Проблем с турбото?
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
25 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Проблем с турбото?
Здравейте,на скоро си взех БМВ 320 д Е46 150 коня и още при първото по-дълго пътуване ми се случи странно нещо-Турбината ми се изключи за около 5 мин след това пак тръгна и така няколко пъти.Като пристигнах в Пловдив закарах колата в сервиза на BOSH там обаче ми казаха че няма как да разберат от какво е точно и да сам карал и да чакам да започне се проявява по-често.Аз обаче не искам да чакам нещата да станат по-зле има ли как да знам от какво е......?като карам в грда никога не изключва....моля помогнете да решим проблема......благодаря
- katronski_br
- ентусиаст
-
- Мнения: 857
- Регистриран на: 9.03.2010
- Пол: Мъж
- Кара: с кеф...
- Мечтае да кара: МИГ29
- Детайли за колата: Е90 бензин 129 к.с. 2007.
Re: Проблем с турбото?
как така се изключва???
това е все едно да кажеш че ти се е изключил аъспуха и пак е се е включил.
това е все едно да кажеш че ти се е изключил аъспуха и пак е се е включил.
В началото бе самолетен двигател..... и Господ каза: ''Нека бъде BMW''
- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: Проблем с турбото?
Оста запича - така се изключва.
Когато беше "изключена" колкото и да подаваш газ разходомера не отиваше повече от 12-14 нали ?
С колко караше когато "се изключи" ?
Имах същия проблем като теб със старата ми кола - никой не можеше да каже от какво се получава...накрая смених турбината, защото се строши...по-късно разбрах от какво е било.
Има писано по темата доста - потърси с търсачката
Когато беше "изключена" колкото и да подаваш газ разходомера не отиваше повече от 12-14 нали ?
С колко караше когато "се изключи" ?
Имах същия проблем като теб със старата ми кола - никой не можеше да каже от какво се получава...накрая смених турбината, защото се строши...по-късно разбрах от какво е било.
Има писано по темата доста - потърси с търсачката

Re: Проблем с турбото?
да не можеше да мине над 12 разход.Иначе при различна скорост го прави но определено над 80.......и като запича тази ос какво трябва да се поправи точно?
- VRPerformance
- ентусиаст
-
- Мнения: 1107
- Регистриран на: 8.10.2008
- Местоположение: Ruse
- Кара: Дизели
Re: Проблем с турбото?
По-скоро колата може да влиза в авариен режим и да спира турбинката,това може да се дължи на пренадуване или ненадуване от нейна страна,пренадуване може да се дължи на зацапана геометрия,повреден клапан за управление на геометрията,ненадуването може да се далжи на много други причини...и това което са ти казали в сервиза на бош не е вярно
с диагностика в движение може да се разбера каде е проблема 


- VRPerformance
- ентусиаст
-
- Мнения: 1107
- Регистриран на: 8.10.2008
- Местоположение: Ruse
- Кара: Дизели
Re: Проблем с турбото?
Това не е верноDimitroff написа:Оста запича - така се изключва.

разходомера отива само дотолкова защото ЕКУ-то влиза в сервизен режим и лимитира горивото с около 50%Dimitroff написа:Когато беше "изключена" колкото и да подаваш газ разходомера не отиваше повече от 12-14 нали ?
явно не са ти правили тест в движение,турбото ти е пренадувало постоянно,с това пренадуване се сасипва турбинката и нейното счупване е последвие на това че не сте оправили пренадува...Dimitroff написа:Имах същия проблем като теб със старата ми кола - никой не можеше да каже от какво се получава...накрая смених турбината, защото се строши...по-късно разбрах от какво е било.
- gocho_
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 544
- Регистриран на: 3.10.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 320d 2000г.
Re: Проблем с турбото?
Свали я при някой "твой" майстор /за да може да оставиш там колата/
И я закарай да я проверят - ако искаш ми пиши на ЛС. да ти кажа за местата дето знам аз в Пловдив
п.с.: аз си мислих ,че на мойта нещо и има и бая разучих -кво,що и къде
За радост се оказа ,че си ми е като нова
Ама ти наистина иди да ти направят 1 диагностика и ще разбереш
(може и само клапана да е или нещо дребно)
И я закарай да я проверят - ако искаш ми пиши на ЛС. да ти кажа за местата дето знам аз в Пловдив
п.с.: аз си мислих ,че на мойта нещо и има и бая разучих -кво,що и къде
За радост се оказа ,че си ми е като нова

Ама ти наистина иди да ти направят 1 диагностика и ще разбереш
(може и само клапана да е или нещо дребно)


- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: Проблем с турбото?
VRPerformance написа::idea:
А ако диагностиката не покаже грешка, окаже се, че колата не е влизала в авариен режим...въпреки това описания сценарий се повтаря отново - тогава?
(в никакъв случай не искам да прозвучи като заяждане - просто ми е интересно)
- VRPerformance
- ентусиаст
-
- Мнения: 1107
- Регистриран на: 8.10.2008
- Местоположение: Ruse
- Кара: Дизели
Re: Проблем с турбото?
да бе това е форум и е за дискусий,не за заяждане
според мен няма как да стане точно товa което описваш,ако не влезне в сервизен режим разходомера няма да отива на 10-12л/100км а ще отива на МАХ,няма да има въздух и ще пуши много черно,а и като имаме предвид че говорим за фейслифт дизел с компютри от ново поколение,няма как да стане компа да не загрее че с турбото има проблем
то и затова губите мощност...
забравих и да спомена че компа има нужда от няколко секунди за да ''хване'' проблема,а проблема го има по-дълго на предавки след 3-та(тоест скорост над 60км/ч) докато на първа,втора,трета,градско каране няма да го хване,понеже много бързо се натиска и пуска газта,сменят се и предавки


забравих и да спомена че компа има нужда от няколко секунди за да ''хване'' проблема,а проблема го има по-дълго на предавки след 3-та(тоест скорост над 60км/ч) докато на първа,втора,трета,градско каране няма да го хване,понеже много бързо се натиска и пуска газта,сменят се и предавки

- LUCIFER'S
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1953
- Регистриран на: 11.08.2009
- Местоположение: Добрич
- Кара: Е39 '02 530d
Re: Проблем с турбото?
Никой не споменава за вакумния клапан за управлението на турбото и самата вакумна мембрана на турбината която движи променливата геометрия... проблема може да е и от там!!!
Fortuna fortes metuit, ignavos premit.
- VRPerformance
- ентусиаст
-
- Мнения: 1107
- Регистриран на: 8.10.2008
- Местоположение: Ruse
- Кара: Дизели
Re: Проблем с турбото?
далиLUCIFER'S написа:Никой не споменава за вакумния клапан за управлението на турбото и самата вакумна мембрана на турбината която движи променливата геометрия... проблема може да е и от там!!!


VRPerformance написа:По-скоро колата може да влиза в авариен режим и да спира турбинката,това може да се дължи на пренадуване или ненадуване от нейна страна,пренадуване може да се дължи на зацапана геометрия,повреден клапан за управление на геометрията,ненадуването може да се далжи на много други причини...и това което са ти казали в сервиза на бош не е вярнос диагностика в движение може да се разбера каде е проблема
- LUCIFER'S
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1953
- Регистриран на: 11.08.2009
- Местоположение: Добрич
- Кара: Е39 '02 530d
- AUDI-6EFFFFFFFA
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 103
- Регистриран на: 24.02.2009
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: 46/320d
- Мечтае да кара: самолет
Re: Проблем с турбото?
Предварително да се извиня на колегата ДБурмов но да неотварям нова тема искам да питам. Има ли някой да знае тази турбина как точно работи в смисъл кадето е мехничния клапан до турбото от него излиза един болт с резба дополовината.Значи като запаля колата от вакума този болт да го наречем излиза посока двигателя като му подам газ докам 2500 оборота и този болт влиза навътре посока турбината.Та този болт какво прави в турбото като се движи навътре навънка???И другият въпрос ми е? На запалена кола разглобих маркуча след интеркулера и на ниски обороти 900-1200 духа смисъл има налягане
защо е така нормално ли е? Та нали трябва да се разърти това турбо на 1800-2000.Някой кадето е наясно ако може да обясни ще сам му много благодарен.Пак може и
да има


- karnak
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 254
- Регистриран на: 15.12.2009
- Местоположение: BURGAS
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Boeing
Re: Проблем с турбото?
AUDI-6EFFFFFFFA написа:Предварително да се извиня на колегата ДБурмов но да неотварям нова тема искам да питам. Има ли някой да знае тази турбина как точно работи в смисъл кадето е мехничния клапан до турбото от него излиза един болт с резба дополовината.Значи като запаля колата от вакума този болт да го наречем излиза посока двигателя като му подам газ докам 2500 оборота и този болт влиза навътре посока турбината.Та този болт какво прави в турбото като се движи навътре навънка???И другият въпрос ми е? На запалена кола разглобих маркуча след интеркулера и на ниски обороти 900-1200 духа смисъл има наляганезащо е така нормално ли е? Та нали трябва да се разърти това турбо на 1800-2000.Някой кадето е наясно ако може да обясни ще сам му много благодарен.Пак може и
да има
Значи този стержен на акутатора управлява променливата геометрия на турбото,ако това те притеснява,ДА така трябва да се движи!Той отваря и затваря лопатките на променливата геометрия на турбото.За маркуча да и на ниски обороти има някъкъв надув примерно 0,2бара, а пика е примерно на 3500об/мин 1,2бар
,аве не ми се обяснява има много написано за турбините земи потърси и ще ти стане ясно

- AUDI-6EFFFFFFFA
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 103
- Регистриран на: 24.02.2009
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: 46/320d
- Мечтае да кара: самолет
Re: Проблем с турбото?
Мерси много колега карнак ако се видим на некой сабор имаш
от мене ще спя спокойно

25 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани