13.04.2003
- Местоположение: sofia
- Пол: Мъж
- Кара: м42
- Мечтае да кара: винаги
ами отворих принудително един и ще карам така сигурно ще ми естудено зимата ама поне няма да прегрявам двг иначе взех и 3ти термостат на BERU и пак същото А охладителна течност не губя не знам вече кво да правя .
30 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани