ковани бутала
Модератор: bum_bum
32 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
[quote="vassil.velichkov"]
...quote]
аз уважавам мнението ти но специално за оригиналните бутала на М42 може да поспорим моля те ако имаш малко време поразгледаи сайта на моя любим ненормален швед Тико се казва www.ticco.com
там подробно може да разгледаш една от неговите коли а именно Е30-ката 318ис която е с присаден по късно 6 цилиндров М20 2500 турбиниран и ако разгледаш по-внимателни снимките и видеоматериялите ще видиш 4е е набил бутала от 318ис а именно бутала от М42 те са с много подходяща форма за турбиниране и тн тн ч-века дава ниски 12 секунди БЕЗ 100 коня нитро което мисля е по- добре от твойто тт заедно с нитрото и кованите бутала
не ме разбирай погрешно не се заяждам просто факт отдели малко време и разгледай какво правят хората 3-4 години преди нас в БГ.
...quote]
аз уважавам мнението ти но специално за оригиналните бутала на М42 може да поспорим моля те ако имаш малко време поразгледаи сайта на моя любим ненормален швед Тико се казва www.ticco.com
там подробно може да разгледаш една от неговите коли а именно Е30-ката 318ис която е с присаден по късно 6 цилиндров М20 2500 турбиниран и ако разгледаш по-внимателни снимките и видеоматериялите ще видиш 4е е набил бутала от 318ис а именно бутала от М42 те са с много подходяща форма за турбиниране и тн тн ч-века дава ниски 12 секунди БЕЗ 100 коня нитро което мисля е по- добре от твойто тт заедно с нитрото и кованите бутала
не ме разбирай погрешно не се заяждам просто факт отдели малко време и разгледай какво правят хората 3-4 години преди нас в БГ.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Виж, спорът беше, които бутала са по-добри - летите или кованите? Е, спор НЕ МОЖЕ ДА ИМА.
Спор наистина няма. Летите са годни за по-ниски степени на бууста и имат по-малки хлабини в цилиндъра - за такива мотори те са по-добрите. Кованите - за повечко наддув.
ПП: За теглото - то не е приоритет на ковани бутала по принцип. Има и лети олекотени бутала. Ако вземем 2 еднакви като дизайн бутала - лятото е по-леко от кованото.
- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
- vassil.velichkov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 53
- Регистриран на: 14.10.2005
- Местоположение: София
Лудия Бик2 написа:vassil.velichkov написа:...(ТТ-то е с ляти бутала и съм го карал 35 000км на 1.8 бара. Буталата не мръднаха, само смених 4 турбини за това време...)...
кви беха турбините? еднакви ли?
Абе заводски K04, с които си идва колата. Като я изсмучеш тая турбина да надува колкото може и изкарва между 5 и 10 хиляди километра. Тя по принцип вдига до 1.9 и после до 6500 пада до към 1.5/1.6...ККК-тата са старичка конструкция и не можеш да ги изнасилваш, освен това са много високооборотни и ха не си я охладил два пъти след спиране и е фитка...
- vassil.velichkov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 53
- Регистриран на: 14.10.2005
- Местоположение: София
ludiagsm написа:vassil.velichkov написа: ...quote]
аз уважавам мнението ти но специално за оригиналните бутала на М42 може да поспорим моля те ако имаш малко време поразгледаи сайта на моя любим ненормален швед Тико се казва www.ticco.com
там подробно може да разгледаш една от неговите коли а именно Е30-ката 318ис която е с присаден по късно 6 цилиндров М20 2500 турбиниран и ако разгледаш по-внимателни снимките и видеоматериялите ще видиш 4е е набил бутала от 318ис а именно бутала от М42 те са с много подходяща форма за турбиниране и тн тн ч-века дава ниски 12 секунди БЕЗ 100 коня нитро което мисля е по- добре от твойто тт заедно с нитрото и кованите бутала
не ме разбирай погрешно не се заяждам просто факт отдели малко време и разгледай какво правят хората 3-4 години преди нас в БГ.
ОК, приемам примера, който ми даваш на 100%. Сигурно има и други примери! Написах, че аз не се сещам за такива, това не значи, че няма. По принцип няма пенкелер бутала и освен това всеки двигател излиза от завода с различна концепция. На Мицубиши Ево 7/8 оригиналните бутала са по-леки от всички After-market ковани бутала за него, но въпреки, че е турбо двигател, оригиналните не държат много-много на безобразия. За биелните му болтове да не говорм...
Както каза Джейми, за големи налягания + нитро се ползват ковани бутала. Въпрос на приложение е. Ако някой ми каже, че ще си прави турбо конверсия и ме пита, дали трябва да си слага ковани бутала ще го попитам за какъв бууст става дума. Понякога разправията с напасването на ковани бутала е напълно излишна!
Разбира се зависи и от колата, защото например една М3-ка 2002 година с налягане 0.8 бара без да е разреждана няма никакви грижи. Ако вземеш едно Корадо Г60, което е доста по-разредено фабрично и го понадуеш до към 1 бар и буталата вече пътуват към отвъдното - няма такива кенефи...
То в момента дискусията се води в две отделни теми - едната тук в този форум, а другата в тунинг.бг...


j1v написа:......Не се отказахте да сравнявате времена на божура със времената по света.
А защо не




32 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани