Амортисьори с къса биалетка конверсия
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
31 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- gog_g
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 174
- Регистриран на: 30.07.2009
- Пол: Мъж
- Кара: пасатор с турбо..
- Мечтае да кара: самолет
Re: Амортисьори с къса биалетка конверсия
в случая кво да правя?да карам без биалетки




не става само с БМВ....трябва и акъл...
- sobiss
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 444
- Регистриран на: 31.08.2008
- Местоположение: Пловдив, Backnang [DE]
- Пол: Мъж
- Кара: Compact m43tu
- Мечтае да кара: E28
Re: Амортисьори с къса биалетка конверсия
Не. Взимаш си такива амортисьори, че да стават за дългата биалетка 

- gog_g
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 174
- Регистриран на: 30.07.2009
- Пол: Мъж
- Кара: пасатор с турбо..
- Мечтае да кара: самолет
Re: Амортисьори с къса биалетка конверсия
оф, бех ти написаледно дъъъълго Лс,амалапетоми гепи мишката и си еба майката. Та вариантите са няколко,или си правишпланки на амортесьорите за да си туриш биалетката,това съм говиждал, ама доста по-грозно от това което аз бих направил, втори вариант правишнекви удължения на щангата за да закачиш къса биалетка,ама тва не е оферта,щото колата ептен ще започне да недозавива, защото при къса биалетка,не дозавиването е повече отколкото при дълга, а и при дългата щангата е по-тънка. Така, че за мен остава да се резнат планките от старите амосртесьори и многовнимателно и прецизно да се заварят на новите,но пък ако имаш гаранция, сети се, че отпада.
- gog_g
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 174
- Регистриран на: 30.07.2009
- Пол: Мъж
- Кара: пасатор с турбо..
- Мечтае да кара: самолет
Re: Амортисьори с къса биалетка конверсия
колега мерси за предложението
мислим си аз ако използвам старата ми щанга!която е по дълга.....та да я поизпиля малко с флексчето да резна старото ухо и да пробия нови дупки?!какво би станало?

не става само с БМВ....трябва и акъл...
Re: Амортисьори с къса биалетка конверсия
gog_g написа:колега мерси за предложениетомислим си аз ако използвам старата ми щанга!която е по дълга.....та да я поизпиля малко с флексчето да резна старото ухо и да пробия нови дупки?!какво би станало?
ми става ама нали ти писах, че е тънка и ще започне да недозавива колата, по спомен е 22мм, а на колите с къси биалетки стигат до 26мм при 6 цилиндровите мотори. и не е нужно да я режеш. направи си две уши просто като скоби и ще седи малко нагоре щангата, което не е грижа, щото утре ако си сложиш пак на дълга биалетка амолтесьори пък ще запонеш да търсиш щанга

- jbankov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1346
- Регистриран на: 11.06.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e46 M54 '01
Re: Амортисьори с къса биалетка конверсия
Сони ,това с грозните планки на амортисьорите да не би да си го виждал на моята кола
... ВТ 2... ..


Re: Амортисьори с къса биалетка конверсия
jbankov написа:Сони ,това с грозните планки на амортисьорите да не би да си го виждал на моята кола... ВТ 2... ..
кво викаш, гузен не гонен бяга

- shengi
- ентусиаст
-
- Мнения: 1002
- Регистриран на: 12.07.2007
- Местоположение: Rousse
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320d 136
- Мечтае да кара: e30 m3
Re: Амортисьори с къса биалетка конверсия
Ще ме извините че повдигам темата наново,но от всички изчетени тая има най много писаноя.Колата ми е с дългата биалетка попадна ми цяло окачване - носачи амортрисьори пружини шенкели и всичко по предницата без моста, но от кола с късата биалетка, а моята както казах е с дългата биалетка.
Да продавам тия амортрисьори или да ровя из камарата с стабилизиращи щанги и да търся такава за късата биалетка.Притеснява ме някаде прочетох, че самата щанга била различна и нямала да пасне на местата към купето /написано от колегата sonny/какви са ми другите варианти, че това окачване го платих цифра пари в Германия и искам да го сложа.Части все пак в морга бачкам въпроса е какво ми трябва? Стабилизираща щанга от кола след 92-ра тампоните на стабилизаращата щанга и 2 биалетки от късите и съм аз? Или да се преправя амортрисьора за да стане за дългата биалетка?
Да продавам тия амортрисьори или да ровя из камарата с стабилизиращи щанги и да търся такава за късата биалетка.Притеснява ме някаде прочетох, че самата щанга била различна и нямала да пасне на местата към купето /написано от колегата sonny/какви са ми другите варианти, че това окачване го платих цифра пари в Германия и искам да го сложа.Части все пак в морга бачкам въпроса е какво ми трябва? Стабилизираща щанга от кола след 92-ра тампоните на стабилизаращата щанга и 2 биалетки от късите и съм аз? Или да се преправя амортрисьора за да стане за дългата биалетка?

- gog_g
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 174
- Регистриран на: 30.07.2009
- Пол: Мъж
- Кара: пасатор с турбо..
- Мечтае да кара: самолет
Re: Амортисьори с къса биалетка конверсия
колега коя година ти е колата?при мен не стана така както ти си го мислиш...трябваше да дупча дългата ст.щанга защото самия сахват за къса биалетка е друг...при мен стана с няколко бургий 

не става само с БМВ....трябва и акъл...
- shengi
- ентусиаст
-
- Мнения: 1002
- Регистриран на: 12.07.2007
- Местоположение: Rousse
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320d 136
- Мечтае да кара: e30 m3
Re: Амортисьори с къса биалетка конверсия
Моята кола е 91-ва април месец, донора е ... абе май по новичка беше 97 някаде.и 2-те са с 4 цилиндрови двигатели което не е от голямо значение де.Намерих си дебелата стабилизараща щанга бях забравил за едното е36 което имаме в двора
и то е с късата биалетка.Въпроса е трябва ли нещо да се преправя?Свалям мойта предница /без моста разбира се/ и качвам другото което е пак цял комплект носачи макферсони стабилизараща щанга и се радвам на по добрата возия? Или трябва да преправям някаде нещо.


- gog_g
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 174
- Регистриран на: 30.07.2009
- Пол: Мъж
- Кара: пасатор с турбо..
- Мечтае да кара: самолет
Re: Амортисьори с къса биалетка конверсия
колега самия захват на щангите е различен!с 2см.е по на пред,като сложиш късата щана не ти достигат 2см с дългата 2см.по дълга,пробваи без да сваляш окачването,сваляш само щангата и пробваш ако ти доидат на дупките на носачите точно
ако ли не
вече бях си купил амортесорите....но стана де




не става само с БМВ....трябва и акъл...
- vako_ludiq
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 67
- Регистриран на: 22.02.2008
- Местоположение: Велико Търново
Re: Амортисьори с къса биалетка конверсия
аз съм със същия проблем и искам да минна късата биалетка пробвах с всички видове щанги .кажете конкретно къде е проблема? планките на купето ли или има точно определна щанга и ако някой я знае да каже?
неможе да няма никакъв вариянт с тези стабилизиращи щанги .то най лесно дасе побългари

- vako_ludiq
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 67
- Регистриран на: 22.02.2008
- Местоположение: Велико Търново
Re: Амортисьори с къса биалетка конверсия
никой ли неможе да помогнееееееееееее
- shengi
- ентусиаст
-
- Мнения: 1002
- Регистриран на: 12.07.2007
- Местоположение: Rousse
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320d 136
- Мечтае да кара: e30 m3
Re: Амортисьори с къса биалетка конверсия
Колега аз гледах пулих се налагах щангите намерих си от 320i 95г сложих щангата и биалетките не дойдоха.После пробвах от 318-ка 97 пак не стана и ми писна да разглобявам и зглобявам.И реших, че по добре е да не се занимавам.Защото не искам да си преправям нещо по специално от към окачването 


31 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани