Малко се мисли преди да истегли както трябва !!!!
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
12 мнения
• Страница 1 от 1
Малко се мисли преди да истегли както трябва !!!!
Колеги колата е е36 компакт 1.6 та вапроса ми е като дам гас колата трьгва нормално но се замисля малко преди да се изрежи нормално имам самнения за запушен катализатор вазможно ли е да е от това и сащто от каво др можи да е ако не е от катализатора мерси колеги .
- vladi_a_i
- костинбродчанин
-
- Мнения: 3239
- Регистриран на: 18.11.2008
- Местоположение: градът на славея
- Пол: Мъж
- Кара: е60 530д
- Мечтае да кара: М3 Компакт
- Детайли за колата: Няма много...
Може и от филтри,помпа за гориво,свещи-много са нещата.Една диагностика за профилактика не е лошо
БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ
Като настъпиш газта (ускоряваш) на практика става следното:
1. Отваряш дросела
2. Постъпва значително по-голямо количество въздух
3. Дебитомера го отчита и праща сигнал до ECU-то да "пусне" повече бензин
4. Така обогатената горивна смес изгаря (съответно оборотите се повишават) и колата ускорява
Ако точка 4 я няма следва:
1. Механичен проблем с дросела - жилото на газта (малко вероятно)
2. Запушен филтър (няма нормален достъп на въздух) или пробив в маркучите след дебитомера и по смукателните колектори - неотчетено количество въздух (би трябвало да се отрази и на оборотите на празен ход)
3. Проблем с дебитомера (некоректен сигнал към ECU-то)
4. Недостатъчно количество подавано гориво (филтър, помпа, дюзи)
Съветвам те да проверяваш от лесно/ефтино към трудоемко/скъпо
Успех
1. Отваряш дросела
2. Постъпва значително по-голямо количество въздух
3. Дебитомера го отчита и праща сигнал до ECU-то да "пусне" повече бензин
4. Така обогатената горивна смес изгаря (съответно оборотите се повишават) и колата ускорява
Ако точка 4 я няма следва:
1. Механичен проблем с дросела - жилото на газта (малко вероятно)
2. Запушен филтър (няма нормален достъп на въздух) или пробив в маркучите след дебитомера и по смукателните колектори - неотчетено количество въздух (би трябвало да се отрази и на оборотите на празен ход)
3. Проблем с дебитомера (некоректен сигнал към ECU-то)
4. Недостатъчно количество подавано гориво (филтър, помпа, дюзи)
Съветвам те да проверяваш от лесно/ефтино към трудоемко/скъпо
Успех

- ивчо3
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1939
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
tsb_bg написа:Като настъпиш газта (ускоряваш) на практика става следното:
1. Отваряш дросела
2. Постъпва значително по-голямо количество въздух
3. Дебитомера го отчита и праща сигнал до ECU-то да "пусне" повече бензин
4. Така обогатената горивна смес изгаря (съответно оборотите се повишават) и колата ускорява
Ако точка 4 я няма следва:
1. Механичен проблем с дросела - жилото на газта (малко вероятно)
2. Запушен филтър (няма нормален достъп на въздух) или пробив в маркучите след дебитомера и по смукателните колектори - неотчетено количество въздух (би трябвало да се отрази и на оборотите на празен ход)
3. Проблем с дебитомера (некоректен сигнал към ECU-то)
4. Недостатъчно количество подавано гориво (филтър, помпа, дюзи)
Съветвам те да проверяваш от лесно/ефтино към трудоемко/скъпо
Успех
Към гореизброените неща ще добавя:
5. Устройство за отчитане положението на дроселовата клапа (throttle position sensor, или TPS), представлява потенциометър и подобно на дебитомера отчита различно положение на дроселовата клапа, само с тази разлика, че дебитомера отчита количеството на постъпващия въздух. Износени писти на този датчик също може да са причина за лошо ускорение.
6. Клапа за промяна дължината на смукателния колектор (DISA , или differenzierte sauganlage), представлява соленоид, вакуумен резервоар, прекъсвач и клапа тип butterfly, която се намира между горната и долна част на смукателния колектор. Когато не работи прекъсвача, или соленоида, положението на клапата е на къс intake, който нормално е над 4800 оборота в минута. При ниски и средни натоварвания на двигателя клапата е в затворено положение и отворен дълъг intake. Това е необходимо с оглед повишаване въртящия момент в ниски и средни натоварвания и повишаване на мощността във високите- над 4800 оборота в минута. Когато клапата не работи, двигателя ускорява мудно докъм 5000 оборота, след което "се изстрелва" от повишената мощност. При двигателите М40, М42, който се поставя на Е30, М50 и М52 дължината на смукателните колектори не се променя, но тя е изчислена на оптимална мощност и въртящ момент.
- agent smit
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 638
- Регистриран на: 29.10.2007
- Местоположение: в град без закони
- Пол: Мъж
Под всмукателния колектор има два къси маркуча, по които тече бензин. С течение на времето се вдървяват и просълзява бензин, в следствие на това системата губи налягане и пада мощността на двигателя. Провери ги ! Ако има теч ги смени с оригинални 21 лева са, вървят със специални скоби с пластмасова глава, която се чупи при достигане на оптимална стегнатост. Използва се ключ номер 5. Успех с намирането на проблема.
- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
- vako_ludiq
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 67
- Регистриран на: 22.02.2008
- Местоположение: Велико Търново
Re: Малко се мисли преди да истегли както трябва !!!!
колеги моята е м40б18 и всичкоо си е наред с оборотите .но и аз го имам тоя проблемс ускорението.като дам рязко гас и малко се замисля ои после си ускорява.





- mihal
- ентусиаст
-
- Мнения: 1318
- Регистриран на: 11.04.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i touring 2001/9
Re:
ивчо3 написа:tsb_bg написа:Като настъпиш газта (ускоряваш) на практика става следното:
1. Отваряш дросела
2. Постъпва значително по-голямо количество въздух
3. Дебитомера го отчита и праща сигнал до ECU-то да "пусне" повече бензин
4. Така обогатената горивна смес изгаря (съответно оборотите се повишават) и колата ускорява
Ако точка 4 я няма следва:
1. Механичен проблем с дросела - жилото на газта (малко вероятно)
2. Запушен филтър (няма нормален достъп на въздух) или пробив в маркучите след дебитомера и по смукателните колектори - неотчетено количество въздух (би трябвало да се отрази и на оборотите на празен ход)
3. Проблем с дебитомера (некоректен сигнал към ECU-то)
4. Недостатъчно количество подавано гориво (филтър, помпа, дюзи)
Съветвам те да проверяваш от лесно/ефтино към трудоемко/скъпо
Успех
Към гореизброените неща ще добавя:
5. Устройство за отчитане положението на дроселовата клапа (throttle position sensor, или TPS), представлява потенциометър и подобно на дебитомера отчита различно положение на дроселовата клапа, само с тази разлика, че дебитомера отчита количеството на постъпващия въздух. Износени писти на този датчик също може да са причина за лошо ускорение.
6. Клапа за промяна дължината на смукателния колектор (DISA , или differenzierte sauganlage), представлява соленоид, вакуумен резервоар, прекъсвач и клапа тип butterfly, която се намира между горната и долна част на смукателния колектор. Когато не работи прекъсвача, или соленоида, положението на клапата е на къс intake, който нормално е над 4800 оборота в минута. При ниски и средни натоварвания на двигателя клапата е в затворено положение и отворен дълъг intake. Това е необходимо с оглед повишаване въртящия момент в ниски и средни натоварвания и повишаване на мощността във високите- над 4800 оборота в минута. Когато клапата не работи, двигателя ускорява мудно докъм 5000 оборота, след което "се изстрелва" от повишената мощност. При двигателите М40, М42, който се поставя на Е30, М50 и М52 дължината на смукателните колектори не се променя, но тя е изчислена на оптимална мощност и въртящ момент.
7. Вмирисан бензин


- vako_ludiq
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 67
- Регистриран на: 22.02.2008
- Местоположение: Велико Търново
Re: Малко се мисли преди да истегли както трябва !!!!
е за бензина си знаем
ама проблема е някаде другаде според мен

12 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани