Софтуер
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- BiTurbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1654
- Регистриран на: 7.06.2003
- Местоположение: PB/HD
- Пол: Мъж
- Кара: '04 BMW 330i // '96 BMW 320i
- Мечтае да кара: '96 BMW M3
Re: Софтуер
абе пичове, този файл някой може ли да ми го даде http://www.sendspace.com/file/1tbsst.
Тва е линка от упътването на jomby, ама нещо не работи, до колкото разбирам тряя да е някаква симулация на глава.
Тва е линка от упътването на jomby, ама нещо не работи, до колкото разбирам тряя да е някаква симулация на глава.
Re: Софтуер
Vader написа:BMW DiagHeadInstall
- Код: Избери целия код
http://depositfiles.com/files/mbjl3prv5
BMW EdiaBas Inpa v 5.0.2 (пълна версия с NCS-Expert )
- Код: Избери целия код
http://depositfiles.com/files/8ttz2rp6w
http://depositfiles.com/files/8vh9402fi
Re: Софтуер
Здравейте, колеги! Моля, ако някой може да каже - колата ми е само с 20 пиновия конектор - 99г., 320д, ако взема кабела на склад66, дали ще мога да кодирам с ДИС?
Имам кабел за VAGCOM, от Ebay, преправих го по описания начин, но даже и инпата не работи! Проблема може да е , че кабела спря да работи и с VAG, след като го пробжах с по-нова версия от 4.9!
Моля, ако някой е наясно, да каже как да разреша проблема си, сега се чудя, дали да поръчам втори VAGCOM, или да взема кабела на склад66!
Забравих да кажа, че имам и преходника от ОБД2 към 20 пиновия!
Благодаря предварително!!!
Имам кабел за VAGCOM, от Ebay, преправих го по описания начин, но даже и инпата не работи! Проблема може да е , че кабела спря да работи и с VAG, след като го пробжах с по-нова версия от 4.9!

Моля, ако някой е наясно, да каже как да разреша проблема си, сега се чудя, дали да поръчам втори VAGCOM, или да взема кабела на склад66!
Забравих да кажа, че имам и преходника от ОБД2 към 20 пиновия!
Благодаря предварително!!!

- ///M_Martin
- Любимец на Кралицата
-
- Мнения: 4206
- Регистриран на: 6.04.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: F85 X5M , Race ///M GTR V10 S85
- Мечтае да кара: M3 CSL
Re: Софтуер
Тия кабели не ги чете ЮСБ-то на компа-не прави връзка комп и кабел и не ти дава да влезеш е компа на колата.Понеже има няколко модела едни работят,други не.Мой съвет е вземи си кабел от склад66 и преходник за буксата и всичко ще ти 6 

- IMB
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 118
- Регистриран на: 31.12.2009
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 520
Re: Софтуер
След като се зареди DIS и курсора на мишката ми изчезва. С кабел от склад66 съм, DIS го преинсталирах три пъти и винаги изчезва мишката само в DIS. INPA си работи нормално. Някой имал ли е такъв проблем или поне идея защо се получава така.
- mad_presley
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
Re: Софтуер
Не си инсталирал драйвърите за мишката, за това така става.
Натискаш [Ctrl]+[SysRq], пишеш root и паролата (не знам при теб каква е). Нтискаш пак Enter, за да ти се покаже "#" и пишеш "# vi /etc/default/boot" (без кавичките и #). Отиваш надолу до DEFBOOTSTR=, натискаш главно А и пишеш "kbm.wheel=no", натискаш [ESC] излиза ти :wq! и [Enter]. Връщаш се пак към # промпта и пишеш # mkdev bitpad. Отиваш на #3, за да премахнеш, отиваш на #1, от там отиваш на #6, за да махнеш драйвърите, отговаряш yes и след това отговаряш с yes на следващите 3 въпроса y/n и накрая излизаш.

Натискаш [Ctrl]+[SysRq], пишеш root и паролата (не знам при теб каква е). Нтискаш пак Enter, за да ти се покаже "#" и пишеш "# vi /etc/default/boot" (без кавичките и #). Отиваш надолу до DEFBOOTSTR=, натискаш главно А и пишеш "kbm.wheel=no", натискаш [ESC] излиза ти :wq! и [Enter]. Връщаш се пак към # промпта и пишеш # mkdev bitpad. Отиваш на #3, за да премахнеш, отиваш на #1, от там отиваш на #6, за да махнеш драйвърите, отговаряш yes и след това отговаряш с yes на следващите 3 въпроса y/n и накрая излизаш.

- mmc
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 102
- Регистриран на: 3.11.2009
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: 525 TDS '97
Re: Софтуер
milennyc написа:cls6666 написа:свързах се с стоян от склад66 и вече имам инпа ,дис и кабели днес сутринта пуснах една диагностика но лаптопа ме предаде -батерията му издържа само 20 -30 минути
имам няколко въпроса към тези които са го използвали виждам че са много в този раздел
проверката за грешки за всеки блок поотделно ли се прави или може да се направи обща диагностика
къде да сравня резултатите от живите данни с моите
на данните от дебитомера полето беше пълно(и двете) и удивителна(!)-мисля че не работи коректнонали?
колата не е е46 ,но ако някой знае ще съм много благодарен-е39 525 тдс,97 април
За е39 кабела бачка след 97 май, сори ....Кабела не прави човек диагностик. Тва си го гледал на ИНПА, но живите данни са различни при карсофт, инпа и ДИС. А за дебитомера си има отделни тестове. Но за е39 няма да стане с кабела за 80лв. Трябва ти АДС 195лв.
и аз да се включа. нищо му няма на кабела, просто през импата наистина не работи добре и показанията за дебитомера точно наистина не ти вършат работа, тук колегата е прав но става дума само за инпа. дебитомера си го гледаш през дис който и без тва е доста по развит и лично аз съветвам директно да го ръчкаш него. инпата е бърза , тва и е плюса.
в момента нямам скрийнове но като му свикнеш малко на дис, ще видиш че ще ти е по много по лесно и богато с него. чудя се дали тука някъде има стъпка по стъпка как се правят нещата...
ако имате интерес, мога да ви направя стъпка по стъпка как се стига до тестовото меню...
а отделно, проблема е че диса опреснява много бавно. имаше един софт във НН сервиз, аз на него съм му хвърлил око, беше доста по чевръст и очевидно се виждаха колебанията в показнията на дебитомера. ако него можем да го намерим...
Промяна на VO
Здравейте, колеги, включвам се с въпрос, малко встрани от основната тема.
Първо - колата конкретно е Е36, ръчни скорости.
Задачката с която съм се захванал, е да променя Vehicle Order-а на колата, така че да си мисли, че е с автоматична кутия (това е правено фабрично при всички компакти US версия след 96-та, за да може стартера да не се активира, ако не е натиснат педала на съединителя). Кодирането се пази в моя случай в EWS-а, на инпата си показва коректно статуса на входа за P/N switch-а, но не го ползва за забрана на стартера, защото е кодирана ръчна скоростна кутия в EWS-а.
Така, стигам до конктретния въпрос. За разлика от Е46, където опцията за автоматична кутия се задава в SA кода, опция $205, при Е36 явно трябва да се зададе в GM кода (идентификатора за базовото оборудване). Разполагам с декодер/енкодер за SA номера, той си работи коректно, указва правилно оборудването, монтирано в колата ми, но не ми върши работа да генерирам новия GM код, съответстващ на колата ми с автоматик
Не ми върши работа процедурата на синхронизация на EWS - DME, защото с кабелите, които имам, процедурата не сработва, трябва да взема ADS кабел за целта, а при условие, че може да се смени VO-то чрез смяна на GM-a, предпочитам да го направя така.
Молбата ми е, ако някой разполага с софтуер за decode/encode на GM номера, или пък с начина за изчисляване на GM -a при добавяне/премахване на опции; или пък с някакво друго инфо по въпроса, да сподели, ако желае и на ЛС. Гарантирано няма да ползвам информацията комерсиално
, ровенето е за собствено удовлетворение
, а и виждам, че цялата тема е с такава насоченост.
Благодаря на всички колеги, допринесли дотук за изясняване на тънкостите по диагностичните софтуери, тези тема ми беше, а със сигурност и не само на мен, от голяма полза, когато тепърва се опитвах да подкарам ИНПА и ДИС на моя компютър!
Първо - колата конкретно е Е36, ръчни скорости.
Задачката с която съм се захванал, е да променя Vehicle Order-а на колата, така че да си мисли, че е с автоматична кутия (това е правено фабрично при всички компакти US версия след 96-та, за да може стартера да не се активира, ако не е натиснат педала на съединителя). Кодирането се пази в моя случай в EWS-а, на инпата си показва коректно статуса на входа за P/N switch-а, но не го ползва за забрана на стартера, защото е кодирана ръчна скоростна кутия в EWS-а.
Така, стигам до конктретния въпрос. За разлика от Е46, където опцията за автоматична кутия се задава в SA кода, опция $205, при Е36 явно трябва да се зададе в GM кода (идентификатора за базовото оборудване). Разполагам с декодер/енкодер за SA номера, той си работи коректно, указва правилно оборудването, монтирано в колата ми, но не ми върши работа да генерирам новия GM код, съответстващ на колата ми с автоматик

Не ми върши работа процедурата на синхронизация на EWS - DME, защото с кабелите, които имам, процедурата не сработва, трябва да взема ADS кабел за целта, а при условие, че може да се смени VO-то чрез смяна на GM-a, предпочитам да го направя така.
Молбата ми е, ако някой разполага с софтуер за decode/encode на GM номера, или пък с начина за изчисляване на GM -a при добавяне/премахване на опции; или пък с някакво друго инфо по въпроса, да сподели, ако желае и на ЛС. Гарантирано няма да ползвам информацията комерсиално


Благодаря на всички колеги, допринесли дотук за изясняване на тънкостите по диагностичните софтуери, тези тема ми беше, а със сигурност и не само на мен, от голяма полза, когато тепърва се опитвах да подкарам ИНПА и ДИС на моя компютър!

- badsharki
- ентусиаст
-
- Мнения: 1428
- Регистриран на: 23.04.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xd
Re: Софтуер
При Е36 автоматика не е закодиран в GM-a, а във VN-a.
Дай ми VN-a си и ще ти го върна с автоматик вътре.
ПС: Само не разбрах каква е целта на цялата операция. Да не ти върти стартера без да си натиснал съденителя или си минал на автоматична кутия?
Дай ми VN-a си и ще ти го върна с автоматик вътре.

ПС: Само не разбрах каква е целта на цялата операция. Да не ти върти стартера без да си натиснал съденителя или си минал на автоматична кутия?
Re: Софтуер
badsharki написа:При Е36 автоматика не е закодиран в GM-a, а във VN-a.
Дай ми VN-a си и ще ти го върна с автоматик вътре.
ПС: Само не разбрах каква е целта на цялата операция. Да не ти върти стартера без да си натиснал съденителя или си минал на автоматична кутия?
Опазил Господ, да окепазя колата с автоматик, компактът не е замислен за такъв мързел

Искам да ползвам ключа на съединителя, който така или иначе съм сложил, като част от ретрофита на автопилота, да не позволява да върти стартера при не-натиснат съединител.
VN номерът е: 000005AD16O
- badsharki
- ентусиаст
-
- Мнения: 1428
- Регистриран на: 23.04.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xd
Re: Софтуер
jdl написа:badsharki написа:VN номерът е: 000005AD16O
VN с автоматик - 003005AD16 X
Макар, че съм ти дал чек сумата предполагам, че с НЦС ще променяш ZCS-a, така че ако искаш остави чек сумата на НЦС-а сам да си я сметне за всеки случай. И не забравяй да прекодираш колата след като го промениш.
ПС: Имам малко съмнения, че ще се получи това което се опитваш да направиш, но да видим.

Re: Софтуер
10x! Следващата седмица мисля ще остане време да пробвам, ще споделя какво се е получило! 

Re: Софтуер
Обещах да споделя, re-code-ването мина успешно, целта е постигната
Нещо съм разбъзикал NCS Experta, не ми работи в момента, затова направих рекодинга с DIS-а. Промених само VN номера с тази, който ми прати колегата badsharki, големи благодарности за съдействието
Сега в ИНПА-та си ми казва, че колата е автоматик / US-P/N switch, което беше целта на занятието, и поведението на EWS-a е подобаващо
Сега остава, за да си начеша крастата докрай
, да намеря информация за отделните опции в GM и VN номера за Е36, както и методиката за изчисляване на checksum-а, но това не е спешно и ще остане занимавка за свободното време.




Сега в ИНПА-та си ми казва, че колата е автоматик / US-P/N switch, което беше целта на занятието, и поведението на EWS-a е подобаващо

Сега остава, за да си начеша крастата докрай


- bmwsport5
- Потребител
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: 6.05.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: TDS-a да пуши
Re: Софтуер
С кабела примерно от склад 66 без употреба на адаптор АДС, кои модели могат да се четат, с ИНПА, ДИС и ССС примерно.
Мога ли да прочета Е90,Е91 и Е60, Е61 примерно и ако мога всички модули ли може?
Или трябва друг софтуер или хардуер?
Благодаря!
Мога ли да прочета Е90,Е91 и Е60, Е61 примерно и ако мога всички модули ли може?
Или трябва друг софтуер или хардуер?
Благодаря!
- b2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2173
- Регистриран на: 29.11.2002
- Местоположение: София
- Кара: F15 X5; F10 M5 Stage 2
Re: Софтуер
Ха колко дълга и интересна тема! Чак сега я виждам..
Набързо да помоля някой, който има работещи GT1 и DIS да види (ако е възможно на сухо - без колата) какво има като опции за SMG I кутията на E36 M3 Evo?
докато аз попрочета темата и си я инсталирам при мен да тествам на колата..
Набързо да помоля някой, който има работещи GT1 и DIS да види (ако е възможно на сухо - без колата) какво има като опции за SMG I кутията на E36 M3 Evo?
докато аз попрочета темата и си я инсталирам при мен да тествам на колата..
Dark Side of the Force is а pathway to many abilities some considered to be unnatural.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани