охлаждане на М 10

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 54
Регистриран на: 13.04.2003
Местоположение: sofia
Пол: Мъж
Кара: м42
Мечтае да кара: винаги

охлаждане на М 10

Мнение от scotixer » 29 Окт 2005, 18:41

какво бъркам че втри термостат не ще да отвори ?, термостатите са на MOTO RAD

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1041
Регистриран на: 15.08.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: Citroen Xsara 05' и X9 500cc
Мечтае да кара: нещо с турбо
Детайли за колата: телефон

Мнение от Turboman » 29 Окт 2005, 20:10

Слагаш го на обратно?!!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 54
Регистриран на: 13.04.2003
Местоположение: sofia
Пол: Мъж
Кара: м42
Мечтае да кара: винаги

Мнение от scotixer » 30 Окт 2005, 10:59

! не е от това 100% сигурен съм . Ето какво става махам маркуча под термостата, и виждам че е затворен температурата е около 100 градуса, така и след около 10 секунди отваря и шурва гореща вода И пак връзвам всичко сипвам вода чакам да истине паля над 2500 оборота поддържам - въздух няма обезвъздушено е парно има прегрявам и не отваря големия кръг рекламирам първия термостат парите не се връщат докато те не го пробват купувам втори и пак същиО

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1040
Регистриран на: 6.07.2005
Местоположение: East side
Пол: Мъж
Кара: 316

Мнение от dopestar » 31 Окт 2005, 9:38

scotixer написа:! не е от това 100% сигурен съм . Ето какво става махам маркуча под термостата, и виждам че е затворен температурата е около 100 градуса, така и след около 10 секунди отваря и шурва гореща вода И пак връзвам всичко сипвам вода чакам да истине паля над 2500 оборота поддържам - въздух няма обезвъздушено е парно има прегрявам и не отваря големия кръг рекламирам първия термостат парите не се връщат докато те не го пробват купувам втори и пак същиО

сори за офтопика ама 1984 318и :mhihi: понеже и мойтйо е 84 а като дигна капака некъф карборатор се жлемби
:)

...и то хидравличен :)
Аватар
Мнения: 3314
Регистриран на: 1.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: джата
Мечтае да кара: на Ринга
Детайли за колата: Двете 2и2ки

Мнение от krika » 01 Ное 2005, 4:26

то до 87ма може да им вдигаш капаците и да се жлембят карбове :idea:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 54
Регистриран на: 13.04.2003
Местоположение: sofia
Пол: Мъж
Кара: м42
Мечтае да кара: винаги

Мнение от scotixer » 01 Ное 2005, 20:47

AИДЕ ДА СИ ГИ ДИГНЕМЕ ПА КВОТ ТВА - дВИ ГАТЕЛ 184ЕВ04873551 И нема карбуратор ??? A !!! нема кой да се ЖЛЕМБИ

Crash Master
Аватар
Мнения: 1883
Регистриран на: 22.03.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '86 316; '89 520i
Мечтае да кара: Е28 М5

Мнение от viper » 02 Ное 2005, 17:43

Как я пробваш: на място или в движение? Ако е на място - има грижи; При мен беше същото - на място загряваше, в движение-не; Пробвай да направиш няколко километра за да и излезе въздуха, остави я да изстине и после и долей вода и си ОК. ;)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 860
Регистриран на: 7.10.2004

Мнение от stenly » 02 Ное 2005, 19:56

Като си взех нов термостат за М10, в кутията имаше следното упътване:
1. Напълнете радиатора;
2. Карайте докато стрелката покаже, че сте стигнали до нормална работна температура;
3. Завъртете врътката на парното на "най-топло";
4. Карайте поне 40 секунди на 4000 оборота.
5. След като мотора изстине проверете дали няма нужда от долване на охл. течност.

Не си спомням дали между 2 и 3 нямаше "загасете мотора и го запалете пак" но не ми се види много съществено.

термостатът беше Wahler.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 54
Регистриран на: 13.04.2003
Местоположение: sofia
Пол: Мъж
Кара: м42
Мечтае да кара: винаги

Мнение от scotixer » 02 Ное 2005, 20:20

Абе и на място и в движение и над 4000 оборота обезвъздушавам се тая . Та отивам тука в едно сервизче в Люлин гледа там един майстор , и Ето кво мисли - може би е гарнитура на главата ? обаче вода вмаслото няма, значи вика сигорно я исхфърля през яуспуха . Вие как мислите ??? Сега ще я покарам с един избушен термостат да видя губи ли течност

ентусиаст
Аватар
Мнения: 860
Регистриран на: 7.10.2004

Мнение от stenly » 02 Ное 2005, 20:29

обезателно пробвай с избушен термостат преди да се фърляш на смяна нагарнитура!
И според мен нема такива филми да ти изхвърля водата през ауспуха - ако е протекла чак до там, няма да може да запали въпросния цилиндър и ще работиш максимум на 3 цилиндра, което при 4-цилиндров мотор не можеш да пропуснеш да забележиш (виж за 6-таците това винаги ме е притеснявало малко - как да си сигурен дали на празен ход ги реди и 6-те ;))

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 54
Регистриран на: 13.04.2003
Местоположение: sofia
Пол: Мъж
Кара: м42
Мечтае да кара: винаги

Мнение от scotixer » 02 Ное 2005, 20:40

Дано да си прав щото ГАРНИТУРА ме плаши


Аватар
Мнения: 211
Регистриран на: 24.08.2005
Местоположение: Варна
Пол: Мъж

:)

Мнение от nikolloff » 07 Ное 2005, 12:08

Опитаи да завиеш една нова капачка и виж какво ще стане
:)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 860
Регистриран на: 7.10.2004

Мнение от stenly » 10 Ное 2005, 13:13

scotixer - каква е развръзката, не ни дръж в неведение.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 54
Регистриран на: 13.04.2003
Местоположение: sofia
Пол: Мъж
Кара: м42
Мечтае да кара: винаги

Мнение от scotixer » 13 Ное 2005, 13:45

ами отворих принудително един и ще карам така сигурно ще ми естудено зимата ама поне няма да прегрявам двг иначе взех и 3ти термостат на BERU и пак същото А охладителна течност не губя не знам вече кво да правя .

ентусиаст
Аватар
Мнения: 860
Регистриран на: 7.10.2004

Мнение от stenly » 14 Ное 2005, 10:34

scotixer написа:иначе взех и 3ти термостат на BERU и пак същото
сигурно имаш предвид BEHR

И какво - с отворен термостат не прегрява така ли.

Следваща

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook