Амортисьори с къса биалетка конверсия

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 174
Регистриран на: 30.07.2009
Пол: Мъж
Кара: пасатор с турбо..
Мечтае да кара: самолет

Re: Амортисьори с къса биалетка конверсия

Мнение от gog_g » 20 Май 2010, 19:04

в случая кво да правя?да карам без биалетки :banghead: :banghead: :banghead:
не става само с БМВ....трябва и акъл...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 444
Регистриран на: 31.08.2008
Местоположение: Пловдив, Backnang [DE]
Пол: Мъж
Кара: Compact m43tu
Мечтае да кара: E28

Re: Амортисьори с къса биалетка конверсия

Мнение от sobiss » 20 Май 2010, 19:35

Не. Взимаш си такива амортисьори, че да стават за дългата биалетка :winky:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 174
Регистриран на: 30.07.2009
Пол: Мъж
Кара: пасатор с турбо..
Мечтае да кара: самолет

Re: Амортисьори с къса биалетка конверсия

Мнение от gog_g » 23 Май 2010, 23:38

:banghead: :banghead: :banghead:
не става само с БМВ....трябва и акъл...


Аватар
Мнения: 7702
Регистриран на: 25.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: със спомени

Re: Амортисьори с къса биалетка конверсия

Мнение от sonny » 25 Май 2010, 1:50

оф, бех ти написаледно дъъъълго Лс,амалапетоми гепи мишката и си еба майката. Та вариантите са няколко,или си правишпланки на амортесьорите за да си туриш биалетката,това съм говиждал, ама доста по-грозно от това което аз бих направил, втори вариант правишнекви удължения на щангата за да закачиш къса биалетка,ама тва не е оферта,щото колата ептен ще започне да недозавива, защото при къса биалетка,не дозавиването е повече отколкото при дълга, а и при дългата щангата е по-тънка. Така, че за мен остава да се резнат планките от старите амосртесьори и многовнимателно и прецизно да се заварят на новите,но пък ако имаш гаранция, сети се, че отпада.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 174
Регистриран на: 30.07.2009
Пол: Мъж
Кара: пасатор с турбо..
Мечтае да кара: самолет

Re: Амортисьори с къса биалетка конверсия

Мнение от gog_g » 27 Май 2010, 18:24

колега мерси за предложението :winky: мислим си аз ако използвам старата ми щанга!която е по дълга.....та да я поизпиля малко с флексчето да резна старото ухо и да пробия нови дупки?!какво би станало?
не става само с БМВ....трябва и акъл...


Аватар
Мнения: 7702
Регистриран на: 25.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: със спомени

Re: Амортисьори с къса биалетка конверсия

Мнение от sonny » 27 Май 2010, 21:35

gog_g написа:колега мерси за предложението :winky: мислим си аз ако използвам старата ми щанга!която е по дълга.....та да я поизпиля малко с флексчето да резна старото ухо и да пробия нови дупки?!какво би станало?

ми става ама нали ти писах, че е тънка и ще започне да недозавива колата, по спомен е 22мм, а на колите с къси биалетки стигат до 26мм при 6 цилиндровите мотори. и не е нужно да я режеш. направи си две уши просто като скоби и ще седи малко нагоре щангата, което не е грижа, щото утре ако си сложиш пак на дълга биалетка амолтесьори пък ще запонеш да търсиш щанга :mhihi:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1346
Регистриран на: 11.06.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e46 M54 '01

Re: Амортисьори с къса биалетка конверсия

Мнение от jbankov » 28 Май 2010, 9:29

Сони ,това с грозните планки на амортисьорите да не би да си го виждал на моята кола :mhihi: ... ВТ 2... ..
Изображение


Аватар
Мнения: 7702
Регистриран на: 25.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: със спомени

Re: Амортисьори с къса биалетка конверсия

Мнение от sonny » 28 Май 2010, 14:00

jbankov написа:Сони ,това с грозните планки на амортисьорите да не би да си го виждал на моята кола :mhihi: ... ВТ 2... ..

кво викаш, гузен не гонен бяга :mhihi:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1002
Регистриран на: 12.07.2007
Местоположение: Rousse
Пол: Мъж
Кара: E46 320d 136
Мечтае да кара: e30 m3

Re: Амортисьори с къса биалетка конверсия

Мнение от shengi » 15 Окт 2010, 0:10

Ще ме извините че повдигам темата наново,но от всички изчетени тая има най много писаноя.Колата ми е с дългата биалетка попадна ми цяло окачване - носачи амортрисьори пружини шенкели и всичко по предницата без моста, но от кола с късата биалетка, а моята както казах е с дългата биалетка.
Да продавам тия амортрисьори или да ровя из камарата с стабилизиращи щанги и да търся такава за късата биалетка.Притеснява ме някаде прочетох, че самата щанга била различна и нямала да пасне на местата към купето /написано от колегата sonny/какви са ми другите варианти, че това окачване го платих цифра пари в Германия и искам да го сложа.Части все пак в морга бачкам въпроса е какво ми трябва? Стабилизираща щанга от кола след 92-ра тампоните на стабилизаращата щанга и 2 биалетки от късите и съм аз? Или да се преправя амортрисьора за да стане за дългата биалетка?
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 174
Регистриран на: 30.07.2009
Пол: Мъж
Кара: пасатор с турбо..
Мечтае да кара: самолет

Re: Амортисьори с къса биалетка конверсия

Мнение от gog_g » 15 Окт 2010, 19:29

колега коя година ти е колата?при мен не стана така както ти си го мислиш...трябваше да дупча дългата ст.щанга защото самия сахват за къса биалетка е друг...при мен стана с няколко бургий :banghead:
не става само с БМВ....трябва и акъл...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1002
Регистриран на: 12.07.2007
Местоположение: Rousse
Пол: Мъж
Кара: E46 320d 136
Мечтае да кара: e30 m3

Re: Амортисьори с къса биалетка конверсия

Мнение от shengi » 15 Окт 2010, 20:28

Моята кола е 91-ва април месец, донора е ... абе май по новичка беше 97 някаде.и 2-те са с 4 цилиндрови двигатели което не е от голямо значение де.Намерих си дебелата стабилизараща щанга бях забравил за едното е36 което имаме в двора :mhihi: и то е с късата биалетка.Въпроса е трябва ли нещо да се преправя?Свалям мойта предница /без моста разбира се/ и качвам другото което е пак цял комплект носачи макферсони стабилизараща щанга и се радвам на по добрата возия? Или трябва да преправям някаде нещо.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 174
Регистриран на: 30.07.2009
Пол: Мъж
Кара: пасатор с турбо..
Мечтае да кара: самолет

Re: Амортисьори с къса биалетка конверсия

Мнение от gog_g » 16 Окт 2010, 14:24

колега самия захват на щангите е различен!с 2см.е по на пред,като сложиш късата щана не ти достигат 2см с дългата 2см.по дълга,пробваи без да сваляш окачването,сваляш само щангата и пробваш ако ти доидат на дупките на носачите точно :ok: ако ли не :banghead: :banghead: :banghead: вече бях си купил амортесорите....но стана де
не става само с БМВ....трябва и акъл...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 67
Регистриран на: 22.02.2008
Местоположение: Велико Търново

Re: Амортисьори с къса биалетка конверсия

Мнение от vako_ludiq » 02 Юли 2011, 16:45

аз съм със същия проблем и искам да минна късата биалетка пробвах с всички видове щанги .кажете конкретно къде е проблема? планките на купето ли или има точно определна щанга и ако някой я знае да каже? :help: неможе да няма никакъв вариянт с тези стабилизиращи щанги .то най лесно дасе побългари

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 67
Регистриран на: 22.02.2008
Местоположение: Велико Търново

Re: Амортисьори с къса биалетка конверсия

Мнение от vako_ludiq » 22 Сеп 2011, 21:33

никой ли неможе да помогнееееееееееее

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1002
Регистриран на: 12.07.2007
Местоположение: Rousse
Пол: Мъж
Кара: E46 320d 136
Мечтае да кара: e30 m3

Re: Амортисьори с къса биалетка конверсия

Мнение от shengi » 23 Сеп 2011, 21:05

Колега аз гледах пулих се налагах щангите намерих си от 320i 95г сложих щангата и биалетките не дойдоха.После пробвах от 318-ка 97 пак не стана и ми писна да разглобявам и зглобявам.И реших, че по добре е да не се занимавам.Защото не искам да си преправям нещо по специално от към окачването :lol:
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook