Проблем с турбото?

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 3
Регистриран на: 29.04.2010
Пол: Мъж

Проблем с турбото?

Мнение от dburmov » 16 Юни 2010, 0:13

Здравейте,на скоро си взех БМВ 320 д Е46 150 коня и още при първото по-дълго пътуване ми се случи странно нещо-Турбината ми се изключи за около 5 мин след това пак тръгна и така няколко пъти.Като пристигнах в Пловдив закарах колата в сервиза на BOSH там обаче ми казаха че няма как да разберат от какво е точно и да сам карал и да чакам да започне се проявява по-често.Аз обаче не искам да чакам нещата да станат по-зле има ли как да знам от какво е......?като карам в грда никога не изключва....моля помогнете да решим проблема......благодаря

ентусиаст
Аватар
Мнения: 857
Регистриран на: 9.03.2010
Пол: Мъж
Кара: с кеф...
Мечтае да кара: МИГ29
Детайли за колата: Е90 бензин 129 к.с. 2007.

Re: Проблем с турбото?

Мнение от katronski_br » 16 Юни 2010, 5:06

как така се изключва???
това е все едно да кажеш че ти се е изключил аъспуха и пак е се е включил.
В началото бе самолетен двигател..... и Господ каза: ''Нека бъде BMW''

Фен на тройките
Аватар
Мнения: 6397
Регистриран на: 21.02.2007
Местоположение: СА,Х
Пол: Мъж
Кара: Колите да палят и работят!
Мечтае да кара: ;)
Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)

Re: Проблем с турбото?

Мнение от Dimitroff » 16 Юни 2010, 8:16

Оста запича - така се изключва.
Когато беше "изключена" колкото и да подаваш газ разходомера не отиваше повече от 12-14 нали ?
С колко караше когато "се изключи" ?

Имах същия проблем като теб със старата ми кола - никой не можеше да каже от какво се получава...накрая смених турбината, защото се строши...по-късно разбрах от какво е било.

Има писано по темата доста - потърси с търсачката :yes:

Потребител
Аватар
Мнения: 3
Регистриран на: 29.04.2010
Пол: Мъж

Re: Проблем с турбото?

Мнение от dburmov » 16 Юни 2010, 10:46

да не можеше да мине над 12 разход.Иначе при различна скорост го прави но определено над 80.......и като запича тази ос какво трябва да се поправи точно?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1107
Регистриран на: 8.10.2008
Местоположение: Ruse
Кара: Дизели

Re: Проблем с турбото?

Мнение от VRPerformance » 16 Юни 2010, 13:55

По-скоро колата може да влиза в авариен режим и да спира турбинката,това може да се дължи на пренадуване или ненадуване от нейна страна,пренадуване може да се дължи на зацапана геометрия,повреден клапан за управление на геометрията,ненадуването може да се далжи на много други причини...и това което са ти казали в сервиза на бош не е вярно :!: с диагностика в движение може да се разбера каде е проблема :idea:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1107
Регистриран на: 8.10.2008
Местоположение: Ruse
Кара: Дизели

Re: Проблем с турбото?

Мнение от VRPerformance » 16 Юни 2010, 14:01

Dimitroff написа:Оста запича - така се изключва.
Това не е верно :!:
Dimitroff написа:Когато беше "изключена" колкото и да подаваш газ разходомера не отиваше повече от 12-14 нали ?
разходомера отива само дотолкова защото ЕКУ-то влиза в сервизен режим и лимитира горивото с около 50%
Dimitroff написа:Имах същия проблем като теб със старата ми кола - никой не можеше да каже от какво се получава...накрая смених турбината, защото се строши...по-късно разбрах от какво е било.
явно не са ти правили тест в движение,турбото ти е пренадувало постоянно,с това пренадуване се сасипва турбинката и нейното счупване е последвие на това че не сте оправили пренадува...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 544
Регистриран на: 3.10.2009
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Е46 320d 2000г.

Re: Проблем с турбото?

Мнение от gocho_ » 16 Юни 2010, 14:19

Свали я при някой "твой" майстор /за да може да оставиш там колата/
И я закарай да я проверят - ако искаш ми пиши на ЛС. да ти кажа за местата дето знам аз в Пловдив
п.с.: аз си мислих ,че на мойта нещо и има и бая разучих -кво,що и къде
За радост се оказа ,че си ми е като нова :lalala:
Ама ти наистина иди да ти направят 1 диагностика и ще разбереш
(може и само клапана да е или нещо дребно) :yes:
:duel:

Фен на тройките
Аватар
Мнения: 6397
Регистриран на: 21.02.2007
Местоположение: СА,Х
Пол: Мъж
Кара: Колите да палят и работят!
Мечтае да кара: ;)
Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)

Re: Проблем с турбото?

Мнение от Dimitroff » 16 Юни 2010, 14:27

VRPerformance написа::idea:


А ако диагностиката не покаже грешка, окаже се, че колата не е влизала в авариен режим...въпреки това описания сценарий се повтаря отново - тогава?
(в никакъв случай не искам да прозвучи като заяждане - просто ми е интересно)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1107
Регистриран на: 8.10.2008
Местоположение: Ruse
Кара: Дизели

Re: Проблем с турбото?

Мнение от VRPerformance » 16 Юни 2010, 15:46

да бе това е форум и е за дискусий,не за заяждане :) според мен няма как да стане точно товa което описваш,ако не влезне в сервизен режим разходомера няма да отива на 10-12л/100км а ще отива на МАХ,няма да има въздух и ще пуши много черно,а и като имаме предвид че говорим за фейслифт дизел с компютри от ново поколение,няма как да стане компа да не загрее че с турбото има проблем :) то и затова губите мощност...
забравих и да спомена че компа има нужда от няколко секунди за да ''хване'' проблема,а проблема го има по-дълго на предавки след 3-та(тоест скорост над 60км/ч) докато на първа,втора,трета,градско каране няма да го хване,понеже много бързо се натиска и пуска газта,сменят се и предавки :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1953
Регистриран на: 11.08.2009
Местоположение: Добрич
Кара: Е39 '02 530d

Re: Проблем с турбото?

Мнение от LUCIFER'S » 16 Юни 2010, 16:01

Никой не споменава за вакумния клапан за управлението на турбото и самата вакумна мембрана на турбината която движи променливата геометрия... проблема може да е и от там!!!
Fortuna fortes metuit, ignavos premit.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1107
Регистриран на: 8.10.2008
Местоположение: Ruse
Кара: Дизели

Re: Проблем с турбото?

Мнение от VRPerformance » 16 Юни 2010, 16:08

LUCIFER'S написа:Никой не споменава за вакумния клапан за управлението на турбото и самата вакумна мембрана на турбината която движи променливата геометрия... проблема може да е и от там!!!
дали :?: още в първия ми пост са споменати :)
VRPerformance написа:По-скоро колата може да влиза в авариен режим и да спира турбинката,това може да се дължи на пренадуване или ненадуване от нейна страна,пренадуване може да се дължи на зацапана геометрия,повреден клапан за управление на геометрията,ненадуването може да се далжи на много други причини...и това което са ти казали в сервиза на бош не е вярно :!: с диагностика в движение може да се разбера каде е проблема :idea:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1953
Регистриран на: 11.08.2009
Местоположение: Добрич
Кара: Е39 '02 530d

Re: Проблем с турбото?

Мнение от LUCIFER'S » 16 Юни 2010, 16:12

верно... пак съм чел м/у редовете :confused:
Fortuna fortes metuit, ignavos premit.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 103
Регистриран на: 24.02.2009
Местоположение: Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: 46/320d
Мечтае да кара: самолет

Re: Проблем с турбото?

Мнение от AUDI-6EFFFFFFFA » 20 Юни 2010, 16:02

Предварително да се извиня на колегата ДБурмов но да неотварям нова тема искам да питам. Има ли някой да знае тази турбина как точно работи в смисъл кадето е мехничния клапан до турбото от него излиза един болт с резба дополовината.Значи като запаля колата от вакума този болт да го наречем излиза посока двигателя като му подам газ докам 2500 оборота и този болт влиза навътре посока турбината.Та този болт какво прави в турбото като се движи навътре навънка???И другият въпрос ми е? На запалена кола разглобих маркуча след интеркулера и на ниски обороти 900-1200 духа смисъл има налягане :dunno: защо е така нормално ли е? Та нали трябва да се разърти това турбо на 1800-2000.Някой кадето е наясно ако може да обясни ще сам му много благодарен.Пак може и :bchug: да има

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 254
Регистриран на: 15.12.2009
Местоположение: BURGAS
Пол: Мъж
Мечтае да кара: Boeing

Re: Проблем с турбото?

Мнение от karnak » 20 Юни 2010, 16:23

AUDI-6EFFFFFFFA написа:Предварително да се извиня на колегата ДБурмов но да неотварям нова тема искам да питам. Има ли някой да знае тази турбина как точно работи в смисъл кадето е мехничния клапан до турбото от него излиза един болт с резба дополовината.Значи като запаля колата от вакума този болт да го наречем излиза посока двигателя като му подам газ докам 2500 оборота и този болт влиза навътре посока турбината.Та този болт какво прави в турбото като се движи навътре навънка???И другият въпрос ми е? На запалена кола разглобих маркуча след интеркулера и на ниски обороти 900-1200 духа смисъл има налягане :dunno: защо е така нормално ли е? Та нали трябва да се разърти това турбо на 1800-2000.Някой кадето е наясно ако може да обясни ще сам му много благодарен.Пак може и :bchug: да има

Значи този стержен на акутатора управлява променливата геометрия на турбото,ако това те притеснява,ДА така трябва да се движи!Той отваря и затваря лопатките на променливата геометрия на турбото.За маркуча да и на ниски обороти има някъкъв надув примерно 0,2бара, а пика е примерно на 3500об/мин 1,2бар
,аве не ми се обяснява има много написано за турбините земи потърси и ще ти стане ясно :bchug:
REDBULL ДАВА КРИЛА
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 103
Регистриран на: 24.02.2009
Местоположение: Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: 46/320d
Мечтае да кара: самолет

Re: Проблем с турбото?

Мнение от AUDI-6EFFFFFFFA » 20 Юни 2010, 16:34

Мерси много колега карнак ако се видим на некой сабор имаш :bchug: от мене ще спя спокойно

Следваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot]

Последни теми
Facebook