някои да обясни за тези"пеперудки" на 320д

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1559
Регистриран на: 26.03.2009

Re: някои да обясни за тези"пеперудки" на 320д

Мнение от bmw325tds » 01 Юни 2010, 14:26

katronski_br написа:ами като гледам темата, разбирам колко много неща са ненужни и само тежат, още сега слизам и почвам да разглабям , ще започна от пеперудките, явно ония глупаци в завода са ги сложили за да се чупят двигателите ни.

Защо отиваш в крайно положение?
Има много автомобили, които имат фабрични дефекти и с леки модификации всичко се оправя. Като след време новите модели двигатели излизат от завода модифицирани.
И не сравнявай изолирането на AGR или "пеперудките" с премахването на ABS или AC.
Пример: виж каква е разликата между М40 и М43.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 857
Регистриран на: 9.03.2010
Пол: Мъж
Кара: с кеф...
Мечтае да кара: МИГ29
Детайли за колата: Е90 бензин 129 к.с. 2007.

Re: някои да обясни за тези"пеперудки" на 320д

Мнение от katronski_br » 01 Юни 2010, 14:48

стана на заяждане тук вече
ок съгласен съм който иска да си ги маха, да ги маха, който иска да ги оставя да си ги оставя , някой ако реши може да си сложи още един комплект пеперудки, аз лично се доверявам на инженерите решили да са там и не оспорвам това тяхно решение. който пък не е на това мнение -ок няма проблем, може да пише до управата на БМВ и да им каже че незнаят какво правят и да им обясни как и какво трябва да правят, и да махнат глупаците направили тези грешки и дефекти.
от темата става ясно за въпросните ''пеперудки'' станаха ясни повече минуси и по малко плюсове, така че.......... всеки сам решава.
хайде стига сме се заяждали като децата
В началото бе самолетен двигател..... и Господ каза: ''Нека бъде BMW''

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го на спомени
Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3

Re: някои да обясни за тези"пеперудки" на 320д

Мнение от Zagy » 01 Юни 2010, 15:46

katronski_br написа:стана на заяждане тук вече
ок съгласен съм който иска да си ги маха, да ги маха, който иска да ги оставя да си ги оставя , някой ако реши може да си сложи още един комплект пеперудки, аз лично се доверявам на инженерите решили да са там и не оспорвам това тяхно решение. който пък не е на това мнение -ок няма проблем, може да пише до управата на БМВ и да им каже че незнаят какво правят и да им обясни как и какво трябва да правят, и да махнат глупаците направили тези грешки и дефекти.
от темата става ясно за въпросните ''пеперудки'' станаха ясни повече минуси и по малко плюсове, така че.......... всеки сам решава.
хайде стига сме се заяждали като децата

Само за сведение - от БМВ отдавна знаят, че това е фабричен дефект, който се отстранява за сметка на производителя, ако колата е гаранционна. Колектора се сменя с такъв с доста по-дебели оси на пеперудките (друг е въпроса, че пак има проблеми, ама айде). И никой не се заяжда, колега - този форум е за обмяна на опит. Ние точно това правим.
Si non confectus, non reficiat.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 181
Регистриран на: 30.04.2008
Местоположение: sofia
Пол: Мъж
Кара: e65 730d SE
Мечтае да кара: m5

Re: някои да обясни за тези"пеперудки" на 320д

Мнение от optimist » 01 Юни 2010, 21:13

Абе не знам за Вас но като ги разгледах на една 330 ка на 300 х км в какво състояние са направо се учидих :shock:
Изглеждаха като нови и ако нямаше нагар по тях не можеш да разбереш, че са използвани отваряха и затваряха перфектно. Не мога да разбера как се чупят бая се помъчиха докато ги резнат.
На моята също ги махнах и негативи няма освен че инерцията се увеличи сериозно и нямаш усещането за "моторна " спирачка дори когато си на Д без газ. Във вървенето разлика не забелязвам а и с почистването на агр даже напротив бега повече :yes:
Изображение

You sooooo want to hate these guys – they brag about the Ultimate Driving Machine and dammit they deliver exactly what they promise. In every sector expect definitive build quality and peerless engineering

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го на спомени
Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3

Re: някои да обясни за тези"пеперудки" на 320д

Мнение от Zagy » 01 Юни 2010, 22:14

optimist написа:Абе не знам за Вас но като ги разгледах на една 330 ка на 300 х км в какво състояние са направо се учидих :shock:
Изглеждаха като нови и ако нямаше нагар по тях не можеш да разбереш, че са използвани отваряха и затваряха перфектно. Не мога да разбера как се чупят бая се помъчиха докато ги резнат.
На моята също ги махнах и негативи няма освен че инерцията се увеличи сериозно и нямаш усещането за "моторна " спирачка дори когато си на Д без газ. Във вървенето разлика не забелязвам а и с почистването на агр даже напротив бега повече :yes:

Може да са сменяни - като разбират за проблема от БМВ правят сервизна акция и значително удебеляват и заздравяват осите, на които са закрепени тези пластинки. Дотогава те са много тънки и от там идва проблема - чупят се. Най-вероятно колектора на въпросната 330-ка е бил сменян или чистен - затова да са изглеждали по този начин. Пича с тази 330-ка е бил късметлия :)
Si non confectus, non reficiat.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 654
Регистриран на: 24.12.2007
Местоположение: Сливен,Гърция(Kos island)
Кара: 320Д(M47TUD20)

Re: някои да обясни за тези"пеперудки" на 320д

Мнение от Face » 02 Юни 2010, 0:04

katronski_br написа:стана на заяждане тук вече
ок съгласен съм който иска да си ги маха, да ги маха, който иска да ги оставя да си ги оставя , някой ако реши може да си сложи още един комплект пеперудки, аз лично се доверявам на инженерите решили да са там и не оспорвам това тяхно решение. който пък не е на това мнение -ок няма проблем, може да пише до управата на БМВ и да им каже че незнаят какво правят и да им обясни как и какво трябва да правят, и да махнат глупаците направили тези грешки и дефекти.
от темата става ясно за въпросните ''пеперудки'' станаха ясни повече минуси и по малко плюсове, така че.......... всеки сам решава.
хайде стига сме се заяждали като децата

Колега,тук единственият който се заяжда си ти!Като си толкова гъст с инженерите на БМВ-ок.
С проблема на "пеперудите сме запознати от доста отдавна и сме изянили всички предимства и недостатъци,така че е излишно да ни поставяш под дилема за премахването им!Аз съм с основен ремонт на мотора от познай какво...Скоро ще взимам 330-ка и няма да оставя нито едно "насекомо" в мотора!
Ето ти малко за четене(надявам се си добре с езиците).
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 857
Регистриран на: 9.03.2010
Пол: Мъж
Кара: с кеф...
Мечтае да кара: МИГ29
Детайли за колата: Е90 бензин 129 к.с. 2007.

Re: някои да обясни за тези"пеперудки" на 320д

Мнение от katronski_br » 02 Юни 2010, 2:41

добре де
от БМВ разбрали за дефекта и усилили осите
като са толкова излишни насекомите защо не са ги махнали???
не се заяждам а просто се опитвам да разбера защо са ги сложили ония в завода дето не разбират и заяо ние разбираме повече от тях. до сега разбрах само че: ''де да ги знам за какво са ама може и без тях''
В началото бе самолетен двигател..... и Господ каза: ''Нека бъде BMW''

Любимец на Кралицата
Аватар
Мнения: 4206
Регистриран на: 6.04.2008
Местоположение: Плевен
Пол: Мъж
Кара: F85 X5M , Race ///M GTR V10 S85
Мечтае да кара: M3 CSL

Re: някои да обясни за тези"пеперудки" на 320д

Мнение от ///M_Martin » 02 Юни 2010, 12:47

Само да кажа че като свалих колектора на М47 - пеперудите бяха в добро състояние, доста здрави и без луфтове но реших да ги махна и съм много доволен ;) Това е такава част че не е хубаво да се разглобява нон стоп и да се проверява пък в крайна сметка решението е на всеки индивидуално-който има пари да дава за ремонти пък останалите "ненормалници-параноици" в което число визирам и себе си ги махаме :mhihi:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 181
Регистриран на: 30.04.2008
Местоположение: sofia
Пол: Мъж
Кара: e65 730d SE
Мечтае да кара: m5

Re: някои да обясни за тези"пеперудки" на 320д

Мнение от optimist » 04 Юни 2010, 12:50

Колега katronski_br и на мен ми е странно защо са ги сложили, но още по защо няма разлика след махането им :arrow:
Ако не си прочел идеята е да се увеличи въртящия момент в ниските обороти като там клапите са затворетни.
Въпросът е че като си изчистиш ЕГР и подкараш разлика не долавяш и милимунда ако имаше пръв щях да изрева и да каже махането не е оферта.Не знам за 4 цил все пак 6ка има 390нм но мотора определено си е жизнерадостен като за дизел и си ускорява за същото време както и преди даже разхода падна щот на Д се плъзга мазно като по инерция :driving:
Изображение

You sooooo want to hate these guys – they brag about the Ultimate Driving Machine and dammit they deliver exactly what they promise. In every sector expect definitive build quality and peerless engineering

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 254
Регистриран на: 15.12.2009
Местоположение: BURGAS
Пол: Мъж
Мечтае да кара: Boeing

Re: някои да обясни за тези"пеперудки" на 320д

Мнение от karnak » 04 Юни 2010, 14:19

Ей ся отворихме на колегата 330Д и няма пеперудки :mhihi:
REDBULL ДАВА КРИЛА
Изображение

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го на спомени
Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3

Re: някои да обясни за тези"пеперудки" на 320д

Мнение от Zagy » 04 Юни 2010, 15:42

karnak написа:Ей ся отворихме на колегата 330Д и няма пеперудки :mhihi:

Явно приятеля ти е късметлия - според мен предишния собственик е бил фен и е решил да действа превантивно :D
Si non confectus, non reficiat.

Фен на тройките
Аватар
Мнения: 6397
Регистриран на: 21.02.2007
Местоположение: СА,Х
Пол: Мъж
Кара: Колите да палят и работят!
Мечтае да кара: ;)
Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)

Re: някои да обясни за тези"пеперудки" на 320д

Мнение от Dimitroff » 04 Юни 2010, 17:14

Не всички 330д имат :yes:

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го на спомени
Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3

Re: някои да обясни за тези"пеперудки" на 320д

Мнение от Zagy » 04 Юни 2010, 17:29

Хммм... аз си мислех, че всички имат... Нали всички са Common Rail?
Si non confectus, non reficiat.

Фен на тройките
Аватар
Мнения: 6397
Регистриран на: 21.02.2007
Местоположение: СА,Х
Пол: Мъж
Кара: Колите да палят и работят!
Мечтае да кара: ;)
Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)

Re: някои да обясни за тези"пеперудки" на 320д

Мнение от Dimitroff » 04 Юни 2010, 17:42

Или 184 или 204 коньовите - нямат.
Аз до колкото знам 184 не са Common Rail - та по-вероятно е те да имат.

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го на спомени
Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3

Re: някои да обясни за тези"пеперудки" на 320д

Мнение от Zagy » 04 Юни 2010, 17:58

Всички М57 са Common Rail. Но за пеперудките вече не съм сигурен - май си ги имат :dunno:
Si non confectus, non reficiat.

ПредишнаСледваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook