Турбината ми проговори

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 186
Регистриран на: 28.12.2006
Пол: Мъж

Re: Турбината ми проговори

Мнение от v_V_v » 14 Май 2010, 19:43

gocho_ написа:4.Един колега на 1-вата страница попита дали виенето наподобява "Blow Off" -Да подобно е !
6. Чух ,че може да няма никакъв проблем със самото Турбо -просто да има скъсани маркучи на вакума и оттам да стават неуредиците в работата му или проблем с "електромагнитен клапън" (моля за пояснение за 2-рото) :dunno: или пък звука да си го е имало ,а нали меката в-ка да е отишла и просто сега да може да се чува :dunno:

4. най-вероятно следствие от 6.
Турбинатата ти разтоварва за това се чува така.
Прегледай или направо подмени вакумните маркучета.(съмнява ме да е от тях ;) ).
Виж хода на лостчето на геометрията,провери си акуатора и електормагнитния клапън.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 62
Регистриран на: 16.05.2006
Местоположение: Монтана/София

Re: Турбината ми проговори

Мнение от StratusMC » 15 Май 2010, 14:35

Ел. магрнитния клапан стои до дурбото , и регулира геометрията му , тогава каква роля играе вакуума б/у турбото???

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 186
Регистриран на: 28.12.2006
Пол: Мъж

Re: Турбината ми проговори

Мнение от v_V_v » 15 Май 2010, 16:41

Това което седи на турбината и движи геометрията посредством лостче се нарича актуатор.Има го на снимка на миналата страница.
Той работи с вакум който взима от електорамагнитняи клапан.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 544
Регистриран на: 3.10.2009
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Е46 320d 2000г.

Re: Турбината ми проговори

Мнение от gocho_ » 26 Май 2010, 13:42

skp написа:Това е проблема колега, не се притеснявай повече :). Турбото си ти е наред. Иначе, да това е клапана, който управлява геометрията на турбината.


Забравих да напиша .че съм решил проблема :ok: 1-ния болт е бил паднал и точно на фланеца тръбите са се отворили (всичко около двг е черно).
Прибрахме всичко затегнахме го и сега не се чува фученето - даже има и повече мощност
/Имам чуството че турбото се разтоварваше и като кача предавка искаше да дам повече газ за да се разварти като хората ,а сега си стои натегнато и върви с лекота колата/ :driving:
Някой компетентен колега може ли да обясни, защо като са разкачени тръбите ,конете стават магарета :mrgreen:
:duel:


Аватар
Мнения: 1832
Регистриран на: 20.11.2008
Местоположение: Пловдив
Кара: Другите да му завиждат.....
Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
Детайли за колата: MNOGO BARZA

Re: Турбината ми проговори

Мнение от milennyc » 26 Май 2010, 21:38

Няма правилно нагнетяване, няма правелно съотношение м/у гориво и въздух..... :yes:

п.п Кво стана с колегата с Голф 5, каде ми званя да го правим онази вечер

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 544
Регистриран на: 3.10.2009
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Е46 320d 2000г.

Re: Турбината ми проговори

Мнение от gocho_ » 27 Май 2010, 0:54

ХА влязъл в Петрол ,казал 10л. дизел ... отишъл да плаща ... и си тръгнал зареден с бензин :mhihi:
в Фолксвавен го опрайха за 580лв :mhihi:
Тия дни ще се разбере кво ще е решението на бензиностанцията ,дали ще покрият ф-рите :duel:
:duel:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 86
Регистриран на: 10.06.2009
Пол: Мъж
Детайли за колата: E46 320d 2002

Re: Турбината ми проговори

Мнение от danielscot » 29 Май 2010, 16:19

Заслушах се в моето и то прави виуууу заедно с нормалното свистене, но само докато колата е студена, излезне ли от синия сектор си се чува само свистенето :dunno: Турбото ми е на около 18 000 км. , сменен филтър на картерните газове, редовна смяна на масло 5w 40 Castrol на всеки 10 000 км. Би трябвало това виууу да не е от турбината. маркучи ? тръби? катализатор, мека връзка знам ли

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 544
Регистриран на: 3.10.2009
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Е46 320d 2000г.

Re: Турбината ми проговори

Мнение от gocho_ » 29 Май 2010, 19:40

Начи колега ,за мене извода е 1
1-во се проверяват тръбите ,фланеца и меката връзка и после нататък
:duel:

Потребител
Аватар
Мнения: 2
Регистриран на: 7.02.2010
Пол: Мъж

Re: Турбината ми проговори

Мнение от chetkamotoretka » 01 Юни 2010, 13:34

v_V_v написа:
gocho_ написа:4.Един колега на 1-вата страница попита дали виенето наподобява "Blow Off" -Да подобно е !
6. Чух ,че може да няма никакъв проблем със самото Турбо -просто да има скъсани маркучи на вакума и оттам да стават неуредиците в работата му или проблем с "електромагнитен клапън" (моля за пояснение за 2-рото) :dunno: или пък звука да си го е имало ,а нали меката в-ка да е отишла и просто сега да може да се чува :dunno:

4. най-вероятно следствие от 6.
Турбинатата ти разтоварва за това се чува така.
Прегледай или направо подмени вакумните маркучета.(съмнява ме да е от тях ;) ).
Виж хода на лостчето на геометрията,провери си акуатора и електормагнитния клапън.



колега, и при мен има звук наподобяващ BOV звук, появи се преди 1 месец, придружен с намаление в мощността и неприятна миризма в купето при сменени всички филтри и масло преди 2месеца. Казаха ми, че катализаторите били запушени и се скъсала меката връзка, махнах катализаторите и меката връзка, миризма няма, мощността се върна, звукът остана, но ми казаха, че бил нормален при de-cat система. Звукът е "виу" при настъпване на педала на газта и при освобождаването му.
Посъветвал си @gocho_ да провери маркучи, лостче, акутатор и клапан, може ли да ми препоръчаш място в София където качествено да проверят изброените? Мерси предварително :yes:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 544
Регистриран на: 3.10.2009
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Е46 320d 2000г.

Re: Турбината ми проговори

Мнение от gocho_ » 03 Юни 2010, 19:50

При натискане може да има леко "СССссссссс" ,НО "Виуу" нетрабва да има при отпускане на газта (има ли "вууу" значи не държи налягане)
:duel:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 857
Регистриран на: 9.03.2010
Пол: Мъж
Кара: с кеф...
Мечтае да кара: МИГ29
Детайли за колата: Е90 бензин 129 к.с. 2007.

Re: Турбината ми проговори

Мнение от katronski_br » 03 Юни 2010, 20:43

Мека връзка, това е
В началото бе самолетен двигател..... и Господ каза: ''Нека бъде BMW''

Любимец на Кралицата
Аватар
Мнения: 4206
Регистриран на: 6.04.2008
Местоположение: Плевен
Пол: Мъж
Кара: F85 X5M , Race ///M GTR V10 S85
Мечтае да кара: M3 CSL

Re: Турбината ми проговори

Мнение от ///M_Martin » 03 Юни 2010, 23:01

katronski_br написа:Мека връзка, това е

Ако се чува съскане като от блоъ клапан много вероятно е да е меката връзка.Миналата година на Е46 срещата в София бях скъсал меката връзка и като се отпуснеше гаста правеше въпросното свистене.Много хора ме питаха дали съм сложил блоъ клапан но уви скъсана мека връзка...

Потребител
Аватар
Мнения: 2
Регистриран на: 7.02.2010
Пол: Мъж

Re: Турбината ми проговори

Мнение от chetkamotoretka » 04 Юни 2010, 12:15

Ами аз съм сменил меката връзка, но звукът си остана. Препоръчайте сервиз, където ще намерят проблема, моля. :P

Любимец на Кралицата
Аватар
Мнения: 4206
Регистриран на: 6.04.2008
Местоположение: Плевен
Пол: Мъж
Кара: F85 X5M , Race ///M GTR V10 S85
Мечтае да кара: M3 CSL

Re: Турбината ми проговори

Мнение от ///M_Martin » 04 Юни 2010, 21:59

chetkamotoretka написа:Ами аз съм сменил меката връзка, но звукът си остана. Препоръчайте сервиз, където ще намерят проблема, моля. :P

Вариант да не са ти сложили правилна мека връзка(с по-малко оплетки)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 544
Регистриран на: 3.10.2009
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Е46 320d 2000г.

Re: Турбината ми проговори

Мнение от gocho_ » 05 Юни 2010, 1:40

martin_g60 написа:
chetkamotoretka написа:Ами аз съм сменил меката връзка, но звукът си остана. Препоръчайте сервиз, където ще намерят проблема, моля. :P

Вариант да не са ти сложили правилна мека връзка(с по-малко оплетки)


Аз 2-пъти сменях ..
1-вия път дадох кл'човете и казах да купиват и да слагат там ,да се оправят ... беше с тройна оплетка и малко след това изби в единия край !!!
2-ри път поразпитах ,посъветвах се и сложих такава с метално гофре и единична оплетка - тая още кара

:idea: Общо взето от събраните мнения и отзиви ,разбрах че по-добро от оригинално няма и ,че всичките меки в-ки след оригиналната сдават багажа по някое време

:!: :!: :!: извод след скъсана мека в-ка или друг проблем по тръбите:
не държи налягане в турбото
Лоши миризми в купето
Черно около двигателя
зацапва възд. филтър
спад в мощността
Кофти шуми и т.н.
:duel:

ПредишнаСледваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook