някои да обясни за тези"пеперудки" на 320д
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
Re: някои да обясни за тези"пеперудки" на 320д
katronski_br написа:ами като гледам темата, разбирам колко много неща са ненужни и само тежат, още сега слизам и почвам да разглабям , ще започна от пеперудките, явно ония глупаци в завода са ги сложили за да се чупят двигателите ни.
Защо отиваш в крайно положение?
Има много автомобили, които имат фабрични дефекти и с леки модификации всичко се оправя. Като след време новите модели двигатели излизат от завода модифицирани.
И не сравнявай изолирането на AGR или "пеперудките" с премахването на ABS или AC.
Пример: виж каква е разликата между М40 и М43.
- katronski_br
- ентусиаст
-
- Мнения: 857
- Регистриран на: 9.03.2010
- Пол: Мъж
- Кара: с кеф...
- Мечтае да кара: МИГ29
- Детайли за колата: Е90 бензин 129 к.с. 2007.
Re: някои да обясни за тези"пеперудки" на 320д
стана на заяждане тук вече
ок съгласен съм който иска да си ги маха, да ги маха, който иска да ги оставя да си ги оставя , някой ако реши може да си сложи още един комплект пеперудки, аз лично се доверявам на инженерите решили да са там и не оспорвам това тяхно решение. който пък не е на това мнение -ок няма проблем, може да пише до управата на БМВ и да им каже че незнаят какво правят и да им обясни как и какво трябва да правят, и да махнат глупаците направили тези грешки и дефекти.
от темата става ясно за въпросните ''пеперудки'' станаха ясни повече минуси и по малко плюсове, така че.......... всеки сам решава.
хайде стига сме се заяждали като децата
ок съгласен съм който иска да си ги маха, да ги маха, който иска да ги оставя да си ги оставя , някой ако реши може да си сложи още един комплект пеперудки, аз лично се доверявам на инженерите решили да са там и не оспорвам това тяхно решение. който пък не е на това мнение -ок няма проблем, може да пише до управата на БМВ и да им каже че незнаят какво правят и да им обясни как и какво трябва да правят, и да махнат глупаците направили тези грешки и дефекти.
от темата става ясно за въпросните ''пеперудки'' станаха ясни повече минуси и по малко плюсове, така че.......... всеки сам решава.
хайде стига сме се заяждали като децата
В началото бе самолетен двигател..... и Господ каза: ''Нека бъде BMW''
- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: някои да обясни за тези"пеперудки" на 320д
katronski_br написа:стана на заяждане тук вече
ок съгласен съм който иска да си ги маха, да ги маха, който иска да ги оставя да си ги оставя , някой ако реши може да си сложи още един комплект пеперудки, аз лично се доверявам на инженерите решили да са там и не оспорвам това тяхно решение. който пък не е на това мнение -ок няма проблем, може да пише до управата на БМВ и да им каже че незнаят какво правят и да им обясни как и какво трябва да правят, и да махнат глупаците направили тези грешки и дефекти.
от темата става ясно за въпросните ''пеперудки'' станаха ясни повече минуси и по малко плюсове, така че.......... всеки сам решава.
хайде стига сме се заяждали като децата
Само за сведение - от БМВ отдавна знаят, че това е фабричен дефект, който се отстранява за сметка на производителя, ако колата е гаранционна. Колектора се сменя с такъв с доста по-дебели оси на пеперудките (друг е въпроса, че пак има проблеми, ама айде). И никой не се заяжда, колега - този форум е за обмяна на опит. Ние точно това правим.
Si non confectus, non reficiat.
- optimist
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 181
- Регистриран на: 30.04.2008
- Местоположение: sofia
- Пол: Мъж
- Кара: e65 730d SE
- Мечтае да кара: m5
Re: някои да обясни за тези"пеперудки" на 320д
Абе не знам за Вас но като ги разгледах на една 330 ка на 300 х км в какво състояние са направо се учидих
Изглеждаха като нови и ако нямаше нагар по тях не можеш да разбереш, че са използвани отваряха и затваряха перфектно. Не мога да разбера как се чупят бая се помъчиха докато ги резнат.
На моята също ги махнах и негативи няма освен че инерцията се увеличи сериозно и нямаш усещането за "моторна " спирачка дори когато си на Д без газ. Във вървенето разлика не забелязвам а и с почистването на агр даже напротив бега повече

Изглеждаха като нови и ако нямаше нагар по тях не можеш да разбереш, че са използвани отваряха и затваряха перфектно. Не мога да разбера как се чупят бая се помъчиха докато ги резнат.
На моята също ги махнах и негативи няма освен че инерцията се увеличи сериозно и нямаш усещането за "моторна " спирачка дори когато си на Д без газ. Във вървенето разлика не забелязвам а и с почистването на агр даже напротив бега повече

- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: някои да обясни за тези"пеперудки" на 320д
optimist написа:Абе не знам за Вас но като ги разгледах на една 330 ка на 300 х км в какво състояние са направо се учидих![]()
Изглеждаха като нови и ако нямаше нагар по тях не можеш да разбереш, че са използвани отваряха и затваряха перфектно. Не мога да разбера как се чупят бая се помъчиха докато ги резнат.
На моята също ги махнах и негативи няма освен че инерцията се увеличи сериозно и нямаш усещането за "моторна " спирачка дори когато си на Д без газ. Във вървенето разлика не забелязвам а и с почистването на агр даже напротив бега повече
Може да са сменяни - като разбират за проблема от БМВ правят сервизна акция и значително удебеляват и заздравяват осите, на които са закрепени тези пластинки. Дотогава те са много тънки и от там идва проблема - чупят се. Най-вероятно колектора на въпросната 330-ка е бил сменян или чистен - затова да са изглеждали по този начин. Пича с тази 330-ка е бил късметлия

Si non confectus, non reficiat.
- Face
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 654
- Регистриран на: 24.12.2007
- Местоположение: Сливен,Гърция(Kos island)
- Кара: 320Д(M47TUD20)
Re: някои да обясни за тези"пеперудки" на 320д
katronski_br написа:стана на заяждане тук вече
ок съгласен съм който иска да си ги маха, да ги маха, който иска да ги оставя да си ги оставя , някой ако реши може да си сложи още един комплект пеперудки, аз лично се доверявам на инженерите решили да са там и не оспорвам това тяхно решение. който пък не е на това мнение -ок няма проблем, може да пише до управата на БМВ и да им каже че незнаят какво правят и да им обясни как и какво трябва да правят, и да махнат глупаците направили тези грешки и дефекти.
от темата става ясно за въпросните ''пеперудки'' станаха ясни повече минуси и по малко плюсове, така че.......... всеки сам решава.
хайде стига сме се заяждали като децата
Колега,тук единственият който се заяжда си ти!Като си толкова гъст с инженерите на БМВ-ок.
С проблема на "пеперудите сме запознати от доста отдавна и сме изянили всички предимства и недостатъци,така че е излишно да ни поставяш под дилема за премахването им!Аз съм с основен ремонт на мотора от познай какво...Скоро ще взимам 330-ка и няма да оставя нито едно "насекомо" в мотора!
Ето ти малко за четене(надявам се си добре с езиците).
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- katronski_br
- ентусиаст
-
- Мнения: 857
- Регистриран на: 9.03.2010
- Пол: Мъж
- Кара: с кеф...
- Мечтае да кара: МИГ29
- Детайли за колата: Е90 бензин 129 к.с. 2007.
Re: някои да обясни за тези"пеперудки" на 320д
добре де
от БМВ разбрали за дефекта и усилили осите
като са толкова излишни насекомите защо не са ги махнали???
не се заяждам а просто се опитвам да разбера защо са ги сложили ония в завода дето не разбират и заяо ние разбираме повече от тях. до сега разбрах само че: ''де да ги знам за какво са ама може и без тях''
от БМВ разбрали за дефекта и усилили осите
като са толкова излишни насекомите защо не са ги махнали???
не се заяждам а просто се опитвам да разбера защо са ги сложили ония в завода дето не разбират и заяо ние разбираме повече от тях. до сега разбрах само че: ''де да ги знам за какво са ама може и без тях''
В началото бе самолетен двигател..... и Господ каза: ''Нека бъде BMW''
- ///M_Martin
- Любимец на Кралицата
-
- Мнения: 4206
- Регистриран на: 6.04.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: F85 X5M , Race ///M GTR V10 S85
- Мечтае да кара: M3 CSL
Re: някои да обясни за тези"пеперудки" на 320д
Само да кажа че като свалих колектора на М47 - пеперудите бяха в добро състояние, доста здрави и без луфтове но реших да ги махна и съм много доволен
Това е такава част че не е хубаво да се разглобява нон стоп и да се проверява пък в крайна сметка решението е на всеки индивидуално-който има пари да дава за ремонти пък останалите "ненормалници-параноици" в което число визирам и себе си ги махаме 


- optimist
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 181
- Регистриран на: 30.04.2008
- Местоположение: sofia
- Пол: Мъж
- Кара: e65 730d SE
- Мечтае да кара: m5
Re: някои да обясни за тези"пеперудки" на 320д
Колега katronski_br и на мен ми е странно защо са ги сложили, но още по защо няма разлика след махането им 
Ако не си прочел идеята е да се увеличи въртящия момент в ниските обороти като там клапите са затворетни.
Въпросът е че като си изчистиш ЕГР и подкараш разлика не долавяш и милимунда ако имаше пръв щях да изрева и да каже махането не е оферта.Не знам за 4 цил все пак 6ка има 390нм но мотора определено си е жизнерадостен като за дизел и си ускорява за същото време както и преди даже разхода падна щот на Д се плъзга мазно като по инерция

Ако не си прочел идеята е да се увеличи въртящия момент в ниските обороти като там клапите са затворетни.
Въпросът е че като си изчистиш ЕГР и подкараш разлика не долавяш и милимунда ако имаше пръв щях да изрева и да каже махането не е оферта.Не знам за 4 цил все пак 6ка има 390нм но мотора определено си е жизнерадостен като за дизел и си ускорява за същото време както и преди даже разхода падна щот на Д се плъзга мазно като по инерция

- karnak
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 254
- Регистриран на: 15.12.2009
- Местоположение: BURGAS
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Boeing
Re: някои да обясни за тези"пеперудки" на 320д
Ей ся отворихме на колегата 330Д и няма пеперудки 

- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: някои да обясни за тези"пеперудки" на 320д
karnak написа:Ей ся отворихме на колегата 330Д и няма пеперудки
Явно приятеля ти е късметлия - според мен предишния собственик е бил фен и е решил да действа превантивно

Si non confectus, non reficiat.
- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: някои да обясни за тези"пеперудки" на 320д
Хммм... аз си мислех, че всички имат... Нали всички са Common Rail?
Si non confectus, non reficiat.
- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: някои да обясни за тези"пеперудки" на 320д
Или 184 или 204 коньовите - нямат.
Аз до колкото знам 184 не са Common Rail - та по-вероятно е те да имат.
Аз до колкото знам 184 не са Common Rail - та по-вероятно е те да имат.
- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: някои да обясни за тези"пеперудки" на 320д
Всички М57 са Common Rail. Но за пеперудките вече не съм сигурен - май си ги имат 

Si non confectus, non reficiat.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани